Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 mai 2012

Exemple de CV-uri cu care nu te angajeaza nimeni dar si modele "asa da". VIDEO


Tehnologia si internetul iti pot fi cei mai buni aliati daca iti cauti o slujba mai buna. Oportunitatile de cariera sunt insa precum vrabia de pe gard.
iLikeIT: Exemple de CV-uri cu care nu te angajeaza nimeni dar si modele  asa da . VIDEO
A venit timpul ca Vasile Victimescu sa isi caute o slujba mai buna. Victima infectiilor noastre pleaca in cautarea unui loc de munca pe site-urile de profil. Lista este considerabila si e greu sa cauti prin noianul de oferte.
Multi incep pe google si ajunge pe site-uri ca eJobs, BestJobs, Myjob sau revista Anuntul Telefonic.
Apoi afli ca exista un portal pentru asa ceva care strange toate anunturile. Ii spune balaur.ro si are anunturi de la toate platformele care posteaza slujbe disponibile.

Noi poze cu iPhone 5


Noul model iPhone va avea un ecran mai mare si o carcasa schimbata. GALERIE FOTO
FOTO: Noi poze cu iPhone 5. Apple ar putea renunta la carcasa din plastic
Dupa informatiile despre cele doua modele cu display mare testate de catre Apple, au aparut si cateva fotografii cu un telefon ce ar putea fi iPhone 5. 
Ecranul este de asteptat sa fie mai mare, de 3,99 inch si cu o rezolutie de 1136 x 640 pixeli. O alta noutate ar putea fi un conector dock mai mic.
Noul model va fi cel mai probabil mai lung, iar capacul din spate ar putea fi realizat din aluminiu, potrivit site-ului9to5mac.

Top 100 cele mai performante branduri in social media


 SOCIAL BRANDS: top 100 cele mai performante branduri in social media

Dupa masurarea performantei in social media a peste 300 de branduri, agentia britanica Headstream and Brandwatch's a publicat pe 29 mai un raport cu top 100 social brands.

Studiul este la a doua edtie si a devenit deja un reper in stabilirea ierarhiei „sociale” a brandurilor. Anul acesta conduc in clasament cele din industria alimentara, de travel & leisure si telecom.
Producatorul de sucuri de fructe Innocence este in fruntea listei, cu cel mai bun scor „social”. Urmeaza gigantul Starbucks, retailerul cu cea mai mare retea de cafenele din lume si cu una din cele mai mari comunitati de pe Facebook (peste 30 milioane de fani) si Giffgaff, noul serviciu de telefonie mobila detinut de operatorul O2.
Pentru stabilirea performantei in social media s-a facut o cercetare a activitatii brandurilor pe Facebook, Twitter, YouTube, Foursquare, Google+, forumuri, site-urile si blogurile de brand. A contat cat de bine au stiut brandurile sa creeze o relatie win-win cu utilizatorii, sa asculte activ si sa aiba o prezenta buna in social media.
Sursa: econsultancy.com

Regulile de AUR pentru utilizatorii de Facebook! Ce NU TREBUIE sa pui pe WALL


Facebook
Exista niste reguli care trebuie respectate atunci cand folosesti Facebook. E ca in societate. Multa lume te vede si chiar trebuie sa acorzi mare atentie. Poti foarte usor sa faci o nefacuta.
1. Gandeste-te la public
Cand postezi ceva de natura personala pe Facebook, imagineaza-ti ce ar putea crede mama ta sau seful tau dupa ce citesc informatiile. Indiferent de setarile de confidentialitate pe care le ai trebuie sa ai mare grija la ce postezi. Daca nu vrei sa-l citeasca, atunci nu-l posta. Acest lucru este valabil si pentru imagini.
2. Daca ai copil nu asasina pe toata lumea din lista ta cu poze cu ala micu’.
“Deturnarea mamicilor” este o notiune informal numita astfel, care defineste actiunea pe care unii parinti o fac atunci cand bombardeaza paginile sau fotografiile altora cu informatii despre copilul lor.
Conform unor specialisti media, “deturnarea mamicilor” este pe locul doi in topul plangerilor, pe primul fiind parintii care posteaza despre ultimele noutati prinvind modul in care copii lor fac caca.
E de inteles entuziasmul impartasirii despre evolutia si dezvoltarea copilului, ai insa grija sa nu se transforme intr-o dependenta care iti agaseaza prietenii pe facebook. Alti parinti poate vor intelege, insa colegii de la munca ar putea parea un pic oripilati.
3. Verifica de doua ori sensurile duble
Cand compuneti ceva online, este important sa verificati ceea ce ati scris pentru a va asigura ca este limpede si fara interpretari. In cazul in care postul este inteles gresit, corecteaza cu promptitudine greseala cu un post ulterior si scuzele de rigoare.
4. Nu-ti tagui prietenii in poze jenante pentru ei. Poze in care sunt bauti sau in care sunt cu persoana diferita de cel cu care e intr-o relatie.
5. Nu te „inflacara" in vorbe
Atunci cand raspunzi la comentariile altcuiva, indiferent cat de „incendiare" sunt, nu o face cu ura, bigotism sau violenta verbala. Fa-o intr-un mod cat mai succint si, daca trebuie sa raspunzi la toate comentariile, fa-o intr-o maniera care arata profilul unei persoane care posteaza cu integritate chiar pe teme controversate: cu claritate, compasiune si consideratie.
6. Nu-ti tagui prietenii in post-uri tampite. S-ar putea sa nu le placa. E valabila sip e wall. Nu pune statusuri tampite sau poze aiurea. E posibil sa nu le placa.
7. Nu posta BEAT :)
Ca orice alta metoda de comunicare nonverbala, postarea pe Facebook trebuie sa fie facuta in stare perfect constienta, neimplicand alcool. Nu este nimic mai rau decat sa te trezesti dimineata urmatoare si sa regreti ce ai spus sau ai facut. E exact ca si faza cu SMS catre o tipa cand esti unn pic pilit. Ai sanse foarte mari sa o faci de oaie.
8. Daca esti intr-o relatie ai mare grija.
Iubita ta o sa puna intrebari de genu’ De ce mai ai poze cu fosta si cu mine nu ai niciuna? De ce ai comentat la nu stiu ce tipa? De ce esti single cand noi suntem intr-o relatie? Astfel dupa despartire sterge orice urma a fostei. Abtine-te sa lasi mesaje dramatice pe wall-ul ei. Nu iti tag-ui fosta iubita in poze.


sursa:debarbati.ro

CELE 5 tipuri de oameni pe care este OBLIGATORIU sa-i EVITI pe Facebook


Facebook
Huffington Post a realizat o lista cu cele 5 tipuri de oameni cu care ar trebui să eviti ss te imprietenesti pe Facebook.
1. STRAINII
De cand erai mic parintii tai ti-au spus sa nu ai contact cu ei :) Unul din cinci utilizatori se imprieteneste pe Facebook cu necunoscuti pe Facebook. E mult mai OK sa apesi butonul de subscribe.
2. Oamenii care trimit cereri de prietenie oricui
Nu este o idee buna sa-i adaugi în lista ta pe utilizatorii care obisnuiesc sa se imprieteneasca cu toată lumea, inclusiv cu strainii. E de evitat pritenia cu astfel de oameni.
3. Fostii prieteni ai persoanei iubite
Nu este OK sa te imprietenesti cu ei. Nu exista o explicatie logica pentru treaba asta. O lasi pe acea persoana sa vada anumite lucruri pe care le faci tu in prezent cu persoana iubita. Si nu e tocmai OK.
4. Your Boss :)
Poti sa postezi o poza cu tine rupt de beat si tocmai erai in concediu medical. Nu e tocmai OK. Au existat o gramada de cazuri celebre ale unor persoane care au fost concediate din cauza ca au postat poze indecente sau mesaje nepotrivite pe Facebook, neglijand faptul ca si superiorii lor le pot vedea.
5. Utilizatorii care promoveaza orice
Ar fi mai bine sa-i eviti pe utilizatorii care fac PR pentru o trupa muzicala sau care iti spun cat de bun a fost un produs pe care l-au mancat la micul dejun.

4 EURO costa productia unui sacou de firma! Fabricile din Romania fac haine pentru cele mai tari branduri din lume!


Cavalli, Zara sau H&M exporta pe bani grei haine "made in Romania".
E drept, ei cumpara de la noi doar mana de lucru ieftina, pe care o transforma intr-un produs finit ambalat intr-un concept dorit de toata lumea.
Ei vand valoare adaugata si castiga. Noi vindem munca bruta si supravietuim sau dam faliment.
Un anumit model de haina costa 1250 de euro. Pretul e dat de un designer care a gandit-o, un material, un exportator si un importator, un transportator, reclama, o casa de moda - un brand puternic. Mainile cusatoresei sunt doar o rotita din intregul mecanism care da valoare materiei prime.
In timp ce domnul Cavalli exporta in toata lumea un concept ingrozitor de scump si de ravnit, unele femei trudesc pentru un export pe bani marunti. Fabricile noastre nu sunt in stare sa-si dezvolte propriile colectii de moda, asa ca sunt la mana contractantilor straini.
Din Romania pleaca zilnic la export camioane pline cu haine. Care apoi se intorc importate si pe care ni le dorim cu totii.
Fenomenul se cheama "lohn": adica fabricile sunt simpli executanti ai unor comenzi venite din straini.
Lucreaza cu materialul si tiparul clientului, isi vand mana de lucru pe mai nimic unor branduri consacrate care stiu sa vanda.
Romania e azi raiul importatorilor: de la brandurile din vest pana la chinezariile low-cost si vanzatorii de lux fals.
Branduri romanesti? Aproape ca nu mai exista. In '90 erau 221 de fabrici de textile, mostenire comunista, printre ele nume cunoscute.
Privatizarea fara cap le-a transformat in ruine si puzderie de mici producatori privati care au incercat sa razbeasca pe piata modei cu propriul nume. Majoritatea au si murit: fara designeri care sa mentina productia in pas cu moda, fara idee de marketing.
Mai exista si azi ponositele magazine de prezentare, in care mai gasesti faimosul PNA care ne-a distrus copilaria pe vremea lui Ceausescu, haine croite anapoda, culori si materiale triste, care iti provoaca mai degraba mila. Pana si magazinele second-hand au vitrine mai atragatoare decat cele cu marfa romaneasca.
Industria textila e cu un picior in groapa.
Paradoxal, Romania e o piata uriasa pentru haine: aproape 2 miliarde de euro in 2011, iar economistii prognozeaza ca romanii isi vor dubla bugetul pentru haine pana in 2020.
Numai asta iarna s-au deschis vreo 20 de mari magazine, toate straine.
sadar, piata romaneasca poate fi o uriasa rampa de lansare pentru branduri romanesti, care sa vanda bine in tara si apoi sa cucereasca vestul. Dar industria textila a Romaniei reuseste doar sa exporte munca bruta, fara valoare adaugata.
Romania lui 2012. Caracal. Din cei 35.000 de locuitori, macar vreo 1000 au un loc de munca sigur la cea mai mare fabrica din oras. Romanita - de confectii.
Lucreaza ca robotii, cu ochii impaienjeniti, fac carcei la maini si la picioare, produc pe banda rulanta. Pentru export.
Directoare de 38 de ani, fosta presedinta PAS. Femeia e una din cei cativa directori comunisti care au reusit sa puna mana pe fabrici si sa-si pastreze domeniul de activitate.
Pe vremuri cusatoresele faceau trening-uri sau pijamale, tiparele veneau de la centrala de creatie. Dar cum aceasta a disparut, a disparut si cererea. Numele fabricii, Romanita, nu mai este azi pe nici o eticheta.
"H&M-ul fost raul altora, binele nostru", spune Iuliana Dinoiu, actionar si director fabrica.
Principalul furnizor de comenzi e azi concernul suedez. In ultimii 5 ani, fabrica a livrat numai pentru acest client 15 milioane de piese. Iar doamna povesteste ca clientii straini au impus reguli stricte. Sa nu exploateze copii, asa cum se intampla in Orientul Indepartat si sa ofere conditii de munca decente.
Ei i-a fost usor sa se conformeze. Doar avea hale ramase goale din lipsa de comenzi. A amenajat grupuri sociale, vestiare, a descongestionat liniile de productie.
Nu se sufoca, dar nici n-au timp sa respire. Intre fabricile din toata lumea e concurs contracronometru.
Biroul informatic, inaugurat de un an, monitorizeaza fiecare miscare. E important cate gulere ai cusut pe ora, cate pense ai facut, cate maneci sau etichete ai aplicat. Totul e contorizat electronic, cu cod de bare.
In sfarsit a invatat si romanul lectia eficientei.
"Muncitorii lucreaza cam la fel, nici masinile nu trebuie schimbate si atunci noi castigam, noi trebuie sa castigam din toate aceste mici amanunte, banii acestia putini se scot din mici amanunte", spune Iuliana.
De la un cap la altul al liniei, sacoul e gata intr-o ora. Fara cusur, fiindca tehnicienii tocmiti de clientii straini misuna prin fabrica, aproba sau nu lotul ce urmeaza a fi livrat si raporteaza in vest, daca merita sau nu sa mai comande la Caracal.
In plus, fiecare comanda e obtinuta in urma unui test.
E singurul moment in care numele romanesc apare pe eticheta, pe mostra de lucru. Abia apoi firma din vest face comanda.
Dar pe cat de apreciata s-a dovedit mana de lucru romaneasca, pe atat de prost e platita: cam un euro pe ora.
Ultimele date Eurostat plaseaza forta de munca romaneasca printre cele mai ieftine din Europa, cu un pret mediu brut de 4,2 euro pe ora. Dupa noi e doar Bulgaria, cu 3,5 euro pe ora.
PLATA PE ORA/ COST MEDIU BRUT/2011
SUEDIA: 39,1 EURO
MEDIA UE: 23,1 EURO
ROMANIA: 4,2 EURO
BULGARIA: 3,5 EURO
De fapt e vorba de 800 de lei + bonuri de masa si asta cu ore suplimentare cu tot. Dintre salariile romanesti, cele din industria textila sunt printre cele mai proaste.
Daca ar fi sa cumparam haine la pret de fabrica, asa cum le cumpara marile branduri, si le-am revinde, ne-am imbogati: pentru un pantalon executat impecabil de maini romanesti, clientii straini platesc cam 2 euro si 75 de centi.
In Asia fabricile cer si numai 1 euro 75 pe perechea de pantaloni.
Productia unei camasi costa uneori doar 1 euro, depinde cat de multe faci din acelasi model. O rochie 1 euro 60, un sacou 4 euro. Sunt costurile minime pe care brandurile le au cu manopera.
COST PRODUCTIE:
PERECHE DE PANTALONI - 2,75 EURO
CAMASA/BLUZA FANTASY - 1 EURO
ROCHIE: 1,60 EURO
SACOU: 4 EURO
PROFIT 5 - 10%
In aceste preturi intra si micul profit al fabricilor romanesti care ofera mana de lucru de vanzare: 5-10%.
In magazine adaosurile sunt naucitoare, daca fabrica vinde haina cu 1 euro, pretul ei in magazin ajunge si la 50, dar si la 100 de lei.
Disciplina in fabrica e aproape chinezeasca.




Video:http://debarbati.ro/fashion/4-euro-costa-productia-unui-sacou-de-firma-fabricile-din-romania-fac-haine-pentru-cele-mai-tari-branduri-din-lume-video.html