Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 noiembrie 2011

12 feluri de cizme, ghete si bocanci


Cizmele, ghetele si bocancii sunt elemente de baza pentru urmatoarele 5 luni. Invata sa identifici corect diferitele clase si tipologii.
Astazi voi proceda englezeste: te voi arunca in apa, urmand sa te intreb apoi daca stii sa inoti. Iti sar ulterior in ajutor si iti spun ca aceasta scurta calatorie in lumea incaltarilor pentru sezonul rece te va deconecta.
Chelsea boots – le recunosti usor dupa benzile elastice din lateral. Se incalta si se descalta uosr. Poate si de aceea succesul de care s-au bucurat in trecerea timpului.
Nu le vad neaparat ca si incaltari urbane, dar pot fi alaturate tinutelor casual cu mare succes.
Incearca, pentru inceput, o pereche neagra sau una maron inchis (tan).
Remember Beatles?
Lace up boots – sunt elegantele incaltari de sezon ce se alatura cu succes tinutelor business sau business casual. Provin, ca si desen, din oxford shoes sau derby shoes.
Incearca, pe cat posibil, sa eviti exemplarele cu gaici metalice. Acelea sunt pretabile tinutelor mai putin protocolare.
In variante mai degajate ca si linie constructiva, din familia lace up boots, fac parte si bocancii: din piele impermeabilizata,
in varii forme.
Lace up vine, asa cum ai dedus, de la simplul fapt ca modelul de fata se inchide cu sireturi pana sus.
Ca si subspecie, ii vei regasi la primavara sub forma de desert boots, gheata semi-inalta croita din materiale compozite sau piele intoarsa, cu talpa de neopren.
In combinatii reusite
Chukka boots – deja prieteni mai vechi, ii regasim astazi in clasificarea de sezon, aducandu-ti aminte ca sunt acel gen de gheata ce urca, din constructie, usor deasupra gleznei. Inchiderea sireturilor se face la 2, maxim 3 perechi de gaici.
Sunt ghete comode, care nu sunt pretabile tinutelor office, ci, mai degraba, tinutelor de week-end, alaturi de tercot, reiat, tweed, flanel, lana.
Cizma de calarie – linia inalta, eleganta, va atrage mereu atentia inspre calaret. E pacat ca nu mai sunt uzitate in masura in care au fost folosite in secolele trecute. Sunt parte integranta a paturii aristocrate si se fabrica in continuare pentru iubitorii sportului ecvestru.
Cizma de calarie o vei gasi alaturata tinutelor specifice, cu pantalon de calarie, curea si cravasa adiacenta.
Unii au incercat sa o urce pe podium. Nu vad locul ei acolo.
Cizma de vanatoare – numita si cizma Wellington, dupa numele celebrului general, capata de-a lungul timpului diverse alte denumiri: wellies, gumboot, rainboot.
Materia prima initiala, pielea groasa de bovina, e inlocuita, in vremurile moderne de PVC (policarbonatvinil) sau, in limbaj popular, “cauciuc”. Cei mai celebri in speta raman, de ceva vreme, cei de la Hunter, producatori localizati in Marea Britanie.
Multi sustin ca originea ar fi germana si in mod subsecvent au tras concluzia ca la baza acestui gen de cizma sta hessian boot.
De o eleganta aparte, a fost un element de baza al garderobei barbatului de secol XVIII.
Noi studiem si, daca e cazul, admiram. Dupa, aplicam. Polemicile le lasam pe seama altora.
Cizma gen cowboy – aparuta in deserturile Texasului si uzitata pe scara larga si de catre fermierul american modern. De la simple modele, pentru angajatii fermei de taurine si pana la modele incrustate, “de duminica”, genul si-a creat drum prin istorie cu mare succes.
In zilele noastre reprezinta un icon american adulat sau, dimpotriva, hulit de exegetii in domeniul vestimentatiei masculine.
Snow boots – asa cum ii spune si numele, e una din perechile obligatorii ale unui barbat ce traieste in tinuturi cu un climat nu foarte prietenos. Poate forma lor nu inspira admiratie, dar constructia lor sigur inspira caldura din belsug in zona picioarelor.
Se vor alatura unor tinute adecvate cusute din materiale groase, izolante: fleece, blana, lana groasa, etc.
Bocancul pentru catarare – impatimitii iti vor vorbi despre el zile intregi. Ca si alte elemente din domeniul alpinismului si catararii, a evoluat ca si tehnologie, in ultimii zeci de ani.
Fara doar si poate, performanta in domeniu, necesita echipament adecvat. Nu mai putin adevarat e faptul ca e contraindicat sa urci muntii in pantofi sport. E letal.
La fel de “letal’ e sa aduci bocancul de gen in context urban. Nu esti un outkast, ci doar un ciudat.
Tinuturile sovietice si scandinave au fost cele care au adus in prim plan exemplare consacrate in civilzatiile nordice. Acestea s-au pastrat, intr-o forma initiala sau adaptata, pana in zilele noastre.
Fac vorbire despre rigger boot, bocancul lucratorului pe platformele petroliere din Marea Nordului
despre mukluk, cizma traditionala de ceremonie din Groenlanda
si despre, mai celebrii, valenki,
cusuti din lana groasa, care, in lipsa impermeabilizarii, au fost fericit ingemanati cu un clasic galos.
Dincolo de clasic, tendinte sau saloane ale unei vremi sau alteia, vestmantul masculin a aparut, in mod evident, ca efect al unei nevoi imediate. Exemplele de mai sus sunt argumente pertinente despre functionalitate, ca atribut intrinsec al vestmantului sau incaltarii de gen masculin.
Pentru cei iubitori de adrenalina pe doua roti, ghetele (cizmele) de motociclist sunt un must. Fie pentru iubitorii de choppere,
pentru iubitorii de enduro,
sau pentru speed-bike (later edit),
producatorii s-au gandit la toate.
Despre ghete, cizme si bocanci, in principiu – Sustin ca ai de unde alege. Pledez pentru a face exercitii initiale cu o pereche neagra si una maron, ambele cu siret, ambele cu o linie ce se apropie de lace up boots.
Ulterior poti divaga de la tema principala, cu modele de piele intoarsa sau, de ce nu, cu o pereche decowboy boot, achizitionate din Las Vegas. Asa, ca o toana.
Nu uita: daca ti s-au udat, nu le usca in apropierea unei surse intense de caldura – pielea tinde sa se deformeze si sa crape. Lasa-i, mai degraba, sa se usuce la temperatura camerei, introducand in cizme sau bocanci fasii mototolite de ziar.
Si nu uita sa le ungi, din cand in cand, cu grasime animala. Nu se vor supara si ca multumire, te vor insotii multe toamne si ierni.


sursa:domnideromania.ro

Bucuresti: Strada – Episodul II


Am adunat pentru astazi o serie de instantanee pe care, de aceasta data, le las in dezbaterea voastra. Am sa adaug la fiecare doar un cuvant sau o serie restransa de cuvinte pentru a va face atenti la un element vestimentar, un accesoriu sau un anumit fel de atitudine – gresita sau corecta.
Din meniul zilei:
O geanta supra-dimensionata, o idee prea mare pentru purtatorul de fata
Esarfa unui asiatic pierdut prin Bucuresti
Jacheta M-65 (in dreapta), o imagine cu reminsecente militare
Bomber Jacket (jacheta “aviator”), nu intr-o alaturare fericita cu o palarie de fetru
O gasca vesela (sau nu?)
Umbrele trecutului
Din nou alaturi de noi si in aceasta saptamana, Valentin Niculescu. Ce spui, incepe sa-ti placa strada bucuresteana?

sursa:domnideromania.ro

ESQUIRE:Watch Porn: Tag Heuer Aquaracer Watch



Wear this watch because the blue dial works with your suits for work.
Aquaracer ($1,700) by Tag Heuer, bloomingdales.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1eNPgVkuK

GQ:Cold Killers: The Season's Best Hats and Scarves

Even proper layering won't warm the chill above your shoulders. This winter, protect your neck and your dome with these standout accessories

Read More http://www.gq.com/style/wear-it-now/201111/best-mens-winter-hats-scarves-wool-accessories#ixzz1eNOuVeSU

Criza din UE sapa groapa multinationalelor americane. 15 companii care dispar daca Europa se scufunda


Austeritate, crestere economica firava si amenintarea datoriilor suverane, care pot duce la disparitia monedei unice. Acesta este tabloul care infatiseaza Europa in acest moment, un continent care trece prin cele mai puternice convulsii de la sfarsitul celui de-Al Doilea Razboi Mondial si pana astazi. Prabusirea zonei euro ar scurtcircuita economia intregii lumi si ar duce la disparitia unora dintre cele mai puternice companii americane. Business Insider explica de ce.


 Criza din UE sapa groapa multinationalelor americane. 15 companii care dispar daca Europa se scufunda
Potrivit unui raport al Bank of America, per total, 14% din vanzarile companiilor americane se produc in Europa, de unde acestea fac un profit de 18%.
 
Iata mai jos o lista cu cele mai expuse companii americane la dispartie, in contextul crizei datoriilor din zona euro, majoritatea cu afaceri in inima Europei, adica exact acolo unde sunt cele mai grave probleme.
 
1 Coca-Cola Enterprises Inc. – vanzari in Europa: 100%

Coca-Cola Enterprises produce si vinde produsele Cola-Cola numai in Europa de Vest. Printre acestea se numara Coca-Cola, Diet Coke, Sprite, Dasani si Fanta.
 
2 First Solar Inc. - vanzari in Europa: 60%
 
First Solar produce panouri solare si echipamente pentru producerea energiei verzi.
 
3 Harman International Industries - vanzari in Europa: 60%
 
Harman International Industries este o companie care se ocupa de echipamente audio. Compania vinde sisteme audio pentru producatorilor auto BMW, Mercedes-Benz, General Motors.
 
4 XL Capital Ltd. - vanzari in Europa: 48%
 
XL Group este o companie de servicii financiare, cu sediul in Irlanda, care opereaza asigurari si reasigurari.
 
5 Sigma-Aldrich Corp. - vanzari in Europa: 45%
 
Sigma-Aldrich este o companie care dezvolta tehnologii si care opereaza in 40 de tari, majoritatea in Europa.
 
6 Priceline.com Inc. - vanzari in Europa: 45%
 
Priceline.com este o companie de turism care ofera clientilor bilete de avion si tarife de cazare cu reducere.
 
7 Accenture PLC - vanzari in Europa: 44%
 
Accenture este o companie de consultanta in management, servicii tehnologice si de outsourcing, cu birouri in 53 de tari.
 
8 Owens-Illinois Inc. - vanzari in Europa: 42%
 
Compania produce obiecte pentru impachetat si este specializata in containere pentru transportul sticlei.
 
9 Philip Morris International Inc. - vanzari in Europa: 41%
 
Compania de tigarete Philip Morris International s-a desprins din Altria Group din 2008, si produce brandurile Marlboro, L&M, Bond Street sau Red&White.
 
10 Western Union Co. -  vanzari in Europa: 41%
 
Companie de servicii financiare cu sediul central in Englewood, Colorado.
 
11 Autodesk Inc. - vanzari in Europa: 40%

Fondata in 1982, Autodesk Inc. este o multinationala Americana care produce tehnologii IT folosite in arhitectura, inginerie, manufactura si media.
 
12 Dentsply International Inc. -  vanzari in Europa: 40%
 
Companie care produce echiupamente folosite in medicina dentara.
 
13 Gilead Sciences Inc. -  vanzari in Europa: 40%

Companie farmaceutica, producator al medicamentelor folosite in tratamentul infectiilor cu HIV, hepatita B sau raceala.
 
14 McDonald's Corp. - vanzari in Europa: 40%
 
Cel mai mare lant de fast food din lume, McDonald’s are sediul in Oak Brook, Illinois, si aproape jumatate din vanzari sunt in Europa.
 
15 AON Corp - vanzari in Europa: 39%

sursa:incont.ro

Care este bărbatul anului 2011? Revista GQ a desemnat câştigătorul titlului - FOTO

Rapperul american Jay-Z a fost desemnat bărbatul anului 2011 în urma voturilor exprimate de editorii revistei GQ. Muzicianul american, considerat un "mogul" al muzicii hip-hop, apare şi pe coperta numărului din luna decembrie al acestei publicaţii.

Care este bărbatul anului 2011? Revista GQ a desemnat câştigătorul titlului
Actorul Michael Fassbender s-a impus la categoria "debut", iar actriţa Mila Kunis a triumfat la secţiunea "knockout". Cântăreţul american Justin Timberlake a împărţit primul loc în secţiunea "Showmen" cu actorul de comedie Jimmy Fallon, informează femalefirst.co.uk.
Jay-Z, pe numele său real Shawn Carter, în vârstă de 41 de ani, a vândut peste 50 de milioane de discuri pe plan mondial şi a fost recompensat cu 13 premii Grammy. Rapperul american este soţul cântăreţei Beyonce, care va naşte primul copil al cuplului în 2012.


sursa:mediafax.ro

Te-ai încălţa cu pantofi de un dolar? Unde va fi lansată încălţămintea

Preşedintele Adidas, Herbert Hainer, a anunţat într-un interviu că grupul german de echipamente sportive va lansa, în India, o pereche de pantofi sport la preţul de un dolar (0,74 euro), după eşecul aceluiaşi proiect în Bangladesh.


Te-ai încălţa cu pantofi de un dolar? Unde va fi lansată încălţămintea (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)
"Lansăm în India a doua etapă a proiectului. Spre deosebire de Bangladesh, acolo este posibilă o producţie masivă", a declarat Herbert Hainer, preşedintele Consiliului de administraţie al Adidas, într-un interviu acordat publicaţiei Die Welt.
"Pantofii vor fi comercializaţi în regiunile rurale indiene. Dorim ca proiectul să se autofinanţeze", a explicat Hainer, fără a preciza când va fi lansat produsul şi în ce provincii.

În anul 2010, compania bavareză, care înregistrează un profit constant în pofida contextului economic global, anunţa lansarea unei perechi de pantofi sport la preţul de un dolar în Bangladesh. "Din nefericire, acest lucru nu s-a întâmplat cum ne-am fi dorit", a precizat Herbert Hainer. "Am comercializat 5.000 de perechi în cadrul unui test de vânzare, dar am avut doar pierderi. Costurile de fabricare erau de trei dolari de pereche", a explicat el.
"În plus, trebuia să plătim 3,5 dolari la fiecare pereche pentru drepturi de import. Guvernul din Bangladesh ne-a pus mai multe piedici decât am fi dorit", a încheiat preşedintele Adidas.
Având o rată de creştere economică estimată la aproape nouă la sută pentru anul 2011, India are o clasă de mijloc în plină ascensiune, atrăgând investiţiile unor companii din întreaga lume datorită perspectivei de consum pe care o prezintă.

sursa:mediafax.ro

American Music Awards 2011: Care sunt câştigătorii galei - FOTO

Starul muzicii country Taylor Swift a fost marea câştigătoare a galei American Music Awards 2011, obţinând, duminică seară, trei trofee, inclusiv cel pentru cel mai bun artist al anului.

Taylor Swift (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La majoritatea categoriilor de premii, Swift a concurat cu senzaţia muzicii britanice Adele, care a câştigat, de asemenea, trei trofee, pentru cea mai bună artistă pop, cel mai bun album ("21") şi cel mai bun artist contemporan.
Însă Adele, care conducea în topul nominalizărilor, cu patru categorii, a ratat premiul pentru artistul anului, în faţa lui Swift, care a părut chiar surprinsă de această victorie.
"Este unul dintre cele mai nebuneşti lucruri care mi s-au întâmplat vreodată", a spus Swift. "Habar n-am ce trebuie să spun. Nu credeam că se va întâmpla", a adăugat aceasta.
În afară de premiul pentru artistul anului, Swift a mai obţinut premiul pentru cântăreaţa country preferată, pentru al doilea an consecutiv, dar şi pe cel pentru cel mai bun album country - "Speak Now".
Adele, care se recuperează după o operaţie la corzile vocale, nu a fost prezentă la ceremonie.
Nicki Minaj, care a deschis ceremonia cu hitul ei "Super Bass", a fost o altă mare câştigătoare a serii, în categoriile dedicate muzicii rap: artistul preferat şi cel mai bun album - "Pink Friday".
În categoriile dedicate muzicii country, celelalte premii importante le-au revenit lui Blake Shelton (cel mai bun cântăreţ) şi Lady Antebellum (cel mai bun grup).
Maroon 5 a câştigat premiul pentru cel mai bun grup pop/rock, în timp ce Bruno Mars a câştigat premiul pentru cel mai bun cântăreţ pop.
La categoriile dedicate stilului R&B, Rihanna a primit premiul pentru cel mai bun album ("Loud"), la care concura şi fostul ei iubit Chris Brown. De asemenea, Usher a fost numit cântăreţul R&B preferat, iar categoria feminină echivalentă a avut-o pe Beyonce drept câştigătoare.
Foo Fighters a câştigat premiul pentru cea mai bună trupă alternative rock, iar Jennifer Lopez a primit titlul de cea mai bună cântăreaţă latino.
De altfel, Lopez a cântat de două ori în timpul galei American Music Awards, o dată singură şi o dată alături de solistul Black Eyed Peas will.i.am.
De asemenea, Justin Bieber a cântat piesa sa dedicată sărbătorilor de iarnă "Under the Mistletoe", iar Enrique Iglesias, "I Like How it Feels".
Au mai cântat în timpul ceremoniei, printre alţii, Marc Anthony şi Pitbull, dar şi LMFAO.
Cea de-a 39-a ediţie a galei American Music Awards a avut loc la Nokia Theatre din Los Angeles, iar ceremonia a fost difuzată live de postul de televiziune ABC.
American Music Awards sunt unele dintre cele mai importante premii din industria muzicală americană, alături de Grammy şi Billboard Music.
Nominalizările la premiile Grammy vor fi anunţate pe 30 noiembrie.

sursa:mediafax.ro

[VIDEO] Cine este copilul care va cuceri lumea?


[VIDEO] Cine este copilul care va cuceri lumea?
Sursa: YouTube
Am descoperit-o pe fata secreta a lui Darth Vader! Lumea nu va mai fi la fel...
Da, este o gluma. O fetita a fost filmata in timp ce isi impingea masinuta de pe o masa. Jucaria a facut-o sa izbucneasca intr-un ras nebun de simpatic, cucerind astfel inimile celor care au vazut-o.

Clipul a facut senzatie printe internauti. "Nu ma asteptam la o astfel de reactie in mai putin de 12 ore dupa ce am postat filmuletu. Voi transmite toate felicitarile fiicei mele, dar sunt sigura ca asta face parte din planul ei", a declarat mama fetitei.


  

sursa:9am.ro

Haina de iarnă polo


Indiferent, de cât de bine eşti îmbrăcat sau cât de scumpe au fost piesele de pe tine, o haină potrivită care are semne de uzură sau este prea mare, nu va da bine. O haină clasică şi plină de tradiţie pe care ţi-o recomand, este cea poloEa este un produs clasic britanic, care a fost introdus americanilor de cătreBrooks Brothers în 1910 şi reprezintă în mare parte bărbaţii care au stil şi personalitate. Este asemănătoare cu haina Chesterfield, dar mai deosebită decât haina marinărească peacoat care devine din ce în ce mai populară.
O poţi recunoaşte după gulerul lat, reverele ascuţiţe, cele două rânduri de nasturi, buzunarele cu clapă şi manşeta de la mânecă.
De la apariţia hainei polo, ea a fost considerată ca o uniformă a jucătorilor de polo, deoarece era purtată de către ei în timpul meciului precum şi după finalul acestuia.
Dacă te gândeşti să-ţi achiziţionezi o haină polo, trebuie să iei în calcul, că nu va merge purtată la orice ţinută. O recomand doar la ţinutele elegante sau atunci când porţi costum.
sursa foto:http://www.ivy-style.com

sursa:stilmasculin.ro