Inainte de Facebook, de YouTube sau Wikipedia, se putea presupune ca angajatii erau mai fideli angajatorului, munceau mai mult si pierdeau timpul mai putin. Se pare insa ca nu era cazul si angajatii gaseau alte modalitati de “a evita” sa lucreze. Vezi cateva dintre cele mai intalnite, conform BusinessInsider.com.
- Un cos de gunoi, sertare nu foarte mari.
Uneori, pentru a trece timpul, impreuna cu un coleg-doi te apucai sa trimiti fax-uri cu mesaje mai mult sau mai putin decente altor departamente. Colegii de acolo, de cele mai multe ori, nu stateau mult pe ganduri si iti raspundeau – cu aceeasi moneda.
Nu de putine ori, in era Internetului, angajatii prefera sa manance o gustare rece pe birou, cu ochii in calculator. In trecut, pauzele de masa erau mai disciplinate si…durau mult mai mult.
- Aruncai cu mingea in cosul de gunoi/sertar
- Un cos de gunoi, sertare nu foarte mari.
- Trimiteai fax-uri farsa
Uneori, pentru a trece timpul, impreuna cu un coleg-doi te apucai sa trimiti fax-uri cu mesaje mai mult sau mai putin decente altor departamente. Colegii de acolo, de cele mai multe ori, nu stateau mult pe ganduri si iti raspundeau – cu aceeasi moneda.
- Pauze de masa indelungate
Nu de putine ori, in era Internetului, angajatii prefera sa manance o gustare rece pe birou, cu ochii in
- Citeste integral pe Wall-Street.ro
sursa:9am.ro