Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 noiembrie 2011

Hainele – falsitate sau mijloc de exprimare a personalității?


Oameni ascunsi dupa masti

Câți nu ne dorim să fim respectați? Să fim admirați? Să ne placa lumea pentru ceea ce suntem cu adevarat.. acolo.. înăuntru..?
Pentru că sunt sigur că fiecare din cei care citiți acest articol aveți decență, bun simț, simț civic, moralitate, curaj atunci când e nevoie și multe altele.
Întrebările de mai sus mi le pun aproape ZILNIC însă, pentru început, vreau să răspund sus și tare la o singură întrebare, una care mi s-a pus de multe ori:
Sunt (sau ar trebui să fie) hainele totul in viață?
Raspunsul meu este: NU!
De ce?
Pentru că hainele sunt doar un mijloc și nu un scop.
Știu că ai antipatie față de cei care se afișează cu haine super scumpe, cu mașini fițoase iar când încerci să comunici cu ei, te lovești de un zid. E ca și cum.. e ceva SEC în ei. Parcă au o mască pe care nu vor să o  dea jos. Parcă e un zid peste care nu poți să treci pentru a ajunge la ei – la ceea ce sunt ei cu adevărat.
Atunci DE CE, de ce se ascund în spatele hainelor?
Având de mic talent la despicatul firului în patru, am stat și m-am gândit de multe ori la motivele pentru care unii oameni se îmbracă bine doar pentru a atrage atenția iar apoi pentru a-i respinge pe cei din jur. Am încercat să “simulez” cum e viața lor, pornind de la un principiu mai vechi:
Trăim într-un univers de tip cauză-efect. Fiecare lucru care se întâmplă are niște cauze în spate care îl provoacă. Reversul este, de asemenea, adevărat:  dacă provoci două cauze (sau evenimente) identice, în condiții similare, vei obține exact același rezultat.
Și atunci mi-am pus problema, ce se întâmplă de fapt cu oamenii care se comportă “grețos”? E adevărat că unora le merge, din cauză că nu abuzează de asta (așa sunt ei) și, în general sunt plăcuți de restul și acceptați ca lideri dar… restul?
Am ajuns la concluzia că mulți dintre cei care poartă haine fie cu stil, extravagante sau la modă ar vrea, totuși, să fie respectați, plăcuți etc. de cei din jur.
Dar, neștiind cum (cel mai probabil din cauza părinților sau al anturajului), fac ce cred ei de cuviință. SĂ nu uităm că fiecare om e programat să facă ce crede el că e mai bine, din punctul lui de vedere.
Dacă mă îmbrac generic nu mă baga nimeni în seamă. Am văzut la TV oameni care se îmbrăcau super scump și toată lumea era în jurul lor. O să fac și eu la fel.
În timp, văd că primesc atenție (lumea se uită la ei pe strada etc.):
Merge! O s-o țin tot așa! Nu mai am nimic de făcut. Acum sunt și eu ca oamenii aceia de la TV. Ce tare sunt eu! Uită-te la ăștia îmbrăcați aiurea! Ce penibil!
Evident, se lovesc de obstacolul că nu au principiile morale necesare pentru a comunica cu cei din jur. Și își zic:
Hmm… Oamenii ăștia nu prea mă plac. Mă așteptam să mă ridice în slăvi pentru că am haine de firmă. Să îmi facă complimente legate de mașină.
Evident, se simt dezorientați. Nu știu ce să creadă. Însă raționalizează astfel:
Decât să mă îmbrac generic și să nu mă bage nimeni în seamă, prefer s-o țin tot așa. Se uită cu teamă la mine, deci îmi convine. Oricum am tovarășii mei care sunt exact ca mine, ce mă interesează ce crede restuț lumii ?
Deci cauza și efectul sunt diferite:
Cel de la TV a avut părinți bogați, s-a născut în capitală, poate e mai bine făcut, poate are vocea mai groasă, poate are principii diferite etc etc etc. Cumulul de cauze l-au propusat pe calea spre succes.
Cel care copiază, se îmbracă similar idolului său și se miră că nu obține aceleași rezultate.
De ce nu i-a ieșit?
Ca să obții același efect, conform principiului enunțat la începutul articolului, trebuie să repeți aceleași cauze. Trebuie să înțelegi mult mai bine pe ce lume te afli, plus un milion de alte lucruri.
Au pus una sau două piese din puzzle-ul lor și credeau ca l-au terminat.
Și nici măcar nu VÂD faptul că puzzle-ul e incomplet. Degeaba pui colțurile la puzzle dacă nu pui conținutul, interiorul.
Merge să fii arogant?
Câteodată Tipii siguri pe ei sunt foarte atractivi pentru sexul opus iar hainele cu stil le accentuează și confirmă personalitatea. Dar, la un moment dat, trebuie să te deschizi.
Hainele vorbesc pentru tine doar la început. Treptat, creierul și gura vor trebui să preia ștafeta.
Genericul e soluția, atunci?
Nu, să te îmbraci generic nu e soluția. Suntem unici, gândim diferit și putem să ne exprimăm personalitatea și altfel decât prin ceea ce scoatem pe gură.
Pune un om generic, decent, trecut prin viață să țină un discurs despre experiențele sale personale. Va fi aplaudat și va primi respect. Îmbracă-l frumos și abia apoi pune-l să povestească. Va fi admirat iar oamenii se vor înghesui la sfârșit să îi strângă mâna.
De ce nu pot oamenii să vadă doar personalitatea unui om și se lasă atât de ușor influențați de haine, bani etc ?
O să răspund la această întrebare rugându-vă și pe voi să vă spuneți părerea printr-un comment. Cred că e din cauză că suntem, în primul și-n primul rând, imperfecți. Comportamentul nostru e o relicvă a condițiilor de acum sute de mii de ani, unde un bărbat, cu cât avea mai multe “resurse”, cu atât putea să susțină mai multe persoane în vremuri de secetă, ingheț, cataclisme naturale etc.
În zilele noastre, femelele anumitor specii de pinguini se împerechează doar cu masculii care reușesc să facă cel mai mare cuib din pietricele de mare. Deci, cu cel care adună cele mai multe resurse. Și asta pentru că un cuib mai mare poate proteja ouăle de vânt și alte intemperii, mărind șansele de supraviețuire a puilor.
Suntem animale?
Părerea mea e că da, cel puțin într-o anumită măsură. Știu că mulți dintre noi avem ego-ul mare și că ne considerăm superiori intelectual. Dar vreau să recunoaștem că nu suntem perfecți, că avem multe de învățat și că, cel mai important e să ne cunoaștem natura noastră, pentru a evolua mai repede.
Vrei să spui că ar trebui să mă îmbrac fițos, cu haine de firmă, să alerg toată viața după bani?
Nu. Dacă ți-ai pus întrebarea de mai sus, ai prins doar jumătate din ceea ce voiam eu să înțelegi. Dezvoltarea personală e obligatorie. Apoi, încearcă să-i ajuți pe cei din jur. Apoi îmbracă-te cu stil, ia-ți mașina care îți place și fă bani PENTRU TINE, nu pentru alții. Pentru că tu trebuie să te bucuri de lucrurile din viața ta, nu altul.
În plus, chiar dacă ajungi să ai bani dar te comporți frumos cu cei mai săraci ca tine, aceștia o să vadă  că nu încerci să-i faci să se simtă inferiori și o să te respecte pentru asta. Vorbesc din experiență când spun asta pentru că, deși am doar 24 de ani, am un salariu la firma unde lucrez care mulți adulți doar visează.
Dacă îți alegi hainele cu bun gust, vei subcomunica bun gust. Dacă îți alegi hainele să atragi persoanele de sex opus și o faci din inimă și din dragoste pentru sexul opus, te vei sătura de cât se vor uita femeile la tine. Iar.. dacă te îmbraci doar ca să te afișezi atunci… vei atrage doar femei cu care nu merită să petreci mai mult de o noapte. Nu-ți face planuri de nuntă cu ele ;)

sursa:fiicustil.ro

Ego Men la Chişinău


Ego Men a ţinut o prezentare în Chişinău pentru a inaugura  clubul Fashion TV.
Prezentarea Ego Men a început cu sacouri din tweed cu cotiere colorate (păcat că am doar o singură fotografie), costume în dungi şi-n carouri, semnate de casa de modă italiană Tombolini accesorizate cu butoni şi manechinii, au purtat pantofi lucraţi manual.
Piesa de rezistenţă a prezentării a fost un costum confecţionat din cea mai scumpă ţesătură din lume Vanquish II şi a fost accesorizat cu cristale swarovski. Costumulvalorează 15.000 de euro şi a fost special conceput pentru această prezentare.
Dacă tragem linia, întreaga colecţie, valoarează peste 100.000 de euro.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
sursa:stilmasculin.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Piaget Altiplano



Wear this watch to all those holiday parties.
Altiplano (price upon request) by Piaget


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1fC6ca3Lt

ESQUIRE:Arm Yourself: Introducing Rogan's New Military Line, R44



Now's about time to stock up on plaid shirts, new cardigans, and light jackets — the better for layering — so you'd be wise to check out the new line, R44 Rogan Standard Issue, which launches exclusively at Nordstrom this week. Designed by Rogan Gregory and Scott Mackinlay Hahn, the clothes combine the minimalism that Rogan's namesake label is known for with the organic and natural spirit that's defined Loomstate, another brand these two men have worked on before. Sustainable clothing is always a tricky topic: all those pricey materiels mixed with the generally better-than-thou factor. Luckily, these clothes are neither too expensive nor too loud; they quietly tow the line of looking nice while not screaming "eco-friendly," perhaps because their design is drawn from Rogan's own collection of vintage military and workwear pieces — all of which were created when our air was cleaner, yet no one was freaking out about it.
'Echo at Ease' trim fit plaid shirt ($99), 'Kilo' trim fit organic cotton cardigan ($89.50), Uniform jacket ($139), all by R44, nordstrom.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1fC6MaHgT

GQ:The 25 Least Influential People Alive

For every Steve Jobs and every Warren Buffett, there's an equal and opposite nitwit who spent 2011 devouring attention and contributing nothing to productive society. We salute the great artisans of utter uselessness with the one celebratory year-end list you don't want to be on

Read More http://www.gq.com/entertainment/humor/201112/25-least-influential-people-alive#ixzz1fC4tS19j

marți, 29 noiembrie 2011

Petrecerile zgomotoase după ora 22.00 fără acordul scris al vecinilor ar putea fi interzise

Proiectul care prevede că petrecerile private care presupun depăşirea limitelor de zgomot admise după ora 22.00 se pot face numai cu acordul scris al vecinilor a fost adoptat tacit de Senat.

Petrecerile zgomotoase după ora 22.00 fără acordul scris al vecinilor ar putea fi interzise (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Acesta este unul dintre cele nu mai puţin de 59 de proiecte a căror adoptare tacită a fost constatată marţi de Senat.
Actul normativ privind petrecerile primise, cu unanimitate, raport de admitere din partea Comisiei juridice a Senatului.
Potrivit proiectului, în localurile publice situate în imobile cu destinaţie de locuinţă sau în imediata vecinătate a acestora, precum şi pe terasele în aer liber, programul muzical poate fi difuzat între orele 9.00 şi 22.00. Aceste programe muzicale pot însă depăşi ora 22.00 doar dacă au fost efectuate lucrări de fonoizolaţie, care reduc zgomotul, şi dacă vecinii îşi dau acordul scris în acest sens.
Iniţiatorii propun, de asemenea, ca în staţiunile turistice autorităţile locale să poată stabili şi alte orare de funcţionare a localurilor publice şi de difuzare a programelor muzicale, în funcţie de interesul local, după consultarea cetăţenilor, a operatorilor economici din turism şi a autorităţilor competente pentru protecţia mediului.
În iniţiativa legislativă se mai stipulează că sunt contravenţii producerea de zgomot în exces, dacă "fapta este de natură să producă o stare de disconfort sau indignarea cetăţenilor", tulburarea liniştii locuitorilor prin "strigăte, larmă sau folosirea excesivă a oricărui aparat, obiect, instrument ori instalaţie muzicală la intensitate mare, în intervalul 22.00-8.00", şi organizarea de petreceri private în corturi, spaţii neacoperite situate în perimetrul apropiat al imobilelor cu caracter de locuinţă.
Tot contravenţie este considerată, potrivit proiectului, tulburarea "în orice mod" a activităţilor desfăşurate în cadrul unităţilor şcolare, căminelor şi a locurilor de cazare pentru elevi şi studenţi, unităţilor spitaliceşti, centrelor de ocrotire socială ori a unei ceremonii religioase.
Textul propus aprobării Senatului mai stabileşte că sunt considerate infracţiuni şi se pedepsesc cu închisoarea de la şase luni la cinci ani portul sau folosirea de arme albe în locuri publice, instituţii, la manifestări publice, în ambasade, unităţi de învăţământ, în locuri pentru distracţie sau agrement, precum şi deţinerea, fără drept, de arme albe în vehicule.
Iniţiativa mai prevede că intră în categoria infracţiunilor săvârşirea de acte de violenţă stradală, de tulburare a liniştii publice prin scandaluri în locuri şi localuri publice, la care au participat mai mult de trei persoane, la care au fost folosite arme albe, arme cu aer comprimat, cu gaze, cu gloanţe de cauciuc, cu alice, de foc, ori alte obiecte.
Senatul este prima Cameră sesizată, forul decizional fiind Camera Deputaţilor.

sursa:mediafax.ro

2012: Exista o noua profetie apocaliptica?


2012: Exista o noua profetie apocaliptica?
sxc.hu
Au facut tot ce au putut ca sa ne linisteasca in privinta profetiilor maiase anterioare potrivit carora sfarsitul lumii va fi in 2012, insa cercetatorii de la Institutul National de Antropologie si Istorie din Mexic au recunoscut ca exista o a doua referinta la data fatidica intr-un fragment sculptat.
Majoritatea expertilor au citat numai una din cele doua referinte despre 2012 intalnite in simbolurile de pe tableta din sit-ul Tortuguero, Tabasco.

Cea de-a doua referinta se afla ingravata pe un templu maias din caramida, Comalcalco.

Potrivit purtatorului de cuvant al institutului, Artoro Mendez, fragmentul inscriptionat a fost descoperit acum cativa ani si a fost studiat intens, nu a fost facut public si se afla in custodia institutului, scrie Daily Mail.

„Caramida din Comalcalco”, al doilea fragment, este disputat de oamenii de stiinta. Ei nu sunt siguri ca ar fi vorba de 21 sau 23 decembrie 2012, si ca se refera la o alta data. Aceasta data coincide cu al 13-lea Baktun (perioade de 394 de ani, a 13-a avand mare importanta pentru maiasi pentru ca este un numar sacru) care se incheie pe 21 decembrie 2012

Insa data inscriptionata lasa loc de interpretari. „Nu exista niciun motiv pentru care oamenii de stiinta sa nu creada ca ar putea fi vorba despre o data din trecut, care sa marcheze un moment important din istorie. De fapt, verbul huli gasit pe piatra, inseamna el/ea a venit. Nu exista nicio referinta pentru viitor”, spune Stuart, unul din cercetatori.

Inscriptiile dateaza de acum aproape 1.300 de ani.

sursa:9am.ro

Bucuresti: Strada – Episodul III. Care-l include si pe Mircea Badea


Am iesit si in acest week-end printre bucuresteni, spre a surprinde detalii vestimentare demne de luat in seama. De dimineata am poposit pe strazile din centrul vechi, pentru un pahar de vin fiert, iar seara am purces spre Opera, fiind anuntata cu mare pompa in oras serbarea a 90 de ani de la fiintarea Operei Nationale Romane.
In Centru Vechi a fost o zi linistita de week-end din care obiectivul lui Valentin Niculescu a surprins ceea ce eu as numi “nuante de maro la purtator”. Este bine ca am inteles ca migrarea din zona sigura a bleumarinului, griului sau negrului, catre explorarea altor nuante nu face altceva decat sa-ti adauge bile albe tinutei.
Obiectivul a surpins tinute casual, incluzand blazere din lana, jachete din piele sau accesorii viu colorate. A se nota basca din lana alaturi de mandrul purtator de mustata si alaturarea, nu stiu daca foarte fericita avand in vedere gradele de afara, dintre un pantalon crem din bumbac si o jacheta nu foarte groasa din piele. Acord insa nota maxima la impresia artistica si la accesorizarea indrazneata a perechii de pantofi din piele intoarsa.
Observ ca unii nu vor sa imbatraneasca sub nici un chip, iar jacheta de jeans, purtata nonsalant a la James Dean, alaturi de o esarfa si ochelari de soare model Wayfarer fac din purtator un avid urmaritor al tendintelor in domeniul modei masculine. Mai putin pantalonii – cei foarte mulati, ingusti si cu turul lasat te fac, parca, mai putin barbat.
Seara, o alta poveste. Oameni de bine, din vechea si din noua garda, popor mult imbulzindu-se la usi (caci intrarea a fost gratuita), pardesie si paltoane de mult bon-ton – de la warm coat la chesterfield coat si loden si un spectacol pe cinste, incluzand fragmente din operele celebre aflate in repertoriul Operei Nationale Romane. Eu mai vreau. Si mai vreau sa stii ca toata aceasta institutie s-a cladit la inceputurile sale din donatiile unui mare om, a carui casa memoriala am avut onooarea sa o vizitez in aceasta vara absolut intamplator – George Stephanescu. Du-te la Opera! Magia functioneaza de fiecare data. Asta daca ai noroc sa prinzi vreun loc liber. Sala e plina la fiecare spectacol.
In alta ordine de idei  va trebui sa rostesc urmatoarele cuvinte, dat fiind comentariile lui Mircea Badea din editia de aseara a emisiunii “In gura presei”: intinzand mana a ridicat ultima editie a GQ si a deschis-o la paginile in care constata cu stupoare ca acest indreptar de vestimentatie masculina afiseaza pret de multe pagini ultimele tendinte si modele de la Gucci, Prada, YSL si toti ceilalti “mari” de pe firmament. Nu ar fi nimic in neregula pana aici, dat fiind ca o revista de gen asta face – promoveaza tinute la moda. Dar odata cu enumerarea preturilor atasate fiecarui produs de pe manechinul din imagine ti se  strepezesc dintii: 6000 £ un pardesiu, 3500 £ un blazer, 2800 £ o geanta, etc. Stiam si preturile. Dar ce cauta afisarea unor astfel de haine, accesorii si preturi in Romania? Logic, exista cumparatori. Caci achizitionarea si purtarea unor astfel de haine face diferenta de la un anumit nivel incolo. Iar aici, la noi, purtatori sunt genul de personaje care vor sa fie vazuti, comentati, adulati, barfiti. Caci, in Romania, mai avem pana a atinge capitolul excentrici sau aristocrati veritabili. Deocamdata avem saltimbanci ce poarta haine foarte scumpe. Asta ca sa se laude unul in fata celuilalt. Atat putem.
Constatarea de fata imi aduce aminte de o interpretare foarte recenta despre “revolutia din ’89″, rostita de unul dintre participantii din “vechea garda”: “…..da mai, noi l-am executat pe Ceausescu. Acumulasem mult prea mult si ne saturasem sa ne laudam unul altuia, noi astia care contam. Si idiotul nu ne dadea voie sa ne aratam si lumii. Si a murit ca prostu’…..”. Eu vad, cu parere de rau, ca istoria se repeta la infinit.

sursa:domnideromania.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Brera Orologi for Carlos Campos



Wear this watch because Carlos Campos helped design it.
BRETC4598 ($650) by Brera Orologi for Carlos Campos, breraorologi.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1f6NDj5uH

GQ:First Look: Danner Mountain Trail Willamette



DannerBlues.jpg
There's blue suede shoes, and then there's these: Danner's newest addition to their Stumptown collection are these azure stunners, the Mountain Trail Willamette. Named for the Willamette river that runs through Portland, these boots are leather-lined, made in the USA, and let's face it: not for the sartorially shy. We love the streetwise/urban twist on a fully functional winter boot. It's not called blogger blue for nothing, people, this one will get you Tumbled.
$310. Available here.


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/11/first-look-danner-mountain-trail-willamette.html#ixzz1f6Mp2rv8