Se ia o casa mare, luxoasa si decorata cu bun gust, se adauga un barbat imbracat bine si se lasa modelul sa isi dezlantuie personalitatea, in timp ce se gandeste la partea sa salbatica.
Apoi se ia un regizor, Willy Vanderperre, i se da un nume barbatului-model de mai sus – Chris Beek, se introduce si mana dibace a unui stilist, Oliver Rizzo, si in final se da un nume: „memoir film” mult asteptat adus de Dior Homme primavara-vara 2012 pentru a fi apreciat de publicul tinta.
Scopul acestui film este promovarea celei mai recente colectii Dior Homme. Telul este atins, colectia de lux pare ceva mai aproape de consumator si mai usor de inteles.
Acest film al campaniei Dior Homme primavara-vara 2012 este puternic, expresiv, indraznesc sa zic o adevarata capodopera a acestui sezon. El pare sa vrea sa iti arate ca moda nu este superficiala, isi doreste sa te faca sa te gandesti la trairile tale interioare si felul cum vrei sa ti le exteriorizezi, cel mai probabil prin haine.
Datorita evolutiei hainelor masculine, Dior are acum libertatea de a experimenta mai mult cu croielile, iar hainele finale sunt de o eleganta absoluta, cu toate ca sunt inovatoare si dau impresia de „curat”. Consumatorii masculini ai brand-ului Christian Dior sunt cunoscuti pentru ca isi doresc haine „high chic”, iar aceasta colectie se ridica la nivelul unei opere arhitecturale post-modernista.
Imi place din ce in ce mai mult revenirea palariilor in garderoba masculina.
sursa:modamasculina.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu