Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 noiembrie 2011

Bucuresti: Strada – Episodul II


Am adunat pentru astazi o serie de instantanee pe care, de aceasta data, le las in dezbaterea voastra. Am sa adaug la fiecare doar un cuvant sau o serie restransa de cuvinte pentru a va face atenti la un element vestimentar, un accesoriu sau un anumit fel de atitudine – gresita sau corecta.
Din meniul zilei:
O geanta supra-dimensionata, o idee prea mare pentru purtatorul de fata
Esarfa unui asiatic pierdut prin Bucuresti
Jacheta M-65 (in dreapta), o imagine cu reminsecente militare
Bomber Jacket (jacheta “aviator”), nu intr-o alaturare fericita cu o palarie de fetru
O gasca vesela (sau nu?)
Umbrele trecutului
Din nou alaturi de noi si in aceasta saptamana, Valentin Niculescu. Ce spui, incepe sa-ti placa strada bucuresteana?

sursa:domnideromania.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Tag Heuer Aquaracer Watch



Wear this watch because the blue dial works with your suits for work.
Aquaracer ($1,700) by Tag Heuer, bloomingdales.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1eNPgVkuK

GQ:Cold Killers: The Season's Best Hats and Scarves

Even proper layering won't warm the chill above your shoulders. This winter, protect your neck and your dome with these standout accessories

Read More http://www.gq.com/style/wear-it-now/201111/best-mens-winter-hats-scarves-wool-accessories#ixzz1eNOuVeSU

Criza din UE sapa groapa multinationalelor americane. 15 companii care dispar daca Europa se scufunda


Austeritate, crestere economica firava si amenintarea datoriilor suverane, care pot duce la disparitia monedei unice. Acesta este tabloul care infatiseaza Europa in acest moment, un continent care trece prin cele mai puternice convulsii de la sfarsitul celui de-Al Doilea Razboi Mondial si pana astazi. Prabusirea zonei euro ar scurtcircuita economia intregii lumi si ar duce la disparitia unora dintre cele mai puternice companii americane. Business Insider explica de ce.


 Criza din UE sapa groapa multinationalelor americane. 15 companii care dispar daca Europa se scufunda
Potrivit unui raport al Bank of America, per total, 14% din vanzarile companiilor americane se produc in Europa, de unde acestea fac un profit de 18%.
 
Iata mai jos o lista cu cele mai expuse companii americane la dispartie, in contextul crizei datoriilor din zona euro, majoritatea cu afaceri in inima Europei, adica exact acolo unde sunt cele mai grave probleme.
 
1 Coca-Cola Enterprises Inc. – vanzari in Europa: 100%

Coca-Cola Enterprises produce si vinde produsele Cola-Cola numai in Europa de Vest. Printre acestea se numara Coca-Cola, Diet Coke, Sprite, Dasani si Fanta.
 
2 First Solar Inc. - vanzari in Europa: 60%
 
First Solar produce panouri solare si echipamente pentru producerea energiei verzi.
 
3 Harman International Industries - vanzari in Europa: 60%
 
Harman International Industries este o companie care se ocupa de echipamente audio. Compania vinde sisteme audio pentru producatorilor auto BMW, Mercedes-Benz, General Motors.
 
4 XL Capital Ltd. - vanzari in Europa: 48%
 
XL Group este o companie de servicii financiare, cu sediul in Irlanda, care opereaza asigurari si reasigurari.
 
5 Sigma-Aldrich Corp. - vanzari in Europa: 45%
 
Sigma-Aldrich este o companie care dezvolta tehnologii si care opereaza in 40 de tari, majoritatea in Europa.
 
6 Priceline.com Inc. - vanzari in Europa: 45%
 
Priceline.com este o companie de turism care ofera clientilor bilete de avion si tarife de cazare cu reducere.
 
7 Accenture PLC - vanzari in Europa: 44%
 
Accenture este o companie de consultanta in management, servicii tehnologice si de outsourcing, cu birouri in 53 de tari.
 
8 Owens-Illinois Inc. - vanzari in Europa: 42%
 
Compania produce obiecte pentru impachetat si este specializata in containere pentru transportul sticlei.
 
9 Philip Morris International Inc. - vanzari in Europa: 41%
 
Compania de tigarete Philip Morris International s-a desprins din Altria Group din 2008, si produce brandurile Marlboro, L&M, Bond Street sau Red&White.
 
10 Western Union Co. -  vanzari in Europa: 41%
 
Companie de servicii financiare cu sediul central in Englewood, Colorado.
 
11 Autodesk Inc. - vanzari in Europa: 40%

Fondata in 1982, Autodesk Inc. este o multinationala Americana care produce tehnologii IT folosite in arhitectura, inginerie, manufactura si media.
 
12 Dentsply International Inc. -  vanzari in Europa: 40%
 
Companie care produce echiupamente folosite in medicina dentara.
 
13 Gilead Sciences Inc. -  vanzari in Europa: 40%

Companie farmaceutica, producator al medicamentelor folosite in tratamentul infectiilor cu HIV, hepatita B sau raceala.
 
14 McDonald's Corp. - vanzari in Europa: 40%
 
Cel mai mare lant de fast food din lume, McDonald’s are sediul in Oak Brook, Illinois, si aproape jumatate din vanzari sunt in Europa.
 
15 AON Corp - vanzari in Europa: 39%

sursa:incont.ro

Care este bărbatul anului 2011? Revista GQ a desemnat câştigătorul titlului - FOTO

Rapperul american Jay-Z a fost desemnat bărbatul anului 2011 în urma voturilor exprimate de editorii revistei GQ. Muzicianul american, considerat un "mogul" al muzicii hip-hop, apare şi pe coperta numărului din luna decembrie al acestei publicaţii.

Care este bărbatul anului 2011? Revista GQ a desemnat câştigătorul titlului
Actorul Michael Fassbender s-a impus la categoria "debut", iar actriţa Mila Kunis a triumfat la secţiunea "knockout". Cântăreţul american Justin Timberlake a împărţit primul loc în secţiunea "Showmen" cu actorul de comedie Jimmy Fallon, informează femalefirst.co.uk.
Jay-Z, pe numele său real Shawn Carter, în vârstă de 41 de ani, a vândut peste 50 de milioane de discuri pe plan mondial şi a fost recompensat cu 13 premii Grammy. Rapperul american este soţul cântăreţei Beyonce, care va naşte primul copil al cuplului în 2012.


sursa:mediafax.ro

Te-ai încălţa cu pantofi de un dolar? Unde va fi lansată încălţămintea

Preşedintele Adidas, Herbert Hainer, a anunţat într-un interviu că grupul german de echipamente sportive va lansa, în India, o pereche de pantofi sport la preţul de un dolar (0,74 euro), după eşecul aceluiaşi proiect în Bangladesh.


Te-ai încălţa cu pantofi de un dolar? Unde va fi lansată încălţămintea (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)
"Lansăm în India a doua etapă a proiectului. Spre deosebire de Bangladesh, acolo este posibilă o producţie masivă", a declarat Herbert Hainer, preşedintele Consiliului de administraţie al Adidas, într-un interviu acordat publicaţiei Die Welt.
"Pantofii vor fi comercializaţi în regiunile rurale indiene. Dorim ca proiectul să se autofinanţeze", a explicat Hainer, fără a preciza când va fi lansat produsul şi în ce provincii.

În anul 2010, compania bavareză, care înregistrează un profit constant în pofida contextului economic global, anunţa lansarea unei perechi de pantofi sport la preţul de un dolar în Bangladesh. "Din nefericire, acest lucru nu s-a întâmplat cum ne-am fi dorit", a precizat Herbert Hainer. "Am comercializat 5.000 de perechi în cadrul unui test de vânzare, dar am avut doar pierderi. Costurile de fabricare erau de trei dolari de pereche", a explicat el.
"În plus, trebuia să plătim 3,5 dolari la fiecare pereche pentru drepturi de import. Guvernul din Bangladesh ne-a pus mai multe piedici decât am fi dorit", a încheiat preşedintele Adidas.
Având o rată de creştere economică estimată la aproape nouă la sută pentru anul 2011, India are o clasă de mijloc în plină ascensiune, atrăgând investiţiile unor companii din întreaga lume datorită perspectivei de consum pe care o prezintă.

sursa:mediafax.ro

American Music Awards 2011: Care sunt câştigătorii galei - FOTO

Starul muzicii country Taylor Swift a fost marea câştigătoare a galei American Music Awards 2011, obţinând, duminică seară, trei trofee, inclusiv cel pentru cel mai bun artist al anului.

Taylor Swift (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La majoritatea categoriilor de premii, Swift a concurat cu senzaţia muzicii britanice Adele, care a câştigat, de asemenea, trei trofee, pentru cea mai bună artistă pop, cel mai bun album ("21") şi cel mai bun artist contemporan.
Însă Adele, care conducea în topul nominalizărilor, cu patru categorii, a ratat premiul pentru artistul anului, în faţa lui Swift, care a părut chiar surprinsă de această victorie.
"Este unul dintre cele mai nebuneşti lucruri care mi s-au întâmplat vreodată", a spus Swift. "Habar n-am ce trebuie să spun. Nu credeam că se va întâmpla", a adăugat aceasta.
În afară de premiul pentru artistul anului, Swift a mai obţinut premiul pentru cântăreaţa country preferată, pentru al doilea an consecutiv, dar şi pe cel pentru cel mai bun album country - "Speak Now".
Adele, care se recuperează după o operaţie la corzile vocale, nu a fost prezentă la ceremonie.
Nicki Minaj, care a deschis ceremonia cu hitul ei "Super Bass", a fost o altă mare câştigătoare a serii, în categoriile dedicate muzicii rap: artistul preferat şi cel mai bun album - "Pink Friday".
În categoriile dedicate muzicii country, celelalte premii importante le-au revenit lui Blake Shelton (cel mai bun cântăreţ) şi Lady Antebellum (cel mai bun grup).
Maroon 5 a câştigat premiul pentru cel mai bun grup pop/rock, în timp ce Bruno Mars a câştigat premiul pentru cel mai bun cântăreţ pop.
La categoriile dedicate stilului R&B, Rihanna a primit premiul pentru cel mai bun album ("Loud"), la care concura şi fostul ei iubit Chris Brown. De asemenea, Usher a fost numit cântăreţul R&B preferat, iar categoria feminină echivalentă a avut-o pe Beyonce drept câştigătoare.
Foo Fighters a câştigat premiul pentru cea mai bună trupă alternative rock, iar Jennifer Lopez a primit titlul de cea mai bună cântăreaţă latino.
De altfel, Lopez a cântat de două ori în timpul galei American Music Awards, o dată singură şi o dată alături de solistul Black Eyed Peas will.i.am.
De asemenea, Justin Bieber a cântat piesa sa dedicată sărbătorilor de iarnă "Under the Mistletoe", iar Enrique Iglesias, "I Like How it Feels".
Au mai cântat în timpul ceremoniei, printre alţii, Marc Anthony şi Pitbull, dar şi LMFAO.
Cea de-a 39-a ediţie a galei American Music Awards a avut loc la Nokia Theatre din Los Angeles, iar ceremonia a fost difuzată live de postul de televiziune ABC.
American Music Awards sunt unele dintre cele mai importante premii din industria muzicală americană, alături de Grammy şi Billboard Music.
Nominalizările la premiile Grammy vor fi anunţate pe 30 noiembrie.

sursa:mediafax.ro

[VIDEO] Cine este copilul care va cuceri lumea?


[VIDEO] Cine este copilul care va cuceri lumea?
Sursa: YouTube
Am descoperit-o pe fata secreta a lui Darth Vader! Lumea nu va mai fi la fel...
Da, este o gluma. O fetita a fost filmata in timp ce isi impingea masinuta de pe o masa. Jucaria a facut-o sa izbucneasca intr-un ras nebun de simpatic, cucerind astfel inimile celor care au vazut-o.

Clipul a facut senzatie printe internauti. "Nu ma asteptam la o astfel de reactie in mai putin de 12 ore dupa ce am postat filmuletu. Voi transmite toate felicitarile fiicei mele, dar sunt sigura ca asta face parte din planul ei", a declarat mama fetitei.


  

sursa:9am.ro

Haina de iarnă polo


Indiferent, de cât de bine eşti îmbrăcat sau cât de scumpe au fost piesele de pe tine, o haină potrivită care are semne de uzură sau este prea mare, nu va da bine. O haină clasică şi plină de tradiţie pe care ţi-o recomand, este cea poloEa este un produs clasic britanic, care a fost introdus americanilor de cătreBrooks Brothers în 1910 şi reprezintă în mare parte bărbaţii care au stil şi personalitate. Este asemănătoare cu haina Chesterfield, dar mai deosebită decât haina marinărească peacoat care devine din ce în ce mai populară.
O poţi recunoaşte după gulerul lat, reverele ascuţiţe, cele două rânduri de nasturi, buzunarele cu clapă şi manşeta de la mânecă.
De la apariţia hainei polo, ea a fost considerată ca o uniformă a jucătorilor de polo, deoarece era purtată de către ei în timpul meciului precum şi după finalul acestuia.
Dacă te gândeşti să-ţi achiziţionezi o haină polo, trebuie să iei în calcul, că nu va merge purtată la orice ţinută. O recomand doar la ţinutele elegante sau atunci când porţi costum.
sursa foto:http://www.ivy-style.com

sursa:stilmasculin.ro

duminică, 20 noiembrie 2011

Cum să te îmbraci pentru a promova la serviciu


business casual
În ziua de azi, mare parte din noi suntem angajați la companii de diverse talii, pentru care prestăm opt ore de muncă pe zi, cinci zile pe săptămână. Devreme ce ne petrecem mare parte din timp acolo, este normal să ne gândim și la aspectul vestimentar.
Suntem oare restricționați la costum și cravată? Deloc! Așa-numitul stilbusiness casual ne poate oferi o infinitate de combinații de haine pe care le putem purta la serviciu, păstrând în același timp un look profesional.
Bussines casual este o şansă de a-ţi oferi un look personalizat. Chiar dacă unele companii cer acest tip de vestimentaţie, pentru angajații lor are un înţeles total diferit.
sursa foto: 121.ro
Acest stil inedit a apărut în anii 70, însă abia în anii 90 a luat amploare, transformându-se într-un fenomen. Se spune că focarul din care
s-a răspândit este Sillicon Valley, datorită numărului mare de programatori care au devenit antreprenori și milionari în dolari peste noapte.
Majoritatea nu ştiu să facă deosebirea dintr-o ţinută casual şi una sport. Credibilitatea este pusă la încercare dacă apari la serviciu îmbrăcat în blugi, tenişi şi hanorac. În unele companii, blugii pot fi consideraţi o excepţie dacă sunt simpli, curaţi şi călcaţi.
Imaginea mult prea casual a angajaţilor unor firme a dus a scăderea credibilităţii acestora.
BusinessCasualShirts
Business casual este o ţinută mai puţin formală dar în acelaşi timp prezentabilă faţă de clienţi, colegi şi superiori.
Pentru a ieși în evidență în mod pozitiv la serviciu, îți recomandăm să investești în articole precumpantaloni kaki, veste, sacouri sport şi pulovere de tipul cardigan de culoare neagră, gri sau bleumarin. Fibrele naturale cum sunt lâna şi bumbacul sunt importante atât pentru ţinuta casual precum şi pentru cea de afaceri.
Când te gândeşti la o ţinută casual aceasta trebuie să însemne confort. De obicei hainele pe care le porţi trebuie să te facă să pari relaxat, curat şi profesional.
sursa foto:fortemadison.com
Deoarece nu toate hainele casual sunt potrivite ţinutei de birou, acest ghid te va ajuta să alegi ce e potrivit pentru locul de muncă.
Multe modele de costum sunt versatile. Acestea pot fi purtate fară cravată la camaşă iar, în zilele răcoroase, se poarte purta sub sacou chiar şi un pulover.
Cămașa
Chiar şi în perioada verii, cămăşile cu mânecă lungă sunt mai potrivite şi mai elegante decât cele cu mânecă scurtă. Practic, cămășile cu mânecă scurtă nu sunt considerate formale.
Fii atent la materialul ales doarece bărbaţii sunt predispuşi la transpiraţie. Pentru a evita acele pete galbene, alege materiale cum ar fii bumbac sau amestec de bumbac cu polyester. Mergi pe cămăşi de culoarea albă sau albastră, simple sau în dungi.
Cravata
Purtararea ei nu este necesară la o asemenea ţinută. Pastrează câteva la birou în cazul unor vizite neaşteptate.
Dacă te decizi să porţi, totuşi, cravată, alege una subţire. Acest tip de cravată va ridica balanța în favoarea casual-ului.
Tricoul
Tricoul nu se poartă la acestă ţinută. Singurul care face excepţie (în unele cazuri) este tricoul cu guler (polo).
Acesta arată foarte bine şi îi oferă bărbatului multe posibilităţi legate de culori variante de a-l asorta. Purtând polo vei reflecta o imagine bună despre compania la care eşti angajat. La ţinuta business-casual tricoul polo se poartă băgat în pantaloni.
Pantalonii eleganţi trebuie să fie de o culoare neutră şi din materiale precum lâna şi bumbacul.
Dacă ești serios vizavi de cariera ta și vrei într-adevăr să te remarci prin ținutele tale la servicu, blugii ar trebui păstrați pentru weekend. Totuși, dacă te afli într-o firmă în care nici măcar șeful nu vine în fiecare zi cu pantaloni formali, este ok să porți blugi. Altfel, riști să devii mai bine îmbrăcat decât el.
Pantofii și cureaua
Poartă pantofi şi curea de piele. Nu purta curea sau pantofii sport! Aceștia trebuie să fie tot timpul curaţi şi daţi cu cremă. Cureaua trebuie să fie de aceaşi culoare cu pantofii. Poartă întotdeauna o curea pentru a îţi oferi un look profesional.
Pantofii recomandaţi pentru ținutele business clasice trebuie să fie negri; ținutele business-casual permit și pantofi maro.
Poartă şosete negre sau de culoarea pantalonului. Lungimea lor trebuie să fie potrivită astfel încât pielea piciorului să nu fie vizibilă atunci când stai jos.
Poartă un ceas conservator şi dă-ţi jos cerceii dacă ai.
Cămaşa purtată cu o pereche de butoni şi fără cravată îţi dă un aer clasic fără a încărca ţinuta.
Părul
Trebuie să fie curat şi îngrijit. Dacă ai o freză extrem de libertină, poate ar trebui să renunți la ea dacă ești serios în a face carieră.
Unii bărbați, deși nu își dau seama, au mătreață. Deoarece privirea celorlați este în mare parte din timp ațintită asupra capului, este imperativ să scapi de mătreață. Folosește un șampon special pentru îndepărtarea acesteia. Dacă persistă, pune în practică următorul sfat: după ce te speli pe cap și clătești, repetă procesul (chiar de două ori). Ține-te de acest program în fiecare zi și vei vedea rezultate.
Părul facial
Dacă porţi păr facial acesta trebuie să fie aranjat.
Bărbierește-te în fiecare zi. Dacă la ținute casual merge și nebărbierit (te poți scuza spunând că arăți mai bine neras), la ținutele formale e imperativ să te bărbierești. Unui prieten de-al meu, angajat recent într-un hotel, i s-a spus clar că dacă nu se bărbierește de fiecare dată înainte să se prezinte la lucru, i se va tăia din salariu. Dacă aplici acest sfat și, începând să te bărbierești mai des, vezi că ți se irită pielea, folosește un balsam after-shave în locul unui after-shave bazat pe alcool.
Mâinile
Unghile trebuie să fie curate şi îngrijite. Dacă transpiri ușor, ai grijă la consumul de lichide pentru a nu avea mâinile ude în momentul când trebuie să strângi mâna cuiva.
Mirosul
Foloseşte puțin parfum, însă ai grijă ca mirosul să fie foarte discret.
Nu mirosi a ţigară!
Atenția la detalii
Fii atent la orice detaliu! Totul trebuie să arate curat, bine călcat (hainele) şi nimic să nu fie uzat. Verifică-ţi regulat hainele de nasturi lipsă, rupturi, aţe ieşite sau pete.
Combinaţii de ţinute concrete
Pantalonii kaki cu o camaşă elegantă sunt o alegere sigură. Tricoul polo merge într-un mediu mai puțin restrictiv.
Poţi alege ca si variante:
* Pantaloni kaki, tricou polo, pantofi și curea de piele;
* Pantaloni kaki, cămaşă elegantă cu mânecă lungă, pantofi și curea din piele;
* Pantaloni eleganţi, cămaşă cu mânecă lungă, pantofi și curea de piele;
sau variata Gq.com
Stilul business casual, faţă de îmbrăcămintea business tradiţională, îţi oferă opţiunea de a purta culori mai deschise, mai variate, precum şi diferite combinaţii de imprimeuri.
Am încercat să îți oferim câteva tehnici și sfaturi pe care să le poți aplica imediat. Subiectul hainelor la bărbați este foarte vast, existând o grămadă de alte tehnici pentru a te îmbrăca bine.
Pasul următor pentru tine este să începi cât mai repede să experimentezi. În timp, dacă vei avea răbdarea să încerci diferite ținute, vei învăţa cum să combini piesele vestimentare într-un mod unic, la modă şi elegant. Vei descoperi propriul tău stil prin care vei ieși în evidență.


sursa:stilmasculin.ro