Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 iulie 2012

Cele mai bune parfumuri barbatesti in 2012


Alegerea unui parfum poate fi un moment foarte dificil, mai ales daca nu te pricepi foarte bine la modul si momentul in care acesta se poarta. Iata cateva recomandari, pentru a face mai usor o alegere.

F by Ferragamo

Compania producatoare sustine ca acest parfum este perfect pentru seara, insa impatimitii parfumurilor stiu cu siguranta ca F by Ferragamo poate fi purtata atat seara, in cantitati mai mari, dar si ziua, la birou, daca se pulverizeaza o singura data. Mirosul proaspat de lavanda este ideal chiar si pentru o intalnire, cu o femeie. Aceasta va fi imediat atrasa de parfumul tau proaspat, dar in acelasi timp masculin.


Kenzo Homme Woody

Kenzo Homme Woody este un parfum de zi, si se numara printre cele mai bune ale anului 2012. Aceasta are la baza miresme de lemn, iar notele mijlocii sunt de menta si busuioc.

Acesta este un parfum foarte fresh, ideal chiar si pentru un barbat foarte modern, intr-o zi caniculara.

Jack Black "JB"

Daca iti place aroma de aftershave, subtil, dar in acelasi timp de o calitate superioara, Jack Black JB este alegerea potrivita pentru tine. Daca lucrezi ai intalniri cu clientii si obisnuiesti sa te imbraci la costum, acesta este cel mai bun parfum pe care il poti cumpara. Parfumul este suficient de puternic incat sa transmita un mesaj, insa incredibil de subtil, astfel incat sa nu provoace senzatia de greata in timpul unei mese de afaceri.

Gucci Guilty Intense

Incerci sa cuceresti o femeie? Impresioneaz-o cu mirosul tau irezistibil, cu ajutorul parfumului Gucci Guilty Intense. Aromele puternice de lamaie si lavanda de la baza, dar si notele de coriandru si patchouli de la mijloc, echilibreaza aroma si te vor ajuta sa seduci orice femeie care are simturile ascutite.

Narciso Rodriguez Limited Edition

Cu note de mosc la baza, Narciso Rodriguez Limited Edition este un alt parfum excelent pentru seara, indiferent ca mergi in club sau la o intalnire cu o femeie.



sursa:askmen.ro

duminică, 1 iulie 2012

Ghid Complet pentru Vestimentația de Club


tineri dansand in club

Clubul este privit ca cel mai potrivit loc pentru băieți să se distreze, să se îmbete și, evident, să agațe femei. Dacă pentru primele două nu ai nevoie decât de niște blugi și un tricou pe care să scrie Keep calm and drink beer …
… lucrurile se complică atunci când vine vorba de a cunoaște persoane noi de sexul opus.
Vestea bună: ținutele de club sunt aceleași cu cele pe care le-ai purta în aproape orice altă situație casual. Nu e deloc complicat, mai ales dacă studiezi stilul de cel puțin câteva luni.
Totuși, trebuie să ții cont de unele lucruri când te îmbraci pentru club, lucruri pe care eu le-am descoperit de-a lungul anilor (și pe care mi-aș fi dorit să le fi știut de la bun început). Să începem.
Culoarea
Sunt sigur că te-ai săturat de bărbații care poartă fie o cămașă neagră fie una albă la blugi. E timpul să încercăm altceva, și prin altceva nu vreau să sugerez renunțarea la alb.
Culorile deschise (gen bej, crem, culoarea fildeșului/ivoar, albastru deschis, verde deschis etc.) merg excelent în club, datorită luminozității scăzute dîn încăpere.
Imprimeurile merg și ele foarte bine dar trebuie să fii atent la un lucru. Ai grijă ca acestea să nu închidă prea mult ținuta. Spre exemplu, o cămașă cu dungi albastru închis și albastru mediu nu va merge la fel de bine ca una cu dungi albastru DESCHIS.
Dacă vrei să porți o cămașă sau un tricou închise la culoare, e obligatoriu să porți pantaloni deschiși. Spre exemplu, una din combinațiile mele preferate de vara trecută era formată din pantaloni kaki și cămașă maro închis.
Această combinație a atras destul de multă atenție în club însă doar atunci când era mai… gol. În momentul când mergi într-un club aglomerat (ceea ce se și întâmplă de obicei), piesa vestimentară care atrage cel mai mult atenția este cămașa sau tricoul. Pantalonii nu vor fi remarcați în marea de oameni.
Concluzia: când te gândești cu ce să te îmbraci în club, amintește-ți regula de aur: poartă culori deschise în partea de sus a ținutei și nu-ți face prea multe griji față de partea inferioară.
Jumătatea de sus a ținutei tale este cea mai importantă.
Ce purtăm în partea de sus
Dacă nu ești fanul cămășilor, nu e nicio problemă (deși ți le recomand cu căldură în club). Poți purta tricouri sau cămăși conform recomandărilor de mai înainte, însă nu te opri aici (vom vedea imediat ce fel de accesorii poți purta în club).
De fapt, dacă alegi tricouri (simple sau polo) în locul cămășilor, cu-atât mai mult ai nevoie de accesorii.
Pantalonii
Jeanșii și pantalonii chino sunt excelenți pentru club, atâta timp cât nu sunt prea groși. Căldura dinăuntru te va face să transpiri în exces dacă alegi o pereche de pantaloni de lână, inclusiv iarna.
Chiar dacă va fi aglomerat, asta nu înseamnă că nu poți acorda o atenție specială pantalonilor. O pereche de pantaloni chino într-o culoare interesantă (chiar țipătoare) vor da bine într-un club de noapte.
Pantalonii scurți ies din discuție. Marea majoritate a cluburilor nu îi acceptă. S-ar putea să fie de acord cu pantalonii 3 sferturi însă aceștia nu au prea mult stil.
Așadar, în club, jeanși sau pantaloni chino.
Pantofii
Dacă pantalonii vor fi mai puțin observați într-un club aglomerat, la fel se poate spune și despre pantofi. De fapt, pantofii aproape că nu contează deloc.
Mulți bărbați poartă cea mai bună pereche de pantofi în club, pentru că vor să facă impresie bună. Însă, nu numai că nimeni nu-i va observa dar riscă să-i distrugă efectiv.
Într-o noapte obișnuită ajungeam să fiu călcat pe picior chiar și de 5-10 ori. Mai târziu am învățat să anticipez mișcările celor care trec pe lângă mine și să evit o parte din aceste contacte…
Dar merită oare să strici o pereche de pantofi de calitate pentru nimic?
Dacă ieșirea în club este precedată de un majorat sau de o ieșire la terasă, atunci da. Altfel, îți recomand o pereche de teniși sau de mocasini, asortați la restul ținutei… și lasă partea de sus a acesteia să-ți spună povestea.
tenisi de club
Greșeli de stil în club
Acum că am văzut ce stă la baza unei ținute de club, să analizăm câteva din greșelile pe care le fac bărbații, greșeli pe care le-am observat nu o dată în ieșirile mele… și care transmit un mesaj greșit încă din momentul în care întră pe ușă.
Să începem cu începutul: fără eșarfe în club!
Pe lângă faptul că vei transpira extrem de tare, vei transmite elor din jur un mesaj. Acela că nu știi când trebuie să ți-o dai jos. Eșarfa este un accesoriu destinat exclusiv exteriorului (la fel ca mănușile) și trebuie dată jos când intri undeva.
Doi la mână: fără ochelari de soare noaptea.
Ca și în cazul eșarfei, ochelarii nu sunt potriviți în club pe motive de funcționalitate. Poartă-i doar afară, atunci când e soare. Altfel, s-ar putea să te lovești de vreun stâlp pe-acolo prin club. :)
Ok, poate că am fost puțin cam dur cu acest accesoriu. Ai văzut și tu diverși DJ de renume cum îi poartă în timp ce mixează. Poate ai văzut chiar bărbați obișnuiți purtându-i în club.
Dacă vrei să adopți acest look, sfatul meu este să optezi pentru niște lentile cât mai deschise, care să îți permită să vezi cât mai bine pe semiîntuneric.
În al treilea rând, fără pălării în club.
Știu că ai văzut bărbați purtându-le dar regula spune că pălăria se dă jos atunci când intri într-o încăpere, la fel ca eșarfa sau ochelarii de soare.
Acesorizează
Să trecem acum la partea cea mai interesantă a articolului. AM vorbit despre accesoriile care trebuie evitate în club așa că e momentul să vedem care din ele sunt potrivite oceaziei.
cravata din denim
Prima opțiune: cravata (slim sau puțin mai groasă, în funcție de cât ești de lat în umeri). Indiferent de lățime poartă o cravată o idee mai subțire decât cele pe care le porți la ocaziile formale.
În stânga ai o cravată din denim care se va asorta foarte bine cu o pereche de blugi.
A doua opțiune: papionul.
Te poti juca cât vrei cu culorile, important este să fie un minim de contrast cu cămașa la care le porți. Sunt sigur că știi asta deja. Din moment ce vei purta o cămașă deschisă la culoare, un papion sau o cravată închise vor merge de minune.
La o cămașă albastru deschis poți purta un papion verde asortat cu o curea verde, spre exemplu. Mai poți purta un papion albastru închis.
La o cămașă albă, un papion sau o cravată de orice culoare sau negre vor merge foarte bine. În acest caz îți recomand să repeți culoarea altundeva în ținută (curea, brățară, batistă de buzunar, pantaloni etc.).
Dacă optezi pentru un imprimeu, o idee bună este să asortezi una din culorile acestuia cu una din culorile de pe cămașă. Sunt enorm de multe modalități de asortare, dar despre asta am vorbit în alte rânduri.
Un alt accesoriu excelent este batista de buzunar. Dacă te-ai simți inconfortabil să o porți prin oraș, clubul este locul ideal unde poți să o încerci pentru prima dată.
O batistă de buzunar nu înseamnă neapărat că trebuie să porți un sacou sport. Îți va fi mult prea cald în el. Cumpără o vestă cu nasturi care să aibă buzunar la piept. Vesta în sine va duce ținuta și mai mult înspre formal, dar jeanșii sau pantalonii chino vor avea grijă să nu devină prea formală.
Vesta ar trebui, asemenea papionului, să contrasteze cu cămașa, însă aceasta nu e o regulă. Contrastul poate să fie unul mai slab (spre exemplu, o cămașă albastru deschis va merge și cu o vestă de un albastru mediu, nu doar cu una pe albastru închis sau altă culoare asemănătoare).
vesta neagra si batista rosie
Ce zici de această ținută?
  • cămașă albastru deschis
  • vestă cu nasturi neagră
  • batistă de buzunar roșie
  • jeanși colorați într-un albastru mai puternic
Dacă ai fost prin cluburile clujene, probabil m-ai văzut purtând această ținută, care mie îmi place extrem de mult. :)
Ok, ne-am cam întins cu exemplele de ținute. Să vedem lista de accesorii pe care le poți purta în club:
  • cravate
  • batiste de buzunar
  • papioane
  • bretele
  • inele casual
  • butoni
  • curele (preferabil colorate și care fie să se asorteze cu ceva, fie să fie o pată de culoare)
  • ceasuri (atenție la curea și cardan)
  • pandantive (doar la tricouri; merg bine cu inelele casual)
  • ace de cravată
Dacă mi-a scăpat vreunul, te rog să pui un comentariu mai jos și-l voi adăuga.
Fără șosete în club
Look-ul fără șosete este unul dintre trendurile cele mai în vogă în acest moment. În club însă, nu efectul vizual este important (puțină lume va observa) ci confortul termic.
Atenție! Deși și iarna este foarte cald în club, nu merge fără șosete. Știu că poți rezista 5 minute prin frig (presupunând că iei un taxi până acolo și-napoi) dar trebuie să te îmbraci conform anotimpului în care te afli.
Atenție din nou! De fiecare dată când vine vorba de omiterea șosetelor din ținută precizez că trebuie să porți, totuși, un anumit tip de șosete. Șosetele no-show, care la noi mai circulă sub denumirea de șosete pentru mocasini, vor crea iluzia că nu le porți și îți vor proteja piciorul de praf. În plus, vor preveni ca transpirația să pătrundă în pantof și să creeze un miros mai puțin plăcut.
La final
Cel mai bun sfat pe care ți-l pot oferi vizavi de ținutele de club este acesta: experimentează să-ți sară capacele! Clubul e un loc mai întunecat, unde lumea merge să se distreze și să socializeze. Ținutele tale vor fi observate cu siguranță, așa că poartă-le cu încredere.
Nu mai ai nicio scuză. Clubul e terenul de antrenament, unde poți testa diferite combinații. E întuneric și asta înseamnă că vei învăța foarte bine să faci contrast. Mai înseamnă și faptul că o poți da în bară fără să conteze (doar n-o să dai tocmai acolo peste vecinul de peste drum, cum s-ar putea întâmpla pe stradă).


sursa:fiicustil.ro

marți, 26 iunie 2012

40 de motive pentru a zambi in fiecare zi


"Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiara tunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se paote indragosti de zambetul tau", spunea Gabriel Jose Garcia Marquez. Eu iti dau 50 de motive pentru a zambi in fiecare zi:
Foto: Shutterstock

1. Te vei simti mult mai fericita;
2. Un zambet iti schimba atitudinea;
3. Un zambet schimba starea unei alte persoane;
4. Zambetul te face mai atractiva;
5. Zambetul este contagios;
6. Daca zambesti, emani fericire;
7. Zambetul este un medicament natural: acesta te poate face sa uiti de griji si de probleme;
8. Zambetul te scapa de stres;
9. Un cuplu de batrani indragostiti, tinandu-se de mana pe strada iti fura un zambet;
10. O piesa de dragoste iti poate oferi amintiri uitate;
11. Un animal mic si jucaus te poate scapa de griji;
12. Aminteste-ti de copilul din tine;
13. Savureaza fiecare moment petrecut alaturi de persoanele importante din viata ta;
14. Zambeste cand esti indragostita;
15. Un mesaj de dragoste primit dis de dimineata iti va infrumuseta dimineata;
16. Zambetul unui copil iti va lumina ziua;
17. O inghetata intr-o zi calda de vara te va racori si iti va aduce aminte de copilarie;
18. Un sarut pe frunte din partea partenerului te va face fericita;
19. Rasetele comice te vor face sa zambesti indiferent de situatie;
20. O rochie perfecta iti va aduce zambetul pe buze;
21. Impachetarea hainelor si gandul la vacanta care este tot mai aproape;
22. Pozele din vacanta;
23. Prajitura pregatita in casa;
24. Premiera unui film mult asteptat;
25. Replicile de agatat invechite;
26. Reducerile din mall;
27. Prima ninsoare;
28. Tinerea unei usi deschise de catre un barbat special pentru tine;
29. Atingerea suava a vantului intr-o seara de vara;
30. Scoaterea sutienului dupa o zi de munca;
31. O coafura fara prea multa osteneala;
32. Surasul unui copil;
33. Zambetul pe care ti-l fura o declaratie de dragoste este de neuitat;
34. Prima zi la plaja;
35. Petrecerile in pijamale cu prietena ta cea mai buna pot fi un motiv intemeiat pentru a rade;
36. Gasirea pantofilor perfecti;
37. Primirea unui cadou special;
38. Un dus rece intr-o zi caniculara;
39. Primirea unei vesti bune;
40. Rasfoirea albumelor foto cu poze din copilarie;

luni, 25 iunie 2012

Chuck Bass din Gossip Girl s-a apucat de modă


Ed Westwick, cunoscut pentru rolul lui din Gossip Girl, a poposit pe podium unde a prezentat noua colecţie a designerului Philipp Plein.


Se pare că aptitudinile actorului sunt numeroase şi deşi cochetează cu moda, tot actoria rămâne pe primul loc, iar despre finalul serialului Gossip Girl, acesta a spus “Să spream că Chuck şi Blair vor rămâne împreună. Aşa ar trebui să se încheie, dar nu ştiu cum se va întâmpla asta”.


Ce zona de pe glob va inceta sa mai existe


nori FloridaProtv Ad
Daca nu se iau masuri imediate si drastice sudul Floridei va disparea de pe fata Pamantului, inghitit de apele Oceanului Atlantic, avertizeaza expertii in probleme de clima.


Potrivit oamenilor de stiinta care au participat la o conferinta pe probleme de mediu, sudul Floridei este cea mai vulnerabila zona din SUA din acest punct de vedere.
Daca nivelul oceanului continua sa creasca, Monroe, Miami-Dade, Broward, Lee si Pinellas vor fi primele zone care vor fi inghitite de apa, scrie Palm Beach Post, in timp ce cea mai mare parte din Cheile Floridei va disparea in urmatorul secol.
Iar partea de peninsula care se intinde la sud de lacul Okeechobee va deveni nelocuibila in urmatorii 250 de ani, a mai precizat Ben Strauss, CEO-ul agentiei americane Climate Central.
Oamenii de stiinta nu pot sa estimeze cat de repede va creste nivelul oceanului, insa este foarte posibil ca fenomenele descrise mai sus sa se intample mult mai curand decat au prezis expertii.
Inainte ca totul sa fie inghitit de ape, Florida va fi lovita de uragane si inundatii, care vor creste ratele asigurarilor si vor diminua resursele de apa potabila, potrivit publicatiei The Herald.


Sursa: Daily Mail

Sfaturi de moda pentru barbatii inalti


Barbatii inalti se confrunta adesea cu probleme atunci cand trebuie sa isi aleaga haine, mai ales daca vor piese vestimentare care trebuie sa potriveasca personalitatii lor, dar si trendului. Daca te afli in aceasta categorie si te confrunti adesea cu probleme atunci cand mergi la cumparaturi, iata cateva sfaturi care iti pot fi de folos.

1. Evita camasile si tricourile foarte lungi. Cu cat bluzele sunt mai lungi, cu atat vei parea mai inalt si mai neatragator.

Incearca sa achizitionezi doar tricouri care depasesc cu maxim 10 centimetri linia pantalonilor. In acest fel vei avea un aspect echilibrat.

2. Obisnuieste-te sa porti veste peste tricouri sau camasi. Cu cat acestea au dimensiuni mai mici si sunt confectionate din mai putin material, cu atat vei parea mai bine proportionat. In acelasi timp, vestele iti ofera un look modern si potrivit pentru diferite ocazii.

3. Daca este posibil, opteaza pentru bluze cu maneca scurta sau trei sferturi si evita-le pe cele cu maneci lungi care (dincolo de faptul ca nu potrivesc intotdeauna ca masura si de foarte multe ori se dovedesc a fi prea scurte) dau impresia ca bratele tale sunt si mai lungi.

4. Tunde-ti parul. Parul lung (chiar si daca este purtat in coada) nu este deloc avantajos pentru barbatii prea inalti. Cel mai bine este sa porti parul tuns periuta sau de maxim 4 degete lungime. De asemenea, este recomandat sa nu il aranjezi in sus, pentru ca nu vei face decat sa pasi si mai inalt cu cativa centimetri.

5. In ceea ce priveste incaltamintea, fereste-te de pantofii care au talpa inalta, dar si de cei cu o forma ascutita, alungita. Acestia din urma, nu vor face decat sa dea impresia ca pisiorul tau este si mai mare decat in realitate. Cel mai bine este sa cauti pantofi cu botul rotund sau semirotund. Avand in vedere oferta producatorulir si a designerilor, fara indoiala ve gasi mai multe modele care sa iti placa.

6. Ca si accesorii care iti vor mai "taia" din inaltime sunt curelele si ceasurile late. De asemenea, barbatii inalti si slabi pot purta barba pentru a avea un look cat mai bine proportionat si echilibrat.



sursa:askmen.ro

Cum salvezi o intalnire care n-a mers bine


Ai iesit in oras cu o tipa incredibila, insa ea iti da semne ca nu se simte prea bine in compania ta? Daca nu stii exact cu ce ai gresit si daca iti doresti sa aduci totusi intalnirea pe drumul cel bun, ai la indemana cateva sfaturi destul de simple.

Fa-i o surpriza


Sa spunem ca tocmai ati iesit de la film sau dintr-un restaurant, iar ea te roaga sa o duci acasa. Respecta-i dorinta, insa inainte de orice, opreste pe drum la o florarie si cumpara-i un buchet mare de flori. Nu te scuza ca nu ai facut acest lucru de la inceput, ci spune-i ca aceasta este modalitatea prin care ii multumesti pentru o seara frumoasa.

Daca pana acum te-a tratat cu raceala si astepta cu nerabdare momentul despartirii, este foarte posibil ca dupa un astfel de gest, sa isi schimbe atitudinea.

Propune-i un plan nou

Intreab-o daca, in loc sa o duci acasa, ar vrea sa mergeti intr-un loc special. Du-o pe marginea unui lac, de unde se vede foarte bine cerul sau pe terasa unei cladiri foarte inalte. Gandeste-te la un loc special, astfel incat sa reusesti sa o impresionezi. O alta varianta este sa o duci la o plimbare printre strazile vechi sau mai putin cunoscute ale orasului.

Gaseste noi subiecte de discutie

Daca iti cere sa o duci acasa, probabil se simte plictisita in prezenta ta. Este un adevar dur, insa schimbarea depinde de tine. Incearca sa afli cat mai multe lucruri despre ea si sa descoperi lucrurile pe care le aveti in comun. Este foarte posibil ca o informatie simpla sa te poata ajuta sa gasesti un subiect de conversatie, iar astfel comunicarea dintre voi sa devina foarte naturala.

Spune-i mai multe lucruri despre tine

Femeilor le place sa isi descopere partenerul in timpul unei intalniri. De fapt, scopul intalnirii este acela de a te cunoaste mai bine. Daca ea ti-a povestit diverse lucruri despre ea, ar trebui sa faci acelasi lucru.

Daca esti ca un seif cu cifru si daca trebuie sa te provoace tot timpul sa ii vorbesti despre tine, fara indoiala isi va pierde interesul. Daca totusi esti dornic sa impartasesti cu ea anumite lucruri despre tine, cel mai probabil intalnirea va merge ca pe roate.


sursa:askmen.ro

Asphalt 7 Heat. TRAILER & DOWNLOAD


Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani si alte supermasini vin pe telefoanele mobile. GALERIE FOTO
VIDEO A fost lansata cursa nebuna pe strazi Asphalt 7 Heat. TRAILER  DOWNLOAD
Gameloft a realizat versiunea pentru iOS pentru Asphalt 7 Heat, cea mai recenta serie Asphalt. Noul joc este o cursa pe strazi prin diverse locuri din intreaga lume. Gamerii vor descoperii 60 de masini exotice precum Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani si chiar si celebra DeLorean DMC-12, din filmul "Back to the Future".
Fata de versiunile anterioare, grafica a fost imbunatatita, iar jocul arata mai bine. Asphalt 7 Head poate fi jucat single-player sau in retea prin Bluetooth. Jocul este disponibil in iTunes pentru iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) si iPad, pentru un pret de 1,29 USD.



     
     

Sursa: gsmarena

Samsung lanseaza o camera foto pentru serile in club


DV300F este o camera foto cu un mic LCD in partea din fata, pentru portrete incadrate perfect.
Samsung lanseaza o camera foto pentru serile in club
Daca vrei sa iti tii prietenii de pe Facebook la curent cu ce se intampla in viata ta, nu poti rata fotografiile memorabile de la petreceri sau din vacante. O noua camera lansata saptamana aceasta de Samsung, DV300F promite autoportrete incadrate perfect, datorita unui mini-LCD de 1,5 inch amplasat in partea din fata. Camera are un design metalic sofisticat, o rezolutie de 16 Megapixeli si un zoom optic 5x.
Pe langa ecranul frontal de care dispune intreaga serie 2View, modelul benficiaza de conectivitate Wi-Fi, pentru a putea uploada instantaneu fotografiile si a le distribui prietenilor pe Facebook sau Picassa. 
Camera dispune de un ecran frontal, pentru a se asigura ca utilizatorii se simt siguri ca le va reusi pana si cea mai dificila fotografie, indiferent daca acestia se afla in spatele sau in fata lentilelor. Acest lucru e mai simplu ca niciodata cu ajutorul animatiei Child Mode, care ii tine pe cei mici concentrati, si a Self Timer-ului vizual, cu ajutorul caruia poti sa apari in poza fara a fi nesigur inaintea setarii declansatorului.
Ca raspuns la evolutia continua a cerintelor utilizatorilor de a beneficia de maxima creativitate si posibilitatea de a impartasi experientele surprinse cu aparatul foto, DV300F este primul model 2View care ofera tehnologie Wi-Fi, permitand utilizatorilor sa trimita imaginile prin email, sa le incarce pe Facebook, Picassa, Flickr si YouTube intr-o clipa.
De asemenea, utilizatorii pot sa-si salveze imaginile speciale pe cardul de memorie microSD, imagini care sunt mai apoi conectate prin wireless la PC-ul de acasa si downloadate imediat, pentru a se bucura de ele si a le impartasi. Alternativ, serviciile de cloud, inclusiv AllShare Play de la Samsung si Microsoft SkyDrive, aduc garantia ca fotografiile pretioase pot fi stocate si impartasite oricand.
Pentru utilizatorii preocupati de aspect si in cautarea unui design sofisticat la o calitate premium, cel mai nou model vine in mai multe variante de culori metalice, incluzand negru fals, argintiu, bleumarin si rosu, cu un contur exterior dintr-o bucata, rotunjit si elegant pentru utilizare usoara si stil. Niciuna dintre aceste inovatii revolutionare nu afecteaza in vreun fel calitatea imaginii.
Din contra, DV300F se mandreste cu o impresionanta rezolutie de 16 megapixeli, zoom optic 5x si lentile cu unghi larg de 25mm pentru a captura intreaga actiune chiar si de la distanta. Myoung Sup Han, Senior Vice President si Head of Digital Imaging Business, Samsung Electronics, a comentat: “Scopul nostru este acela de a fi constant in fruntea inovatiilor si de a ne mentine pozitia de lider pe piata 2View, pionierata de Samsung.
Noul model DV300F reprezinta intruchiparea acestui scop. Cel mai nou model cu capturare 2View LCD, conectivitate Wi-Fi, stil ultra premium si cele mai noi functii creative demonstreaza angajamentul ferm din partea Samsung pentru inovatie in domeniul camerelor digitale compacte, precum si abilitatea noastra de a satisface constant nevoile utilizatorilor.”
DV300F este dotat cu o multitudine de functii distractive pentru a maximiza placerea utilizatorilor. Caracteristica Magic Frame include 12 template-uri distractive de fundal, precum si posibilitatea de a crea imaginii la o calitate de poster, perfecte pentru a fi impartasite sau agatate pe perete. In acelasi timp, functia Picture-in-Picture va permite sa inserati o imagine in alta. Impresionati-va prietenii, combinand o imagine statica cu un clip video pe care sa-l incarcati imediat pe YouTube sau pe reteaua voastra preferata de socializare. Apoi, asteptati si vedeti cat de multe “Like-uri” veți primi.
Prin intermediul Split Shot, puteti imbina pana la 3 imagini pentru a crea propria opera de arta! Puteti chiar sa importati fotografii de pe alte camere. Distractia nu se opreste aici – Funny Face va permite sa adaugati grimase caraghioase sau nasuri amuzante fotografiilor cu prietenii si familia. Posibilitatile sunt multiple, functia avand opt modele diferite.
Inovatoarea Artistic Brush poate transforma instantaneu un portret sau peisaj sau chiar un clip video intr-o schita alb-negru sau in versiunea sa colorata, exact cum ar face-o un artist! Puteti apoi sa va laudati cu creatia artistica prin intermediul LCD-ului camerei sau prin simpla incarcare pe un site de socializare sau pe YouTube, asigurandu-va astfel ca oricine se poate uita la opera vostra de arta sau la cea mai noua poza de profil.
Acest model include si Motion Photo si, exact ca in cel mai nou blockbuster de la Hollywood, aceasta functie va permite sa inghetati timpul in jurul unui obiect in miscare pentru un efect mai dramatic. Puteti chiar sa surprindeti un prieten sarind in parc si sa-i inghetati pe toti ceilalti din jurul lui ca pe niste statui

vineri, 22 iunie 2012

Intră în vigoare Legea "Big Brother"

"Legea privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de reţele publice de comunicaţii", cunoscută mai bine sub numele de Legea Big Brother, intră în vigoare.

Legea Big Brother intră de mâine în vigoare
Legea Big Brother intră de mâine în vigoare
Legea prevede obligativitatea furnizorilor de telefonie fixă şi mobilă şi de internet să reţină timp de 6 luni anumite date ale abonaţilor care să fie trimise, la cerere, autorităţilor din domeniul siguranţei naţionale pentru acţiunile de prevenire, cercetare, descoperire şi urmărire a infracţiunilor grave.
"Furnizorii de telefonie fixă, mobilă şi internet sunt obligaţi să stocheze timp de şase luni toate datele legate de convorbirile telefonice şi schimbul de email-uri, cu excepţia conţinutului corespondenţei electronice sau al convorbirii telefonice. În cazul reţelelor de telefonie fixă şi mobilă trebuie să se reţină numărul celui care formează, numărul destinatarului, numărul celui spre care a fost redirecţionat apelul, precum şi numele acestora. În cazul serviciilor de internet, se vor reţine utilizatorul, serviciul de telefonie folosit, numărul de telefon al apelantului şi al destinatarului, numele şi adresa abonaţilor, identitatea echipamentului folosit", prevede actul.

Băsescu a promulgat Legea Big Brother. Convorbirile şi emailurile românilor vor fi supravegheate

Preşedintele Traian Băsescu a promulgat Legea Big Brother pe data de 12 iunie. Ea fusese adoptată pe 22 mai de Camera Deputaţilor, cu 197 de voturi "pentru", 18 voturi "împotrivă" şi 13 abţineri.
Furnizorii de telefonie şi internet au obligaţia ca timp de 48 de ore de la cererea organelor de urmărire să transmită datele solicitate, iar dacă acest lucru nu este posibil în 48 de ore, datele trebuie transmise în cel mult cinci zile.
Proiectul de lege privind stocarea datelor de trafic de telefonie şi internet mai prevede că organele de urmărire penală au obligaţia de a informa persoana ale cărei date sunt reţinute în termen de 48 de ore de la momentul transmiterii solicitării, cu excepţia cazurilor în care persoana este implicată în acţiuni care periclitează siguranţa naţională.

Adio, INTIMITATE! Mesajele pe internet şi apelurile telefonice ale românilor vor fi supravegheate

Legea Big Brother implementează în legea românească Directiva europeană privind păstrarea datelor (2006/24/CE), care a fost adoptată de Parlamentul European în 2006. Ea ar fi trebuit transpusă în legislaţia românească până la data de 15 septembrie 2007 (păstrarea datelor comunicaţiilor privind accesul la internet, poştă electronică şi telefonia prin internet ar fi trebuit să înceapă efectiv pe 15 martie 2009).
O lege în acest sens (Legea nr. 298/2008) a fost emisă de Parlamentul României pe 18 noiembrie 2008. Ea impunea operatorilor de telefonie şi furnizorilor de servicii de internet să păstreze, timp de şase luni, următoarele informaţii: numerele de telefon al apelantului şi al destinatarului, adresele de email IP-urile în cazul serviciilor de poştă electronică, ora iniţierii, ora încheierii şi durata unei comunicări, codurile de identitate ale celularelor precum şi locaţia echipamentelor de comunicare mobilă. Fireşte, legea nu a vizat şi conţinutul comunicaţiilor.
Aplicarea prevederilor legii nr. 298/2008 a fost amânată până la 31 decembrie 2009, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat, pentru că legea a fost declarată neconstituţională pe 8 octombrie 2009.
Judecătorii de la Curtea Constituţională au fost deranjaţi de o formulare prea vagă din lege, care prevedea reţinerea nu doar a informaţiilor enumerate mai sus, ci şi a unor „date conexe”. Din cauză că nu exista o definiţie clară a sintagmei „date conexe”, legea ar fi putut duce la abuzuri.
În plus, judecătorii CCR au argumentat excepţia de neconstituţionalitate prin faptul că limitarea în mod necontenit a exerciţiului dreptului la viaţă intimă şi la secretul corespondenţei face să dispară însăşi esenţa dreptului prin îndepărtarea garanţiilor privind exercitarea acestuia. Articolul 28 din Constituţia României stipulează că “secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri poştale, al convorbirilor telefonice şi al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil”.
De asemenea, în decizia CCR s-a arătat că reţinerea datelor urma să se aplice pentru toate persoanele care folosesc mijloace de comunicare digitale, indiferent dacă au săvârşit sau nu fapte penale sau dacă sunt sau nu subiectul unor anchete penale. Acest lucru e de natură “să răstoarne prezumţia de nevinovăţie şi să transforme  a priori toţi utilizatorii serviciilor de comunicaţii electronice sau de reţele publice de comunicaţii în persoane susceptibile de săvârşirea unor infracţiuni de terorism sau a unor infracţiuni grave”, au arătat judecătorii.
A doua variantă a Legii Big Brother, care va intra mâine în vigoare, a fost iniţiată de fostul ministru Valerian Vreme şi de fostul ofiţer SRI Adrian Bădulescu. 


joi, 21 iunie 2012

Ce spune şeful Metro despre cei care nu au legitimaţie şi o folosesc pe cea a cunoştinţelor


Dintre toate formatele de comerţ mo­dern, scăderea con­sumului a afectat în special reţelele de tip cash&carry. O spun foarte clar cifrele.
"Cu fiecare deschidere a unui nou super- sau hipermarket, clienţii noştri au de suferit" este răspunsul lui Dusan Wilms, directorul general al Metro în România, la întrebarea în ce măsură au fost afectate de contextul economic general magazinele de tip cash&carry, care, teoretic, se adresează exclusiv clienţilor profesionişti, adică firmelor (în acest sens, magazinele emit legitimaţii de acces pentru clienţi).
Cu alte cuvinte, cele două reţele de tip cash and carry din România - Selgros (19 magazine) şi Metro (32, dintre care 6 Metro Punct) - nu se mai bucură de un context de piaţă prea favorabil, odată cu înmulţirea discounterelor şi a hipermarketurilor, care au ca atu proximitatea faţă de clienţi şi care calcă acum, poate mai mult decât oricând, acceleraţia expansiunii. 
„În general, a fost lovit tot comerţul modern care nu a avut expansiune în ultimii trei ani şi a rămas cu acelaşi număr de magazine. Foarte mulţi retaileri şi-au crescut cifra de afaceri prin deschideri noi, iar extinderea suprafeţelor lor de vânzare a avut un impact enorm asupra busines­sului cash&carry, pentru că au dispărut foarte mulţi revânzători mici de pe piaţă“, comentează şeful Metro. E adevărat: cu excepţia celor două lanţuri de tip cash&carry, toate celelalte reţele de retail (în special Mega Image, Lidl, Carrefour, Auchan şi Kaufland) duc o luptă aprigă pentru extindere, mai ales că preţurile terenurilor au scăzut foarte mult şi nu mai sunt dificultăţii nici în a găsi noi angajaţi.
Dar bătălia nu depinde exclusiv de expansiunea organică şi ar putea fi câştigată mai degrabă „de cel care se mişcă cel mai repede“, după cum spune Wilms, care e convins că Metro îşi va menţine şi chiar întări poziţia de lider pe segmentul de piaţă pe care activează. Şi nu se bazează pe faptul că nici conaţionalii de la Selgros nu au anunţat planuri de expansiune cu formatul clasic în 2012. Care sunt, atunci, atuurile sale? „Dezvoltarea serviciilor. Ne putem apropia de client oferindu-i soluţii care să-i facă activitatea mai uşoară“, se arată optimist Dusan Wilms. Iar optimismul afişat vine în condiţiile în care vânzările Metro în România au scăzut, anul trecut, cu 7%, până la 1,06 miliarde de euro (aproape de nivelul din 2004).
Posibilităţile de creştere par a fi nelimitate
Pe terenul serviciilor, Metro a mers pe soluţii inovative şi în 2012 a bifat patru premiere. Mai întâi a lansat primul magazin online al unui mare retailer din comerţul modern din România, apoi a introdus în magazine primului sistem automatizat de promoţii personalizate - Metro Touch. De curând, a devenit şi primul mare retailer care are pe rafturi legume „De-ale noastre“ şi circa 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare şi împrejurimi au devenit, indirect, furnizorii Metro pentru roşii, ardei, castraveţi şi vinete. („Anul acesta sperăm să vindem 800-1.000 de tone de legume. În viitor, intenţionăm să extindem proiectul şi în alte regiuni ale ţării, şi nu doar pentru legume, ci şi pentru fructe, conserve, sucuri“, precizează şeful Metro România).
Dar poate cel mai important punct de interes pentru Metro, anul acesta, este dezvoltarea conceptului de magazin pentru micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, e vorba de franciza „La Doi Paşi“. La prima vedere, e un fel de Mic.ro. Şi totuşi, nu seamănă deloc - spre deosebire de Mic.ro, care avea o distribuţie centralizată şi majoritatea magazinelor erau operate de aceeaşi companie, fiecare proprietar de „La Doi Paşi“ îşi administrează singur magazinul (şi operaţional, şi financiar) şi primeşte doar consiliere din partea gigantului german. Nu există nici obligaţia de aprovizionare exclusiv de la Metro, biletul de intrare în această „reţea naţională de comerţ“, după cum se exprimă Marc Carena, directorul departamentului Management Clienţi al Metro, fiind rebranduirea şi remodelarea spaţiului de vânzare după un layout strandard de magazin. Şi sunt deja 200 de magazine „La Doi Paşi“ deschise, plus încă pe atâtea în curs de amenajare.
Deşi admite că, acum, ponderea segmentului de cash and carry - care a ajuns să reprezinte circa 2% din piaţa de retail alimentar din România estimată la 16 mld. euro-, scade în detrimentul celorlalte structuri de vânzare, ca urmare a unei „specializări a pieţei“, nici Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros România, nu este foarte îngrijorat. De precizat că reţeaua locală a Selgros a avut, anul trecut, încasări de 780,5 milioane de euro, cu circa 2% mai mult decât în 2010. „Segmentul recuperează pierderile din «zona gri» a comerţului“, explica el într-o discuţie anterioară cu Capital.
Prin „zona gri“ Vlad înţelege marile pieţe angro, care există în fiecare mare oraş şi care, de cele mai multe ori, evită impozitarea. „(Zona gri - n.r.) este foarte greu de evaluat... se vorbeşte de 20%-30%, poate fi şi mai mare“, spunea el. 
Dincolo de cauze şi efecte, important rămâne comportamentul de consum al românilor, care s-a modificat vizibil în ultimii ani. Schimbare cu atât mai evidentă în cazul produselor nealimentare, în special electronice şi electrocasnice.

6.000 de magazine de comerţ tradiţional s-au închis în ultimii 5 ani; mai sunt circa 70.000 de magazine de bloc şi alimentare

Dusan Wilms: "În 2013, cred că vor avea loc concentrări pe piaţă"
 

Afişează un aer relaxat şi vorbeşte pe un ton optimist, chiar glumeţ. Cel mai puternic executiv din comerţul românesc, Dusan Wilms, nu pare atins de încruntarea şi nesiguranţa care au luat locul zâmbetelor senine cu care managerii români spuneau, înainte de criză, poveşti triumfaliste despre expansiune şi speranţă de profit.

CAPITAL: A încheiat Metro expansiunea pe piaţa românească?
Dusan Wilms:
 Suntem, acum, în faza în care dorim să stabilizăm această hemoragie de închideri de mici magazine. Şi nu vorbesc de sute, ci de mii de mici afaceri care dispar. Extinderea noastră depinde de evoluţia economiei. Dacă ar creşte numărul de restaurante, ar creşte şi numărul de magazine Metro (...) Mai sunt zone, ca Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, care ar putea fi acoperite măcar cu câte un Metro Punct.
Oricum, businessul nu a ajuns maturitate. Pentru noi, nivelul de maturitate va fi atins când un client va alege să cumpere de aici cea mai mare cantitate din marfa de care are nevoie. Mai e mult potenţial în această zonă. 

CAPITAL: Teoretic, magazinele de tip cash and carry sunt adresate exclusiv clienţilor profesionişti. În realitate însă, foarte multe persoane fizice cumpără din aceste magazine, intrând cu legitimaţiile prietenilor sau ale cunoştinţelor. Vedeţi o oportunitate de creştere a încasărilor şi din această zonă? 
DW:
 Noi nu vindem decât către persoane juridice, instituţii sau către împuterniciţii acestora. Dacă aveţi un card Metro, dumneavoastră cumpăraţi în numele unei instituţii, şi atunci înstituţia care vă dă cardul îşi asumă toate riscurile. Noi servim revânzătorul şi nu vrem să-i facem concurenţă. Şi încă ceva: aici vine clientul la muncă, se uită la preţuri, analizează, îşi face aprovizionarea şi nu vrea să dea peste vreunul dintre clienţii care obişnuiesc să consume la restaurantul lui. În cazul revânzătorilor, noi suntem depozitul lor. 

CAPITAL: În căutarea creşterilor viitoare, pe ce mizaţi?
DW:
 Pe dezvoltarea serviciilor şi a programelor deja lansate şi creşterea ofertei în domeniul horeca. După criză, va creşte şi puterea de cumpărare a populaţiei, deci şi consumul, ceea ce va impulsiona şi creşterea vânzărilor restaurantelor care se vor extinde. Sunt optimist.

CAPITAL: Când credeţi, mai exact, că vom ieşi din criză? 
DW
: Criză  a fost în 1996, când a deschis Metro în România şi când inflaţia  a atins cote înalte, legile erau neclare... Atunci a fost nenorocire. Dacă vreţi, Metro a fost profesorul pieţei de retail româneşti. Am fost pionieri tot timpul. Inovaţia înseamnă supravieţuire. Moartea unei companii începe atunci când se opreşte procesul de inovare. Acum nu e criză, e o bătălie de supravieţuire... pe cotă de piaţă, pe clienţi. 

CAPITAL: A ajuns retailul românesc la saturaţie? Urmează consolidările?
DW:
 Nu cred că a ajuns la saturaţie. E potenţial destul de mare în România pe piaţa de retail. E loc pentru fiecare. Cred, însă, că anul acestra se vor lua decizii radicale la nivelul anumitor firme. Vor analiza serios dacă merită sau nu merită să mai continue în această piaţă, cel mai probabil, la anul, vor fi anumite concentrări.

CAPITAL: Exuberanţa extinderilor a revenit în lumea marelui retail. Nu şi consumul. Care este miza?
DW:
 A scăzut costul de expansiune. Prin 2006-2007, un metru pătrat de teren în Bucureşti costa 500-600 euro, iar acum costă 50 de euro. Chiar e un moment foarte prielinic pentru ca retailerii cu planuri pe termen lung să investească în expansiune. Când se va redresa economia, o să crească preţul terenurilor, plus că şi cele mai bune spaţii vor fi deja ocupate. Evident, nu e şi cazul reţelelor cash&carry. Noi trebuie să urmărim ce face clientul. El se dezvoltă primul şi după aceea venim noi. Nu putem să deschidem un magazin în Călăraşi sau Slatina şi să aşteptăm trei-patru ani până apar şi firmele.
Scurt C.V

- Dusan Wilms (51 de ani) este la al doilea mandat la şefia Metro Cash&Carry România

- A devenit angajatul comerciantului german în 1998, iar un an mai târziu a fost numit director general al reţelei din România;
- În ianuarie 2005 a fost promovat în funcţia de director regional Metro Cash & Carry Business Unit Europa de Est şi Sud-Est; patru luni mai târziu devine COO şi membru în boardul real,- International;
- În aprilie 2008 a ocupat funcţia de director de expansiune, contribuind la dezvoltarea tuturor magazinelor Metro Group din Polonia, Turcia, Rusia, Ucraina;
În iunie 2009 revine la conducerea Metro România.


sursa:capital.ro

miercuri, 20 iunie 2012

Fenomen bizar printre cateva eleve de liceu din New York. Ce explicatii au dat oamenii de stiinta



UniformaProtv Ad

Mai multe echipe de medici si oameni de stiinta, care au intocmit un dosar de 6.000 de pagini si au facut teste in valoare de peste 70.000 de euro, au gasit in final explicatia pentru un fenomen bizar petrecut la un liceu din New York.

In luna februarie, 20 de eleve de la liceul Western din New York au inceput sa se comporte foarte ciudat, scrie Live Science.
Toate aveau acelasi manifestari involuntare: ticuri, spasme si diferite reactii necontrolate, extrem de greu de privit.
Initial, autoritatile s-au temut de vreo boala contagioasa, avand in vedere ca fetele erau colege de liceu.
Cum medicii nu au gasit nimic neosbisnuit la analize, totul a devenit si mai greu de explicat.
Au fost implicati reprezentanti de la Ministerul Sanatatii, de la Centrul de Control si Prevenire a Bolilor si savanti de la Universitatea Columbia.
Au fost analizate mostre de apa, aer si sol din regiunea liceului, crezand ca este vorba de un caz de otravire mai putin obisnuit.
In final, dupa 70.000 de dolari cheltuiti pe aceste investigatii si un dosar de 6.000 de pagini, autoritatile au tras concluzia: a fost vorba de isterie in masa, fenomen sociologic cunoscut inca din Evul Mediu.
In termeni medicali, aceasta afectiune se numeste tulburare de conversie si presupune manifestarea fizica a unor stari psihice.
Tinerele s-au vindecat acum si nu mai prezinta niciun simptom al acestei afectiuni.

luni, 18 iunie 2012

Muzica la serviciu: utila sau enervanta?


Printre sunete interminabile de taste sau colegi care vorbesc incontinuu despre cum si-au petrecut weekendul, simti uneori nevoia de o pauza si de un sunet relaxant, doar pentru tine. Astfel, iti setezi un playlist, iti pui castile pe urechi si reglezi volumul potrivit. La un moment dat, acest scenariu pare sa fie ideal pentru o zi aglomerata la munca, insa parerile sunt impartite.

Sa fie muzica un ajutor in incercarea ta de a te concentra si de a da randament sau aceasta nu face decat sa iti distraga si mai mult atentia?

Un studiu realizat recent a scos la iveala faptul ca persoanele care asculta muzica in timp ce lucreaza, dau cu 10.2% mai mult randament, spre deosebire de persoanele care lucreaza in liniste sau in zgomotele specifice unui birou.

Afla cateva detalii esentiale care te vor ajuta sa te bucuri din plin de beneficiile muzicii atunci cand lucrezi si ce trebuie sa eviti pentru a nu amplifica starea de neliniste si lipsa de concentrare.

Asculta melodii alerte

De regula, melodiile alerte, energice, iti ofera o senzatie de putere si chef de munca, de activitate, exact cum te simti dupa o doza de energizant. In aceasta situatie, partea negativa este ca vei fi tentat sa maresti volumul prea tare si sa te concentrezi apoi prea mult la ritmul melodiei si la versurile acesteia, punand mai mult accent pe muzica si mai putin pe munca.

Evita sa asculti melodii de dragoste, lente, cu un mesaj trist si depresiv. Nu vei face decat sa rulezi in minte imagini care iti vor da o stare psihica care nu iti va fi de ajutor la birou.

Oamenii de stiinta sustin ca muzica clasica, piesele cantate de orchestre se afla printre cele mai bune genuri de muzica pe care le poti asculta atunci cand esti la munca. De asemenea, daca nu esti un fan al muzicii clasice, jazz-ul si muzica rock au acelasi efect asupra creierului: il stimuleaza sa fie mai activ si sa lucreze mai intens.

Scapa de stres

Muzica din casti, atunci cand esti la birou, te ajuta sa scapi de stres in proportie de 41%. Daca te simti presat de un raport sau de un anumit proiect, asculta muzica preferata si scapa de starea de anxietate. Vei observa cum vei lucra mai rapid si mult mai bine.