Droid Incredible 4G LTE are conectivitate 4G/LTE si NFC. Conexiunea Internet poate fi partajata pe un numar de pana la 10 dispozitive compatibile Wi-Fi. GALERIE FOTO
HTC lanseaza Droid Incredible 4G LTE, un smartphone Android compatibil 4G/LTE. Noul model are un display Super LCD qHD de 4 inch cu o rezolutie de 540 x 960 pixeli. Gadgetul are o baterie Li-Ion cu o capacitate de 1700 mAh.
Smartphone-ul are o camera cu rezolutia de 8 MP, autofocalizare, blit LED, senzor BSI, diafragma f/2.2 si distanta focala de 28 mm. Cu ajutorul functiei HTC Video Pic, telefonul poate realiza inregistrari video si fotografii in acelasi timp. Smartphone-ul are si o camera frontala pentru apeluri video.
HTC Droid Incredible 4G LTE este echipat cu un procesor dual-core cu frecventa de 1,2 GHz, chipset Qualcomm Snapdragon S4, memorie RAM de 1 GB si un spatiu de stocare de 8 GB, ce poate fi extins cu un card de pana la 32 GB, prin slotul microSD. Terminalul are conectivitate 4G/LTE, Wi-Fi, NFC, iar conexiunea Internet poate fi partajata pe un numar de pana la 10 dispozitive compatibile Wi-Fi.
Smartphone-ul are instalata cea mai recenta versiunea a sistemului de operare dezvoltat de Google, Android 4.0 Ice Cream Sandwich, interfata HTC Sense 4.0 si tehnologia Beats Audio. Noul model va fi disponibil pentru inceput in Statele Unite in reteaua Verizon.
Noul model va avea o baterie cu capacitatea de 2150 mAh
LG a lansat Optimus LTE2, primul smartphone cu o memorie RAM de 2 GB. Noul model are un display TrueHD IPS de 4,3 inch si o rezolutie 720p.
Smartphone-ul va avea instalata cea mai recenta versiune a sistemului de operare dezvoltat de Google, Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Cel mai probabil, LG Optimus LTE2 va fi echipat cu chipsetul Qualcomm Snapdragon S4.
Noul model va fi disponibil pentru in inceput in Coreea de Sud la mijlocul lunii mai a acestui an. Gadgetul va avea o baterie cu o capacitate de 2150 mAh.
Peste 60 la suta dintre romani cred ca situatia economica a tarii este foarte slaba si patru din zece romani considera ca situatia economica se va inrautati in urmatoarele sase luni, potrivit unui studio dat publicitatii de ISRA Center si citat de Mediafax.
Conform studiului 63 la suta dintre respondenti cred ca situatia economica actuala a Romaniei este foarte slaba si niciunul dintre cei care au raspuns nu crede ca Romania are o situatie economica buna.
Mai mult, patru din zece romani cred ca siuatia economica se va inrautati in urmatoatele sase luni, in timp ce doar sase la suta sunt optimisti.
In comparatie cu media tarilor membre aleUniunii Europene, mai multi romani detin o locuinta proprie si mai putini au masina.
Astfel, 70 la suta din locuitorii oraselor medii si mari detin o locuinta, in timp ce jumatate au masina. Pe de alta parte, la nivelul intregii populatii din Romania dateleEurostat arata ca procentul proprietarilor de case ajunge la 90 la suta, mult mai mare decat media statelor UE, care este de doua treimi.
In 2012, 15 la suta dintre proprietarii din mediul urban intentioneaza sa isi renoveze locuinta si opt la suta sa schimbe mobila sau sa realizeze alte imbunatatiri ale locuintei. Alti sapte la suta doresc sa cumpere sau sa construiasca o locuinta in urmatoarele 12 luni, suprafata medie dorita a noii locuinte fiind putin peste 100 de metri patrati.
In ceea ce priveste intentia de achizitiona un autoturism, zece la suta dintre cei care nu au masina intentioneaza sa cumpere una in urmatoarele 12 luni.
De asemenea, o treime din populatia urbana intentioneaza sa achizitioneze produse sau servicii bancare in urmatoarele 12 luni, cardurile si contul de economii fiind cele mai dorite produse bancare in 2012.
In ceea ce priveste creditele, intentia de achizitie se mentine la un nivel similar cu cel din anul precedent, sapte la suta intentionand sa achizitioneze un credit sau leasing auto in urmatoarele 12 luni.
Chiar daca pentru jumatate dintre romani cutremurele reprezinta o sursa de neliniste, asigurarea locuintei nu intra in planuri pentru cei mai multi dintre ei.
In urmatoarele 12 luni, aproape jumatate de milion dintre romanii din urbanul mediu si intentioneaza sa contracteze o polita de asigurare de viata si alti 250.000 au in plan pensia privata facultativa.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.108 persoane, reprezentativ pentru populatia in zona urbana (orase peste 50.000 de locuitori), cu varsta intre 20 si 60 de ani.
Eroarea maxima de esantionare este de ±2,9 la suta, la un nivel de probabilitate de 95 la suta. Datele au fost culese prin intermediul interviurilor fata in fata, la domiciliul respondentului, in perioada 17-29 februarie.
După recenta lansarea a platformei de comerţ online - Metro Office Direct, Metro România anunţă semnarea primului parteneriat co-marketing cu Google pe piaţa cash&carry din România.
Acest nou parteneriat strategic are drept obiectiv recompensarea clienţilor Metro prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor revânăzători care se înregistrează online în Metro Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.
Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti Metro România „au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor. (...) Este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii”, explică Marc Carena, directorul departamentului Management Clienţi al Metro.
De altfel, una dintre principalele priorităţi ale Google în România este „aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. Metro are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune şi Rareş Rusu, director de marketing la Google România.
În România, Metro a intrat în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, retailerul cu ânzări de 1,059 miliarde de euro în 2011, are o reţea de 32 de magazine în 24 de oraşe.
Metro Cash & Carry este reprezentat în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro în 2011.
Colectiaprimavara-vara 2012 se joaca cu volumele. Daca in laterale parul este scurt, in partea de sus a capului se pastreaza o anumita lungime.
Barbatul dandy (gen actorul disparut timpuriu James Dean) a ramas intotdeauna in topul tendintelor. Altfel spus, se opteaza pentru tunsoarea foarte scurta in laterale si la ceafa, dar mai putin deasupra capului.
Colectia Franck Provost, de exemplu, include toate tendintele masculine din acest sezon, potrivit Masculin.
Contraste
Pentru a evita look-ul unui baiat foarte cuminte si a da un plus de dinamism, nu ezitati sa mizati pe lungimi neregulate. Folositi un gel cu textura maleabila, ca sa pastrati supletea coafurii.
Volum
Parul de la ceafa si din laterale taiat foarte scurt. In schimb, partea de deasupra capului afiseaza inca o data o lungime sigura. Efectul ravasit poate sa va permita sa adaugati un plus de fantezie. Iar pentru o coafura mereu in "miscare" si flexibila, o atingere usoara cu ceara de par (wax) va poate ajuta.
Naturalete
Tunsori diferentiate, pastrandu-se lungimile in partea de deasupra capului. In plus, se joaca cu degradeurile de tonuri pentru a se crea imaginea de miscare. Finisarea cu ceara, efect perfect, dar si simpla uscare poate da impresia unei coafuri mai naturale si totusi foarte sofisticata.
Seductie
Tunsoare scurta in laterale, lungime deasupra capului cu suvite taiate neregulat. Pentru accentuarea acelui aspect "fals neglijent", e de preferat sa va coafati cu degetele, ajutandu-va de un gel de calitate.
Miscare
Miscare si dinamism sunt cuvintele cheie ale colectiei primavara-vara 2012. Tunsoare in romb in partea de deasupra capului, subtiata pe ansamblul parului, ca sa i se dea efectul de miscare. Ceara de par, folosita la varfuri, va creeaza un aspect seducator.
Toată pâinea arată la fel în raft. Amelioratorii sunt ascunşi în etichetele scrise mărunt. Cum o găsim pe cea făcută numai din sare, drojdie, făină şi apă.
Pâinea fără conservanţi şi aditivi alimentari este mai sănătoasă şi mai calitativă dar costă mai mult. Cea cu E-uri pare o afacere mai bună: ţine mai multe zile şi este mai ieftină. Când ajungi în sectorul de pâine din supermarket, toate sortimentele par la fel.
Cumpărătorii nu realizează că în compoziţie există diferenţe. Trebuie să citeşti atent etichetele scrise extrem de mărunt pentru a discerne ce fel de pâine cumperi. Unele conţin doar apă, făină, drojdie şi sare, iar pe altele scrie "amelioratori". Iată cum trebuie să le deosebiţi.
Un tur rapid printre rafturi duce la o concluzie: pâinea fără E-uri este în general mai scumpă. "Asta pentru că acei aditivi care conferă aspectul pufos şi care îl fac să dureze mai mult sunt înlocuiţi cu ingredientele de bază de o mai bună calitate. Concluzia este simplă: pâinea fără E-uri este mai calitativă decât cea cu E-uri", a spus Mihaela Bilic, medic nutriţionist.
Nutriţioniştii spun că varianta ideală este pâinea care conţine doar patru componente: făină, sare, drojdie şi apă. "Tot ce apare în plus nu poate să facă bine, conservanţii şi E-urile îşi pun la un moment dat amprenta asupra sănătăţii. Nu trebuie să uităm însă că acele E-uri sunt reglementate iar producătorii trebuie să respecte anumite cantităţi", a spus Mădălina Indrie, medic nutriţionist.
Cu E-uri şi fără B-uri
Pe termen lung, consumul frecvent de aditivi şi E-uri creează probleme. "Ideală este pâinea obţinută printr-un procedeu polifazat, care durează 24 de ore, cu o fermentaţie lentă. Cea mai bună este cea obţinută din măcinişul total, în urma căruia nu se aruncă nimic din bobul de grâu, nici tărâţa, nici germenul de grâu. Nu recomad pâinea albă, nu ne aduce aportul de fibre necesar, nu are complexul vitaminic B, nu are mineralele de care avem nevoie. Cu atât mai mult cu cât are şi conservanţi", a spus prof Mencinicopschi.
Secret: grăsimile hidrogenate
O pâine mai sănătoasă costă mai mult, cu 0,5 bani până la 1 leu. Etichetele respectă proporţia: sar în ochi, le vezi de la distanţă. La pâinea cu E-uri, etichetele sunt în general mici, informaţiile sunt îngrămădite şi greu de citit. "Se caută pâinea fără conservanţi, iar producătorii s-au aliniat cerinţelor. Însă dacă faci o pâine de calitate mai bună, creşte şi preţul", a mai spus dr. Bilic. Cele mai frecvente E-uri care apar în pâine sunt E472e, E 471, care îi dau o textură mai cremoasă. Acidul ascorbic şi cisteină sunt vitamine, fără pericol pentru organism, folosite pentru a înlocui vitaminele care se pierd în procesul de măciniş.
Grăsimile vegetale hidrogenate ajută la păstrarea prospeţimii pe o perioadă mai lungă, însă consummate frecvent sunt periculoase în special pentru sistemul cardio-vascular.
După cum promiseseră, cei de la Activision au dezvăluit următorul titlu al seriei Call of Duty. Şi, conform zvonurilor apărute, acesta se numeşte într-adevăr Call of Duty: Black Ops 2 şi este o continuare a titlului lansat în 2010.
La timonă se reîntoarce studioul Treyarch (responsabil, pe lângă primul Black Ops, şi pentru Call of Duty 3 sau Call of Duty: World of War), Black Ops 2 promiţând să fie cel mai ambiţios joc al seriei din ultimii ani. Bineînţeles, această expresie am auzit-o de fiecare dată când un nou Call of Duty era anunţat. Ce diferenţiază însă Black Ops 2de restul acestor titluri?
În primul rând, acţiunea va avea loc de aceasta dată (şi) în viitor. Mai exact, vor exista două perioade jucabile în Call of Duty: Black Ops 2. Acţiunea va începe în anii '80, cu acelaşi Alex Mason din primul Black Ops în prim plan. În această porţiune a poveştii, jucătorii vor face cunoştinţă cu Raul Menendez, noul personaj negativ din Black Ops 2.
Ulterior, firul epic se va muta în 2025, unde Menendez reuşeşte să declanşeze un nou război rece între Statele Unite şi Repuplica Populară Chineză. Evident, această a doua epocă în care se va desfăşura acţiunea va fi mult mai modernă, acţiunea desfăşurându-se de această dată prin ochii lui David Mason, fiul eroului din primul Black Ops. Responsabil pentru povestea din Black Ops 2 este David Goyer, nimeni altul decât unul dintre scenariştii filmelorThe Dark Knight şi Batman Begins.
Noul Call of Duty: Black Ops 2 va reprezenta un salt important pentru serie, atât în ceea ce priveşte campania single player, cât şi în materie de multiplayer. Pentru prima dată în cadrul acestor jocuri, în Black Ops 2 vor fi introdusemisiunile neliniare de tip Strike Force, în care jucătorul poate hotărî ce rol doreşte să îndeplinească pe câmpul de luptă, deciziile acestuia influenţând desfăşurarea campaniei de la acel punct în continuare.
Atunci când vine vorba de multiplayer, realizatorii lui Call of Duty: Black Ops 2 au fost ceva mai secretoşi, dezvăluind totuşi că modul Zombie din World at War şi Black Ops se va reîntoarce şi în acest nou titlu. De asemenea, Black Ops 2 a fost gândit încă din start pentru a se adresa scenei profesioniste de e-sports, fără a se şti însă dacă jocul va include sau nu suport pentru servere dedicate.
Totuşi, pentru a se asigura că noul Call of Duty: Black Ops 2 va fi cât se poate de autentic, cei de la Treyarch şi Activision au apelat la sfaturile lui Oliver North, locotenent-colonel în Marina Americană, condamnat (şi mai apoi achitat, la apel) pentru vânzarea de armament către Iran la sfârşitul anilor '80.
Call of Duty: Black Ops 2 va fi lansat pe 13 noiembrie 2012, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3. Între timp, vă puteţi face o idee despre cum va arată jocul admirând imaginile ataşate, precum şi primul trailer oficial din Call of Duty: Black Ops 2.
GALERIE FOTO - CALL OF DUTY: BLACK OPS 2 – SCREENSHOTS