Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 mai 2012

Vrei sa postezi pe Facebook? Te costa 2 dolari. Compania cauta strategii de crestere a veniturilor


Facebook a testat in premiera un serviciu cu plata pentru utilizatori, care pentru o taxa de doi dolari pe mesaj se puteau asigura ca postarile lor sunt scoase in evidenta pe fluxurile prietenilor.
Vrei sa postezi pe Facebook? Te costa 2 dolari. Compania cauta strategii de crestere a veniturilor
Cel mai recent experiment al retelei de socializare pentru dezvoltarea de noi surse de venit a avut loc in Noua Zeelanda.   Facebook a testat acolo un serviciu denumit "Highlight", prin care utilizatorii pot plati o taxa de doi dolari neo-zeelandezi (1,53 dolari SUA) pentru o postare pentru a se asigura ca mesajul lor va fi scos in evidenta pe fluxurile prietenilor, scrie Wall Street Journal (WSJ), preluat de Mediafax.   Facebook atrage cea mai mare parte din venituri prin publicitatea online, in special servicii personalizate care afiseaza pe paginile vizitate de fiecare utilizator spoturi "la tinta", in functie de interesele acestuia, deduse de companie prin algoritme care iau in calcul orasul sau tara de domiciliu, unde calatoreste, ce site-uri viziteaza, cu cine este prieten, statutul social, varsta, sex si alte date relevante.   Unii analisti pun insa sub semnul intrebarii perspectivele de crestere a veniturilor retelei de socializare, aducand in discutie atat popularitatea tot mai mare a smartphone-urilor, ale caror ecrane relativ mici impiedica afisarea de spoturi sau bannere, precum si eficacitatea publicitatii prin Facebook.   Constructorul auto american General Motors (GM) a anuntat marti ca renunta la Facebook ca platforma de advertising, motivand decizia printr-o strategie de "rotatie" a mediilor de transmitere folosite de companie. Surse din industrie au declarat insa atunci in presa internationala ca decizia GM a fost motivata de ineficienta reclamelor transmise prin reteaua de socializare.   Fondatorul si directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a evitat strategii de crestere a veniturilor care ar compromite "experienta utilizatorului".   Atat compania, cat si fondatorul ei, au afirmat in repetate randuri, cu fermitate, ca accesul utilizatorilor la reteaua de socializare este si va fi intotdeauna gratis, promisiune care se regaseste de altfel si pe pagina de start a site-ului Facebook.
Din februarie, cand a depus actele pentru oferta publica initiala, Facebook a luat in calcul mai multe idei de crestere a veniturilor, precum un magazin de aplicatii cu plata, reclame pe telefoane mobile sau cupoane de reduceri, potrivit WSJ.   Utilizatorii din Noua Zeelanda vizati de testul de saptamana trecuta au fost surprinsi de aparitia optiunii de a plati 2 dolari pe fiecare postare si nu s-au aratat entuziasmati de idee.   Contactat de WSJ, purtatorul de cuvant al Facebook a declarat ca reteaua testeaza constant noi servicii si functii.   Unii analisti cred ca Facebook se pregateste sa adopte o strategie de tip "freemium", o combinatie intre "free" (gratis) si premium, prin care utilizatorii ar avea acces gratuit la serviciile de baza, dar ar plati un abonament sau taxe specifice pentru anumite functii.    

S-a schimbat top-ul browserelor. Vezi cine domina Internetul si care e cel mai bun browser de mobil


Internet Explorer continua sa piarda teren in fata programelor similare.
S-a schimbat top-ul browserelor. Vezi cine domina Internetul si care e cel mai bun browser de mobil
Inevitabilul s-a produs: Internet Explorer a pierdut dupa lupte seculare primul loc in clasamentul celor mai folosite browsere. Google Chrome s-a pozitionat acum pe primul loc in top. Potrivit Statcounter, schimbarea liderului s-a produs saptamana trecuta.
Cele mai noi date facute publice de aceasta firma arata ca browserul de la Google a fost pentru prima saptamana din istorie pe locul intai. Top 5 al celor mai folosite browsere a fost completat de Firefox, Safari si Opera, scrie thenextweb.
Pentru Google a fost dublu succes, saptamana trecuta. Acelasi site a descoperit ca browserul mobil al companiei, Android Robot, a devansat Opera si a devenit cel mai popular browser de Internet pe mobil, in martie.
Primul moment in care Chrome a fost inaintea tuturor s-a petrecut in 18 martie, potrivit aceluiasi site de statistici. La data respectiva, timp de o zi, Chrome a fost cel mai folosit browser. 
Acum, expertii spun ca luna mai ar putea fi prima din istorie in care Google Chrome este deasupra tuturor.

Cine e Priscilla Chan, noua sotie a fondatorului Facebook


Priscilla Chan este cel mai cautat nume de pe internet in ultimele 24 de ore, dupa ce s-a casatorit cu fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg.
Cine e Priscilla Chan, noua sotie a fondatorului Facebook
"Ii plac Target, Food Network si rosiile, iubeste sa faca fotografii cu cainele ei, Beast, si recunoaste ca este dependenta de  telefonul mobil, pe care il verifica la fiecare 5 secunde", asa este descrisa astazi Priscilla Chan, cea mai cautata fata de pe Facebook in ultimele 24 de ore.
Dupa 9 ani de relatie, Priscilla Chan si Mark Zuckerberg s-au casatorit, iar anuntul a provocat o reactie in lant pe toate site-urile si retele de socializare, potrivit stirileprotv.ro.
Fotografia oficiala cu cei doi la nunta a fost postata pe Facebook, iar acum misterioasa iubita a miliardarului din Silicon Valley este cel mai cautat personaj de pe Internet. Nunta a fost facuta in secret.
Cei 100 de invitati au fost anuntati ca este petrecerea de absolvire a Priscillei, nicidecum casatoria dintre ea si Mark. Cei doi s-au cunoscut si imprietenit acum mai bine de 9 ani, la Stanford, unde Mark a chemat-o pe Priscilla sa lucreze la Facebook.
Desi fata a acceptat, nu a avut niciodata o legatura oficiala cu celebra retea de socializare. Asta nu inseamna ca nu a influentat directia luata de Facebook in ultima perioada.
CNN precizeaza ca Priscilla a venit in urma cu cateva luni cu ideea ca utilizatorii Facebook sa aiba in sectiunea "Life Event" posibilitatea de a introduce "Organ-donation".
"Dupa ce a terminat scoala a lucrat ca profesoara, pentru ca apoi sa invete sa urmeze medicina" - CNN.
"Iubesc sa gatesc, imi plac lucrurile 'soft', sunt o creatura simpla", se descrie sotia lui Mark pe Facebook.
In ultimul an, Priscilla a incercat sa-l invete pe Mark mandarina. Chan mai vorbeste engleza, spaniola si cantoneza, un dialect din China.

Nokia lanseaza doua telefoane ieftine dual-SIM cu acces la Facebook si Need for Speed


Finlandezii anunta doua telefoane ieftine pentru retele sociale, jocuri si muzica. GALERIE FOTO
Nokia lanseaza doua telefoane ieftine dual-SIM cu acces la Facebook si Need for Speed
Nokia lanseaza Nokia 110 si Nokia 112, doua noi telefoane ieftine pentru retele sociale, jocuri si muzica. Noul browser este optimizat sa consume cu pana la 90% mai putina energie. Ambele modele sunt dual-SIM.
Utilizatorii vor putea accesa Facebook, Twitter si alte retele de socializare sau juca unul dintre cele 40 de titluri Electronic Arts. Jocurile pot fi descarcate din Nokia Store timp de 60 de zile de la prima accesare. Printre titlurile EA sunt Tetris, Bejeweled, Need for Speed The Run, Monopoly Here & Now, and SimCity Deluxe.
Nokia 110 si Nokia 112 au radio FM stereo cu RDS si player audio si video. Cele doua telefoane suporta carduri de pana la 32 GB prin slotul microSD. Nokia 110 are o autonomie de 10,5 ore de convorbiri si de 26,5 zile in stand-by, iar Nokia 112 o autonomie de 14 ore de convorbiri si de 35 zile in stand-by.
Nokia 110 va fi disponibil in al doilea trimestru al acestui an pentru un pret de 35 euro, iar Nokia 112 in al treilea trimestru pentru 38 euro. Pe anumite piete va fi disponibil si Nokia 111, varianta quad-band a modelului Nokia 110.
 Sursa: nokia