Oricat ar testa producatorii masinile in gropi special amenajate pe tot felul de piste, gropile normale, de pe drumuri normale, sunt mai tari. In sensul ca tot le vin de hac masinilor, indiferent de gabaritul lor.
Warranty Direct ne prezinta un top al celor mai rezistente masini la gropi, facut dupa analiza multor masini care ajung in service-urile din Marea Britanie. S-au luat in calcul doar problemele aparute in urma descinderilor prin gropi: lovituri la nivelul suspensiilor, capete de bara cu probleme, pivoti, bare stabilizatoare, planetare, amortizoare, etc.
Si imaginati-va ca marcile premium-sport nu stau deloc bine la capitolul asta. Logic, cu cat o suspensie este mai dura, cu atat e mai afectata de cratere.
Iata, asadar, topul masinilor care suporta cel mai bine gropile:
1. Honda
2. Toyota
3. Hyundai
4. Nissan
5. Kia
6. Mitsubishi
7. Mini
8. Suzuki
9. Ford
10. Mazda
2. Toyota
3. Hyundai
4. Nissan
5. Kia
6. Mitsubishi
7. Mini
8. Suzuki
9. Ford
10. Mazda
Deci, ca si-n topurile de fiabilitate generala, japonezii si coreenii stau foarte bine. Stiu ei ce stiu si concep suspensiile sa reziste la gropile europene.
Iata si topul masinilor ale caror suspensii nu iubesc deloc gropile si se lasa afectate de ele. Aici apar si marcile premium:
1. Chrysler
2. Smart
3. Mercedes
4. Land Rover
5. Jaguar
6. Saab
7. Fiat
8. BMW
9. Seat
10. Vauxhall/Opel
2. Smart
3. Mercedes
4. Land Rover
5. Jaguar
6. Saab
7. Fiat
8. BMW
9. Seat
10. Vauxhall/Opel
In cazul lui Smart, inteleg ca nu rezista gropilor, dar ma asteptam ca Land Rover sa fie printre cele mai rezistente masini, nu in coada clasamentului.
sursa:motorstory.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu