Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 martie 2012

Geneva 2012: Dacia Lodgy – informatii complete si preturi!


Dacia Lodgy tocmai si-a facut debutul mondial la Salonul Auto de la Geneva.Acum stim tot despre masina (inclusivpreturile pentru Romania) si avem o galerie foto completa. Surprizele sunt mari!
Noua Dacia Lodgy masoara 4,5 metri (ca idee, Logan MCV are 4.47 metri)si este disponibila in configuratie cu 5 sau 7 locuri. Despre design am mai discutat, poate nu-i cel mai frumos monovolum din lume, dar in mod sigur este printre cele mai utile. Ofera un portbagaj de 827 litri in configuratie cu 5 locuri, 207 litri cand sunt utilizate toate cele 7 locuri si 2.617 litri cu ambele bancheta spate rabatate.
Dacia Lodgy
O supriza foarte mare gasim la interior. Unul clar peste ce am vazut pana acum la Logan, Sandero si Duster. Ambitiile sunt mai mari cu Dacia Lodgy, asa ca plansa de bord este complet schimbata si ofera si combinatii interesante de materiale. Tabloul de bord vine cu turometru si vitezometru simple, dar cu gradatie moderna si un display mai mare pentru informatiile oferite de computerul de bord. Este mult peste ce am vazut pana acum de la Dacia.
Dacia Lodgy
Dacia Lodgy se mandreste cu o multime de spatii de depozitare (30 litri), cel mai util fiind cel de deasupra cosolei centrale.

Dacia Lodgy – sistem multimedia si de navigatie integrat!

Credeati ca nu veti vedea niciodata sistem multimedia si navigatie pe o Dacia? Observati bordul! Dacia Ofera un asemenea sistem, numit Media Nav, care include radio, USB si priza jack, Bluetooth si sistem de navigatie integrat cu touchscreen de 7 inch (18 cm).
Sistemul este, bineinteles, optional si costa 300 euro. Mie mi se pare un pret excelent pentru toate functiile pe care le inglobeaza!
Dacia Lodgy
Cand nu se comanda acest siste, vedem ca spatiul din bord ramane unul de depozitare. Oricum, Dacia ofera pentru Lodgy si o varianta la acest Media Nav. Este vorba de un sistem care cuprinde: radio CD cu Mp3, conexiune bluetooth, priza jack, USB si satelit de comanda pe volan.
O alta premiera in gama Dacia. Modelul Dacia Lodgy poate fi echipat cu limitator de viteza (optional), adica stabilesti o anumita viteza pe care sistemul nu te lasa sa o depasesti.
Si premierele nu s-au terminat. Dacia Lodgy este primul model Dacia ce poate fi echipat cu scaune incalzite fata.

Dacia Lodgy – Motorizari

Si aici sunt surprize. Se ofera motoarele cunoscute, de 1,6 litri (benzina) cu 85 CP si turbodiesel-ul 1,5 dCi in versiuni de 90 CP si 110 CP. Surpiza de care spuneam este un motor pe benzina de 1,2 litri TCe, unul nou, turbo, care produce 115 CP.
Dacia Lodgy
Asadar, Dacia Lodgy este primul model Dacia echipat cu motor turbo, pe benzina.

Dacia Lodgy – Preturi

Dacia a publicat si lista completa de preturi pentru Lodgy. Cel mai ieftin model Lodgy, nivel de echipare Acces si motor de 1,6 litri si 85 CP, costa 9.500 euro, cu TVA inclus. Au vrut sa ramana sub 10.000 euro pentru versiunea de baza si au facut-o. Cel mai scump model (fara optionale), Laureate 1.5 dCi 110 CP si 7 locuri ajunge la 14.700 euro.
Fisa de preturi completa este aceasta:
Preturi Dacia Lodgy
Cele mai bune performante le ofera, normal, motorul turbo de 1,2 litri si 115 CP: 0 – 100 km/h 10,6 secunde si 179 km/h viteza maxima. Toate versiunile sunt echipate cu cutie de viteze manuala, cu 5 trepte, mai putin dCi-ul de 110 CP, care vine cu cutie cu 6 trepte.
Cam asta ar fi de spun, acum sa va aud pe voi. Cum vi se par: masina, echipamentele, preturile ????

Geneva 2012: Iata noul Mercedes A-Klasse


O alta noutate indelung asteptata a fost noul Mercedes A-Klasse. Si aici avem o multime de discutat. Pentru caMercedes a tras noul A-Klasse pe alta linie, l-a schimbat radical si l-a pus in fata unor competitori noi.
Asa cum stiti, pana acum Mercedes A-Klasse a avut acea linie inalta, de monovolum, care-l scotea din lupta cu compactele concurentei. Acum insa, Mercedes a facut o schimbare de proportii. Noul Mercedes A-Klasse a renunta sa mai fie monovolum si s-a transformat intr-o compacta veritabila, mult mai dinamica decta pana acum. Imi place mult mai mult decat vechea generatie.
noul Mercedes A-Klasse
Designul exterior a fost anuntat de conceptul A-Klasse, nu surprinde prea mult. Chiar daca are detalii care mi se par ciudate (farurile, inprimul rand), masina nu arata deloc rau.
Interiorul este in linia Mercedes, dar place si da senzatia ca nu-i lipseste mai nimic de la modelele situate mai sus in gama. Imi plac mult aeratoarele retro, destul de mari.
noul Mercedes A-Klasse
Noul Mercedes A-Klasse a fost conceput pentru dinamica. O spun clar nemtii, care vin si cu niste versiune a caror dezvoltare a fost supervizata de la bun inceput de cei de la AMG. Ba chiar ni se spune ca noul A-Klasse are suspensiile in asa fel dezvoltate incat sa poata primi si sistemul de tractiune integrala 4Matic.
Motoarele pe benzina au capacitatea de 1,6 litri si 2 litri si se regasesc, in diferite versiuni pe modelele: A 180 (115 CP), A 200 (156 CP) si A 250 (211 CP). Cele 3 versiuni turbodiesel ale noului Mercedes A-Klasse sunt: A 180 CDI (109 CP), A 200 CDI (136 CP) si A220 CDI (170 CP, motor de 2,2 litri).
noul Mercedes A-Klasse
Toate motoarele au sistem Stop/Start si toate sunt cuplate la cutia de viteze manuala, cu 6 trepte. Optional, se poate comanda si cea 7G-DCT cu dublu-ambreiaj.
Acum, nu ramane decat sa-i uram bafta in lupta cu noul BMW Seria 1, cu recent prezentatul Audi A3 si, de ce nu, cu noul Volvo V40.











sursa:motorstory.ro