Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 septembrie 2011

Angajatii Facebook si Google vor sa stea in picioare la birou

Angajatii Facebook si Google vor sa stea in picioare la birou

Un astfel de birou este pozitionat deasupra podelei, astfel incat se poate sta in picioare sau pe un scaun inalt, 
potrivitwww.wsj.com.
Oficiali ai Facebook spun ca o parte dintre angajati au solicitat astfel de birouri dupa ce au citit articole in care se vorbea despre riscurile asupra sanatatii generate de statul indelung pe scaun.
Cazurile citau studii medicale care relationau statul pe scaun prelungit cu obezitatea si alte probele de sanatate.
Un studiu realizat in 2010 de Societatea Americana pentru Cancer arata ca femeile care stau mai mult de sase ore pe zi prezinta o probabilitate de a muri prematur cu 37% mai mare decat cele care petreceau sub trei ore, procentul fiind de 18% in cazul barbatilor.
De asemenea, Colegiul American de Cardiologie a dat publicitatii un studiu in luna ianuarie care indica o rata ridicata a mortalitatii in cazul persoanelor care stateau mai mult timp acasa.
Oficialii Facebook spun ca circa 200-250 de persoane din cei peste 2.000 de angajati ai companiei au solicitat astfel de birouri. De asemenea, Facebook testeaza o banda de alergat, pe care angajatii pot merge sau alerga in timp ce lucreaza la computer.
In acelasi timp, Jordan Newman, purtatorul de cuvant al Google, a spus ca “multi angajati ai Google au optat pentru birouri la care se sta in picioare si le-am oferit ca parte a programului nostru dedicate sanatatii”.
Sursa foto : wsj.com


sursa:wall-street.com

Iaurtul, remediu impotriva depresiei?

Iaurtul, remediu impotriva depresiei?Autorii acestui studiu, mai precis cercetatorii de la University College Cork din Irlanda, au constatat ca bacteriile din tractul intestinal au un efect direct asupra sanatatii creierului soarecilor, iar acest efect ar putea sa existe si in cazul oamenilor, tranmite dailymail.

Astfel, daca creierul uman este influentat in acelasi fel, savantii irlandezi considera ca descoperirea ar putea conduce la un noua modalitate de tratare a depresiei si a altor maladii care cauzeaza aparitia starii de anxietate, conform MEDIAFAX.

In trecut, bolile intestinale au fost asociate cu maladiile psihice cauzatoare de stres, iar raportul dintre cele doua categorii de maladii i-a determinat pe cercetatori sa studieze in detaliu aceasta legatura.

In cadrul acestui studiu, savantii irlandezi au hranit soarecii cu un tip de "supa" ce continea Lactobacillus rhamnosus JB-1, o specie de bacterie care traieste in sistemul digestiv uman.

Soarecii hraniti cu acest tip de supa au prezentat mai putine semne de stres, anxietate si depresie, in comparatie cu cei hraniti cu o supa obisnuita. 

Soarecii au fost pusi in situatii stresante - au fost plasati intr-un labirint -, iar cei care au fost hraniti cu acel tip de supa speciala ce continea bacteria Lactobacillus rhamnosus JB-1 au sintetizat o cantitate mai mica de corticosteron, un hormon al stresului.





sursa:9am.ro

New York Times: Frontiera romaneasca, “patata de coruptie”

New York Times: Frontiera romaneasca, “patata de coruptie”Granitele Bulgariei si Romaniei sunt marcate de coruptie, care se vede foarte bine in vilele luxoase care apartin vamesilor si politistilor de frontiera, comenteaza cotidianul New York Times.

  • Glume pe seama coruptiei

Zeci de astfel de vile se afla in Svilengrad, un oras cu circa 20.000 de locuitori la granita sudica a Bulgariei.
Comportamentul vamesilor este atat de cunoscut incat a generat glume in randul populatiei: "Ce cadou ii faci unui vames de ziua lui? O tura de unul singur", relateaza MEDIAFAX.

Dar un taximetrist local i-a aparat pe politistii de frontiera, afirmand ca au adus bogatie in oras. El a precizat ca un vames, in prezent proprietar al unui hotel si unui cazino, a inlocuit geamurile scolii si a reconstruit biserica locala. "Cand ei au bani si noi avem bani", a declarat acesta.

  • Cum se combate coruptia?

Jurnalistii de la New York Times explica modul in care cele doua state au incercat sa combata coruptia. De exemplu, Bulgaria a inceput sa foloseasca programarea computerizata a politistilor de frontiera in diferite posturi., iar Romania a arestat in ultimul an 248 de politisti de frontiera si vamesi. 

Conform expertilor, in trecut aceste arestari ar fi fost suficiente pentru a castiga aprobarea Uniunii Europene, dar acum nu mai este asa. "Este un moment de conservatorism extrem, iar Romania si Bulgaria sufera din aceasta cauza", a declarat Heather Grabbe, director al Institutului pentru o Societate Deschisa din Bruxelles.

De asemenea, geografia este un alt factor pentru lipsa de entuziasm in ceea ce priveste aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen, cele doua tari platind pretul pentru ca se afla aproape de Grecia, care nu controleazaeficient fluxul de imigranti si traficul de masini si tigari.






sursa:9am.ro

Miss Univers România 2011 a făcut febră musculară la fălci din cauza limbii engleze - VIDEO

Săraca limbă a lui Shakespear a fost mutilată de două buze destul de senzuale ale reprezentatei ţării noastre la acest prestigios concurs internaţional de frumuseţe.
Larisa Popa va reprezenta România la cea de-a 60-a ediţie a concursului Miss Universe.
Brunetei noastre i-a venit rândul pentru a răspunde la un set de întrebări, astfel ea urmând să fie cunoscută mai bine de oamenii din toată lumea via Internet.
Mai mult sau mai puţin inspirată, Larisa a dat nişte răspunsuri într-o limbă engleză puţin mai ciudată. Rămâne totuşi la aprecierea fiecăruia să spună dacă s-a descurcat bine sau nu.

video:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_QPskWcKXQ4

Să întoarcem puţin timpul înapoi şi să ne aducem aminte de Voicu Pânzar, cel care a reprezentat ţara noastră la concursul Mister World 2010.


video:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OkKQaboS9l8



sursa:click.ro






Secretele dolarului american


Cand Weishaupt a fondat ordinul iluminatilor el a ales al treilea ochi ca simbol al acestei organizatii. Acest ochi are capacitatea de a citi aura oamenilor si de a cunoste lucrurile invizibile in ochii neinitiatilor. Este de asemena ochiul Satanei care stie tot, cunoste tot si vede in trecut la fel de bine ca in viitor.
In antichitate se vorbeste de ochiul lui Jupiter sau cel al lui Apollo sau de ochiul Providentei. Hieroglifele egiptene arata faptul ca se identifica cu zeul Soarelui, Osiris, cu un ochi iman. Acest ochi cat si numeroase alte simboluri se regasesc pe dolarul american.
La 4 iulie 1776, Thomas Jefferson (mason) si Benjamin Franklin (mason) au fost desemnati de catre Comitetul Congresului de a crea Marele Sigiliu al Statelor Unite pentru a comemora fuziunea a 13 state intr-un Act de Independenta. Ce semnificau deci toate aceste reprezentari? Anutau ele oare stabilirea unei Noi Ordini Mondiale controlata de catre un guvern secret sau sunt mai degraba expresia unei aspiratii de a fonda o noua generatie fondata pe peincipii nobile?
Sa analizam principalele simboluri ale bancnotei de 1 dolar:
Ochiul. Comunicatul de presa original al Departamentului Trezoreriei din 15 august 1935 ofera urmatoarele informatii: Ochiul simbolizeaza o divinitate care vede tot si stie tot. Ochiul ar simboliza Dumnezeul Ratiunii. Inscriptia Nous Ordo Sedorum semnifica “o noua ordine mondiala” si deviza “Annuit Coeptis” semnifica El a scris la realizarile noastre sau la activitatile noastre. El este ceea ce simbolizeaza ochiul. Deci ratiunea. Astfel, aceasta lume a fost creata pe modelul operei originale a lui Dumnezeu si el a reusit gratie ratiunii.
Pe biletul de 1 dolar se gaseste foarte des cifra 13. Exista 13 frunze in nuiaua de maslin, 13 sageti, 13 stele, 13 dungi pe scut, piramida are 13 etaje etc. Numarul 13 era mitic la egipteni, babilonieni si masoni. Este cifra transformarii si a renasterii. In timpul Cinei au fost 12 apostoli si Hristos care a murit si a renascut. Exista 12 semne zodiacale si Soarele. 13 este cifra care s-a eliberat de sub influenta celor 12 si a scapat in transcendenta. Vulturul arata 32 de pene care reprezinta 32 de grade in masonerie. Inscriptia in cifre romane este anul in care cele 13 colonii si-au proclamat independenta. Daca adunam aceste cifre obtinem 21 care este cifra ratiunii.
Vulturul. William Barton a propus un vultur. Este pasarea lui Zeus. Vultrul este principele divin incarnat. El simbolizeaza coborarea lui Dumnezeu in elementul temporal. El coboara in lumea contrariilor, in lumea actiunii. Exista 2 tipuri de actiune: razboi si pace. De asemenea in una din ghearele sale vulturul tine 13 sageti, reprezentand razboiul si in alta tine o ramura de laur cu 13 frunze reprezentand dialogul pacifist. Vulturul priveste in directia laurului. In aceasata directie au vrut deci sa privim idealistii care au fondat Statele Unite. Dar vulturul tine 13 sageti, in cazul in care aceste contacte nu sunt atinse. Deasupra vulturului exista 13 stele in forma de steaua lui David care reprezinta pacea lui Solomon.
Piramida. Comunicatul de presa al Departamentului Trezoreriei explica faptul ca piramida este simbolul puterii si faptul ca ea nu este complet construita ea semnifica ideea ca mai ramane inca multa munca de
facut. Piramida reprezinta organizatia Ordinul Iluminatilor si varful ei contine ochiul simbolizand Casa de Rothschild, care controleaza Ordinul. In Egipt, piramida reprezinta colina piramidala, simbol al luminii renascute dupa descresterea Nilului. In spatele piramidei se vade un desert. Este Europa haotica si conflictele nesfarsite. In fata piramidei se vad culturi. Prin acest simbol iluminatii exprimau “Am fugit de toate astea si am creat un stat in numele ratiunii, nu in numele puterii si din aceasta vointa s-a nascut un nou tip de viata.”
Concluzie. Biletul de un dolar a fost creat de catre masoni si iluministi si cuprinde numeroase simboluri ale initiatilor. Interpretarea acestor simboluri este lasata la indemana fiecaruia sa le judece. Putem insa sa extragem simbolul principal al acestui bilet: printr-un efort care se bazeaza pe Ratiunea al carei model este Dumnezeu iluminatii au visat renasterea si constructia unei noi civilizatii bazata pe principii noi care sunt ratiunea, pacea si democratia.


sursa:piatza.net

Dupa Criza se va naste Noua Ordine Mondiala


Considerata pana nu de mult o simpla “teorie conspirativa”, Noua Ordine Mondiala devine o realitate ce nu mai poate fi ignorata sau evitata. La summitul de la Pittsburgh din 24-25 septembrie 2009, liderii celor mai puternice 20 de economii ale lumii au decis transformarea grupului G-20 in “principalul consiliu de guvernare economica la nivel international“.
Iata ca mai repede chiar decat ne asteptam, liderii institutiilor financiare ale lumii emit deja mesaje despre necesitatea stringenta de a se reconstrui o lume noua, o lume care ne va modifica radical pe toti.
Globalizarea este o transformare de proporţii istorice, apocaliptice chiar. Ea schimbă societatea intr-un ritm extrem de rapid, intervenind in mod grav in viaţa noastră. Dar globalizarea si-a produs deja efectele: cortinele de fier au disparut, frontierele sunt deschise, circulatia populatiei si a informatiei este libera pe tot globul, culturile si religiile se intrepatrund. Acum e momentul sa se puna ordine in tot acest aparent haos.
Planul pentru Noua Ordine Mondiala e facut de mult timp, dar abia acum incepand cu anul 2010 el va deveni vizibil si “oficial” pentru populatie.

sursa:piatza.net
- “Vom avea un Guvern Mondial, fie ca ne place, fie ca nu ne place. Singura intrebare este daca acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin accept.“ declara James Paul Warburg in fata Senatului SUA pe 7 februarie 1950. Intr-adevar, toate evenimentele sunt legate intre ele si importante sunt declaratiile facute de-a lungul vremii de diferite personalitati si care dovedesc ca tot ce se intampla acum era planificat de mult.
Iata cateva :
“Tot ce avem nevoie este o criza majora, iar natiunile vor accepta Noua Ordine Mondiala“ spunea David Rockefeller, unul din principalii PAPUSARI ai planetei.
Guvernatorul Nelson Rockefeller (New York), intr-un articol intitulat “O chemare la construirea unei noi ordini mondiale” – New York Times, Feb. 1962: “Natiunile Unite, nu au fost si nu sunt capabile sa aduca o noua ordine mondiala, ceruta de evenimentele actuale. Este necesar ca SUA sa preia conducerea tuturor popoarelor si sa puna in practica conceptele si aspiratiile de suveranitate nationala printr-o viziune federala. “
James Paul Warburg, declaratie in fata Senatului SUA pe 7 Feb. 1950: “Aceasta regionalizare se desfasoara conform planului Comisiei Trilaterale având ca scop convergenta gradata a Estului si Vestului catre un Guvern Unic Mondial…”
David Rockefeller, la Consiliul de Afaceri al Natiunilor Unite, 14 Sept. 1994: “Dar aceasta fereastra de ocazii, in care putem construi o ordine mondiala interdependenta, nu va fi deschisa pentru mult timp. Deja sunt forte puternice care lucreaza si ameninta sa distruga toate sperantele si eforturile noastre de a ridica o structura rezistenta de interdependenta globala.“ ( aceasta ar explica graba cu care se precipta evenimentele )
George Soros, la Forumul Economic de la Davos, Elvetia, 27 Ian. 1995: “Lumea are nevoie de o noua ordine mondiala si va avertizez ca urmeaza o perioada de puternica dezordine in intreaga lume.“
Conducătorii lumii incearcă să convingă intreaga umanitate că singura soluţie in stabilirea şi menţinerea “păcii mondiale” este crearea Noii Ordini Mondiale, prin unificarea tuturor superputerilor lumii.
În realitate, Noua Ordine Mondială inseamnă planuri masive de reducere a populaţiei, sfârşitul democraţiei şi distrugerea suveranităţii naţiunilor. Implementarea cu succes a Noii Ordini Mondiale va marca sfârşitul democraţiei, sfârşitul autodeterminării naţionale, sfârşitul drepturilor omului şi sfârşitul multor servicii publice (incluzând sănătatea şi invăţământul).
Ca parte a planurilor Noii Ordini Mondiale, toate sursele de valori culturale independente au fost plasate sub atac. Acestea includ instituţiile familiei şi bisericii, organizaţiile pentru drepturile omului, muncitorilor şi legii internaţionale, cât şi multe mijloace tradiţionale de promovare a valorilor morale (de exemplu, in literatură, artă şi mijloacele de informare). Suntem martorii unor incercări fără precedent de “deregularizare” a modelului familial tradiţional, a slăbirii autorităţii părinteşti şi de reducere a timpului de calitate pe care familiile il petrec impreună.
Observăm subfinanţarea, supraincărcarea şi zăpăcirea invăţământului de stat şi a sistemului de sănătate de stat, in incercarea de a le distruge eficienţa.
Observăm inchiderea posibilităţilor recreaţionale accesibile din afara oraşelor pentru familiile muncitoare, in incercarea de a restrânge masele din clasele de jos la ghetourile urbane. Suntem martorii eforturilor de reducere a variatelor aptitudini de supravieţuire, rezultând in dependenţa mărită a publicului faţă de serviciile statului şi corporaţiilor.
Observăm creşterea costurilor vieţii la nivele nerezonabile. În consecinţă, observăm scăderea standardului de viaţă şi creşterea sărăciei, o tendinţă care face imposibilă obţinerea independenţei financiare pentru majoritatea familiilor muncitoare, o tendinţă care prinde pe viaţă oamenii in capcana ipotecilor şi imprumuturilor, o tendinţă care subjugă oamenii.
Observăm creşterea sprijinului pentru multiculturalism şi deregularizarea majorităţii standardelor culturale, morale şi naţionale.
Dacă aceste schimbări ar fi anunţate deschis, ar genera aproape sigur proteste masive şi violenţe la scară mondială.
De aceea, planurile conducătorilor din umbră sunt păstrate secrete şi implementate gradual, secret si cu un ridicat grad de dezinformare.

sursa:piatza.net

The Rules of a Modern Gentleman: The GQ Fall 2011 Trend Report

Istorii cu parfumuri


Parfumul este o semnătură personală, olfactivă, care lasă în urma ta impresii și 
concluzii. Unul din cele mai importante accesorii, mai puternic decât orice factor vizual sau tactil, parfumul te poate ajuta să îţi spui povestea, să te reinventezi sau să relaţionezi la nivel subtil cu mediul social înconjurător.  Iar dacă vorbim despre parfumuri deosebite, atunci ajungem la Histoires de Parfums, parfumerie de nișă, cu o „bibliotecă“ de arome emoţionale, senzuale și care se remarcă prin puterea de transformare a purtătorului.
Linia Histoires de Parfums e deosebită nu numai prin faptul că reprezintă  o experienţă în sine, dar și prin conceptul din spatele lor. Cu o gamă de 16 parfumuri, fiecare inspirat de un personaj faimos, un an excepţional sau o esenţă pură care stă la baza parfumeriei. De la Jules Verne până la 1969, anul dedicat erotismului și trecând prin linia de tuberoze, iţi oferă un univers alternativ, al aventurii, nonconformismului sau romantismului.
Aromele dedicate unor personaje excepţionale precum Georges Sand și Colette, scriitoare care au dărâmat bariere și au schimbat mentalităţi sau lui Casanova, un sinonim al voluptăţii, îţi oferă posibilitatea de a crea legături emoţionale și de a te redefini. Un „exemplar” deosebit este 1889, Moulin Rouge, un parfum care te plimbă printre budoare, jartiere de can-can și pudra dansatoarelor care plutește voluptuos și leneș în lumina de cabaret.
În spatele Histoires de Parfums se află Gérald Ghislain, cel care a creat brandul în 2000. Explorator, chef și proprietar de trei restaurante în Paris, acest antreprenor a avut un moment, în copilărie, în care și-a dat seama că modul perfect de a-și exprima emoţiile și visurile este prin parfum.
Ghislain se consideră un povestitor și prin parfumurile sale spune povești care fac oamenii să viseze. Colecţia este gândită ca o bibliotecă și chiar ambalajul este în formă de carte, păstrând ideea de poveste, de jurnal personal. Sursele de inspiraţie vin din călătoriile sale de pe toate continentele: oamenii, arhitectura, clima îi oferă idei pentru un nou parfum, iar „Les Fleurs du Mal“ l-a inspirat pentru trilogia de mirosuri bazate pe tuberoză.
Cel mai nou proiect este „Scent of Departure“ cu cinci parfumuri denumite cu cod de aeroport și dedicate orașelor Istanbul, Frankfurt, Viena, Budapesta și München, care se găsesc în exclusivitate în reţele de magazine de aeroport sau duty-free. Deși la o primă vedere, poate părea  o contradicţie între exclusivismul parfumeriei de nișă și distribuţia de aeroport, întreaga linie de la Scent Of Departure este realizată sub umbrela ideii de aeroport: plecări și veniri, despărţiri și regăsiri, sfârșituri și începuturi.  


sursa:forbes.ro

TOP 10 afaceri care nu ar fi trebuit să meargă niciodată


Cum au reuşit zece antreprenori din România şi America să facă averi 
vânzând fluturi pentru nunţi, globuri de vrăjitoare, pietre, pixeli sau...oase de plastic?

1. Iadeşuri din plastic
Anul 2004. Într-o dimineaţă, americanul Ken Ahroni se trezeşte la ora şapte. Îşi bea tacticos cafeaua, după care îi spune la revedere soţiei, ia servieta şi se opreşte la prima bancă ce îi iese în cale. Scoate un dosar cu un plan de afaceri explicat amănunţit şi îl aşază în faţa ofiţerului de credite, un tânăr care abia dacă a împlinit 25 de ani. Puştiul citeşte atent prima pagină, apoi se afundă în scaun şi îl priveşte suspicios pe pe bărbatul îmbrăcat în costum din faţa sa. ,,Este cumva o glumă?". ,,Chiar deloc, tinere", răspunde Ahroni. ,,Ai în faţa ta un bărbat care se va îmbogăţi producând oase din plastic".
Stop-cadru! Dacă pare o scenă dintr-o comedie americană, vă înşelaţi amarnic. Ken Ahroni chiar s-a dus, în 2004, la o bancă, chitit să obţină un credit pentru o fabrică de iadeşuri - celebrele oase în formă de furcă de la pieptul păsărilor - pe care, dacă le rupi, ţi se îndeplineşte o dorinţă. N-a obţinut creditul, dar nici nu a renunţat la idee.
În prezent, după şapte ani, Ken Ahroni deţine în SUA nu una, ci două fabrici de iadeşuri din plastic, care îi aduc venituri anuale de un milion de dolari. Cine ar cumpăra un iadeş din plastic? Răspunsul e mai simplu decât aţi crede: peste două milioane de americani în fiecare an, adică peste 5.000 pe zi.
Lui Ken Ahroni i-a venit ideea businessului cu iadeşuri în 2004, cu ocazia Zilei Recunoştiinţei, sărbătoare americană tradiţională care implică întotdeauna şi gătirea unui curcan.
Văzând că în familia sa era o adevărată bătălie pentru cine să rupă osciorul cu pricina, Ahroni s-a gândit să-i facă fericiţi pe toţi americanii care, având familii numeroase, nu au apucat niciodată să beneficieze de osciorul cu noroc. Folosind drept model chiar osul mult disputat, Ahroni a creat o simulare pe calculator şi a lucrat timp de câteva luni la un prototip.
,,Trebuia să arate la fel ca un os adevărat, să se rupă în mod aleatoriu, la fel ca un os adevărat, şi să scoată acelaşi sunet" îşi aminteşte el. Restul este, cum ar spune tot americanii, istorie.
În prezent, compania lui Ahroni - Lucky Break Wishbone Corp. - comercializează pachete de iadeşuri, de la varianta cea mai ieftină, ,,patru bucăţi la 3,99 dolari", până la pachetul special de 400 de bucăţi la 195,99 dolari. Pe lângă veniturile anuale consistente, compania a câştigat, în 2008, un proces împotriva lanţului de magazine Sears, care copiase ideea şi o folosise în propria campanie de Ziua Recunoştiinţei.
Justiţia americană i-a dat dreptate lui Ahroni, iar conturile lui s-au umflat, cât ai rupe un iadeş, cu 1,7 milioane de dolari. Americanul nu garantează, însă, că oasele sale de plastic vor şi îndeplini dorinţele arzătoare ale cumpărătorilor. Fiecare pachet poartă o etichetă explicită: ,,Compania nu garantează în niciun fel că produsul nostru vă va îndeplini dorinţele. Dar e foarte posibil să o facă".
2. Globuri pentru vrăjitoare
Până în anul 2000, David Simpson (48 de ani) era un om de afaceri rigid, cu principii clare de business, care făcea afaceri în România în domeniul petrolier. Cine şi-ar fi imaginat că un asemenea tip ,,greu" va abandona afacerile cu petrol pentru a prinde duhurile rele din America în globuri de sticlă colorate?
Simpson a cunoscut-o pe Violeta Ştefănescu (foto), care deţinea o sticlărie în comuna prahoveană Păuleşti, şi a cumpărat câteva globuri pentru Pomul de Crăciun, pe care să le ofere cadou prietenilor din America.




Sferele de sticlă ,,handmade in Romania" au făcut senzaţie în Ohio, iar Simpson şi-a dat seama că se află în faţa unei idei de milioane.
Americanii au obiceiul să-şi agaţe pe terasele caselor globuri de sticlă care au rolul de a îndepărta spiritele rele şi de a atrage norocul. Câteva luni mai târziu, americanul renunţa la petrol şi comanda la sticlăria Violetei 50.000 de globuri, plătind 80.000 de dolari.
Sticla colorată de la Păuleşti s-a vândut ca pâinea caldă, iar firma lui Simpson, Iron Artglass Design, şi-a dublat suma investită în doar două săptămâni. ,,De nouă ani de zile vând, în fiecare lună, câte 50.000 de <> şi afacerea continuă să meargă la fel de bine" spune Violeta.
Ce l-a determinat pe Simpson să renunţe la afacerile sale şi să vândă globuri de sticlă? ,,Americanii cumpără orice" crede cu tărie antreprenorul. S-a convins singur de asta în momentul în care a aflat de existenţa unei companii producătoare de haine pentru... gâştele de piatră din grădină.
,,Dacă americanii sunt dispuşi să-şi îmbrace, în funcţie de anotimp, gâştele de piatră din curte, cu atât mai mult ar fi dispuşi să cheltuiască nişte dolari pentru a-şi proteja casa împotriva duhurilor rele" a fost explicaţia lui Simpson.
3. Îmbrăcăminte pentru gâşte de piatră
Curioasă să văd cu ochii mei celebrele gâşte înveşmântate în ţinute care mai de care mai pompoase, am urmat firul lui Simpson şi am căutat-o pe Cindy Schultz. Datorită ei, orice american dornic să-şi îmbrace gâsca de piatră din grădină (demnă urmaşă a piticilor de grădină de pe vremuri) o poate face fără probleme.
Pentru Schultz, designer în cadrul companiei americane Dress My Goose, colecţiile de haine pentru gâştele de piatră se creează pe bandă rulantă şi se vând ca pâinea caldă: primăvară-vară, toamnă-iarnă, plus ediţiile speciale de Halloween, Ziua Recunoştiinţei sau 4 iulie. Asta ca să nu mai vorbim despre produsele destinate proprietarilor cu imaginaţie bogată: costume de epocă, ţinute hawaiene sau chiar costume de majoretă, totul pentru ,,penajul" virtual al gâştelor de grădină.
Profitul se scrie cu şase zerouri, confirmând concluzia lui David Simpson: dacă există o strategie de marketing suficient de atractivă, americanii cumpără orice.

4. Fluturi pentru nunţi
Okay, americanii cumpără orice! Dar oare numai ei? Irina Predescu, o tânără de 25 de ani, este convinsă că şi în România o idee originală, fie ea şi trăsnită, se poate transforma într-o afacere de succes.
În 2007, la vârsta de 19 ani, Irina, pe atunci studentă la Drept şi la Ştiinţe Politice, s-a apucat de crescut fluturi, împreună cu un partener din Baia Mare. Nu pentru a-i pune la insectar, ci pentru a-i elibera la nunţi, în locul clasicilor porumbei albi.
Ideea a venit tot din America, de la Jose şi Karen Muniz, care au reuşit să aibă o cifră de afaceri de un milion de dolari pornind de la acelaşi business.
Irina şi-a început afacerea cu 1.000 de euro, capital împrumutat de la părinţi, iar în prezent poate obţine până la 2.000 de euro pentru un singur eveniment. Fluturiii sunt puşi în plicuri şi li se dă drumul nu doar la nunţi, ci şi la botezuri, petreceri private sau diverse evenimente corporatiste.

5.Călugărul CEO
Opt călugări dintr-o mănăstire cisterciană din SUA au demarat, în 2002, un business care consta în reumplerea cu tuş a cartuşurilor de imprimantă. În prezent, cei opt au 200-300 de comenzi pe zi, iar vânzările au crescut de la 2.000 la cinci milioane de dolari.
Printre clienţii fideli se numără şcoli, persoane particulare şi chiar coloşi de talia Morgan Stanley. Iniţiatorul ideii, Bernard McCoy, este călugăr şi CEO al organizaţiei, ale cărei venituri, după scăderea cheltuielilor curente ale mănăstirii, se duc către cauze nobile, precum orfelinate din Tibet şi activităţi pentru copiii cu dizabilităţi sau infectaţi cu HIV.
6. Ochelari de soare pentru câini
Cine s-ar fi gândit că poţi deveni milionar vânzând ochelari de soare...pentru câini? Americanii îi văd zilnic pe cei doi inventatori, Ken şi Roni di Lullo, în reclame sau emisiuni precum ,,Good Morning America".
O pereche de ochelari costă 22 de dolari şi, lăsând deoparte starurile precum Paris Hilton (care şi-a dotat patrupezii cu protecţie UV), clienţii au depăşit de multă vreme graniţele Statelor Unite ale Americii. Produsele Doggles, incluzând, mai nou, chiar şi veste canine pentru înot, se vând deja în peste 200 de magazine din întreaga lume.

7. Maimuţoi pentru antenă
Te-ai gândit vreodată că antena radio de pe maşina ta arată...ei bine, cam banal? De ce să nu o decorezi cu o faţă zâmbitoare, o inimioară sau, de ce nu, cu chipul soţiei sau al soţului? Jason Wall a speculat, în 1998, dorinţa americanilor de a ieşi din tipare, lansând AntennaBalls, compania care comercializează decoraţiuni pentru antene.În 2011, Wall este multimilionar în dolari.
8. Pietre de companie
Gary Dahl a avut în 1975 o idee pe care revista americană Newsweek a declarat-o, oficial, ,,cea mai ridicolă idee de marketing de succes din lume". Dahl a vândut cinci milioane de pietre dintre cele mai banale la preţuri de patru dolari bucata, bazându-se pe un concept numit ,,Pet Rock". Piatra...de companie, pentru cei care nu îşi puteau asuma responsabilitatea creşterii unui animăluţ de casă.
În 35 de ani de viaţă, Pet Rock a devenit un adevărat simbol american, lansând inclusiv expresii ce persistă în folclorul urban. Dacă vrei să insulţi un bărbat, există o cale sigură şi rapidă: spune-i că este la fel de amuzant şi atractiv ca un Pet Rock.
De pe urma ridicolului obiect, Dahl a câştigat aproape 15 milioane de dolari doar în primele şase luni de la lansarea afacerii, asigurându-şi un capitol în cultura americană de business.
9. Pixeli de vânzare
Britanicul Alex Tew a licitat o pagină de internet pentru care plătise doar 50 de dolari cu suma de un dolar pentru fiecare pixel.
Scopul final era plata studiilor sale universitare iar într-un singur an Tew a găsit atât companii cât şi persoane fizice dornice să-i susţină visul, devenind mai bogat cu aproape un milion de dolari.
10. Publică-ţi secretul
Încă sărbătoreşti, în fiecare an, ziua de naştere a persoanei care te-a părăsit în urmă cu 20 de ani? Când avionul în care te afli traversează o zonă de turbulenţe nu te poţi linişti decât dacă revezi, în minte, câteva scene din ,,Sunetul Muzicii"? Încă mai ştii pe dinafară numărul de telefon al iubitei din liceu?
Toate aceste mărunţişuri care ar părea lipsite de importanţă pentru cei din jur reprezintă materia primă pentru businessul lui Frank Warren, creatorul blogului PostSecret.
Scrie-ţi secretul - indiferent cât ar fi de şocant sau dramatic - pe o carte poştală, scaneaz-o sau expediaz-o pe adresa lui Warren şi aceasta va apărea, anonimă, pe blogul PostSecret.
Din 2004, proiectul s-a transformat într-o serie de cărţi de mare succes, vândute în milioane de exemplare, fiecare reprezentând o ,,culegere de secrete" trimise de americani şi nu numai.




sursa:forbes.ro



Extraterestrii vor ateriza in Japonia


Nimeni nu poate certifica cu dovezi palpabile existenta extraterestrilor. Cel putin pana in prezent. Cu toate acestea, japonezii tin cu tot dinadinsul sa fie primii si in acest domeniu. Subiectul existentei extraterestrilor a fost luat atat de serios in Tara Soarelui Rasare, incat cetatenii niponi nu doar ca sunt convinsi de existenta extraterestrilor, ci se pregatesc deja de prima intalnire oficiala intre pamanteni si fiintele inteligente din Univers.

Societatea nipona este intr-atat de convinsa de existenta extraterestrilor, incat problema a fost luata in serios chiar de catre autoritatile de la Tokio. Acestea, la randul lor ,au sustinut de cateva ori in cadrul diverselor conferinte de presa pe acesta tema, ca ar detine informatii verificabile cu privire la existenta fiintelor extraterestre inteligente care ne survoleaza planeta de mii de ani. Guvernele nipone au lucrat serios la dezvoltarea unui adevarat plan de strategie nationala ce are in vedere pregatirea populatiei si a opiniei publice pentru situatia foarte probabila in care civilizatiile extraterestre vor lua contact oficial cu pamantenii. Daca acesta situatie va deveni posibila in viitorul apropiat, se pare ca extraterestriivor alege sa ia contact cu oamenii din Japonia in detrimentul oricarei alte natiuni sau tari...Motivul este foarte simplu. Inca din anii ’70 autoritatile nipone au lansat un plan de actiune in cazul mult asteptatului contact cu civilizatiile extraterestre. Planul are 5 capitole care sunt up-datate si imbunatatite in fiecare an, tinandu-se cont de ultimele informatii cu privire la activitatea OZN-urilor si a observatiilor de fiinte extraterestre, cu sau fara aspect umanoid.

1.Poporul japonez este onorat si pregatit sa intampine cu bucurie fratii din Univers! 
O parte importanta din planul Ministrului Apararii, Shigeru Ishiba, are in vedere cele mai bune strategii pentru cetatenilor niponi in cazul unui atac lansat de extraterestrii asupra Terrei. In aceasta directie, Shigeru Ishiba declara presei : "Daca intr-o buna zi extraterestrii vor ateriza, si vor spune “ Oameni de pe Terra va suntem prieteni !” , noi cetatenii Japoniei vom fi onorati, si le vom arata ca traditiile noastre cu privire la oaspeti sunt unele dintre cele mai bune de pe intreaga planeta. La noi oaspetii au un statut special, cu atat mai mult vom fi onorati sa-i gazduim pe fratii nostri din Universul nemarginit. In cazul in care vom fi atacati, avem deja pregatit un set de planuri care, odata ce va fi pus in actiune, va fi o mare surpriza chiar si pentru niste extraterestri violenti."
Secretarul sef al guvernului japonez, Nobutaka Machimura, este este ferm convins de existenta civilizatiilor extraterestre. De fapt, aproape toti membrii Executivului japonez s-au declarat convinsi de existenta acestora. Cu aceasta ocazie, guvernul nipon a lansat un ghid oficial in care sunt descrise cele mai bune sfaturi si strategii pentru cetatenii de rand ce care vor intra in contact cu extraterestrii.

2. Japonezii le-au scris deja mail-uri civilizatiilor intergalactice 
Inca din anul 1983, astronomii niponi au luat in serios contactarea civilizatiilor extraterestre. In acest scop ei au trimis un mesaj radio catre un grup de stele, printre care si Altair, situat la 16 ani lumina de Terra. Mesajul cuprindea 13 imagini binare codate de 71 pe 71 pixeli fiecare, imagini care contineau notiuni primare despre noi, ca de exemplu modul in care arata oamenii, structura ADN-ului, chimia de baza a vietii de pe Terra, precum si locul din galaxie unde este situata planeta noastra. Daca extraterestrii vor receptiona mesajul japonezilor, acestia vor trimite un raspuns de-abia in anul 2015, data la care mesajul nipon va ajunge cu bine, dupa ce a strabatut cei 16 ani lumina!
Cand se intentioneaza conceperea si trimiterea unui mesaj catre extraterestri trebuie sa se tina cont de diversitatea culturilor si civilizatiilor omenesti”, declara Douglas Vakoch, director al Interstellar Message Composition. Mesajele trimise de oameni in nemarginirea Cosmosului, inclusiv cel din 1983 trimis de catre japonezi, sunt scrise in numere si alfabete primare, deoarece cercetatorii sunt convinsi ca fiintele extraterestrele vor intelege astfel mai usor. Un mesaj similar a fost cel trimis in anul 1974 de la cel mai mare radiotelescopdin acea perioda, cel din Arecibo, Puerto Rico. Mesajul trimis de la Arecibo a fost orientat spre un grup de stele situat la 25 000 de ani lumina de Terra. Daca vom primi raspuns de la cineva de acolo, raspunsul respectiv va ajunge la noi peste cateva mii de ani.

3. Japonia este singura tara din lume care detine singurul observator spatial care cautanon stop frecvente optice din alte galaxii.  
Majoritatea observatoarelor cosmice cauta doar frecvente radio. Chiar daca fizicianul castigator de Nobel,Charles Townes, a sugerat in anii ’60 folosirea unor scurte pulsatii laser care ar ajuta descoperirea extraterestrilor, forurile conducatoare i-au refuzat sugestia pe motiv ca o astfel de operatiune ar fi prea scumpa si ar consuma o cantitate enorma de energie. In schimb, in Nishiharima exista singurul dispozitiv de pe Terra care scaneaza cerul pentru a detecta eventualele pulsatii de nivelul nanosecundelor, emise din galaxiile care inconjoara Calea Lactee.

4. Coreea de Nord cunoaste secrete pe care restul lumii nici macar nu le banuieste 
Serviciile secrete japoneze au declarat ca principalul reactor nuclear din Coreea de Nord are cu totul si cu alta destinatie decat se crede in mod obisnuit. Astfel reactorul construit de coreeni ofera o posibilitate neobisnuita. Cu ajutorul energiei acestui reactor, autoritatile coreene de la Phenian intentioneaza de fapt sa puna bazele unei statii de comunicare wireless care are capacitatea de a emite instantaneu la peste 1 000 de ani lumina. Autoritatile japoneze isi folosesc, la randul lor, de ultimele descoperiri tehnologice pentru a observa ce se intampla dincolo de granita de fier a Coreei de Nord. Conform unui inalt oficial al serviciilor secrete nipone, nu este deloc surprinzator ca, intr-o buna zi, dictatorul Kim Jong Il sa ofere lumii intregi cea mai mare surpriza posibila, si sa prezinte lumii primii extraterestrii care doresc in mod oficial sa intre in contact cu planeta noastra.
Sursa: http://www.descopera.ro