Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 decembrie 2012

5 tipuri de femei pe care barbatii nu si le doresc


Experienta barbatilor acumulata progresiv dupa mai multe intalniri si relatii ii face sa incadreze noile femei care apar in viata lor in diverse tipologii, mizand pe insusirile cele mai evidente pe care le pot depista din comportamentul lor. Cinci tipologii de femei care merita respinse sunt usor de depistat.
5 tipuri de femei pe care barbatii nu si le doresc
Materialista
O recunosti usor. Nu va plati nota niciodata si nici nu va schita gestul de a-si scoate macar portofelul. Cand se va aseza pe scaunul din dreapta al masinii tale, isi va duce discret mana sub fund pentru a simti daca tapiteria este sau nu din piele. Are impresia ca i se cuvine orice, doar pentru calitatile pe care le are sau, mai rau, pretinde ca le are. In scurt timp, isi va extinde influenta nu doar asupra lucrurilor pe care i le oferi, ca barbat, de bunavoie, dar va considera banii tai drept buget comun, iar ulterior drept banii ei. Pe termen lung o astfel de relatie te va invata ca e mai bine sa investesti in propria persoana, decat in una care urmareste doar beneficii materiale.
Oportunista
Desi are multe in comun cu materialista, oportunista nu urmareste doar beneficii materiale – bani, haine, cosmetice, vacante etc. – ci este atrasa de pozitia sociala pe care i-o ofera relatia cu partenerul. De regula, el are o cariera de succes sau este un personaj cu notorietate in societate, iar asocierea imaginii ei pentru o perioada de timp cu un astfel de individ ar propulsa-o in medii in care ar putea fi remarcata de alti barbati. Poate fi usor recunoscuta pentru snobismul care o insoteste mereu, pentru placerea de a fetisiza barfele si pentru repulsia cu care reactioneaza in fata celor saraci.
Sfanta
Copilul de cinci ani in corp de mai mult de douazeci de ani e exemplul clasic pentru femeia care nu a gresit niciodata si se considera Fecioara Maria. Ea crede in binele lumii, in pacea mondiala, vrea sa faca doar bine si are jucarii roz din plus in dormitor. O astfel de fata, cu multe trasaturi comune cu ale unei virgine, iti va limita rapid subiectele de conversatie si interesele comune, iar excesele legate de bunatatea ei fie te vor enerva, fie te vor face sa te simti mereu vinovat.
Traumatizata
Evita sa intri intr-o relatie cu o femeie care tocmai s-a despartit de iubitul ei dupa o relatie lunga. Exista si exceptii, dar daca ea arata cel mai mic semn ca ar regreta vechea relatie sau ca ar tanji dupa un semn de la partenerul ei, e bine sa iesi din joc in secunda a doua. Multe dintre ele reusesc sa isi ascunda sentimentele fata de fostii iubiti, dar un mod bun de a vedea daca minte sau nu este si viteza cu care avanseaza lucrurile intre voi. Foarte incet sau mult prea repede sunt semnale la fel de ingrijoratoare ca are ceva de ascuns.
Petrecareata
Daca pe durata unei luni calendaristice se intampla de mai mult de trei ori ca la iesirea in oras sa se ameteasca de la alcool, e clar ca ii place sa petreaca. De regula, astfel de fete uita de responsabilitatile pe care le au si considera ca au dreptul sa se apropie de orice barbat, acuzand efectele bauturii. Frecventeaza de regula anturaje cel putin dubioase si va avea putin timp sa iti acorde daca alegi sa te implicit intr-o astfel de relatie. Petrecareta considera orice seara in care nu bea in oras una pierduta, iar nevoile ei centrale sunt prietenii, cluburile si barurile, flirtul si consumul de tutun si alcool. Pe termen lung, e neplacut sa vezi oameni care nu au ceva mai bun de facut.


sursa:perfecte.ro

luni, 26 noiembrie 2012

Negocieri aprinse între Metro şi Auchan pentru vânzarea real. Nu se înţeleg din cauza chiriilor

Retailerul francez Auchan negociază de trei săptămâni cu Metro Group cumpărarea magazinelor real din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România

Magazin Real.
Magazin Real


Informaţiile "pe surse" potrivit cărora retailerul francez Auchan urmează să cumpere de la Metro Groupn magazinele real din Centrul şi Estul Europei se intensifică cu fiecare săptămână ce trece. Ieri, publicaţia germană Lebensmittel Zeitung a scris că cele două părţi negociază tranzacţia de trei săptămâni, dar că nu au căzut la înţelegere din cauza contractelor de închiriere încheiate până acum de real. "Proprietarii de magazine au legat valoarea chiriilor de vânzările anuale, ceea ce înseamnă în jur de 3 miliarde de euro pe toată regiune. Or, Auchan este convins că va avea cu magazinele real rezultate mult mai bune decât Metro, ceea ce înseamnă că, pe viitor, cheltuielile cu chiria vor exploda ", scrie publicaţia germană citând surse din piaţă. 
Ce ar primi Metro pentru real
Potrivit Lebensmittel Zeitung, pentru nemţii de la Metro vânzarea diviziei real nu ar însemna neapărat rezolvarea tuturor problemelor financiare pe care le au. Le-ar putea aduce însă venituri cuprinse între 1 şi 1,2 miliarde de euro, inclusiv partea de real estate, dar şi ceva relaxare pentru managementul şi acţionarailor greu încercaşi în ultima vreme. Aceasta în condiţiile în care în prima jumătate a acestui an, grupul a reuşit "performanţa" de a trece de pe profit pe pierdere, deşi au avut vânzări mai mari. Concret, compania de retail a raportat în prima jumătate a acestui an fiscal vânzări de 31,5 miliarde de euro, cu 2% mai mult faţă de perioada similară a anului trecut. Au avut însă pierderi nete de 110 milioane de euro, faţă de un profit net de 54 de milioane de euro în perioada similară a anului trecut.
Vânzări în scădere
În ceea ce priveşte rezultatele diviziei de hypermarketuri, vânzările au scăzut anul trecut cu 2,3% la nivel global, ajungând la 11,2 miliarde de euro. În Europa de Est, real a înregistrat o scădere a vânzărilor, ca urmare a reticenţei consumatorilor din Polonia şi Romania, care nu şi-au reluat obiceiurile de consum de dinainte de criza economică.
Metro a intrat în România cu divizia sa de hypermarket în martie 2006, cand a fost deschis primul magazin real în Timisoara. Au urmat alte hipermarketuri, deschise în centre economice importante ale ţării, astfel încât reţeaua numără  acum hypermarketuri. Anul trecut, retailerul a înregistrat o cifra de afaceri de 627 de milioane de euro, cu 67 de milioane de euro mai puţin faţă de 2010. 
Ce face Auchan
În acelaşi timp, lui Auchan îi merge din ce în ce mai bine peste graniţe, astfel că vânzările internaţionale au ajuns la 60% din veniturile consolidate ale grupului. Mai mult, veniturile nete ale grupului au crescut din 2007 constant, în 2011 ajungând la 40,4 miliarde de euro, în timp ce profitul net a fost de 810 milioane de euro, în creştere începând cu 2009. În contextul în care criza financiară a destabilizat business-urile multor mari actori mondiali de pe piaţa de retail, se pare că Auchan este printre puţinii care stau neclintiţi în picioare. Au deschis în continuare magazine pe suprafeţe mari, de până la 12.000 de mp,  continuă expansiunea cu precădere în Rusia şi China şi nici nu şi-au modificat range-ul de produse, renunţând la o parte dintre cele pe segmentul non-alimentare. Auchan operează în momentul de faţă peste 630 de magazine în 12 ţări ale lumii.
În România, Auchan a deschis primul magazin în noiembrie 2006, în 2009 francezii operau deja 7 unităţi, iar acum lanţul Auchan numără 10 hypermarketuri. 
Cele două companii nu au dorit să comenteze pe marginea informaţiilor furnizate de  Lebensmittel Zeitung.


sursa:economica.net

duminică, 11 noiembrie 2012

Harta numelor româneşti: Află din ce zonă vine numele tău de familie

Un tânăr inginer a creat o hartă online a numelor de familie din România, care arată frecvenţa lor în diferite zone ale ţării.


Harta numelor romanesti
Harta numelor româneşti
Florin Lipan, un inginer web, a realizat o hartă online a numelor de familie din România. Proiectul "vrea să cartografieze frecvenţa numelor de familie româneşti, raportată la diferite zone ale ţării".

Tânărul precizează că proiectul a indexat 2.700.000 de nume de persoane din 3.800 de localităţi şi conţine 130.000 de nume de familie diferite.

La o primă vedere, observăm că în zona Bucureştiului, de exemplu, predomină numele de familie Ionescu, Popescu şi Popa.

Dacă vreţi să aflaţi unde anume în ţară predomină numele vostru de familie, trebuie doar să introduceţi numele în căsuţa de căutare. Florin Lipan precizează că dimensiunea caracterelor de pe hartă corespunde numărului de gospodării indexate. Vor fi afișate doar zonele pentru care au fost găsite mai mult de cinci familii.

VEZI HARTA AICI

marți, 9 octombrie 2012

Vrei să lucrezi în mall? H&M, Adidas şi New Yorker angajează acum


Mai mulţi retaileri care au deschis magazine în centrele comerciale din Capitală şi ţară fac acum angajări. ECONOMICA.NET îţi spune ce se caută şi dacă te califici.

H&M
H&M
H&M caută store manager la Brăila şi Craiova. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puţin doi-trei ani de experienţă în gestionarea unui magazin de retail într-o poziţie similară sau conducerea unui grup mare de oameni (în jur de 30) în domeniul serviciu clienţi, să fie interesat de modă, să aibă abilitatea de a planifica şi atinge obiectivele pe termen scurt şi lung, dar şi să fie disponibil, inclusiv seara şi în weekend. În plus, trebuie să cunoască şi limba engleză. Crezi că te califici? Atunci click aici.
Grupul Inditex angajează asistent vânzări part time pentru un magazin Massimo Dutti din Bucureşti. Printre responsabilităţile care vin odată cu acest loc de muncă se numără primirea produselor, realizarea inventarului, verificarea mărfii sau înlocuirea produselor vândute cu altele din stoc. Pentru mai multe detalii, click aici.
New Yorker caută  asistenţi comerciali pentru viitorul magazin din Ploieşti. Candidatul trebuie să aibă experienţă pe un post similar în comerţul cu textile, să deţină cunoştinţe profesionale în vânzări sau cunoştinţe de economia întreprinderii, să fie pasionat de modă şi să ştie limba germană sau engleza. Pentru detalii, click aici. Tot pentru magazinul din Ploieşti, New Yorker mai caută şi şef de filială. Acesta trebuie să deţină în mod obligatoriu cunoştinte bune de limba germană, să aibă experienţă pe un post similar, spirit de conducere şi studii finalizate. Click aici dacă te încadrezi.
Koton angajează asistent manager pentru magazinele din Bucureşti şi Constanţa. Locurile disponibile sunt doar şase, iar candidatul ideal trebuie să cunoască excelent limba engleză, să coordoneze activitatea magazinului, să conducă şi să motiveze echipa şi să fie la curent cu trendurile din domeniu. Pnetru mai multe detalii, click aici.
Adidas caută un şef de magazin pentru unitatea care se va deschide la Ploieşti. Care sunt cerinţele: studii superioare, 1-2 ani experienţă în coordonarea unei echipe, preferabil într-un post similar, cunoştinţe operare PC – Word, Excel, MS Outlook, bune abilităţi de comunicare, persoană serioasă, dinamică cu spirit de iniţiativă şi cunoscator al limbii engleze la nivel conversaţional. Pentru depunerea CV-ului, click aici.
Terranova angajează manager şi lucrător comercial pentru un magazin din Bucureşti. Numărul posturilor full-time disponibile: 6. Candidatul ideal trebuie să aibă sudii medii, obligatoriu bacalaureat, cel puţin un an vechime în activitatea de comerţ, preferabil în domeniu confecţiilor, cunoştinţe de contabilitate primară, cunostinte privind utilizarea PC, casa de marcat, POS, capacitate de concentare, atenţie sporită, simt estetic dezvoltat, abilităţi de comunicare şi prezentare şi să fie o persoana sociabilă şi optimistă. Dacă vrei să-ţi depui CV-ul, click aici.
Retailerul Takko recrutează director de magazin pentru locaţiile din Bucureşti, Ploieşti şi Slobozia. Candidatul ideal trebuie să fie comunicativ şi să relaţioneze cu clienţii, să fie capabil să ia decizii rapid, să fi avut o poziţie similară în domeniul vânzărilor de articole de îmbrăcăminte şi cunosştinţe de limba engleză şi/sau germană, cunoştinţe de operare PC şi studii superioare finalizate. CV-ul poate fi depus aici.
Takko mai recrutează şi lucrători comerciali pentru magazinele din Galaţi, Sibiu, Râmnicu-Vâlcea (click pentru detalii), Constanţa, Cluj-Napoca, Bucureşti, (click pentru detalii) Bacău şi Drobeta-Turnu Severin (click pentru detalii). Pentru a te califica trebuie să ai studiile medii finalizate, spirit de echipă, atutudine proactivă şi flexibilitate, amabilitate faţă de clienţi şi de colegi şi trebuie să fi la curent cu tendinţele în modă.
Deichmann caută vânzători pentru magazinele din Bacău, Piatra-Neamţ, Cluj-Napoca şi Sighetu Marmaţiei. Se cere: orinetare către clienţi şi nevoile lor, responsabilitate, implicare, seriozitate, rezistenţă la stres, spirit de echipa. Se oferă: şcolarizare intensivă, contract de muncă tip part time cu normă de 20 de ore pe săptămână, preţuri speciale pentru angajaţi, 14 salarii şi alte beneficii. Pentru detalii, click aici.
Bigotti angajează vânzător pentru magazinele din Bucureşti şi Sibiu. Candidatul ideal trebuie să aibă studii medii, experienţa nu este obligatorie, de e preferat să nu fie primul loc de muncă, trebuie să aibă cunoştinţe medii de limbă străină şi operare PC obligatoriu, abilităţi de comunicare, spontaneitate, atenţie distributivă, responsabilitate, aspect fizic plăcut şi îngrijit. Pentru depunerea CV-ului, click aici.
Retailerul de încălţăminte Otter angajează şef de magazin şi vânzător la Suceava. Pentru postul de vânzător trebuie să ai studii medii, cunostinte utilizare PC, abilităţi de comunicare excelente, sociabilitate, politeţe, ambiţie, abilităţi de lucru în echipă şi atitudine pozitivă. Experienţa în domeniu constituie un avantaj.
Pentru postul de şef de magazin, candidatul ideal trebuie să aibă cel puţin studii medii , patru ani experienţă în vânzarii şi doi ani într-un post similar, cunostinte utilizare PC, abilitati de negociere, diplomaţie, toleranţă, uşurinţă în comunicare şi abilităţi pentru lucrul în echipă. Pentru mai multe detalii, click aici

duminică, 7 octombrie 2012

Uite ce se întâmplă cu organismul după ce renunţi la fumat !


Cotidianul german Bild a prezentat recent modul în care organismului unui om reacţionează şi se recuperează după ce renunţam la fumat, un viciu care omoară zilnic sute de persoane în întreaga lume.
- după 20 de minute de la ultima ţigară fumată

► pulsul și presiunea sângelui revin la normal !
► fluxul de sânge din mâini și din picioare se îmbunătățeşte, vasele de sânge se dilată.

- după 12 ore de la ultima ţigară fumată

► Nivelul de monoxid de carbon din sânge scade, ajungând aproape de valoarea normală. Asta ajută celulele să funcţioneze mai bine, toate organele fiind mult mai bine alimentate cu oxigen. Devenim mult mai agili !

- după 24 de ore de la ultima ţigară fumată

► miros și gustul se îmbunătățesc simţitor. Receptorii din cavitatea bucală şi nazală sunt mai sensibili.

- după 2 până la 12 săptămâni de la ultima ţigară fumată

► funcţia pulmonară începe să se recupereze încet, dar sigur.
► Circulaţia sângelui se recuperează şi ea, organismul fiind tot mai bine oxigenat.
► Sistemul imunitar începe să devină tot mai puternc. În fumul de la ţigară sunt peste 8000 de substanţe care poluează întregul sistem.
► Pielea ta arată mult mai bine acum: nu este la fel de palidă și transpirată ca în perioada în care fumai deoarece circulația sanguină îmbunătățită stimulează celulele!

ATENŢIE ! - riscul psihologic de reapucare de fumat este în această perioadă deosebit de mare. Statistic, majoritatea foştilor fumători fumează din nou după 12 săptămâni.

- după 3 luni de la ultima ţigară fumată

► fertilitatea în rândul bărbaţilor începe să fie din ce în ce mai bună. Fumatul reduce fertilitatea cu 50%.

- după 6 luni de la ultima ţigară fumată

► Membranele sensibile din zonele urechii, nasului și gâtului s-au recuperat. Sinusurile sunt în mare parte regenerate. Respiraţia va fi mai bună.

- după 9 luni de la ultima ţigară fumată

► sistemul pulmonar s-a regenerat în mare parte şi el. Funcţionează cu 50% mai bine, nu mai aveţi dificultăţi în respiraţie şi nici tuse tabacică. De asemenea, riscul de infecție a plămânilor (bronșită, pneumonie), este acum redus substanțial.

- după 1 an de la ultima ţigară fumată

► Riscul de atac de cord s-a redus la jumătate. Pereții interiori ai vaselor de sânge devin mai stabili, tensiunea arterială s-a îmbunătățit. De asemenea, colesterolul a fost redus în mod semnificativ.

- după 5 ani de la ultima ţigară fumată

► riscul de cancer de gură, laringe, esofag sau al vezicii urinare scade la jumătate.
► la femei, riscul crescut de cancer de col uterin anterior a fost redus la nivelul unui nefumător.
► de asemenea, riscul de accident vascular cerebral se încadrează la nivelul unui nefumator pentru că tensiunea arterială este mai mică.

- după 10 ani de la ultima ţigară fumată

► riscul de a muri de cancer pulmonar este redus la jumătate. De asemenea, riscul de cancer pancreatic scade în mod semnificativ.

- după 15 ani de la ultima ţigară fumată

► riscul de atac de cord a scăzut la nivelul unui nefumător.
► riscul de a dezvolta diabet zaharat a scăzut în mod semnificativ datorită faptului că acum colesterolul este mai mic, iar rinichii funcţionează mai bine


joi, 27 septembrie 2012

Metro angajează. Vezi pe ce poziţii


Divizia Metro Cash & Carry România a grupului german Metro recrutează în această perioadă de la şoferi, casieri, operatori introducere date, la inspector Protecţia Muncii şi şef de departament. Printre oraşele în care Metro angajează acum se numără Sibiu, Tîrgu-Mureş, Craiova, Bacău, Arad şi Satu-Mare. ECONOMICA.NET vă spune ce vor angajatorii de la candidaţi şi ce poziţii sunt acum vacante la Metro România.

angajari
angajari
ECONOMICA.NET vă prezenta la sfârşitul lunii august lista poziţiilor vacante la Metro. Compania continuă seria angajărilor în România şi recrutează în această perioadă pentru 13 posturi în ţară.

Lista posturilor vacante la Metro

Metro caută în această perioadă la Sibiu candidatul ideal pentru postul de şofer la departamentul de Livrări al companiei. Dacă ai permis de conducere categoria B/C şi ai cunoştinţe tehnice ca să poţi performa în această poziţie, atunci ai şanse mari să fii recrutat.Amănunte găseşti aici.


Tot la Sibiu, Metro mai caută în această perioadă candidatul ideal pentru postul de generalist Resurse Umane. Dacă ai atestat de inspector Resurse Umane, minimum un an experienţă în proiecte de recrutare sau training şi minimum doi ani experienţă în administrarea dosarelor de personal, atunci ai şanse mari să fii recrutat pentru acest post. Consultă aici anunţul de recrutare pentru mai multe detalii despre acest post.


La Craiova, Metro recrutează pentru poziţia de inspector Protecţia Muncii. Dacă ai studii superioare tehnice, pregătire de specialitate, experienţă relevantă în domeniu şi autorizaţie de operator RSVTI, eşti eligibil pentru acest post. Pentru informaţii suplimentare consultă anunţul de recrutare pe care îl poţi accesa aici.


Metro caută în această perioadă candidatul ideal pentru postul de responsabil Dezvoltare Livrări la Tîrgu-Mureş. Eşti eligibil pentru acest post dacă ai permis de conducere categoria B, ai studii superioare, experienţă relevantă în vânzări şi vorbeşti limba engleză. Detalii, aici.


Tot la Tîrgu-Mureş, Metro recrutează acum pentru postul de casier. Angajatorii vor un candidat cu experienţă în domeniu, flexibil şi comunicativ. Informaţii suplimentare despre acest loc de muncă găseşti aici.


Metro recrutează câte un candidat pe postul de lucrător comercial în următoarele oraşe: Satu-Mare, Sibiu, Timişoara, Tîrgu-Mureş. Candidatul ideal are experienţă în comerţ, ştie să opereze un PC şi are excelente abilităţi de comunicare. Mai multe detalii, aici.


La Satu-Mare, Metro recrutează acum pentru postul de specialist Contabilitate şi Recepţia Mărfurilor. Te califici pentru acest post dacă ai studii superioare, ai cunoştinţe de contabilitate, ai, de asemenea, experienţă în gestionarea instrumentelor de plată şi experienţă relevantă în prelucrarea documentelor şi formularelor în vederea recepţionării mărfii. Alte detalii despre cum vă puteţi angaja la Metro pe acest post găsiţi în anunţul de recrutare pe care-l puteţi accesa aici.


Dacă eşti din Deva şi vrei o carieră la Metro, poţi aplica la postul de responsabil Dezvoltare Clienţi. Ca să intri în vizorul angajatorilor pentru acest post trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii: să ai experienţă ca trader, să ai permis de conducere categoria B, să ştii limba engleză, să fii dispus să munceşti pe teren şi să demonstrezi că eşti orientat către nevoile clienţilor. Mai multe informaţii găseşti aici.

La Bacău, la Iaşi şi la Suceava, Metro caută în această perioadă şase operatori introducere date Reachiziţii. Angajatorii caută oameni care să mai fi lucrat cu baze de date, care ştiu să opereze un PC şi care sunt organizaţi. Detalii, aici.


Metro recrutează 50 de oameni în Bacău, Craiova, Iaşi, Suceava pe postul de agent Achiziţie Clienţi. Ca să fii recrutat pe acest post trebuie să ai cunoştinţe de operare Office, să fii flexibil, loial şi dispus să munceşti pe teren. Găsiţi aici toate detaliile despre aceste joburi.

Metro recrutează la Craiova şi Arad 3 oameni pentru postul de şef adjunct departamentul Produse Alimentare şi Nealimentare. Dacă ai experienţă în gestionarea şi comercializarea produselor alimentare/nealimentare şi demonstrezi abilităţi de conducere şi coordonare, atunci ai şanse să fii recrutat pe acest post. Detalii, aici.


La Arad, Metro recrutează şi un şef pentru acelaşi departament. Candidatul ideal are studii superioare, experienţă relevantă în domeniu, are cunoştinţe de limba engleză şi ştie să opereze un PC. Mai multe informaţii despre cum te poţi angaja aici afli din anunţul de recrutare care poate fi consultat aici.

miercuri, 26 septembrie 2012

Cele mai scumpe whisky-uri din lume

Whiskey-ul, denumit de cunoscatori "apa vietii", a fost folosit initial in scop medicinal. In schimb, in zilele noastre, bautura spirtoasa cu proprietati magice este un barometru al rafinamentului si masculinitatii unui barbat.

In functie de calitatea ingredientelor folosite (apa, cereale, drojdie), anumite marci de whiskey au devenit un fel de "aur" in industria de lux.

Iata care sunt cele mai scumpe whiskey-uri din lume.

1. Ladybank single malt

Ladybank single malt este un produs al distileriei Ladybank din Edinburgh (Scotia). Sunt imbuteliate numai 300 de sticle anual din aceasta bautura pretioasa, ceea ce face ca pretul de vanzare sa ajunga la 4.700 de dolari.


2. Chivas Regal Royal Salute 50 ani

Acest blend bogat de la Chivas a fost maturat timp de 50 de ani, in butoaie speciale cu aroma de anason si stafide. Pentru ca au fost produse doar 255 de sticle, pretul se ridica la suma de 10.000 dolari pe bucata.

3. Glenfarclas 1955 50 de ani

Cel mai vechi lot imbuteliat de distileria Glenfarclas are peste 50 de ani vechime. Aroma inconfudabila, usor picanta si matasoasa il recomanda ca fiind unul din cele mai pretioase sortimente de whisky.

Colectionarii trebuie sa scoata din buzunar 10.878 de dolari pentru o singura sticla din acest tip de whisky.

4. Dalmore 50 Decanter Year Old

Imbuteliat in recipiente pretioase de cristal, whiskey-ul Dalmore 50 Decanater Year Old a fost produs in editie limitata. Au fost scoase pe piata 60 de sticle, iar pretul cerut a fost de 11.000 de dolari pe bucata.

5. Glenfiddich 1937 Rare Collection

Pentru ca exista numai o sticla din acest whiskey, in urma unei licitatii a ajuns ca pentru aceasta sa se plateasca 20.000 de dolari.

6. Dalmore 62 Single Highland Malt Scotch

O singura sticla de Dalmore 62 Sinlge Highland Malt SCotch costa 58.000 de dolari; in 2005, un colectionar cu chef de distractie si-a surprins prietenii cand le-a facut cinste cu acest tip de whisky.


7. The Macallan 1926 Fine and Rare

In 2005, un om de afaceri din Coreea de Sud a platit pentru o sticla de Macalann 1926 incredibila suma de 75.000 de dolari.




sursa:askmen.ro

marți, 25 septembrie 2012

Doi din 10 români au tulburări psihice


Depresia este cea mai frecventă afecţiune mentală, arată statisticile de specialitate. Potrivit psihiatrilor, această boală afectează în egală măsură bărbaţii, femeile, copiii, adolescenţii, adulţii şi bătrânii, indiferent de nivelul de educaţie pe care îl au sau de clasa socială din care fac parte.
În România, datele arată că 20% dintre conaţionali se confruntă cu tulburări psihice, dintre aceştia jumătate sunt depresivi. Un studiu al Ligii Române de Sănătate Mintală arată că depresia este mai frecventă decât diabetul la noi în tara.
La nivel mondial există între 120-200 de milioane de persoane care suferă de aceasta boala, ceea ce reprezintă aproximativ 3% din populaţia de pe glob, conform estimărilor Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS).
Depresia, una dintre cauzele suicidului
Psihiatrii spun că depresia este catalogată drept a treia cauză de sinucidere în rândul persoanelor de orice vârstă. Potrivit specialiştilor, această afecţiune împiedică persoana să mai simtă succesul, bucuria sau relaxarea. Individul devine excesiv de exigent cu sine şi ajunge să se autoanalizeze cu multă severitate, ajungând până la intransigenţă. Specifice în cazul depresiei, pe lângă sentimentele de inutilitate şi culpabilitate, sunt gândurile iraţionale care amplifică suferinţa şi împing către suicid.
Tot ce este negativ sau mai dificil în viaţa individului este amplificat, în comparaţie cu tot ceea ce este bun, explică experţii. În aceste condiţii, individul nu  mai poate gândi pentru el însusi, depresia fiind cea care preia controlul şi „gândeşte” pentru el.
Printre cauzele care determină suicidul mai sunt şi cele de natura genetică. “Genetica psihiatrică a suicidului este un fapt, care a început, încă din anii 80 cu o lucrare a lui Mary Asprey, care demonstra o concentraţie mai scăzuta a unui metabolit în lichidul cefalorahidian a celor morţi prin suicid versus cei care au decedat prin alte cauze şi a continuat prin studii care, în prezent, sunt absolut fantastice, despre cum diferă creierul unui suicidar de creierul unei persoane cu, sa zicem exact aceeaşi boală psihica, dar care a murit de alte cauze”, spune medicul psihiatru Gabriel Diaconu.
Specialistul precizează că evenimentele din primii ani de viata ai unui individ reprezintă un alt factor care poate cauza o oarecare înclinaţie spre suicid. Traumele fizice, psihice sau sexuale pe care le resimt multe persoane, în special femeile şi copiii, sau condiţiile socio-economice adverse pot fi o sursă a acestui tip de comportament.  „În Romania fiecare a doua femeie suferă de violenţă domestică, fiecare a treia femeie suferă de agresiune sexuală şi fiecare al patrulea copil suferă de una dintre cele două”, a punctat dr. Diaconu.    
Cum se tratează depresia
Depresia nu trebuie confundată cu o dispoziţie proastă pasageră, atrag atenţia psihiatrii. Tratamentul pentru depresie consta în terapie psihologică şi antidepresive ori o combinaţie între cele două, în funcţie de particularităţile fiecărui caz în parte. Alegerea tratamentului depinde de diagnosticul pacientului şi de gravitatea simptomelor, iar medicul este singurul care stabileşte ce terapie ar trebui să urmeze un pacient.
Anual, ţări din întreaga lume intreprind activităţi şi campanii de prevenţie a suicidului ori a depresiei. În România, s-a înfiinţat recent o platformă online complexă: www.depresiv.ro, ca un mijloc de sprijin şi informare pentru cei care s-au confruntat de-a lungul vieţii cu o tulburare de dispoziţie sau au în familie persoane care trec prin astfel de episoade.


sursa:gandul.info

luni, 24 septembrie 2012

Baiat bun sau baiat rau?


Auzim des ca baietii buni sunt de obicei alesi ultimii, auzim ca fetele prefera baieti rai. Mai observam uneori ca un comportament frumos nu aduce nimic si ca pentru a obtine ceva trebuie sa fim niste nemernici.
De aceea, baietii buni incearca uneori sa para baieti rai. Si stiti care e chestia? nu le prea reuseste, nu par prea autentice actiunile lor
Ideea e ca nu poti schimba ceea ce esti peste noapte. Nu poti sa actionezi intr-un fel in care nu ai mai actionat niciodata. Bine, poate poti dar vei da practic cu bata in balta.
Ce fac de obicei baietii buni?
Pai, trateaza femeile cu mult respect iar acestea par sa le spuna ca nu vor sa treaca de linia amicitiei. Asa ca exista adevar in tema noastra.
Femeile nu vor neaparat un barbat bun. Ele spun ca asta vor insa gandul le sta la altceva. Ele nu vor o momaie, nu vor o femeie deghizata in barbat. Ele vor un barbat extraordinar, un barbat cu principii puternice, un barbat care in primul rand se intelege pe sine si se respecta, un barbat care sa poata sa dea o replica cand e nevoie. Baietii buni (caci asa ma voi referi la acest tip de barbati), intr-o oarecare masura indeplinesc cele de mai sus insa ei nu vor reusi sa treaca de anumite praguri. Nu vor reusi sa isi impuna o parere pentru ca nu le sta in fire sa iasa din anonimat, nu le sta in fire sa para siguri pe ei.
Baietii buni sunt persoane agreabile, e adevarat, dar nu au control asupra vietii lor. Le permit femeilor sa intre in viata lor, sunt de acord cu absolut tot ce zic ele, si nu au o mandrie de sine, o mandrie care sa ii faca sa-si impuna parerile. Desigur aceasta impunere nu trebuie sa fie catalogata drept violenta sau facuta cu forta.
Baietii buni nu vor fi niciodata cu acea fata, nu vor reusi sa obtina o a doua intalnire. Acest lucru se intampla pentru ca sunt plictisitori. Nu trebuie sa va suparati dar cam asa sta situatia. Lipseste respectul de sine, lipseste gradul de impunere.
Practic, baietii buni ofera pe tava viata lor femeii de care se simt atrasi, devin practic niste catelusi. Acesti baieti sunt speriati sa actioneze intr-un fel, sunt speriati ca ar putea face ceva ce ar indeparta-o pe femeia vietii lor, sau cum o denumesc ei pe aceasta. Femeile au nevoie de un lider, de cineva care poate sa sara sa le apere, de cineva care poate oferi o opinie pertinenta cand trebuie.
Intr-o mica mare concluzie, invatati sa fiti niste barbati extraordinari, nu niste baieti buni.
Daca sunteti extrem de buni, e bine, dar trebuie sa deveniti extraordinari. Trebuie sa invatati sa va impuneti cand e necesar, trebuie sa luptati pentru principiile voastre, nu trebuie sa fiti niste cersetori de atentie. Trebuie sa inveti sa coexisti cu femeia, nu sa devii un sclav.
E o conceptie destul de adevarata. Baietii buni sunt niste cersetori, iar barbatii extraordinari sunt ceea ce cauta femeile.
Pentru a ajunge acolo, trebuie sa crezi in tine. Trebuie sa stii ca esti extraordinar, interesant, frumos. Daca tu nu crezi asta despre tine, atunci cine sa creada?
Invata sa te promovezi si sa ii lasi pe ceilalti sa vada ca esti extraordinar prin ochii tai.


duminică, 23 septembrie 2012

Cum sa-ti cumperi faima pe Facebook


Facebook e văzut ca un spațiu curat și democratic, însă în lupta pentru atenția publicului se petrec o mulțime de lucruri imorale. Am găsit patru metode prin care firmele sau politicienii își truchează popularitatea.
Suntem într-o mare cursă a like-urilor. Civilizația occidentală a fost pusă în genunchi de ideea că viitorul e pe Facebook și dacă vrei să ai loc în el trebuie să apese cât mai mulți oameni, de cât mai multe ori, pe un link micuț și albastru pe care scrie Like.
Studenții la ASE nu se pot simți inteligenți dacă lumea nu dă like la statusul-cugetare pe care l-au postat la 4.00 dimineața. Domnișoarele bot-de-rață au nevoie de like-uri pe pozele decoltate din club ca să-și confirme feminitatea. Firmele care vând cremă de ghete au nevoie fanpage cu mii de oameni, că așa a auzit patronu’ că-i bine. Politicienii vor să arate ce moderni sunt și ce susținere populară au.
Dar ce te faci când ești un plicticos, când pe nimeni nu interesează tâmpeniile pe care le postezi? Când nici măcar pozele cu pisici și îndemnurile disperate la like&share dacă ești de acord!!! nu mai sunt de ajuns? Fii fără grijă, societatea capitalistă are răspunsul la toate. Poți să cumperi like-uri!
O fac politicieni, firme, vedete, chiar și proiecte miniere! Să-ți truchezi susținerea populară e o formă de manipulare. De ce să aibă ei monopolul? Vă vom arăta cum se face, cu mențiunea că treburile astea ajută doar la șmenuri. Un om onest n-are decât de pierdut din ele.
Am documentat patru tehnici folosite pentru injectarea de like-uri artificiale. Le-am botezat așa: 1. Șobolanii de liceu; 2.Șobolanii roboți;  3. Hecării; 4. Postacii politici.

1. Șobolanii de liceu

Când a început campania pentru primăria Capitalei, un lucru bizar s-a întâmplat pe pagina de Facebook a principalilor candidați: numărul fanilor a explodat, însă majoritatea veneau din Bangladesh! “Ce e vina mea dacă sunt deștept și frumos?”, spunea Prigoană luat la întrebări de Realitatea.
În realitate, însă, chiar și un politician mai puțin chipeș ar fi obținut același rezultat dacă intra pe un site casocialkik.com, unde poți să cumperi 1000 de fani asiatici cu 39$, la fel de ușor cum ai cumpăra aplicații de iPhone.
Poți să ieși mult mai ieftin dacă angajezi un puștan să facă aceeași treabă. Forumul Softpedia e plin de anunțuri cu “vând like-uri”. Prețul e 10€ la 1000 de fani, dar dacă te apuci să negociezi îi combini și la juma’ de preț – majoritatea sunt băieți amărâți.
Unii mai descurcăreți ajung să lucreze cu vedete, pe bani buni. Vali Dragomir, un tânăr din Orșova, a povestittărășenia pentru CanCan ca să se răzbune pe cântărețul Adrian Sina,
căruia spune că i-a livrat 50.000 de fani și n-a primit a doua tranșă de bani.
Tehnica pe care o folosesc ei e simplă: intră pe un site ca addmefast.com, care se descrie ca un “social exchange network”. Site-ul le livrează la foc continuu pagini la care ei dau like. Pentru fiecare click primești puncte, pe care apoi poți să le “cheltuiești” alimentând cu like-uri pagina ta (care e, la rândul ei, livrată altora care dau click fără să se uite, doar pentru a strânge și ei puncte). Timp să ai…
I-am întrebat pe cei de la Facebook dacă au ceva împotriva vânzătorilor de like-uri. Ian Mackenzie, manager cu comunicarea pentru Europa, mi-a răspuns așa:
“Companiile astea care vând like-uri nu ne încalcă regulile. Cu toate astea, ce spunem către cumpărătorii de publicitate și proprietarii paginilor e – de ce ai vrea să cumperi like-uri? Ăștia-s oameni fără vreo afinitate pentru brandul sau produsul tău. Îți irosești banii. Mai bine îți construiești comunitatea de fani postând conținut interesant, care o să atragă oameni interesați pe bune de pagina ta.”
Dacă știi un pic de programare, poți să treci la nivelul următor:

2.  Șobolanii roboți
Anul trecut, patru cercetători (printre care și un român) de la Universitatea British Columbia din Canada au făcut un studiu numit “Rețeaua Socialboților: Când boții
socializează pentru faimă și bani
”. Băieții au reușit să creeze automat 102 de conturi false, cu poze și date culese de pe site-uri sociale, și au ordonat armatei de roboței
să-și facă 3000 de prieteni și să le colecteze datele personale.
Facebook încearcă să se apere de chestiile astea. A creat cel mai performant sistem anti-spam, un monstru numitSistemul Imunitar Facebook, care verifică în fiecare secundă 650.000 de acțiuni ale utilizatorilor. Însă, odată ce i-au învățat obiceiurile, cercetătorilor le-a fost ușor să ocolească zidul de apărare. Și nu doar ei fac asta: site-ul a recunoscut acum puțin timp că 8.7% dintre utilizatori sunt falși.
Același principiu e folosit și pentru a genera valuri de like-uri. Oricine poate folosi un progrămel cum ar fiCodename:like, în care încarci lista de conturi și-i dai comenzi să bombardeze cu like-uri o pagină sau o postare. E ca o armată personală…
Însă, orice ai face, like-urile vin de la roboți, nu de la persoane. Dacă vrei să racolezi cu arcanul oameni reali, trebuie să intre în scenă…

 
3. Hecării
Acum mai bine de un an, grupările ecologiste din România au luat foc după ce au descoperit că Orașul Minier (un joc popular de pe Facebook, clonă de FarmVille) te convinge să dai like la Proiectul Roșia Montană, pagina companiei care vrea să exploateze cu cianuri aurul din Apuseni.
Ca să joci jocul, te punea să-i dai like, iar like-ul se contoriza practic ca un vot pentru proiectul de minerit. Pagina lor a ajuns la 550.000 de fani, e una dintre cele mai mari din România, dar numărul persoanelor care interacționează propriu-zis e la nivelul uneia de 10 ori mai mici.
Facebook a introdus aplicațiile ca o metodă de a integra activitatea ta de pe alte site-uri în profilul de social media. New York Times și Washington Post au aplicații dedicate, ca și multe alte site-uri oneste. Însă, în ultimul timp, tot mai multe aplicații au fost create doar pentru profita de naivitatea oamenilor.
Aplicațiile cu zodii, meserii sau suflete pereche sunt aproape întotdeauna vehicule de umflat pagini. Țepe. Unele dintre ele anunță că trebuie să dai un like unei anume pagini ca să le poți utiliza, ceea ce le face în regulă formal vorbind. Totuși, utilizatorii se conformează îndemnului.
De exemplu, aplicația “Câte persoane sunt îndrăgostite de tine acum?” te pune să apeși pe un buton de like înainte să vezi “rezultatul”, apoi îl postează pe timeline-ul tău și al prietenilor, invitându-i și pe ei să dea like.
Pagina la care dau like e de fapt RTV NETpagina oficială a televiziunii România TV. Ei au ajuns în timp record la494.000 de fani, mulți dintre ei fiind aduși fără să știe de către șapte aplicații cu titluri ca “Vezi ce sărut ai!” sau “Câți copii vei avea”.

 
 4. Postacii politici
În luna ianuarie, în timpul protestelor, organizațiile de tineret ale PDL au primit ordin să facă o contra-campanie de susținere a președintelui Băsescu. “Fiecare judeţ trebuie să facă 500 de like-uri pe care trebuie să le dovedească apoi, trimiţându-mi un tabel cu numele, adresa de mail şi adresa de facebook a celui ce a dat like.” Așa sună un mesaj intern, care a scăpat în presă. Fiecare tânăr trebuia să-și facă norma de like-uri, altfel riscând sancțiuni. Utilizatorii ăștia sunt reali și, în destule cazuri, sincer înverșunați.
Celelalte partide nu s-au lăsat mai prejos, mobilizându-și oamenii din subsoluri la fel cum, în urmă cu/ câțiva ani, îi învățau să invadeze comentariile site-urilor de știri. Astfel, Facebook a devenit în timpul scandalurilor politice un mediu aproape la fel de otrăvit ca televiziunile de știri.
 Concluzia
Una peste alta, cumpăratul de like-uri rămâne o minciună. Mai mult, e o minciună care poate să-ți distrugă pagina. Facebook are un algoritm numit EdgeRank, prin care decide la câți dintre fanii tăi să arate ce postezi și cât de sus în newsfeed să-ți plaseze mesajele. Cu cât un procent mai mare dintre fanii tăi interacționează cu pagina, cu atât algoritmul îți face postările mai proeminente. Dacă injectezi o mulțime de fani fictivi sau dezinteresați, îți distrugi notorietatea și printre cei reali.


marți, 18 septembrie 2012

Numarul Subconstientului sau puterea de a obtine succesul in viata

Numarul Subconstientului scoate la iveala modul in care reactionezi la situatiile exceptionale pe care viata ti le ofera si indica abilitatea ta de a profita de oportunitati. La fel, Numarul Subconstientului iti subliniaza trasaturile ce au nevoie de imbunatatiri.



Cum se calculeaza Numarul Subconstientului?


 Numarul Subconstientului
Image © Sxc.hu
Pentru a afla Numarul Subconstientului, scrie-ti numele pe o foaie de hartie. Pune sub fiecare litera cifra sa corespunzatoare (in functie de ordinea din alfabet) si numara din cate cifre este format numele tau. De exemplu, daca te cheama Andreea Ionescu, vei calcula astfel:

A (1) N (14) D (4) R (18) E (5) E (5) A (1) I (9) O (15) N (14) E (5) S (19) C (3) U (23)

In cifre, numele tau arata astfel: 1 14 4 18 5 5 1 9 15 14 5 19 3 23 si este format din 1 3 4 5 8 9, adica din 6 cifre. Numarul Subconstientului este 6.

Calitati in functie de Numarul Subconstientului


Numarul Subconstientului 3

Daca esti influentat de Numarul Subconstientului 3, viata te va forta sa inveti sa te descurci singur si nu ajutat de familie sau prieteni. In tinerete iti vei cauta marea dragoste ce se va dovedi a fi un partener loial si de incredere si iti va fi alaturi in momentele grele, sprijinindu-te emotional. Cheia spre succesul tau in viata este sa iti gasesti un tel pentru care sa lupti si sa iti canalizezi toate energiile in directia pe care o urmezi. Vei atinge rezultate impresionante atat timp cat iti vei organiza viata alaturi de cineva drag.

Numarul SubconstientuluiNumarul Subconstientului 4

Esti o persoana ce are tendinta sa se piarda in detalii tocmai din cauza influentei pe care ti-o ofera cifra 4. Incapacitatea de a te decide asupra unui lucru iti ‘paralizeaza’ abilitatea de a reactiona rapid in situatiile in care esti pusa. Pentru a trece cu succes prin viata este nevoie sa iti recapeti increderea in instincte. Ai nevoie de o fundatie solida care sa te impulsioneze sa iti urmezi visul, iar aceasta poate fi constituita printr-o relatie de prietenie ori de dragoste.
Image © Sxc.hu



Numarul Subconstientului 5

Numarul SubconstientuluiSub influenta numarului subconstientului 5 ai tendinta sa iti risipesti energia si sa nu duci la bun sfarsit tot ceea ce iti propui. Ai nevoie de organizare si disciplina in viata ta. In loc sa te confrunti cu situatiile ce iti ies in cale, incerci sa scapi de probleme si fortezi schimbarea tocmai pentru ca inveti foarte repede lucruri noi si te adaptezi imediat la schimbare, la nou. Succesul tau in viata depinde de capacitatea de a deveni o fire matura si responsabila. Te ancorezi in familie si cariera.
Image © Sxc.hu

Numarul Subconstientului 6

Daca ai ca numar al subconstientului cifra 6 esti genul de persoana care ii ajuta cu inima deschisa pe ceilalti, uneori chiar uitand sa iti satisfaci propriile dorinte sau nevoi. Familia este extrem de importanta in viata ta, cariera fiind intotdeauna pe locul doi. Esti o fire comunicativa ce isi cauta alinarea in prieteni, fiind oricand pregatit sa te sacrifici pentru binele lor. Respecti pe toata lumea din jurul tau si te astepti sa fii tratat cu respect. Cuvantul care te caracterizeaza cel mai bine este empatia.

Numarul Subconstientului 7

Pentru ca ai ca numar al subconstientului cifra 7, acest lucru te face sa pari o persoana oarecum indiferenta. Totusi, in realitate esti o fire echilibrata ce poate sa treaca cu brio ‘furtunile’ oferite de viata. Cand intampini greutati te retragi in propria cochilie, gasind pacea necesara descoperirii raspunsurilor benefice pentru tine. La fel, te folosesti de creativitate si inteligenta pentru a dobandi succesul in viata. Nu te deschizi cu usurinta in fata celorlalti, avand un caracter singuratic.

Numarul Subconstientului 8

Numarul SubconstientuluiAtunci cand te confrunti cu o situatie exceptionala o gestionezi exceptional. Fiind influentat in subconstient de cifra 8, inveti foarte repede lectiile pe care viata ti le ofera si nu faci niciodata o greseala de doua ori. Ca fire, esti o persoana dependenta de recunoasterea celor din jur, un bun sfatuitor si un foarte iscusit manager al banilor. Esti un supravietuitor care detine numeroase calitati, principala fiind cea a curajului.
Image © Sxc.hu


Numarul Subconstientului 9

Daca ai ca numar al subconstientului cifra 9, acest lucru inseamna ca ai un caracter impersonal - in sensul ca te lasi greu descoperit de cei din jur. Desi nutresti sentimente extrem de profunde pentru persoanele apropiate din viata ta, pari o fire destul de rece si nu te deschizi prea mult din punct de vedere emotional. Competent din fire, te descurci bine in situatiile exceptionale, nefiind vulnerabil la greutatile pe care viata ti le scoate in cale. Nu ai de invatat Lectii Karmice.



sursa:garbo.ro