Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 noiembrie 2011

Petrecerile zgomotoase după ora 22.00 fără acordul scris al vecinilor ar putea fi interzise

Proiectul care prevede că petrecerile private care presupun depăşirea limitelor de zgomot admise după ora 22.00 se pot face numai cu acordul scris al vecinilor a fost adoptat tacit de Senat.

Petrecerile zgomotoase după ora 22.00 fără acordul scris al vecinilor ar putea fi interzise (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Acesta este unul dintre cele nu mai puţin de 59 de proiecte a căror adoptare tacită a fost constatată marţi de Senat.
Actul normativ privind petrecerile primise, cu unanimitate, raport de admitere din partea Comisiei juridice a Senatului.
Potrivit proiectului, în localurile publice situate în imobile cu destinaţie de locuinţă sau în imediata vecinătate a acestora, precum şi pe terasele în aer liber, programul muzical poate fi difuzat între orele 9.00 şi 22.00. Aceste programe muzicale pot însă depăşi ora 22.00 doar dacă au fost efectuate lucrări de fonoizolaţie, care reduc zgomotul, şi dacă vecinii îşi dau acordul scris în acest sens.
Iniţiatorii propun, de asemenea, ca în staţiunile turistice autorităţile locale să poată stabili şi alte orare de funcţionare a localurilor publice şi de difuzare a programelor muzicale, în funcţie de interesul local, după consultarea cetăţenilor, a operatorilor economici din turism şi a autorităţilor competente pentru protecţia mediului.
În iniţiativa legislativă se mai stipulează că sunt contravenţii producerea de zgomot în exces, dacă "fapta este de natură să producă o stare de disconfort sau indignarea cetăţenilor", tulburarea liniştii locuitorilor prin "strigăte, larmă sau folosirea excesivă a oricărui aparat, obiect, instrument ori instalaţie muzicală la intensitate mare, în intervalul 22.00-8.00", şi organizarea de petreceri private în corturi, spaţii neacoperite situate în perimetrul apropiat al imobilelor cu caracter de locuinţă.
Tot contravenţie este considerată, potrivit proiectului, tulburarea "în orice mod" a activităţilor desfăşurate în cadrul unităţilor şcolare, căminelor şi a locurilor de cazare pentru elevi şi studenţi, unităţilor spitaliceşti, centrelor de ocrotire socială ori a unei ceremonii religioase.
Textul propus aprobării Senatului mai stabileşte că sunt considerate infracţiuni şi se pedepsesc cu închisoarea de la şase luni la cinci ani portul sau folosirea de arme albe în locuri publice, instituţii, la manifestări publice, în ambasade, unităţi de învăţământ, în locuri pentru distracţie sau agrement, precum şi deţinerea, fără drept, de arme albe în vehicule.
Iniţiativa mai prevede că intră în categoria infracţiunilor săvârşirea de acte de violenţă stradală, de tulburare a liniştii publice prin scandaluri în locuri şi localuri publice, la care au participat mai mult de trei persoane, la care au fost folosite arme albe, arme cu aer comprimat, cu gaze, cu gloanţe de cauciuc, cu alice, de foc, ori alte obiecte.
Senatul este prima Cameră sesizată, forul decizional fiind Camera Deputaţilor.

sursa:mediafax.ro

2012: Exista o noua profetie apocaliptica?


2012: Exista o noua profetie apocaliptica?
sxc.hu
Au facut tot ce au putut ca sa ne linisteasca in privinta profetiilor maiase anterioare potrivit carora sfarsitul lumii va fi in 2012, insa cercetatorii de la Institutul National de Antropologie si Istorie din Mexic au recunoscut ca exista o a doua referinta la data fatidica intr-un fragment sculptat.
Majoritatea expertilor au citat numai una din cele doua referinte despre 2012 intalnite in simbolurile de pe tableta din sit-ul Tortuguero, Tabasco.

Cea de-a doua referinta se afla ingravata pe un templu maias din caramida, Comalcalco.

Potrivit purtatorului de cuvant al institutului, Artoro Mendez, fragmentul inscriptionat a fost descoperit acum cativa ani si a fost studiat intens, nu a fost facut public si se afla in custodia institutului, scrie Daily Mail.

„Caramida din Comalcalco”, al doilea fragment, este disputat de oamenii de stiinta. Ei nu sunt siguri ca ar fi vorba de 21 sau 23 decembrie 2012, si ca se refera la o alta data. Aceasta data coincide cu al 13-lea Baktun (perioade de 394 de ani, a 13-a avand mare importanta pentru maiasi pentru ca este un numar sacru) care se incheie pe 21 decembrie 2012

Insa data inscriptionata lasa loc de interpretari. „Nu exista niciun motiv pentru care oamenii de stiinta sa nu creada ca ar putea fi vorba despre o data din trecut, care sa marcheze un moment important din istorie. De fapt, verbul huli gasit pe piatra, inseamna el/ea a venit. Nu exista nicio referinta pentru viitor”, spune Stuart, unul din cercetatori.

Inscriptiile dateaza de acum aproape 1.300 de ani.

sursa:9am.ro

Bucuresti: Strada – Episodul III. Care-l include si pe Mircea Badea


Am iesit si in acest week-end printre bucuresteni, spre a surprinde detalii vestimentare demne de luat in seama. De dimineata am poposit pe strazile din centrul vechi, pentru un pahar de vin fiert, iar seara am purces spre Opera, fiind anuntata cu mare pompa in oras serbarea a 90 de ani de la fiintarea Operei Nationale Romane.
In Centru Vechi a fost o zi linistita de week-end din care obiectivul lui Valentin Niculescu a surprins ceea ce eu as numi “nuante de maro la purtator”. Este bine ca am inteles ca migrarea din zona sigura a bleumarinului, griului sau negrului, catre explorarea altor nuante nu face altceva decat sa-ti adauge bile albe tinutei.
Obiectivul a surpins tinute casual, incluzand blazere din lana, jachete din piele sau accesorii viu colorate. A se nota basca din lana alaturi de mandrul purtator de mustata si alaturarea, nu stiu daca foarte fericita avand in vedere gradele de afara, dintre un pantalon crem din bumbac si o jacheta nu foarte groasa din piele. Acord insa nota maxima la impresia artistica si la accesorizarea indrazneata a perechii de pantofi din piele intoarsa.
Observ ca unii nu vor sa imbatraneasca sub nici un chip, iar jacheta de jeans, purtata nonsalant a la James Dean, alaturi de o esarfa si ochelari de soare model Wayfarer fac din purtator un avid urmaritor al tendintelor in domeniul modei masculine. Mai putin pantalonii – cei foarte mulati, ingusti si cu turul lasat te fac, parca, mai putin barbat.
Seara, o alta poveste. Oameni de bine, din vechea si din noua garda, popor mult imbulzindu-se la usi (caci intrarea a fost gratuita), pardesie si paltoane de mult bon-ton – de la warm coat la chesterfield coat si loden si un spectacol pe cinste, incluzand fragmente din operele celebre aflate in repertoriul Operei Nationale Romane. Eu mai vreau. Si mai vreau sa stii ca toata aceasta institutie s-a cladit la inceputurile sale din donatiile unui mare om, a carui casa memoriala am avut onooarea sa o vizitez in aceasta vara absolut intamplator – George Stephanescu. Du-te la Opera! Magia functioneaza de fiecare data. Asta daca ai noroc sa prinzi vreun loc liber. Sala e plina la fiecare spectacol.
In alta ordine de idei  va trebui sa rostesc urmatoarele cuvinte, dat fiind comentariile lui Mircea Badea din editia de aseara a emisiunii “In gura presei”: intinzand mana a ridicat ultima editie a GQ si a deschis-o la paginile in care constata cu stupoare ca acest indreptar de vestimentatie masculina afiseaza pret de multe pagini ultimele tendinte si modele de la Gucci, Prada, YSL si toti ceilalti “mari” de pe firmament. Nu ar fi nimic in neregula pana aici, dat fiind ca o revista de gen asta face – promoveaza tinute la moda. Dar odata cu enumerarea preturilor atasate fiecarui produs de pe manechinul din imagine ti se  strepezesc dintii: 6000 £ un pardesiu, 3500 £ un blazer, 2800 £ o geanta, etc. Stiam si preturile. Dar ce cauta afisarea unor astfel de haine, accesorii si preturi in Romania? Logic, exista cumparatori. Caci achizitionarea si purtarea unor astfel de haine face diferenta de la un anumit nivel incolo. Iar aici, la noi, purtatori sunt genul de personaje care vor sa fie vazuti, comentati, adulati, barfiti. Caci, in Romania, mai avem pana a atinge capitolul excentrici sau aristocrati veritabili. Deocamdata avem saltimbanci ce poarta haine foarte scumpe. Asta ca sa se laude unul in fata celuilalt. Atat putem.
Constatarea de fata imi aduce aminte de o interpretare foarte recenta despre “revolutia din ’89″, rostita de unul dintre participantii din “vechea garda”: “…..da mai, noi l-am executat pe Ceausescu. Acumulasem mult prea mult si ne saturasem sa ne laudam unul altuia, noi astia care contam. Si idiotul nu ne dadea voie sa ne aratam si lumii. Si a murit ca prostu’…..”. Eu vad, cu parere de rau, ca istoria se repeta la infinit.

sursa:domnideromania.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Brera Orologi for Carlos Campos



Wear this watch because Carlos Campos helped design it.
BRETC4598 ($650) by Brera Orologi for Carlos Campos, breraorologi.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1f6NDj5uH

GQ:First Look: Danner Mountain Trail Willamette



DannerBlues.jpg
There's blue suede shoes, and then there's these: Danner's newest addition to their Stumptown collection are these azure stunners, the Mountain Trail Willamette. Named for the Willamette river that runs through Portland, these boots are leather-lined, made in the USA, and let's face it: not for the sartorially shy. We love the streetwise/urban twist on a fully functional winter boot. It's not called blogger blue for nothing, people, this one will get you Tumbled.
$310. Available here.


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/11/first-look-danner-mountain-trail-willamette.html#ixzz1f6Mp2rv8

GQ:Celebrity Style Watch: Robert Pattinson in Streetwear



pattinson1.jpg
All black everything, Benzs, Rolexes, an Orioles hat?! Hmm. That's how Robert Pattinson rolls in London, apparently. The Twilight star in streetwear, yay or nay? Call us loco, but we know everyone's favorite Cullen can go crispier; this look kinda bites.
via Splash.


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/11/celebrity-style-watch-robert-pattinson-in-streetwear.html#ixzz1f6MWZOMK

luni, 28 noiembrie 2011

10 lucruri despre McDonald's care te vor lasa mut de uimire


In 1992, cand profesorul Benjamin Barber, de la Rutgers, a inventat termenul "McWorld", existau 12.700 de McDonald's-uri peste tot in lume. Astazi sunt peste 30.000. Neobosita raspandire a business-ului de-a lungul celor 61 de ani este o incredibila lectie de succes. Pe unele piete, celebrul lant al hamburgerilor abia patrunde. Este in plan deschiderea a 200 de magazine in China anul acesta.


 10 lucruri despre McDonald's care te vor lasa mut de uimire
1. McDonald's serveste zilnic 1% din populatia lumii.
2. McDonald's vinde peste 75 de hamburgeri pe secunda.
3. Veniturile de 24 de miliarde de dolari au ajutat-o sa devina cea de-a 90-a economie a lumii.
4. Veniturile de 32 de miliarde de dolari de pe urma magazinelor in regim de franciza, fac din McDonald's cea de-a 68 economie a lumii, inaintea Ecuadorului.
5. McDonald's angajeaza 1 milion de oameni in SUA, in fiecare an.
6. Potrivit estimarilor companiei, un muncitor american din opt a fost angajat la McDonald's.
7. Este cel mai mare distribuitor de jucarii.
8. Arcurile care simbolizeaza McDonald's sunt recunoscute de 88% dintre americani, spre deosebire de doar 54% care recunosc crucea crestina.
9. Regina Marii Britanii detine un magazin McDonald's langa Buckingham Palace, ca parte a vastului sau portofoliu imobiliar.
10. In urmatorii trei ani, McDonald's va deschide cate un magazin in China in fiecare zi.

sursa:incont.ro

NASA angajeaza astronauti. Cat e salariul si ce trebuie sa faci ca sa zbori in spatiu


In total sunt disponibile 55 de posturi. CV-urile se pot trimite online! 


 NASA angajeaza astronauti. Cat e salariul si ce trebuie sa faci ca sa zbori in spatiu
Agentia Spatiala Americana angajeaza 55 de astronauti. Cei care vor sa aplice, o pot face prin intermediul site-ului de joburi al Guvernului American. Deocamdata insa, NASA nu are o flota de nave spatiale, deci viitorii calatori spatiali trebuie sa mai astepte putin pana sa isi intre in paine. In momentul de fata americanii depind de rusi pentru a-si trimite oamenii pe orbita. Un tur virtual al vechilor navete poate fi facut aici.
Exista cateva conditii pe care trebuie sa le indeplineasca cei care doresc sa se inscrie la concurs. Este obligatoriu ca ei sa aiba facultatea terminata, desi cei mai multi dintre astronauti au masterat sau doctorat. Iar studiile trebuie sa fie in inginerie, biologie, stiinte ale naturii sau matematica. Mai sunt necesare cateva cunostinte de baza de fizica, iar doctorii si profesorii sunt avantajati. Se mai cere o vedere buna, o tensiune arteriala ca la carte, o inaltime intre 1,57 m si 1,90 m.
Agentia spatiala americana se asteapta sa primeasca 3.000 de CV-uri. Salariul pentru cine reuseste sa fie angajat porneste de la 64.700 dolari pe an. Cei foarte bine pregatiti vor ajunge sa castige chiar si 141.700 dolari.

Intrebarea cea mai dificila la interviul de angajare. Ce le este cel mai greu candidatilor sa spuna despre ei


Un interviu de angajare nu este un pas usor in procesul de recrutare, oricat de pregatit ar fi candidatul. Exista un set de intrebari clasice care pot ridica probleme la intalnirea cu angajatorul. Potrivit unui sondaj realizat de site-ul de recrutare BestJobs, unul din cinci participanti la interviul de angajare se tem cel mai mult de intrebarea legata de punctele lor slabe, iar dintre acestea, cel mai greu le este sa recunoasca faptul ca nu au experienta si incredere in fortele proprii.


 Intrebarea cea mai dificila la interviul de angajare. Ce le este cel mai greu candidatilor sa spuna despre ei
Pentru cei mai multi din cei 800 de participanti la sondaj cel mai dificil de raspuns a fost la  intrebarea legata de punctele slabe. A doua intrebare dificila din punctul de vedere al candidatilor pentru un job este “Care sunt obiectivele tale pe termen lung?”, urmata de “Care sunt asteptarile tale salariale?”.

Si intrebarile legate de motivele pentru care au parasit ultimul loc de munca sunt dificile pentru cei care participa la interviurile de angajare.
 
Chiar daca numirea a trei puncte tari sau slabe, intr-un raspuns cat mai optim, este dificila, aceasta nu trebuie evitata. Raspunsurile trebuie formulate in asa fel incat sa scoata in evidenta atuurile, respectiv sa diminueze gravitatea slabiciunilor, prin transformarea acestora in puncte forte, argumentate prin exemple, situatii care sa fie relevante pentru jobul in cauza.
 
Intre respondentii chestionati de BestJobs, cel mai des amintite puncte slabe au fost lipsa de incredere in fortele proprii si lipsa de experienta. De asemenea, la capitolul defecte au fost trecute insistenta, varsta, incapatanarea.
 
De partea celalalta, punctele forte ale celor care participa la un interviu de angajare sunt ambitia, perseverenta, punctualitatea, experienta, studiile si varsta.
 
De cele mai multe ori, candidatii sunt luati prin surprindere, fie din cauza emotiilor, fie din lipsa pregatirii, si nu au la dispozitie un raspuns care sa corespunda asteptarilor unui recrutor. Candidatii ar trebui sa isi pregateasca din timp cele mai inteligente raspunsuri, pentru a-si indeplini obiectivul: acela de a obtine jobul.
 
Sondajele au fost efectuate la nivel national pe pagina de candidati BestJobs, in perioada 10-18 noiembrie 2011.

sursa:incont.ro

In ce zodie sa nu fii. Anuntul discriminator de angajare care a inversunat internetul din China si pana in America de Sud


Chinezii fac discriminari cand vine vorba de recrutare. Mai exact, ocolesc candidatii aflati in anumite zodii, scrie The Telegraph. Potrivit ziarului britanic, cateva companii din China au publicat anunturi de angajare in care au specificat negru pe alb care sunt zodiile fara nicio sansa de reusita la interviu: Fecioarele si Scorpionii.


 In ce zodie sa nu fii. Anuntul discriminator de angajare care a inversunat internetul din China si pana in America de Sud
O firma din China a stabilit ca persoanele aflate in aceste zodii sunt destul de schimbatoare si extrem de critice, iar directorii nu sunt interesati de asemenea salariati. Patronii companiei incurajeaza Capricornii, Pestii si Balantele sa aplice, despre care au doar cuvinte de lauda.
Neobisnuitele cerinte, care au starnit o avalansa de comentarii cu privire la controversatul anunt de angajare, se refera la un post de profesor de limba engleza intr-o universitate aflata in orasul chinez Wuhuan.
“Nu suntem interesati de Scorpioni sau de Fecioare, dar Capricornii, Pestii si Balantele vor avea prioritate”, asa suna anuntul de recrutare, potrivit Chutian Metropolis Daily, un ziar local din Wuhan. O reprezentanta a companiei cu pricina a explicat pentru jurnalistii asiatici ca cercetarile de piata le-au aratat ca Scorpionii au personalitati puternice, dar si schimbari frecvente de comportament, in timp ce Fecioarele sunt extrem de critice si instabile din punct de vedere profesional (isi schimba joburile destul de des).
“Am angajat oameni aflati in aceste zodii si au avut diverse divergente cu ceilalti colegi sau au plecat repede din companie, optand pentru alt job”, a explicat Xia, asa cum a fost numita de ziarul chinez, deoarece a preferat sa-si pastreze anonimatul.
Femeia nu a specificat insa de ce celelalte trei zodii erau favorizate pentru postul de profesor de limba engleza.
 
Povestea anuntului discriminator de angajare a circulat pe internet din China si pana in America de Sud, adunand multe comentarii ironice si acuzatoare. Oamenii de pretutindeni sustin ca astfel de selectii nu sunt deloc normale.
 
„Asadar, acum te recurteaza dupa zodie cand vine vorba despre un job. Eu sunt Scorpion. Sunt sortit sa cersesc pe strazi un post?”, se intreaba unul dintre cititorii anuntului de recrutare, pe pagina sa de Twitter.

„Eu sunt un Leu grozav, am mai multe sanse in obtinerea unei pozitii de leadership?”, se intreaba un alt cititor.
 
Aceasta nu este prima data cand astfel de anunturi neobisnuite de angajare sunt publicate in China si starnesc controversa in intreaga lume. Un alt exemplu de discriminare a avut loc in acelasi oras, relateaza The Telegraph. Qi Qin, un student chinez aflat in zodia Racului a aplicat in urma cu doua luni pentru un job intr-o companie care se ocupa cu organizarea de nunti. Tanarul a fost refuzat la interviu pe motivul ca „persoanele din zodia Pestilor si Scorpionii sunt mai potriviti pentru jobul respectiv”.  
 
„Am subliniat faptul ca zodia in care ma aflu este un lucru pe care nu-l pot schimba”, a spus tanarul, citat de publicatiaChutian Metropolis Daily. Fara succes insa si asta pentru ca angajatorii nu i-au acordat lui Qi Qin nicio sansa.

sursa:incont.ro

1 din 2 manageri de multinationale nu are stofa de lider. Ce ii da de gol pe sefii „toxici"


Executivii care nu-si recunosc greselile, nu trag angajatii la raspundere pentru ceea ce fac, nu-i indeamna sa lucreze in echipa, nu-si respecta subordonatii si uita sa le controleze activitatea sunt cei care aduc cele mai mari pierderi unei companii, spun specialistii. Tot ei sunt managerii care, atunci cand sunt intrebati de superiori care este cauza gradului scazut de loialitate in randul angajatilor, spun ca tinerii (generatia Y) sunt vinovatii.


 1 din 2 manageri de multinationale nu are stofa de lider. Ce ii da de gol pe sefii „toxici"
"Un CEO isi da seama cat de bun a fost ca lider atunci cand renunta la pozitie si observa daca oamenii rad mai putin la glumele pe care le face. Comportamentul managerial afecteaza direct loialitatea angajatilor si acest lucru are impact direct in evolutia afacerilor companiei. Abilitatea de a construi si de a mentine o echipa performanta pe termen lung este cea mai buna definitie a leadershipului", a spus executivul cehRostislav Benák, presedintele firmei cu activitati in domeniul resurselor umane Assessment Systems International, prezent la finele saptamanii trecute la o conferinta organizata deHart Human Resource Consulting.
 
Un procent de 47% dintre executivii de nivel C (CEO, CFO, COO etc.) considera ca ei sunt sursa loialitatii angajatilor, iar majoritatea considera ca angajatii din generatia Y sunt cei care demotiveaza echipele de angajati, arata un studiu din 2010 al The Economist Intelligence Unit.

"Acelasi studiu mai arata ca 57% dintre middle manageri considera ca superiorii care lucreaza de mult timp in companie se numara printre cauzele loialitatii scazute a angajatilor. De asemenea, 84% dintre participantii la studiu sunt de parere ca angajatii demotivati reprezinta o amenintare pentru evolutia afacerilor, insa numai 12% arata ca le pasa si au spus ca in compania lor se incearca sa se combata lipsa loialitatii", a mai spus Benák.
 
Una dintre cele mai frecvente teme de discutii in cadrul conferintelor de resurse umane in ultima perioada o reprezinta modalitatea prin care companiile reusesc sa motiveze angajatii tineri, adica cei care fac parte din generatia Y.
 
Nascuti in perioada 1982 - 2000, angajatii "Y" sunt caracterizati prin faptul ca au crescut in era noilor tehnologii, detin tot felul de gadgeturi si sunt inventivi, le place sa lucreze in echipa si isi uimesc uneori sefii cu rapiditatea rezultatelor pe care le livreaza, vor salarii mari, se plictisesc usor la job si se asteapta la promovari rapide.

sursa:incont.ro

Masinile viitorului, prezentate la Salonul Auto de la Los Angeles VIDEO


Masinile viitorului sunt adevarate bijuterii electronice pe roti, dotate cu procesoare, senzori si automatizari care le ghideaza fara interventia omului. Toate pot fi vazute si admirate la Salonul Auto deschis in Los Angeles, unde constructorii au venit si c-un autoturism de aproape doua milioane de dolari.

Embed: 
Producatorii auto prezenti la Los Angeles par hotarati sa le faca viata soferilor cat mai placuta. Si mai lunga, evident. De exemplu, noul Lexus isi pune la treaba senzorii cu infrarosu.

"Incepe sa sune alarma si auzi o voce care-ti spune: <>. Sistemul e programat sa se opreasca automat daca tu n-ai de gand sa calci frana"
, spune Bill Kwong, reprezentant Lexus.

Noul model Volkswagen ne scuteste de supliciul parcarii. Se descurca singur, daca apasam un buton. Viitorul ne mai rezerva o surpriza. Mai curand decat am crede, vom putea circula cu masina autonoma. "Pana in 2015 vom avea masini partial autonome si pana in 2020 automobilele vor fi complet autonome", afirma jurnalistul Doug Newcomb.

Gigantul Google foloseste de ceva vreme vehicule fara sofer, pentru cartografierea soselelor, iar anul acesta a reusit sa obtina autorizatia pentru ca automobile dotate cu acest sistem de ghidare, sa circule legal in statul Nevada. Din punct de vedere tehnologic asadar, producatorii sunt pregatiti. Ramane de vazut cat de rapid vom accepta sa fim pasageri pe scaunul soferului.

"Cine e gata sa stea la volan si sa se uite la masina cum se conduce singura? Ce legislator e pregatit sa schimbe complet regulile de circulatie si sa introduca alte legi?", se intreaba analistul Brian Cooley.

Ochii tututor au fost insa atintiti asupra unui bolid cum rar ai ocazia sa vezi pe sosele - Zenvo ST1, cu un pret de 1,8 milioane de dolari, 1250 de cai putere, 375 de kilometri la ora si doar 15 exemplare disponibile.

"Cei bogati vor sa se diferentieze de restul lumii, asa ca vor cumpara lucruri produse in editie limitata. Doar trei exemplare din aceasta masina vor fi disponibile pentru piata din Statele Unite", explica Bobby Khan, CEO Emporio Motor.

sursa:incont.ro

Daimler renunta la modelul Maybach. Cu ce-l va inlocui din 2013


Producatorul auto Daimler a anuntat ca va renunta la productia modelului de super-lux Maybach, punand astfel capat unui deceniu de pierderi, in conditiile in care o masina se vinde cu mai mult de 350.000 de dolari, scrie Bloomberg. Compania spera ca, in acest fel, clientii fideli se vor orienta catre modelul Mercedes-Benz S-Class, care va aparea pe piata in 2013.


 Daimler renunta la modelul Maybach. Cu ce-l va inlocui din 2013
“Nu are rost sa construim un succesor al modelului actual. Modelele S-Class sunt superioare, deci pot inlocui cu succes Maybach-ul”, spus direcorul executiv al companiei, Dieter Zetsche.
 
Daimler nu a reusit sa faca profit, dupa ce a decis sa reintroduca in productie modelul din anii ’30, a mai spus Zetsche.
 
Mercedes va creste, in schimb, numarul de modele din clasa S de la trei la sase, pentru a mari volumul vanzarilor, posibil sa il dubleze la 80.000 de masini pe an.

Daimler intentiona ca vanzarile brandului Maybach, relansat in 2002 dupa o pauza de 60 de ani, sa atinga 1.000 de masini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unitati.
 
Analistii din industria auto au sustinut de mult timp ca Maybach nu are o pozitie puternica pe piata. Volkswagen (VW) si BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorita marcilor britanice Bentley si Rolls-Royce.
 
Vanzarile de automobile Rolls-Royce, fabricate de BMW, au crescut cu 41% in primele noua luni ale acestui an, la 2.441 unitati, datorita pretului mai mic al modelului Ghost. In cazul automobilelor Bentley, produse de VW, vanzarile au urcat cu 31%, la 4.763 unitati.

sursa:incont.ro

Cum arată CEA MAI MICĂ ŞI IEFTINĂ DACIE, care ar urma să apară în 2015. GALERIE FOTO


Germanii de la autobild.de publică două fotografii cu un nou model de Dacia, numit Citadine.
Conform nemţilor, Dacia Citadine va fi o maşină de oraş de 3,5 metri lungime, putând fi considerată "un Renault Twingo low-cost".
Noua maşină va fi cea mai mică Dacie şi ar putea fi şi cea mai ieftină. Citadine ar urma să coste 6.500 de euro în străinătate, având un preţ mai mic în România, în jur de 5.000 de euro.
Autobild.de mai scrie că Dacia Citadine ar urma să aibă cinci uşi şi va fi un concurent serios pentru Volkswagen Up!
Dacia Citadine ar urma să apară pe piaţă în 2015.



sursa:gandul.info.ro

Cea mai deşteaptă înşelătorie de pe Facebook: Cum poţi rămâne făra cont şi fără bani

Conturile utilizatorilor Facebook sunt în pericol. Una dintre cel mai bine realizate înşelătorii până în prezent, menită să îl înşele chiar şi pe cel mai bun expert în computere, circulă acum pe internet.

Cea mai deşteaptă înşelătorie de pe Facebook: Cum poţi rămâne făra cont şi fără bani
Un atac recent creat pentru a fura datele utilizatorilor Facebook este printre cele mai sofisticate de până acum, deoarece imită procedurile de securitate pe care site-uri ca Facebook sau Google le folosesc pentru a se apăra de viruşii informatici, scrie dailymail.co.uk.
Înşelătoria apare sub forma unui email ce pare a fi venit din partea Facebook, în care utilizatorul este acuzat că a insultat sau enervat alţi utilizatori ai site-ului şi este informat că i se va şterge contul în 24 de ore.
Utilizatorul trebuie să se logheze pe site cu contul şi parola personale, moment în care este direcţionat către un site fals unde îi sunt cerute un număr foarte mare de informaţii personale şi relevante despre contul său, printre care şi informaţii despre contul bancar.
Utilizatorii Facebook sunt rugaţi să fie atenţi la datele personale pe care le dau pe diferite site-uri pentru a nu cădea pradă înşelătoriei. În momentul în care date personale ajung pe mâinile infractorilor, utilizatorii pot rămâne şi fără user pe Facebook, dar şi fără bani în cont.

sursa:mediafax.ro