Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 noiembrie 2011

Mass Effect 3 va primi o ediţie de colecţie


Mass Effect 3 va primi o ediţie de colecţieAnul curent se apropie de sfârşit în ceea ce priveşte apariţiile imporante de jocuri video, atenţia gamerilor începând să se îndrepte către titlurile lui 2012. Şi, fără urmă de îndoială, unul dintre cele mai aşteptate jocurile ale anului viitor este Mass Effect 3, action RPG-ul celor de la BioWare.
Electronic Arts tocmai a oferit detalii suplimentare despre ediţia de colecţie a jocului, numită Mass Effect 3 N7 Collector's Edition. Această variantă specială va fi livrată într-o cutie metalică, şi, pe lângă jocul propriu-zis, va conţine artwork-uri cu comandatul Shepard (atât bărbat, cât şi femeie), o carte de 70 de pagini plină cu artwork-uri, revista de benzi desenate Mass Effect realizată de Dark Horse Comics, petic textil cu sigla N7 şi un poster litografic.
Pe lângă acestea, pachetul va include şi o serie de obiecte ce pot fi activate in-game: N7 Arsenal Pack (modele speciale de arme pentru sniper, shotgun, SMG şi pistol), un hanorac N7 pe care Shepard îl va putea purta la bordul navei Normandy, soundtrack-ul în format digital, un personaj secret suplimentar şi o misiune suplimentară etc. Mai multe detalii despre Mass Effect 3 N7 Collector's Edition (79,99$ preţ recomandat în Statele Unite) în trailerul de mai jos:
Mass Effect 3 va fi lansat în luna martie a anului viitor, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3.


sursa:go4games.ro

OLED TV de 55” de la LG în vara lui 2012 - îi mai credem?


Sunt cel puţin trei ani de când tot scriem că telezivoarele OLED vor intra pe piaţă în viitorul apropiat şi încă ne uităm lung după ele. Jurnaliştii asiatici ne informează acum de planurile celor de la LG de-a lansa în vara lui 2012 primul OLED TV de 55" comercial . Producătorul a renunţat la dezvoltarea modelelor mai mici, care nu ar fi fost destul de profitabile şi s-a orientat spre cele cu diagonala mare. Noile modele ar trebui să fie gata înainte de deschiderea Jocurilor Olimpice din 2012.
OLED TV de 55” de la LG în vara lui 2012OLED TV de 55” de la LG în vara lui 2012

Se pare că LG a vândut deja pe unele pieţe internaţionale un model de 15"anul trecut. El nu a reuşit să se afirme, în mod special datorită preţului prohibitiv de 2.500 $. În aceste condiţii, ne întrebăm cât va costa un "perete" OLED cu diagonala de 55". LG spune că producţia va fi limitată la zeci de mii de unităţi, probabil direct proporţională cu numărul milionarilor dintr-o anumită parte a lumii. Cât despre OLED TV-uri pentru muritorii de rând, mai avem de aşteptat câţiva ani buni. Poate că AMOLED TV-ul este mai promiţător.
Sursa: Theverge.com

Windows 8 – gata instalat după doar 11 click-uri


Windows 8 – gata instalat după doar 11 click-uriDupă experienţa nu tocmai plăcută oferită utilizatorilor care au încercat să instaleze Windows Millenium sau Windows 98, Microsoft a început să acorde mult mai multă atenţie pentru simplificarea şi scurtarea procesului de instalare a sistemelor de operare ce au urmat.
Windows 8 setupWindows 8 – gata instalat după doar 11 click-uri

Progrese importante au fost făcute şi cu Windows Vista, iar apoi Windows 7, dar chiar şi aşa instalarea sistemelor de operare Microsoft durează destul de mult şi nu este o sarcină tocmai uşoară pentru cei lipsiţi de experienţă.
Windows 8 simplifică şi mai mult procesul de instalare, grupând toate opţiunile de configurare într-un singur calup, ce poate fi parcurs în câteva secunde şi nu mai mult de 11 click-uri de mouse.
Optimizări au fost aduse şi asupra modului în care sunt transferate fişierele în timpul procesului de instalare sau upgrade, programul de instalare fiind capabil să transfere întregi directoare de fişiere dintr-un singur pas, spre deosebire de fişiere individuale în cazul versiunilor mai vechi de Windows. Toate aceste modificări pot face ca un upgrade complet la Windows 8 să dureze şi de opt ori mai puţin decât unul la Windows 7.
Windows 8 este primul sistem de operare Microsoft care poate fi instalat de pe web, fără a mai avea nevoie de un CD/DVD de instalare, sau kit-ul de instalare copiat integral pe suport USB Flash. Pentru upgrade la Windows 8 va fi nevoie doar să lansăm programul de instalare online, urmând ca toate fişierele necesare să fie descărcate automat de pe serverele Microsoft.
În timpul procesului de upgrade, programul de instalare va verifica în mod automat colecţia de aplicaţii Windows 7 deja instalate şi ne va informa care dintre acestea pot prezenta probleme de compatibilitate sau necesită actualizarea la versiuni mai noi pentru a funcţiona corect. Din fericire şi Windows 8 dispune de optimizări menite să asigure compatibilitatea cu aplicaţiile create pentru versiuni mai ale sistemului de operare Microsoft, astfel că situaţiile în care aplicaţiile vechi nu vor mai funcţiona cu Windows 8ar trebui să fie destul de rare.
Sursa: Theverge.com

The Facebook Phone, primele detalii despre telefonul Facebook


Despre telefonul ce poartă brand-ul Facebook s-a mai pomenit în trecut, acum însă au apărut primele zvonuri credibile şi detalii despre acest proiect, al cărui nume de cod este "Buffy". The Facebook Phone va fi realizat în colaborare cu HTC , iar platforma software va fi construită în jurul nucleuluiAndroid.
Oficialii celor două companii au evitat să facă dezvăluiri concrete, darindirect, s-a vorbit despre interesul manifestat de Facebook în ceea ce priveşte abordarea segmentului mobil: "Strategia legată de domeniul comunicaţiilor mobile este simplă: considerăm că fiecare dispozitiv mobil este mai bun dacă este orientat către socializare. Lucrăm cu toţi cei implicaţi în industria mobilă: operatori, producători de hardware şi dezvoltatori de software pentru a oferi utilizatorilor din întreaga lume o experienţă socială cât mai completă". Conform aceleiaşi surse Facebook,proiectul "Buffy" este condus de Bret Taylor, CTO Facebook.
HTC, deşi nu a declarat nimic în acest sens, nu este deloc străină de Facebook. Ei sunt cei care au lansat ChaCha , primul telefon cu butonhardware dedicat accesării reţelei de socializare Facebook.

Intrebari ce pun in dificultate angajatii in cadrul unui interviu


Intrebari ce pun in dificultate angajatii in cadrul unui interviu
shutterstock
Un interviu de angajare nu este un pas usor in procesul de recrutare, oricat de pregatit ar fi candidatul. Exista un set de intrebari clasice care pot ridica probleme la intalnirea cu angajatorul

Ultimul sondaj derulat pe BestJobs a urmarit sa identifice care sunt cele mai dificile intrebari de care se lovesc candidatii in cadrul unui interviu. Peste 800 de respondenti au votat intrebarea care le ridica cel mai frecvent probleme:
  • 11% Poti sa imi spui mai multe despre tine?
  • 21% Care sunt punctele tale slabe?
  • 13% De ce ai plecat de la ultimul loc de munca?
  • 14% Care sunt asteptarile tale salariale?
  • 15% Care sunt obiectivele tale pe termen lung?
  • 26% Niciuna din variantele de mai sus.

Chiar daca numirea a trei puncte tari/slabe intr-un raspuns cat mai optim este dificila, aceasta nu trebuie evitata. Raspunsurile trebuie formulate in asa fel incat sa scoata in evidenta atuurile, respectiv sa diminueze gravitatea slabiciunilor, prin transformarea acestora in puncte forte, argumentate prin exemple, situatii care sa fie relevante pentru jobul in cauza.

Iata care sunt punctele slabe/forte caracteristice celor 1100 de respondenti.

Care sunt punctele tale slabe?

  • 21% Lipsa de incredere in fortele proprii
  • 18% Insistenta
  • 10% Incapatanarea
  • 21% Lipsa de experienta
  • 9% Indisponibilitatea pentru relocare
  • 7% Lipsa studiilor
  • 15% Varsta
  • 15% Niciuna din variantele mentionate mai sus

Care sunt punctele tale forte?

  • 11% Varsta
  • 17% Perseverenta
  • 20% Ambitia
  • 16% Punctualitatea
  • 12% Studiile
  • 15% Experienta
  • 8% Disponibilitatea pentru relocare
  • 1% Niciuna din variantele mentionate mai sus

  • Care este diferenta intre femei si barbati?

"Lipsa de incredere in fortele proprii" (69%), "Indisponibilitatea pentru relocare" (68%), "Incapatanarea" (62%) si "Lipsa de experienta" (60%) sunt cu precadere caracteristice respondentilor de sex feminin.  In schimb, candidatii de sex masculin constituie majoritatea pentru variantele de raspuns "Lipsa studiilor" (69%) si "Varsta" (55%).

Majoritatea candidatilor sunt luati prin surprindere, fie din cauza emotiilor, fie din lipsa pregatirii, si nu au la dispozitie un raspuns care sa corespunda asteptarilor unui recrutor. Candidatii ar trebui sa isi pregateasca din timp cele mai inteligente raspunsuri, pentru a-si indeplini obiectivul: acela de a obtine jobul.

Sondajele au fost efectuate la nivel national pe pagina de candidati BestJobs, in perioada 10-18 noiembrie2011. Acestea face parte dintr-o serie de sondaje BestJobs ce masoara opinia utilizatorilor intr-o varietate de subiecte legate de locul de munca, economie si cariera. Aceste sondaje nu sunt stiintifice si reflecta doar opiniile utilizatorilor.

sursa:9am.ro

Cum te poate face Google sa te simti prost la interviu


Cum te poate face Google sa te simti prost la interviu
www.flickr.com
Visezi sa lucrezi pentru cea mai mare companie de Internet din lume? Ti se pare ca un job la Google este ideal pentru tine? Iata cateva intrebari din cadrul interviurilor care te vor face sa te simti...prost, dezvaluite de businessinsider.
  • Cate mingi de golf incap intr-un autobuz? (job: Product Manager)

  • Cati bani ai cere ca sa speli toate ferestrele din orasul Seattle? (job: Product Manager)

  • Intr-o tara in care toate familiile isi doresc baieti, parintii continua sa aiba copii pana la nasterea unui baiat. Daca au o fata, merg mai departe cu incercarile, iar daca au un baiat se opresc. Care este raportul dintre baieti si fete in acea tara? (job: Product Manager)

  • De ce sunt gaurile de canal rotunde? (job: Software Engineer)

  • De cate ori pe zi acele unui ceas se suprapun? (job: Product Manager)

  • Trebuie sa verifici ca prietenul tau Bob are numarul tau corect de telefon dar nu poti sa-l intrebi direct. Ii trimiti un biletel printr-o cunostinta comuna.Ce trebuie sa-i scrii pe biletel, pe langa intrebare, ca sa te asiguri ca numarul tau nu va fi descifrat de acea cunostinta? (job: Software Engineer)

  • Esti capitanul unui vas de pirati. Echipajul trebuie sa voteze cum se imparte aurul, iar tu trebuie sa convingi cel putin jumatate dintre pirati sa voteze ca tine, altfel vei muri. Cum vei propune impartirea aurului ca sa-ti ramana si tie o prada suficient de mare si totusi sa ramai in viata? (job: Engineering Manager)

  • Ai 7 bile care cantaresc la fel si a opta putin mai grea. Cum iti dai seama care este aceasta din urma daca ai la dispozitie doar un cantar si doua incercari? (job: Product Manager)

  • Cate clapete de pian sunt in intreaga lume? (job: Product Manager)

  • Esti intr-un zgaraie-nori cu 100 de etaje si ti se dau doua oua identice. Ele pot fi foarte fragile sau foarte tari, astfel incat se pot sparge de la primul etaj sau nici macar de la etajul 100. De cate aruncari ai nevoie ca sa afli cat de rezistente sunt ouale, dat fiiind ca ai voie sa spargi doar doua in acest proces? (job: Product Manager)
sursa:9am.ro

Reguli de purtare a cravatei - GALERIE FOTO


Unii spun ca cravata este un simbol falic cu trimitere directa, prin forma evidenta de sageata, catre zona de sub centura. Altii spun ca cravata descrie statutul cuiva si ca, la inceput, era purtata numai de nobili. Oricare ar fi motivul tau de a purta cravata, ar fi bine sa inveti s-o porti corect si sa o asortezi intotdeauna cu tinuta.

1. Cravata sta lipita de gulerul camasii

Cand iti faci nodul cravatei (activitate pentru care gasesti o multime de tutoriale pe internet), trebuie sa ai in vedere cat de strans sau de larg va fi acesta. Cravata trebuie sa urmeze linia gulerului, nu sa atarne si nici sa stranga camasa in vreun fel.
Nodul trebuie sa arate natural, perfect incadrat de colturile gulerului, iar daca este facut corect, rezultatul ar trebui sa fie armonios.



2. Acul de cravata

Este util atunci cand vei prinde la un loc cele doua capete ale cravatei. Daca nu ai ac de cravata, te poti folosi de eticheta cravatei. Partea subtire trebuie introdusa prin eticheta aflata pe interiorul partii late a cravatei.

3. Lungimea ideala

Varful cravatei ar trebui sa treaca cu cativa milimetrii de talia pantalonilor si de curea. Cravata nu trebuie sa fie, in nici un caz, mai scurta decat centura si nici mai lunga, sa ajunga pana la fermoarul pantalonilor.



4. Asortarea cravatei

Cele mai apreciate cravate sunt cele din matase, pentru ca sunt mai elegante, au o textura fina si se aseaza mai frumos. Cand alegi culoarea sau modelul unei cravate, trebuie sa te gandesti la ea ca la un accesoriu care iti poate completa tinuta sau care te ajuta sa te remarci.

Cravatele in culori si imprimeuri vii se potrivesc la evenimente mai putin formale. Daca este vorba de o intalnire importanta de afaceri sau un dineu intr-o locatie pretentioasa, alege o cravata simpla, intr-o culoare neutra (bleumarin, gri, verde inchis), dar de cea mai buna calitate.

Daca nu esti adeptul cravatelor, dar vrei sa ai una in garderoba pentru ocaziile rare, alege una neagra, lata, pentru ca se potriveste la orice costum.


sursa:askmen.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Swatch Black Rebel Watch



Wear this watch if you're young enough (at heart) to pull it off.
Black Rebel ($70) by Swatch, swatch.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1eT9wtcdx

GQ:Stuff We Like: MIANSAI Launches New E-Commerce Shop


MIANSAITOP.jpg
You know that sweet hook bracelet that everyone you know copped this summer? Yeah, well it's the work of Michael Saiger's MIANSAI, the young jewelry brand out of Miami that had that coveted piece of real estate on every industry-head's wrist on lockdown. As of last night, MIANSAI has a new home on the web, and it's looking legit. The site features expanded content like: videos, how-to-wear-it segments, a customize-your-own-hook-bracelet feature, and a blog from super cool Mr. Saiger, himself. In the world wide web of wristdom, this must surely be the first stop. Swing over and check it out.
BlackonBlackHook.jpg
(What are we ordering, you ask? This black-on-black hook bracelet (above) is the perfect winter arm accessory. $62.)


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/11/stuff-we-like-miansai-launches-new-e-commerce-shop.html#ixzz1eT9Ny8iL

GQ:Editor's Pick: ROTM Denim Dress Shirt & Cola Suede Tassel Loafer



DenimROTM.jpg
ColaLoaferROTM.jpg
We're loving Run of the Mill's simplistic approach to luxury for next spring, which is evidenced in this double-down: their beautiful denim dress shirt, and a cola suede tassel loafer. The fabric for the shirt comes from one of Italy's most renowned denim mills, Albiate, and the fact ROTM has eschewed a more traditional button-down collar, and stayed committed to their trademark cutaway which makes for a killer pairing. The shoe is the most beautiful shade of cola brown (the perfect color for spring), and a good tassel loafer hits that mix of equal parts casual, dressy, and versatile. Lastly, in a era of I-need-it-now, ROTM embraces the pre-order process, and let us clue you in on something: great things are worth waiting for.
Shirt $185, loafers $435. Available for pre-order until November 26th at ROTMshop.com. Don't miss out...


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/11/editors-pick-rotm-denim-dress-shirt-cola-suede-tassel-loafer.html#ixzz1eT8zt2QU

GQ:Car of the Week: The SSC Tuatara

1,350 horsepower. 275 miles per hour. Is the battle for the fastest car in the world a pointless testosterone trophy? Probably, but it's still a hell of a lot of fun

There's always a bigger fish. While most of us drool over supercars, plebian Porsches and Ferraris, the real ballers and/or shot-callers cruise around in hypercars, million-horsepower chariots of fire that aren't so much luxury items as shrines to materialist excess. And it's not every day a new state-of-the-art, nuclear-powered hypercar gets announced, even if it seems that way. Lamborghini could be credited with beginning the tradition, but these days, the manic small-batch producers of the world have taken the game far beyond the modern Bull's comparatively Audi-like offerings. The Zenvo ST1. The Hennessey Venom GT. The Koenigsegg Agera R. All brand-spanking-new road rockets, and those are just the ones with over 1,000 horsepower. So in this increasingly crowded space, why call particular attention to the SSC Tuatara? Because, even in the rarefied air of hypercars, this is something else.
Prounounced Twu-tar-ah (not to be confused with the Hwaii-rah), Shelby SuperCar's new effort represents the latest volley in the battle for the speed record for a production car. SSC's last car, the Ultimate Aero TT, gave the automotive world a shock when it knocked off the Bugatti Veyron, the product of tens of millions of Volkswagen R&D dollars, for the record, with a top speed of 256 miles per hour. Bugatti then came back with the upgraded Veyron Super Sport, at 267 mph, and the race was on. In that vein, SSC has really brought the guns to bear for its encore: With a 6.8-liter turbocharged V8 producing 1,350 horsepower, the Tuatara is projected to hit 60 in 2.6 seconds, up to a top speed of 275 mph. What's even more incredible: Prototype testing has found it can cover the 0-200 mph sprint in just 15.4 seconds. However, with the Hennessey claiming similar benchmarks, and potential antes from any number of manufacturers, it's far too early to call a winner in this international...speed-measuring contest.
But what we love in particular about the Tuatara, more than its technological gee-wizardry, is the styling. Most hypercars, even with their gaudy numbers and gaudier looks, still try to rein it in a bit, so that the car has an air of dignity about it...that is, if Yeezy taught you how to stay classy. With the Tuatara, however, it's apparent that they haven't bothered with moderation at all, instead marketing it right at the 10-year-old boy in all of us. Between the diagonal fins, the bubble canopy, and the tricked-out interior, replete with pico projectors for instrument gauges and passenger-side displays for what they call a "co-pilot experience," this car is like an X-wing on wheels.
Besides, as high-profile as the "world's fastest production car" sounds, it's really a title full of disclaimers. The need to be street-legal, with airbags and headlamps and all that practical stuff, makes it slower than race-tuned cars, let alone rocket-powered land speed record holders. In that sense, then, the fastest production car feels like a limited accomplishment, like the world's fastest unicycle, or the world's strongest toddler. Perhaps this is different for the handful of Richie Riches who get to drive the damned things, but the rest of us can only enjoy them from a distance, admire them as engineering marvels—and from that perspective, even the glorious sound of that massive engine isn't enough to drown out the fine print.
Or is it? Just as we don't dismiss Usain Bolt for being slower than a housecat, maybe cars like the Tuatara are lords of such a familiar and relevant domain that we don't compare them to more esoteric technology. And, after all, there's something to be said for a car that can do 275 mph and then go over a speed bump, and take you to the mall.


Read More http://www.gq.com/cars-gear/cars/201111/car-of-the-week-shelby-supercars-tuatara#ixzz1eT8bVWNU