Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 ianuarie 2012

VIDEO! Vezi un interviu emotionant cu Andrei Leonte!


Romanii au decis! Andrei Leonte are Factorul X! Dupa 6 luni de pregatire, repetitii si competitie, a venit si momentul deznodamantului. Aseara, Andrei, Alin si Iulian au dus o lupta crancena pentru marele premiu de 200 de mii de euro. Concurentul lui Mihai Morar a castigat 51 la suta din voturile telespectatorilor. Si, mai mult de atat, inimile romanilor.

Andrei Leonte
Cu lacrimi de fericire - asa a primit Andrei Leonte vestea cea mare. Emotiile i-au coplesit si pe colegii lui, dar mai ales pe Mihai Morar, cel care i-a fost mentor timp de 6 luni.
"Eu nu am avut in toate galele si auditile atatea emotii cate am dupa ce s-a terminat finala. Eu mi-am pregatit doar discursul de pierdant, asa ca a trebuit sa improvizez acum cand am castigat. Nu pot sa zic decat un mare, mare multumesc ! Asta e tot ce-mi sta in minte, pentru ca nu am ajuns singur aici", a marturisit Morar, completat de castigatorul X Factor.
Andrei Leonte a castigat voturile publicului printr-un show de exceptie. Intai a fascinat publicul cu vocea sa pusa in valoare de o piesa sensibila. Andrei a electrizat apoi sala, alaturi de trupa Vama.
Cu doar cateva ore inainte sa cucereasca definitiv inimile romanilor, Andrei si-a pastrat modestia si nu a dezvaluit nimic din ce avea sa urmeze.
Pe holuri, in cabine si la machiaj a fost un adevarat furnicar. Emotiile insa i-au cuprins pe cei trei concurenti cu doar cateva minute inainte sa urce pe scena. Andrei, Iulian si Alin au demonstrat ca sunt prieteni pana sa intre sub lumina reflectoarelor.
Imediat a venit si unul dintre momentele mult asteptate, prima piesa de grup. Au urmat apoi melodiile individuale. Andrei, Alin si Iulian au fost sustinuti de fostii lor colegi care se aflau in culise. 

"Ma simt recunoscator. [...] Inca nu stiu cum sa vorbesc despre lucrurile astea, nu m-am obisnuit ca oamenii ceara oamenii autografe. Aseara a fost cat toate celelalte gale la un loc! Cu Tudor Chirila a fost... nu am cuvinte, nu stiam cum sa le multumesc. A fost o energie pozitiva in sala, ne-au aplaudat, ne-au incurajat", a marturisit factorul X al Romaniei! 

Vezi un super-interviu cu Andrei Leonte!
 VIDEO: http://www.a1.ro/showbiz/vedete/video-vezi-un-interviu-emotionant-cu-andrei-leonte-185725.html 

La finalul showului, toata echipa X Factor a mers in club unde a petrecut pana dimineata. Andrei Leonte a fost asteptat de fani pentru o sesiune de poze si autografe.


sursa:a1.ro

STUDIU: Italienii cred că internetul este inutil


ISTAT, biroul oficial de statistici al Italiei a lansat un raport cu privire la percepţia italienilor asupra internetului, iar cifrele nu arată deloc îmbucurător pentru ţară: italienii nu sunt nici pe departe nişte internauţi, scrie Business Insider.
54,5% dintre italieni au acces la internet, cu 2% mai mulţi faţă de anul precedent. Aproape 60% dintre italieni deţin calculatoare, însă nu toate acestea sunt conectate la internet.

Ce este cu adevărat surprinzător este faptul că 26,7% dintre italieni cred că internetul este inutil.

Familiile deţin calculatoare în proporţie de 84,4%, însă numai 21% dintre acestea sunt conectate la internet. Cel mai vizitat website este Facebook.

26,3% dintre cetăţenii de peste 14 ani au făcut măcar o dată în ultimele 12 luni cumpărături pe internet, iar tranzacţiile s-au făcut în zona turismului şi a acomodării.

Peste 60% dintre italienii cu acces la internet nu ştiu să încarce texte pe website-uri, nu ştiu să joace online, să urmărească filme, să asculte muzică online sau să utilizeze reţelele de socializare. Rezultatele transmise de ISTAT sunt uşor îndoielnice, mai ales că acelaşi raport arată că 20 mil. de italieni sunt prezenţi pe Facebook, iar peste 12 mil. de italieni sunt activi pe Facebook. 

O veste îmbucurătoare pentru italieni este aceea că italiencele folosesc internetul în proporţie de 49,7%, cu 22% mai mult faţă de valoarea înregistrată în 2010. 56,6% dintre bărbaţii italieni utilizează internetul, în timp ce în anul precedent numai 37,1% îl foloseau.

Din ianuarie fumatul marijuanei în Olanda, interzis străinilor


Din luna ianuarie a anului viitor, guvernul olandez înăsprește regulile privind stabilimentele unde se poate consuma marijuana, după ce vreme de decenii așa numitele coffeeshops au reprezentat o modalitate de a atrage turiști străini în Țara Lalelelor, informează El Mundo.
Obligate să se transforme în cluburi închise, cu maximum 2.000 de membri, coffeeshops vor fi deschise doar pentru olandezi sau pentru străinii rezidenți în Olanda, măsură pe care proprietarii acestora o văd ca fiind sfârșitul afacerii lor.
”Cred că dacă un olandez are dreptul să fumeze marijuana, același drept îl are și un cetățean străin”, consideră Miranda de Bruin, proprietara unui astfel de stabiliment din Rotterdam. Aceasta consideră că este ”imposibil să aplici noile norme despre care nu ni s-a dat nici o informație”.
Ministerul de Justiție consideră că acest tip de turism este inoportun și de aceea a oferit coffeeshops o perioadă de timp pentru a putea face modificările necesare și pentru a avea o ”administrare controlabilă” cu datele tuturor membrilor.
”Noile măsuri care se vor aplica din ianuarie 2012 vizează trei provincii din sud, care se învecinează cu Belgia și Germania, urmând ca în 2013 să se extindă în întreaga țară”, a explicat purtătorul de cuvânt la Ministerului Justiției, Charlotte Mensen.
Cotidianul spaniol menționează însă că introducerea noilor prevederi se face sub semnul unei mari contradicții: reglementează modul în care vor funcționa coffeeshops, dar producția de cannabis continuă să fie ilegală.


sursa:capital.ro

De ce ai nevoie ca să câştigi la pariuri sportive: cunoştinţe sau noroc?


Peste 1,3 milioane de români îşi încearcă norocul, în fiecare lună la agenţiile de pariuri sportive. Norocul sau cunoştinţele? Asta e întrebarea, în condiţiile în care şansele de câştig sunt mai mari în cazul pariurilor sportive decât în cazul jocului la Loto, de exemplu, unde niciun fel de cunoştinţe nu te ajută să ghiceşti numerele care vor fi extrase.
În pariurile sportive, norocul este ca talentul în artă - ceva necesar, dar nu suficient, iar îndemânarea, cunoştinţele despre sport, echipe sau jucători sunt mai importante decât ceasul bun sau nimereala, spun reprezentanţii Asociaţiei Organizatorilor de Pariuri din România "Romanian Bookmakers".

Potrivit acestora, în cazul pariurilor sportive, norocul începătorului este depăşit de ştiinţa unei persoane experimentat, care poate spune dinainte care echipă este mai bună, care jucător e în formă sau care e starea de spirit înainte de meci.

Astfel, spre deosebire de alte jocuri de noroc, pariurile sportive ar putea ţine mai degrabă de o cunoaştere în amănunt a scenei sportive decât de norocul de moment.

Totuşi, nu putem neglija nici circumstanţele şi imprevizibilul, care de multe ori fac farmecul jocurilor. 

Farmecul jocului
"Dacă o echipă mai slabă nu ar avea nicio şansă să bată una mai puternică, dar absolut niciuna, la ce bun s-ar mai ţine meciul? Dacă un competitor cotat cu şanse mai mici nu ar putea să învingă într-o confruntare, de ce am mai fi interesaţi de joc? Unde ar mai fi frumuseţea provocării?", se întreabă organizatorii de pariuri.

Practic, aici intervine ştiinţa pariurilor sportive, care nu este doar matematică. Cunoscătorii se detaşează de amatori prin aceea că pot intui când o echipă cotată mai slabă sau un sportiv oarecare are motivaţia şi determinarea de a câştiga în faţa unui competitor mai bun.

Cât de mult poţi prevedea şi câtă marjă de eroare are asamblarea a  tot ceea ce ştii despre meciul sau competiţia respectivă? Cât la sută e cunoaştere şi cât la sută noroc? Răspunsul e unul matematic: puterea de prevedere şi de cunoaştere la pariurile sportive este invers proporţional cu necesitatea norocului. 

Altfel spus, cu cât cunoaşterea este mai aplicată şi mai cuprinzătoare, cu atât nevoia de noroc este mai mică. Ea rămâne undeva în subsidiar pentru a da farmec jocului. Altfel, pariurile sportive ar însemna doar rezolvarea unor ecuaţii matematice. 

Sfaturi pentru pariori
Pariuri sigure? Majoritatea oamenilor spun că nu există aşa ceva. Unii, însă, susţin contrariul. Care este reţeta lor? Jucătorul trebuie să aleagă două sau trei case de pariuri unde să mizeze atât pe pierderea unei echipe, cât şi pe câştigul acesteia, dar şi pe un scor egal.

Atenţie, aceste pariuri trebuie făcute cu cap, în urma unor calcule atente, deoarece, în caz contrar, riscaţi să ieşiţi pe minus. Astfel, dacă în urma calculelor bazate pe ultimele cote de câştig afişate de casele de pariuri rezultă că aţi ieşi pe plus, atunci merită să investiţi banii.

Vestea proastă este că această metodă în niciun caz nu vă va dubla banii şi va trebui să vă mulţumiţi cu un procent mic de câştig. Vestea bună este că, dacă veţi calcula atent, aveţi şansa să nu pierdeţi bani la pariuri.


sursa:capital.ro

Europenii au de două ori mai multe zile de concediu plătit decât americanii


Un studiu realizat de Expedia în perioada septembrie – octombrie 2011 arată că, în timp ce angajații din SUA beneficiază de 14 zile de concediu plătit, în majoritatea statelor europene concediul dureză peste 25 de zile.
Să fie acesta secretul menținerii SUA pe linia de plutire, în timp ce UE se afundă tot mai tare în criză? Conform „Expedia Vacation Deprivation Study”, europenii se bucură de cele mai multe zile de concediu plătit de angajator din lume. Astfel, dacă în SUA media anuală a zilelor de concediu este de 14, în Marea Britanie se ajunge la 25, în Danemarca, Franța, Spania și Germania la 30, iar în Italia la 28. Brazilienii au și ei 30 de zile de concediu în timp ce în Canada, Singapore, Mexic sau Japonia, angajații se bucură de mai puțin de 16 zile libere plătite.
Conform documentului menționat, la nivel mondial, media este de 24 de zile, patru dintre acestea fiind pierdute de angajați în special din cauza lipsei banilor sau a întârzierii ori anulării rezervărilor.
O altă constatare interesantă a studiului este că majoritatea angajaților din întreaga lume preferă să împartă concediul într-o perioadă mai lungă și mai multe scurte. La nivel mondial media arată că 38% preferă această variantă, în timp ce 24% apelează la împărțirea concediului în doar două etape lungi, iar 19% își iau mai multe vacanțe scurte. 52% dintre salariații din lume își doresc să aibă concediu în lunile de vară, 17% în toamnă, 16% iarna și doar 14% primăvara.


sursa:capital.ro

Cât costă ceasul lui James Bond


Ceasul de mană purtat de unul dintre primii care l-au întruchipat pe James Bond va fi pus în vânzare la o licitație "Christie’s" pentru o sumă cuprinsă între 230.000 și 450.000 de dolari.
Este vorba despre Rolex-ul pe care actorul britanic Roger Moore l-a purtat în anul 1973 în filmul "Live and Let Die", din seria James Bond. În film, ceasul de spion declanșează un câmp magnetic foarte puternic, care oprește un glonț. Carcasa este gravată cu semnătura lui Roger Moore, iar cureaua este cea originală, produsă de Rolex în 1972.
În urmă cu un an, ceasul unui alt James Bond, Daniel Craig, a fost vandut la licitaţie pentru suma de 215.309 de dolari, prin casa de licitaţii Antiquorum. Ceasul, marca Omega Seamaster Planet Ocean, făcea parte din cele 300 de obiecte marca „James Bond” scoase la licitaţie la Geneva, tot atunci. O astfel de podoabă nu costă mai mult de 2.500 de dolari în magazine.
Seria achizițiilor uimitoare a continuat cu un inel cu ceas Omega care a aparţinut actriţei Ursula Andress, care a jucat alături de Sean Connery într-un alt film marca "James Bond", "Dr. No". Inelul a fost adjudecat contra sumei de 292.098 euro.  










Sursa: hodinkee.com

Inditex, deţinătorul brandurilor Zara, Berska şi Massimo Dutti, renunţă la codul de bare


Grupul Inditex deținătorul brandurilor Zara, Pull & Bear, Berska și Massimo Dutti spune adio codului de bare de pe etichetele produselor și își reduce costurile logistice prin folosirea tehnologiei RFID (identificare prin frecvență radio) care se bazează pe stocarea și identificarea datelor fără atingere, la distanță, prin unde radio, scrie El Mundo.
Tehnologia RFID este folosită în multe domenii și ajută la îmbunătățirea inventarelor, urmărirea produselor. Se folosește la controlul pașapoartelor, aplicarea taxelor rutiere pe anumie autostrăzi, respectiv urmărirea produselor.  

În Statele Unite, doar Wal-Mart și Macy’s  folosesc acest sistem, iar Inditex ar putea deveni primul mare grup spaniol care folosește această tehnologie în locul tradiționalului cod de bare. 


sursa:capital.ro

Malvensky Charms - primul magazin online de bijuterii pe Facebook


Reţeaua socială a momentului - Facebook - nu mai este doar un loc în care să-ţi reîntâlneşti prietenii sau să-ți pierzi timpul cu diverse jocuri, ci și un instrument de business prin care să-ţi promovezi gratis afacerile și chiar să vinzi. Știrista TVR Malvina Cservenschi e prima care își vinde brandul ”Malvensky Charms” în social media.
După lansarea oficială a celor două colecții "Make a wish and let it happen" și "My First Diamond", brandul Malvensky Charms și-a deschis magazin virtual. Brățările pe fir roșu care îndeplinesc dorințe, create și semnate de Malvina Cervenschi, sunt în oferta primului magazin online desfășurat exclusiv pe platforma Facebook. 

Disponibil acum și internațional, Malvensky Charms devine astfel cel mai avangardist brand din România. ”Ce poate fi mai simplu decât să comanzi brățara sau colierul preferat direct din pagina de Facebook, fără a pierde și mai mult timp pe site-uri adiacente?”, întreabă Malvina Cservenschi. Răspunsul îl dă tot ea: ”Experiența social media înseamnă mai mult timp câștigat și mai puțin stres”.

Fanii Malvensky Charms au posibilitatea de a cumpăra orice produs din catalogul Malvensky direct de pe această platformă. Brandul are deja o bază de 4000 de fani, înregistrând o creștere semnificativă în ultimele două luni.

Magazinul - www.facebook.com/malvensky - folosește aplicația fBoutik, dezvoltată de  agenția Tuio Social Media.




sursa:capital.ro