Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 martie 2012

Geneva 2012: Iata noul Mercedes A-Klasse


O alta noutate indelung asteptata a fost noul Mercedes A-Klasse. Si aici avem o multime de discutat. Pentru caMercedes a tras noul A-Klasse pe alta linie, l-a schimbat radical si l-a pus in fata unor competitori noi.
Asa cum stiti, pana acum Mercedes A-Klasse a avut acea linie inalta, de monovolum, care-l scotea din lupta cu compactele concurentei. Acum insa, Mercedes a facut o schimbare de proportii. Noul Mercedes A-Klasse a renunta sa mai fie monovolum si s-a transformat intr-o compacta veritabila, mult mai dinamica decta pana acum. Imi place mult mai mult decat vechea generatie.
noul Mercedes A-Klasse
Designul exterior a fost anuntat de conceptul A-Klasse, nu surprinde prea mult. Chiar daca are detalii care mi se par ciudate (farurile, inprimul rand), masina nu arata deloc rau.
Interiorul este in linia Mercedes, dar place si da senzatia ca nu-i lipseste mai nimic de la modelele situate mai sus in gama. Imi plac mult aeratoarele retro, destul de mari.
noul Mercedes A-Klasse
Noul Mercedes A-Klasse a fost conceput pentru dinamica. O spun clar nemtii, care vin si cu niste versiune a caror dezvoltare a fost supervizata de la bun inceput de cei de la AMG. Ba chiar ni se spune ca noul A-Klasse are suspensiile in asa fel dezvoltate incat sa poata primi si sistemul de tractiune integrala 4Matic.
Motoarele pe benzina au capacitatea de 1,6 litri si 2 litri si se regasesc, in diferite versiuni pe modelele: A 180 (115 CP), A 200 (156 CP) si A 250 (211 CP). Cele 3 versiuni turbodiesel ale noului Mercedes A-Klasse sunt: A 180 CDI (109 CP), A 200 CDI (136 CP) si A220 CDI (170 CP, motor de 2,2 litri).
noul Mercedes A-Klasse
Toate motoarele au sistem Stop/Start si toate sunt cuplate la cutia de viteze manuala, cu 6 trepte. Optional, se poate comanda si cea 7G-DCT cu dublu-ambreiaj.
Acum, nu ramane decat sa-i uram bafta in lupta cu noul BMW Seria 1, cu recent prezentatul Audi A3 si, de ce nu, cu noul Volvo V40.











sursa:motorstory.ro

Geneva 2012: Rolls-Royce Phantom facelift


Eu i-am spus “facelift”, pentru ca asta este, dar denumirea oficiala este Rolls-Royce Phantom Series II. Adica Rolls-Royce Phantom a  primit o reimprospatare pentru toata gama.
Era nevoie de asta? Da, chiar daca Phantom este in continuare definitia luxului suprem in materie de masini si, practic, nu are concurenta. Maybach nici nu s-a apropiat vreodata de succesul lui Phantom si oricum, la momentul asta, este pe moarte. In orice caz, seicii din tarile golfului aveau nevoie de o noutate, un motiv sa renunte la vechiul Phantom pentru unul mai nou.
Rolls-Royce Phantom Series II
Phantom a fost lansat in 2003, adica acum 9 ani. Atunci, eu aveam doar cateva luni de presa auto in spate. O gramada de timp, care insa n-a trecut la fel peste Phantom ca in cazul altor modele. Dar, cum spuneam, seicii au nevoie de un motiv..
Trebuie insa sa recunosc faptul ca faceliftul il avantajeaza. Partea frontala a fost redesenata, farurile (integral cu lumini LED) schimba destul de mult aspectul masinii, la fel si zona inferioara. In rest, modificari pe care doar posesorii (si soferii acestora) le simt: noi sisteme de asistare, control imbunatatit pentru sistemul multimedia, update pentru navigatie, noi functii pentru sistemul de asistare la parcare, etc.
Rolls-Royce Phantom Series II
Motorul a ramas acelasi: V12 de 6,7 litri, care produce 460 CP, cuplat acum la o noua cutie de viteze automata, cu 8 trepte, diferentialul spate fiind, de asemenea, unul nou. Britanicii psun ca nivelul consumului a scazut, cam cu un litri/100 km. Ma indoiesc ca va observa cineva.. dar la nivel de imagine da bine sa spui asta.
Cam asta ar fi, am scris articolul mai mult ca sa va arat galeria foto :)














sursa:motorstory.ro