Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 octombrie 2011

Street style Londra


Tommy Ton a ajuns și prin Londra pentru a realiza aceste fotografii pentru GQ. Se observă că este o diferență clară față de edițiile dinNew York, Paris sau Milano.
Sper ca aceste ținute să te ajute să faci combinații mai creative și pline de culoare.
Despre prima ținută pot spune că încă  nu m-am decis ce mi-a plăcut mai mult: cravata, sacoul sau combinația de nuanțe.
Ceea ce vei observa în fotografia de jos am să te rog să nu încerci așa ceva acasă.
Pe mine mă duce cu gândul la hainele care și-au piedut în timp culoarea și s-au decolorat.
http://men.mthai.com
Nuanța de galben este foarte integrată în ținută.
http://men.mthai.com
Bloggerul de Street Etiquette. Mi-a plăcut cum și-a asortat bareta aparatului foto la ținută.
http://www.anotherfashionblog.dk
Layering plus pată de culoare.
http://lovepuppy.tumblr.com/
sursa foto : http://men.mthai.com

sursa:stilmasculin.ro

Hainele matlasate – propunerea pentru garderoba de toamnă


Un element versatil care se poarte purta la costum este vesta matlasată. Ea se poate purta atât peste sacou cât și sub el. Pe lângă vestă au apărut multe verticole vestimentare având această caracteristică.
În primul rândA MATLASÁ ~éz tranz. (obiecte de îmbrăcăminte, materiale textile, mobile etc.) A căptuși cu un material secundar, efectuând cusături care scot în relief pe o suprafață externă diferite modele (dungi, pătrate, romburi etc.) (conform dex online).
În al doilea rând, este un articol casual-sport ușor și călduros care este excelent pentru al folosi ca și layering.
Aceste haine sunt confecționate din poliester sau nylon și mai au cusute unele părți din piele.
Mai departe, vreau să-ți prezint câteva piese vestimentare matlasate. Spor la vizionare.
streetetiquette.com
Haina duffle.
http://style-manual.tumblr.com/
Una dintre cele mai interesante piese vestimentare matlasate care cu siguranța vei atrage atenția și-ți va ține de cald este sacoul cu căptușeala Houndstooth.
http://mypantalones.tumblr.com/
Un alt model de sacou
http://springtextures.tumblr.com/
Cei curajoși pot încerca această mapă:
http://confessionsofatrueaddict.tumblr.com/
Vesta matlasată
http://iputmusicfirst.tumblr.com/
Îți recomand să eviți să porți astfel de cizme de cauciuc. Pe lângă faptul că nu au ce căuta în picioarele unui bărbat, ele arată oribil.
sursa foto : http://www.ifiwereaguy.com

sursa:stilmasculin.ro

Te asteptai sa fie urata? Uite cum arata fiica lui Mr. Bean:

Te asteptai sa fie urata? Uite cum arata fiica lui Mr. Bean:

Actorul Rowan Atkinson, 56 de ani, a venit duminica pe covorul rosu la premiera filmului “Johnny English Reborn” din Londra insotit de doua frumuseti: sotia si fiica lui, Lily, in varsta de 16 ani.

Lily are 16 ani si a venit alaturi de mama ei, Sunetra, si de celebrul interpret al lui Mr. Bean, care interpreteaza rolul unui spion prostut in comedia “Johnny English Reborn”.




sursa:protv.ro

VIDEO Merita sau NU sa cumperi noul iPhone 5? Vezi aici primul review al telefonului


VIDEO Merita sau NU sa cumperi noul iPhone 5? Vezi aici primul review al telefonului
VIDEO Merita sau NU sa cumperi noul iPhone 5? Vezi aici primul review al telefonului

Aparatul va fi lansat cel mai probabil joi, impreuna cu un model de iPhone 4 low cost, facut in Brazilia. Aici ai toate detaliile

Jurnalistii de la gizmodo n-au mai stat sa astepte lansarea iPhone 5 ca sa scrie primul review. Au strans toate informatiile care se cunosc despre dispozitiv si s-au pus pe treaba. Pentru ca totul sa fie cat se poate de clar, au facut rost chiar de aparate care folosesc o parte dintre componentele noului iPhone 5.   Forma iPhone 4 s-a dovedit a fi un telefon cu un design cam patratos, dupa parerile consumatorilor, iar iPhone 5 reprezinta un pas inainte in acest domeniu. Noul aparat e un pic mai subtire si sta mai bine in palmele noastre si in buzunare, iar colturile lui sunt ceva mai rotunjite, spun cei de la gizmodo.   iOS 5 Despre sistemul de operare cu care este echipat iPhone 5, se vorbeste de bine. Se spune ca ar fi una dintre marile imbunatatiri de care se bucura produsul. iOS 5 este inchegat si placut, iar daca nu ti se pare asa, ghinion. Nu te vei putea intoarce la versiunile precedente. Pentru cei care folosesc deja un iPhone 4i sunt enervati de bulele popup, avem o veste buna: ele dispar pur si simplu in iOS 5. Iar daca privesti un filmulet si cineva iti trimite un mesaj text, in partea de sus a ecranului vei vedea un text mic ce sta acolo doar cat sa-l vezi. Cei care se dau pe Facebook sau pe Twitter se vor indragosti de noul sistem de operare, caci acum vor avea informatiile mai bine organizare si nu se vor mai pierde printre ele. Noua aplicatie pentru camera este si ea mai bine facuta.   iCloud Pentru utilizatorii de iPhone, n-avem vesti grozave despre iCloud. Photostreaming-ul teleporteaza pozele de pe telefon pe Mac sau pe orice aparat cu iOS, dar numai via Wi-Fi. Mare atentie, insa! Nu exista niciun mod prin care sa stergi vreo poza indiscreta din stream. Deci aici, baietii de la Apple mai au de lucru.   Procesorul iPhone 5 e un telefon mult mai sprinten decat iPhone 4. Se misca mai bine in special datorita procesorului A5, acelasi pe care il gasim si pe iPad 2.   Ecranul Este de dimensiune mai mare, dar deocamdata nu se stie daca s-a umblat si la densitatea pixelilor. La fiecare nou iPhone lansat s-a observat un ecran imbunatatit, iar iPhone 5 nu va fi, probabil, o exceptie.   Camera E similara cu cea de la MyTouch 4G. Avem rezolutie de 8MP, senzor CMOS, iar in conditii nefavorabile zgomotul e mai putin. Camera cu care este dotat iPhone 4 este de 5MP.   Merita sa cumperi noul iPhone 5? Jurnalistii de la gizmodo spun ca da. Totusi, conteaza si pretul pe care il platesti pentru aceste specificatii. Daca vrei ceva mai ieftin, se va lansa si un iPhone 4 low cost, fabricat in Brazilia (foto la inceputul articolului).   Mai jos ai un rezumat al ultimelor zvonuri legate de iPhone 5, realizat de cnet. 
Surse: Gizmodo, cnet

GALERIE FOTO. Microsoft ar putea lansa un TELEFON REVOLUŢIONAR: două ecrane, două tastaturi, două baterii


Microsoft a depus, săptămâna trecută, la Biroul American de Patente şi Mărci Înregistrate, schiţele unuinou gadget care se anunţă revoluţionar.
Microsoft a depus, săptămâna trecută, la Biroul American de Patente şi Mărci Înregistrate, schiţele unui nou gadget care se anunţă revoluţionar.
Este vorba despre un smartphone cu mai multe accesorii detaşabile şi interschimbabile, scrie unwiredview.com.
Potrivit sursei, firma lui Bill Gates pregăteşte un telefon slide, însă tastatura poate fi scoasă şi înlocuită cu o altă tastatură, pentru jocuri. Utilizatorii vor mai avea la dispoziţie un al doilea ecran sau o baterie suplimentară.
În plus, unele dintre părţile componente pot fi folosite şi individual. Spre exemplu, al doilea ecran este şi un telefon de sine stătător, notează unwiredview.com.
Sursa spune că, deşi produsele de acest tip arată bine pe hârtie, ele nu prea suscită interesul publicului. LG, Palm, NTT Docomo şi Modu sunt patru firme care au scos astfel de gadgeturi şi au eşuat cu ele.

sursa:gandul.info

14 ponturi despre cum gandesc oamenii de succes


Cei mai de succes oameni din lume au ceva in comun: gandesc intr-o maniera total diferita de toti ceilalti. Mai mult, acest lucru se poate auto-educa, sustin cei de laBusiness Insider.


 14 ponturi despre cum gandesc oamenii de succes
John C. Maxwell, autorul volumului „Cum gandesc oamenii de succes”, a scris numeroase carti despre lidership si afaceri, volume ce s-au vandut in aproximativ 19 milioane de copii la nivel global.
Iata cateva dintre strategiile pe care Maxwell sustine ca persoanele intreprinzatoare le abordeaza in vederea obtinerii ceea ce doresc:
 
1. „A gandi in stil mare” tine de disciplina. Daca vrei sa devii din ce in ce mai bun, trebuie sa lucrezi din ce in ce mai mult.
 
2. Descopera unde trebuie sa-ti focalizezi mai mult energia, iar apoi foloseste-ti 80% din aceasta catre cele mai importante 20% dintre activitati. Aminteste-ti insa ca nu poti fi peste tot si nu le poti face pe toate. Mai mult, este indicat sa eviti sa devii multifunctional deoarece s-ar putea sa-ti afecteze 40% din eficienta, noteaza Maxwell in cartea sa.
 
3. Oamenii destepti isi exprima ideile, opiniile, vorbesc despre propunerile lor, insa aleg sa-si petreaca mare parte din timp cu persoane care reprezinta o provocare pentru ei, de la care au ce invata.
 
4. Sa ai o idee brilianta inseamna ceva, dar s-o pui in aplicare reprezinta cu totul altceva.
 
5. „Ideile au viata scurta”. Trebuie sa actionezi inainte ca termenul sa „expire”. Cu alte cuvinte, s-ar putea ca altcineva sa ti-o ia inainte si sa puna in aplicare exact lucrul la care tu te-ai gandit.
 
6. Lucrurile mari au nevoie de timp pentru a-ti demonstra daca sunt ori nu trainice, daca genereaza sau nu profit. Nu te arunca imediat inainte cu prima idee care-ti vine in minte.
 
7. Oamenii destepti colaboreaza intotdeauna cu alti oameni inteligenti.
 
8. Gandeste „out of the box”. Fereste-te sa gandesti ca majoritatea, nu te va ajuta prea mult acest lucru.
 
9. Pentru a gandi diferit, uneori inseamna sa faci lucruri diferite de toti ceilalti.
 
10. Pentru a aprecia ideile altora, trebuie sa inveti sa le evaluezi ideile.
 
11. Fii organizat cu tine si cu cei din jurul tau. Trebuie sa stii cand vei avea urmatoarele intalniri, pentru a-ti cuatinfica pasii, miscarile.
 
12. Incearca sa treci peste negativisme. Castigatorii intotdeauna gandesc in maniera „voi face asta”, „o sa obtin asta”.
 
13. Oamenii creativi sunt dedicati ideilor lor.
 
14. La sfarsitul fiecarei zile, este important sa-ti amintesti ca poti sa-ti schimbi felul de a gandi, ca poti oricand sa incerci sa privesti lucrurile din alta perspectiva. Si mai important este sa faci acest lucru.


sursa:incont.ro

Dansez pentru tine: Cine sunt vedetele feminine din noul sezon

Jojo, Catrinel Sandu, Andreea Ibacka şi Aylin Cadir sunt vedetele feminine care vor concura în cel de-al doisprezecelea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine", transmis de Pro TV, după jumătatea lunii octombrie, informează un comunicat.

Dansez pentru tine: Cine sunt vedetele feminine din noul sezon
Cele patru vedete feminine care se vor lupta în ringul visurilor după jumătatea lunii octombrie, la Pro TV, sunt pregătite să-şi folosească toate atuurile pentru a împlini visul partenerilor alături de care vor concura în sezonul al doisprezecelea.
Emoţionate, dar nerăbdătoare să "intre în pâine", vedetele îşi recunosc încă de la început temerile pe care au de gând să le învingă înainte de a începe concursul. Jojo, actriţa din "Serviciul Român de Comedie" - care va începe din octombrie la Pro TV -, actriţele Andreea Ibacka şi Aylin Cadir şi coregrafa Catrinel Sandu, care se va întoarce din America special pentru acest proiect, sunt fetele care au răspuns afirmativ provocării de a duce o luptă în paşi de dans pentru a ajuta o persoană aflată la nevoie.

Pentru Jojo, participarea la "Dansez pentru tine" înseamnă, pe lângă misiunea nobilă de a fi alături de un om aflat la nevoie, împlinirea celui mai mare vis al ei din copilărie: acela de a dansa. Jojo şi-a dorit de când se ştie să devină balerină şi chiar a studiat baletul un an şi jumătate, mergând apoi la cursuri de dans standard şi din nou la balet, când a mai crescut: "La trei ani mă prefăceam că merg în poante. Aşa am distrus câteva perechi bune de pantofi", a glumit actriţa.
Deşi dansul a fost prima ei iubire, Jojo iubeşte mişcarea în general, practicând baschet, aerobic şi înot. Dintre toate tipurile de activităţi fizice, cea mai mare plăcere a Cătălinei Grama este urcatul pe munte: "Un traseu de patru ore la urcare şi trei ore la coborâre poate fi cel mai bun şi sănătos antrenament", a spus Jojo.
Dintre toate provocările coregrafice care o aşteaptă la "Dansez pentru tine", Jojo se gândeşte cu nerăbdare la tangoul argentinian şi la rumba, "două dansuri care transmit pasiune, dorinţă, iubire...Ce poate fi mai frumos?", a spus ea. Actriţei nu îi este teamă de emoţii, ba din contra le aşteaptă cu nerăbdare: "Abia aştept să am emoţii... Din emoţie se nasc frumosul şi arta. Artistul este emoţie. Cum am putea altfel transmite tot ce avem de spus?", a mai spus Jojo al cărei atuu este credinţa în munca de echipă şi susţinerea celor dragi.
Catrinel Sandu, absolventă a Liceului de Coregrafie şi a secţiei de coregrafie din cadrul ATF, iubeşte dansul şi este nerăbdătoare să se dedice 100% competiţiei visurilor în paşi de dans. Deşi are emoţii uriaşe, pentru că este extrem de critică în ceea ce priveşte felul în care îi ies dansurile, cea mai mare temere a ei este însă aceea de a nu i se întâmpla accidente vestimentare, aşa cum a văzut în sezoanele anterioare: "Sunt o persoană pudică şi mi-e teamă să nu îmi cadă haine de pe mine, să nu mi se dezgolească diverse părţi ale corpului fără ca eu să-mi dau seamă. Ştiu că se poate întâmpla, pentru că în vâltoarea dânsului, nu poţi să ai grijă hainelor, însă aş vrea să pot să-mi cos hainele de piele direct, doar să ştiu că nu vor cădea", a spus Catrinel Sandu.


Venită special din America în ţară pentru a participa la acest proiect, Catrinel intră cu toate motivaţia şi implicarea în concurs, chiar dacă are în acelaşi timp un mare regret. Este pentru prima dată când stă departe de soţul ei, Gabi, pentru o perioadă atât de lungă de timp, însă are toată convingerea că show-ul pe care îl urmăreşte cu sufletul la gură de cinci ani şi din America merită toate eforturile.

Pentru Catrinel, dansul rămâne prima şi cea mai mare dragoste, iar dânsul ei preferat este încă din timpul facultăţii dânsul contemporan care oferă multă libertate de mişcare şi expresie. Deşi ştie că aşteptările coregrafice în ceea ce o priveşte sunt foarte mari, tocmai pentru că a studiat dansul, Catrinel are însă emoţii deoaece nu a mai dansat la nivel profesionist de ani de zile şi speră să-şi reintre repede în formă. Petrecerile la care a fost şi la care nu a stat deloc pe scaun au fost cele mai recente antrenamente de dans din ultimii ani, iar soţul ei, Gabi, i-a fost un partener de nădejde.

Pentru Andreea Ibacka lecţiile de dans sunt o premieră, însă este familiarizată cu muzica, mai precis cu vioara şi pianul pe care le-a studiat timp de opt ani: "măcar aud bine ritmul", a glumit actriţa. Deşi nu are o prietenie strânsă cu sportul, Andreea consideră că are o constituţie fizică potrivită pentru dans. Dacă ar fi să aleagă dintre toate dansurile, soţia lui Cabral ar alege probabil hip-hop şi R&B: "«muzică neagră» mă binedispune", a spus ea.
Cel mai des dansează în cluburile în care merge alături de soţul ei, însă în ultimele luni cei doi şi-au petrecut timpul liber mai mult acasă. O fire competitivă şi ambiţioasă, Andreea abia aşteaptă să înceapă concursul şi nu îi este teamă să muncească până la epuizare: "«Dansez pentru tine» este emisiunea mea preferată. Mai mult decât atât, tot concursul e gândit în scop umanitar. Simt că este momentul să încerc să îndeplinesc şi eu un vis. Să îi mulţumesc astfel lui Dumnezeu şi tuturor celor care m-au ajutat deja pe mine să-mi îndeplinesc visele", spune vedetă hotărâtă să nu se lase pradă emoţiilor şi temerilor şi să lupte până la capăt.

Aylin se bazează în competiţia visurilor pe sensibilitatea, bucuria şi entuziasmul care o însoţesc ori de câte ori are mari emoţii într-un proiect. Pregătirea ei în domeniul dansului este cea de care a avut parte la filmările pentru "Cu un pas înainte", când a lucrat mult pe dans clasic şi contemporan, iar dacă ar fi să-şi aleagă un stil preferat, nu ar alege unul de societate, ci mai degraba unul "de stradă".
De câte ori s-a gândit în trecut la perspectiva de a participa la "Dansez pentru tine", Aylin se speria, pentru că a avut prieteni care erau concurenţi şi care îi spuneau ce presupune asta. Până la urmă însă Aylin a ales să-şi testeze puterile în competiţia visurilor, chiar dacă îi este frică de stilurile noi de dans, de emoţiile transmisiunii în direct şi de tot ce presupune concursul de care depinde viitorul partenerului ei: "Mi-e frica de tot! Dar în acelaşi timp, abia aştept! Simt multe lucruri deodata. Încerc să nu ma gândesc la asta. Probabil când voi începe repetiţiile voi şti exact cum stau. Mi-e frică de dansuri, de direct. Nu mi-e teamă de concurenţă. Mi-e teama de fricile mele, mai degrabă. Mi-e teamă ca o să clachez, că o sa uit dansul în direct, că o sa vorbesc prostii", a mai mărturisit actriţa.

sursa:mediafax.ro

Mai sunt romanii innebuniti de promotii? Ei declara ca nu, realitatea ii contrazice

Toate marile lanturi de retail, aproape fara exceptie, se lauda cu “cele mai mici preturi”, “mega preturi”, “preturi mici de nu le vezi”. Inflatia de promotii aduce beneficii clientilor dar din ce in ce mai putine brandurilor care trebuie sa se reinventeze. Afla ce ar putea urma in viitorul apropiat din acest punct de vedere si ce strategii trebuie sa adopte companiile pentru a intretine “magia promotiilor”.
Baltasiu, Nielsen: In realitate, romanii inca

Baltasiu, Nielsen: In realitate, romanii inca "se dau in vant" dupa promotii


Spatiile special destinate pentru promotii incep sa fie din ce in ce mai “trecute cu vederea” de clientii din supermarket-uri, brandurile trebuind sa puna accent pe promotii “la raft”, in zonele cele mai tranzitate din interiorul unui magazin. Acestea sunt in special in apropierea culoarului principal si aproape niciodata imediat langa casele de marcat, pe culoarele secundare, considera Bogdana Baltasiu, clientservice manager la Nielsen Romania, prezenta la evenimentul Promotions 360.

“In cadrul studiilor Nielsen internationale despre sampoane, doar 1% dintre respondenti au recunoscut ca ar achizitiona produsele daca ar fi la promotie dar, in realitate, s-a dovedit ca atunci cand au gasit produse reduse ca pret pondrerea lor a crescut la peste 10%”, spune Baltasiu.

Practic, preturile produselor nu sunt atat de importante pentru romani, dar aceasta doar la nivel declarativ. In realitate, romanii inca “se dau in vant” dupa promotii si, in general, le place sa mearga la cumparaturi, printre rafturi, zilnic.

“Trei sferturi dintre romani cunosc foarte bine preturile la produse uzuale si cei mai multi cumpara si ceva in plus fata de ceea ce si-au propus cand au plecat de acasa”, mai spune Baltasiu, adaugand ca o cincime dintre romani remarca imediat schimbarea unui pret la raft.

Scopul promotiilor este de “a atinge consumatorul”, sa intre in inima lor pentru a scoate in evidenta brandul, si pe viitor.

Sursa foto: Advancetabs.com

Promotiile, de doua feluri: Cele ce ofera reduceri si cele care ofera premii

Promotiile, de doua feluri: Cele ce ofera reduceri si cele care ofera premii
Maia Novolan, director general la Syscom Digital, spune ca romanii iubesc activarea unidirectionala a campaniilor, cele in care se ofera trei produse la pretul a doar doua sau pur si simplu un anumit produs are pretul mai mic pe o perioada de timp.

“Cu toate acestea, observam ca, din cauza faptului ca au devenit deja extrem de uzuale, nu vor mai avea atat de mult succes in viitorul apropiat”, sustine Novolan. Ea considera ca o alta varianta pe care trebuie sa o ia in calcul cei ce realizeaza promotii este abordarea bidirectionala – patrezi pretul neschimbat dar faci concursuri, loterie.

“Campania nationala de acest fel ar trebui sa aiba, pe termen lung, scopul de a loializa clientii si de a produce baze de date despre ei, liste care se vor dovedi extrem de importante in viitor. Totodata, acest gen de campanii permite interactionarea mai facila si eficienta cu clientii – ori prin SMS-uri ori pe Web”, considera Maia Novolan.

Minusurile acestor campanii ar fi preturile uneori mai ridicate (mai ales cu logistica, in cazul oferirii de premii la nivel national) dar si asumarea riscurilor ca piata/consumatorii nu vor raspunde. 90% dintre promotiile bidirectionale se realizeaza prin SMS-uri si Web si durata pentru o promotie nationala nu trebuie sa fie mai mica de 12 saptamani. 

“In primele doua saptamani clientii abia afla de concurs/promotie. Apogeul este atins de obicei in saptamanile 8-10”.

Maia Novolan subliniaza ca este important ca premiile mici si multe sa fie oferite doar daca e facil ca utilizatorii sa intre in posesia lor.

Totodata, pentru acestea, este important sa nu frustrezi clientii prin indeplinirea multor formalitati de primire. “Inainte de a lansa campania, afla preferintele consumatorilor tai. In general, este bine ca mecanica promotiilor nationale sa fie simpla, daca targetul nu este format din “promotion freaks”, tineri inovatori. De asemenea nu trebuie absolut sub nicio forma sa se foloseasca in mecanism «trimite seria bonului de casa»”, subliniaza Novolan. 

Cei mai multi, interesati de premii in bani si masini

Cei mai multi, interesati de premii in bani si masini
Valoarea totala medie a unei promotii a scazut consistent in ultimii ani, influentata de criza economica. Astfel, in 2011,valoarea medie a promotiilor a scazut la jumatate fata de anii dinainte crizei, pana la circa 40.000 euro, “premiul cel mare” scazand si el ca valoare pana la o medie de 6.000 euro, conform unui studiu realizat de Mediapost Hit Mail.

In medie, un concurent trimite 4,2 mesaje pentru a castiga premii, cumulat pe Web si SMS. “Sunt cativa care trimit si mai multe, pe acestia ii numim «concursionisti», cei care dau mesaje calculat, cand considera ca sunt sanse mai mari de a castiga, la orele noptii, de exemplu. Numarul lor este insa destul de redus, sub 10% din total”, spune Marian Seitan, director general Mediapost Hit Mail.

Cei mai multi utilizatori sunt interesati de campaniile care ofera premii in bani, la mica distanta fiind cele ce ofera masini. Pe urmatoarele doua locuri sunt excursiile si, pe ultimul, electronicele.
 

Nu mai calcula valoarea promotiilor, ci a promoterilor!

Nu mai calcula valoarea promotiilor, ci a promoterilor!
Un punct cheie pe care companiile si brandurile ar trebui sa il ia in seama, si inca in mod serios, este valoarea pe care o pot aduce, sau nu, promoterii – acele persoane atat de atasate de brand incat “propovaduiesc” produsele, fara a fi platiti, in randul celorlalti.

Steve Jobs, fostul CEO Apple, a profitat din plin de acest lucru”, spune Alain Thys, managing partner Futurelab.  “Totul poate fi explicat, simplu si amuzant, prin urmatorul clip din filmul When Harry met Sally – I’ll have what she’s having! (servesc ce are si ea – n.r.)”.



Thys ofera exemple concrete care subliniaza importanta promoterilor dar si pericolul celor ce “urasc brandul”.

“La simpla intrebare «Ai recomanda acest produs altcuiva?», respondentii se impart in trei categorii – cei care detesta brandul, cei neutri care nu l-ar recomanda dar nici nu ar vorbi de rau despre el si cei mai valorosi, cei foarte entuziasmati”, spune Alain Thys.

De exemplu, in cazul unei companii de automobile, un studiu recent a relevat faptul ca un promoter a adus companiei un plus de bani de 15.000 euro in timp ce un client total nemultumit a provocat companiei pierderi de 1.500 euro.

In cazul companiei Lego, in SUA, un promoter a adus companiei, in medie, 693 dolari in timp ce asa-zisii “detractor” au provocat companiei pierderi de 1.500 dolari.

Deci, cum poti transforma simplii clienti in promoteri? Acest lucru nu se va realiza prin vanzaredirecta, advertising, promotii ci doar prin crearea unui “element UAU! Ceva ce uimeste atat de placut si constant clientii incat acestia vorbesc si fara sa constientizeze, pozitiv, de brandul tau”.

Philips a investit o suma formata din 9 cifre pentru “a crea” acesti promoteri. ING a demarat de asemenea, pe plan global, actiuni in acelasi scop, in Romania compania facand acte de caritate. Printre alte companii care pun mult accent pe acest segment se numara Activia sau Red Bull.

“Intrebarea pe care vrei sa ti-o pui este daca doresti sa ai o relatie de o noapte cu clientul sau o relatie cat o viata. Daca raspunsul este ca doresti o relatie de lunga durata, atunci sfatul meu este sa investesti intre 10 si 25% din bugetul de marketing pentru a crea promoteri”, incheie seful Futurelab. 


sursa:wall-street.ro