Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 mai 2012

Paradoxurile unei tari sarace. 90% din romani au casa proprietate personala si jumatate din locuitorii oraselor mici si medii au masina


Peste 60 la suta dintre romani cred ca situatia economica a tarii este foarte slaba si patru din zece romani considera ca situatia economica se va inrautati in urmatoarele sase luni, potrivit unui studio dat publicitatii de ISRA Center si citat de Mediafax.


 Paradoxurile unei tari sarace. 90% din romani au casa proprietate personala si jumatate din locuitorii oraselor mici si medii au masina
Conform studiului 63 la suta dintre respondenti cred ca situatia economica actuala a Romaniei este foarte slaba si niciunul dintre cei care au raspuns nu crede ca Romania are o situatie economica buna.
 
Mai mult, patru din zece romani cred ca siuatia economica se va inrautati in urmatoatele sase luni, in timp ce doar sase la suta sunt optimisti.
 
In comparatie cu media tarilor membre aleUniunii Europene, mai multi romani detin o locuinta proprie si mai putini au masina.
 
Astfel, 70 la suta din locuitorii oraselor medii si mari detin o locuinta, in timp ce jumatate au masina. Pe de alta parte, la nivelul intregii populatii din Romania dateleEurostat arata ca procentul proprietarilor de case ajunge la 90 la suta, mult mai mare decat media statelor UE, care este de doua treimi.
 
In 2012, 15 la suta dintre proprietarii din mediul urban intentioneaza sa isi renoveze locuinta si opt la suta sa schimbe mobila sau sa realizeze alte imbunatatiri ale locuintei. Alti sapte la suta doresc sa cumpere sau sa construiasca o locuinta in urmatoarele 12 luni, suprafata medie dorita a noii locuinte fiind putin peste 100 de metri patrati.
 
In ceea ce priveste intentia de achizitiona un autoturism, zece la suta dintre cei care nu au masina intentioneaza sa cumpere una in urmatoarele 12 luni.
 
De asemenea, o treime din populatia urbana intentioneaza sa achizitioneze produse sau servicii bancare in urmatoarele 12 luni, cardurile si contul de economii fiind cele mai dorite produse bancare in 2012.
 
In ceea ce priveste creditele, intentia de achizitie se mentine la un nivel similar cu cel din anul precedent, sapte la suta intentionand sa achizitioneze un credit sau leasing auto in urmatoarele 12 luni.
 
Chiar daca pentru jumatate dintre romani cutremurele reprezinta o sursa de neliniste, asigurarea locuintei nu intra in planuri pentru cei mai multi dintre ei.
 
In urmatoarele 12 luni, aproape jumatate de milion dintre romanii din urbanul mediu si intentioneaza sa contracteze o polita de asigurare de viata si alti 250.000 au in plan pensia privata facultativa.
 
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.108 persoane, reprezentativ pentru populatia in zona urbana (orase peste 50.000 de locuitori), cu varsta intre 20 si 60 de ani.
 
Eroarea maxima de esantionare este de ±2,9 la suta, la un nivel de probabilitate de 95 la suta. Datele au fost culese prin intermediul interviurilor fata in fata, la domiciliul respondentului, in perioada 17-29 februarie.
 


sursa:incont.ro

Metro Cash&Carry a semnat un parteneriat strategic cu Google. Află ce presupune


După recenta lansarea a platformei de comerţ online - Metro Office Direct, Metro România anunţă semnarea primului parteneriat co-marketing cu Google pe piaţa cash&carry din România.
Acest nou parteneriat strategic are drept obiectiv recompensarea clienţilor Metro prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor revânăzători care se înregistrează online în Metro Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.

Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti Metro România „au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor. (...) Este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii”, explică Marc Carena, directorul departamentului Management Clienţi al Metro. 


De altfel, una dintre principalele priorităţi ale Google în România este „aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. Metro are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune şi Rareş Rusu, director de marketing la Google România.

În România, Metro a intrat în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, retailerul cu ânzări de 1,059 miliarde de euro în 2011, are o reţea de 32 de magazine în 24 de oraşe.

Metro Cash & Carry este reprezentat în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro  în 2011.



sursa:capital.ro