Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 ianuarie 2012

Coafuri 2012


Coafurile 2012 propuse de designeri sunt diversificate, pentru orice lungime si tip de par, de la bucle lejere la cozi de cal stranse sau lejere, pozitionate sus sau jos, pana la cocuri perfecte sau dezordonate.
Noi am ales cele mai trendy coafuri de pe podiumul prezentarilor de moda pentru sezonul 2012 si mare ne-a fost surpriza sa constatam ca indiferent de lungimea parului, exista cate o duzina de coafuri disponibile pentru orice tip de par, pentru orice lungime si pentru orice culoare.

Impletituri

Nu cred ca exista vreo coafura mai practica, mai romantica si mai usor de realizat decat impletiturile de tot soiul. Se pare ca mai multi designeri sunt de acord cu aceasta afirmatie, atata vreme cat au optat pentru diverse tipuri de impletituri. Ce puteti voi sa faceti pentru a avea o impletitura diferita decat cea a celorlate fashioniste este sa adaugati anumite detalii, in functie de preferinte.
Daca optati pentru impletitura simpla din show-ul lui Lanvin sau Carlos Miele, puteti sa ii adaugati un accesoriu de par precum o bijuterie sau o banda de par colorata, poate chiar si o esarfa, pentru o “coafura 2012″.
Puteti alege si o impletitura cu carare pe mijloc, asa cum au ales cei de la Y3, sau sa mergeti pe varianta dezordonata si incalcita, asa cum ne recomanda Michael Kors.

Cocurile si nodurile in coafurile 2012

Un alt stil preferat de designeri a fost parul prins in cocuri si noduri, pozitionate sus sau jos, realizate mai strans sau mai larg. Puteti alege de la cocul de balerina, la cele mai complicate noduri sau la cele mai ciufulite cocuri. Aceste coafuri sunt perfecte atunci cand doriti un plus de feminitate, cand alegeti o tinuta care are nevoie de o coafura feminina. Alegeti cararea pe o parte a la Chanel sau daca sunteti fane a stilului old glamour, puteti merge pe varianta Sonya Rykiel. Pentru o aparitie casual, alegeti varianta din show-ul Dolce & Gabbana.

Bretonul in 2012

Bretonul a devenit si el un stil de coafura in tendinte pentru anul viitor. Puteti alege bretonul drept, dar cel mai trendy sezonul ce vine este bretonul scarit, mai lung pe extremitati si mai scurt pe mijloc, in stilul Brigitte Bardot.

Cararea pe mijloc – tendinta 2012

Podiumul prezentarilor a fost impanzit cu stiluri de coafura lejere, dintre care unul dintre cele mai populare a fost parul lasat liber, cu cararea pe mijloc. Chloe si Versace, Alexander Wang si Anna Sui sunt doar cativa dintre designerii care au optat pentru acest look casual si natural. Aceasta coafura este foarte feminina, simplu de realizat si in plus, cararea pe mijloc subtiaza fata, fiind alegerea perfecta pentru o forma patrata sau rotunda.

Coafuri 2012 – parul scurt

Asa cum va spuneam, in acest sezon nu exista lungime de par care sa nu fie la moda! Parul scurt va avea un comeback fantastic; stilurile feminine si cele pixie vor fi vedetele sezonului;  daca va ganditi de ceva vreme sa va taiati parul scurt, acum e momentul! Pentru a aranja coafura, inspirati-va din show-urile Rag & Bone, Lanvin si Giambattista Valli.

Coada de cal in coafurile 2012

Dintre cele mai populare coafuri 2012 puteti alege coada de cal care va avea, spre deosebire de alte sezoane, libertate totala in ceea ce priveste pozitia: fie ca o realizat jos, in zona cefei, fie ca o purtati mai sus, veti fi oricum in tendinte.  Designerii au manifestat o preferinta pentru cele prinse la ceafa si ceva mai dezordonate, insa voi puteti sa o ridicati si mai sus, in functie de care este stilul care se potriveste cel mai bine formei fetei.


sursa:stilistele.ro

Top 10 piese inca la moda in 2012(women)


Eh, stiti cum e cu moda; azi se poarta, maine nu se mai poarta o culoare, un anumit model sau un material, poate o textura. Anul 2011 a fost unul bogat intendinte, dar si in culori. Daca va intrebati ce puteti pastra si pentru 2012, iata un top al pieselor care se pot purta si in 2012, in aceeasi interpretare sau intr- o alta, actualizata.
1. Rochia din dantela- rochia din dantela va continua sa se poarte, insa accesorizata altfel decat in 2011, iar culorile preferate vor fi albul si cremul. Accesorizati-o in asa fel incat sa obtineti un look de papusica de vitrina: cu cat mai multe accesorii feminine: perle, cercei bogati in cristale, manusi scurte, genti de mana (nu de umar), pantofi de inspiratie retro.
2. Trenciul- v-am mai spus eu multe si marunte despre trenci; cert e ca nu se va demoda niciodata; vor exista doar reinterpretari ale acestei piese, care vor inviora modelul clasic. In 2012 se vor purta trenciurile in doua culori (spre exemplu cel crem cu maneci negre), sau cele colorate.
3. Pantofii Stiletto- tocuri interminabile subtiri si boturi ascutite: cu astea veti pasi in 2012 si cu astea veti defila pe parcursul intregului an; acesti pantofi vor fi preferati in detrimentul celor cu platforma; se va produce o revenire la clasic din punct de vedere al designului pantofului, insa indrazniti sa ii purtati in combinatii cat mai neasteptate!
4. Rochii si fuste scurte si voluminoase- pentru inspiratie, revedeti colectiile Thakoon si Mary Katranzou. Adaugati si imprimeurile daca sunteti o fire mai indrazneata, iar daca aveti mai multe fuste scurte largi, va puteti confectiona singure un tutu pe care sa il purtati sub fuste, pentru a le da volum.  Voi realiza curand un DIY, pentru ca tutu-ul e si pe lista mea ca piesa cheie pentru anul viitor.
5. Ochelari de soare cu rame sau lentile colorate – probabil ca fiecare dintre voi si-a achizitionat deja o pereche anul trecut; le puteti pastra si pentru anul asta, pentru ca se vor purta atat lentilele colorate, cat si ramele colorate.
www.selectism.com
6. Culori cheie ale anului: alb si crem/nude- inlocuiti vesnicele negru si gri pentru o aparitie luminoasa: combinati piese de culoare alba cu piese de culoare crem sau nude. Anul trecut ati cumparat in mod sigur cateva piese de culoare alba; reinterpretati-le in combinatie cu crem sau nude, obtinand astfel un look proaspat si diafan. Pentru inspiratie, vedeti colectia Chloe primavara-vara 2012.
7. Palaria de inspiratie 20′- revedeti colectia Ralph Lauren pentru a va inspira: palariile sale evoca exact acea perioada, iar The Great Gatsby de Scott Fitzgerald descrie atat de bine atmosfera acelei epoci, incat este lectura obligatorie pentru inspiratie!
8. Abdomenul la vedere- nu-i asa ca v-a fost dor de aceasta tendinta? Sper ca ati inceput cursurile de Pilates, pentru ca anul acesta renuntam la straturile (de orice fel) si ne expunem pielea! Nu oricum, ci cu fuste sau pantaloni cu talie foarte inalta si cu umerii acoperiti de jersee, bluze, tricouri sau sacouri! Gwyneth Paltrow a fost curajoasa si a dat tonul acestei tendinte, cu ajutorul unei rochii din colectia Pucci. Pentru inspiratie, vedeti colectia Prada primavara-vara 2012.
9. Color blocking- oricat de sufocanta a fost aceasta tendinta in 2011, se pare ca se va mentine si in 2012, usor mai potolit: vom alege de data asta culorile pastel pentru a crea tinute color block. Pentru inspiratie, vedeti colectia Phillip Lim primavara-vara 2012.
www.style.com
10. Pielea- piesele din piele vor deveni piese de zi, care se pot purta in orice ocazie; 2011 a dat tonul la aceasta tendinta, 2012 continua, incuranjandu-ne sa alegem rochii din piele pentru ocazii speciale, sau sa purtam tricoul clasic din piele creat de Celine.




sursa:stilistele.ro

10 piese esenţiale în garderoba bărbătească


Unui bărbat nu trebuie să-i lipsească din garderobă câteva obiecte vestimentare, indiferent de stilul de viaţă.

Aşa cum femeile au un little black dress, o cămaşă albă sau o fustă conică drept haine obligatorii în dulap, aşa şi bărbaţii îşi pot rezolva dilemele vestimentare cu uşurinţă, bifând şi achiziţionând fiecare element de pe o listă. 

Într-adevăr, spre deosebire de femei, bărbaţii pun mai puţin accentul pe vestimentaţia lor şi, cu aceste 10 elemente, pot schimba mai multe lookuri, părând mereu altul. Oricât de schimbătoare ar fi moda şi tendinţele, câteva articole de îmbrăcăminte sunt eterne şi trebuie să se găsească în dulapul oricărui bărbat care se respectă. Acestea se pot îmbina şi asorta cu uşurinţă şi nu se demodează niciodată. Important este ca ele să fie croite perfect şi ajustate pe corpul tău, dar şi să fie de calitate bună, din materiale rezistente. 

Costumul bleumarin sau gri
 

Chiar dacă în fiecare an există doar câteva ocazii la care să porţi costum, e minunat să-l ai la dispoziţie atunci când se iveşte un eveniment neaşteptat. În plus, sacoul poate fi purtat fără probleme împreună cu o pereche de jeanşi sau pantaloni casual, pentru o ocazie care nu cere vestimentaţie "la patru ace". Cel mai important este ca acest costum să fie bine croit şi să îţi pună în valoare corpul. Pentru varietate, îl poţi purta cu cravate şi cămăşi diferite. 

Pantofii negri
 

O combinaţie interzisă în moda masculină este cea a pantofilor negri cu o curea de orice altă culoare. Încălţămintea şi cureaua trebuie să se asorteze întotdeauna. Pantofii negri, cu model clasic, te vor ţine un an sau doi dacă îi porţi frecvent, chiar mai mult dacă sunt doar pentru ocazii speciale. Nu uita să-i asortezi doar cu şosete negre, orice altă culoare fiind de prost gust. 

Cămaşa albă
 

Trebuie să ai mereu în dressing o cămaşă albă, elegantă, pentru a o purta la un costum sau pantaloni pentru evenimente formale. Acest articol nu va ieşi niciodată din tendinţe şi poate fi purtat şi la serviciu şi la ocazii.

Cravata uni

Acest obiect vestimentar este esenţial, pentru că are efect de completare a costumului şi a ţinutei. Cravatele într-o singură culoare nu se demodează niciodată, însă pe lângă acestea ţi-ar prinde bine să cumperi odată pe an câte o cravată, în funcţie de tendinţe – lungime, lăţime, imprimeu şi chiar nuanţe. 

Sacoul blazer bleumarin
 

O jachetă deosebită poate face o ţinută casual să pară mai elegantă sau o ţinută mai elegantă să devină mai casual. Blazerul trebuie să fie croit cât mai simplu, şi să nu aibă elemente extravagante care să se demodeze în următorul sezon. Blazerul este potrivit pentru orice perioadă a anului. 

Jeanşii
 

Pantalonii din denim albastru, croiţi clasic, sunt unul dintre cele mai versatile obiecte vestimentare. Sunt comozi, arată bine când sunt proaspăt cumpăraţi, dar şi atunci când se uzează – câteodată jeanşii mai vechi sunt chiar mai fermecători astfel. Ei pot fi combinaţi cu uşurinţă cu orice: pantofi mai eleganţi, tenişi, sandale sau mocasini. 

Cămaşa casual/tricoul polo
 

Cămăşile de zi cu zi, cu pătrăţele colorate, dungi sau alte imprimeuri, arată bine pe orice bărbat şi sunt cât se poate de comode. Cât despre tricoul polo, acesta este probabil cel mai comod element de pe listă şi mai simplu de achiziţionat. În consecinţă, ar trebui să ai mai multe asemenea tricouri în dulap, în mai multe culori. 

Haina sau pardesiul
 

Pentru anotimpul friguros, haina nu trebuie să fie neapărat lungă până în pământ. Lungimea optimă a hainei sau a pardesiului este cam de trei sferturi din înălţimea ta. Haina este punctul final al unui outfit perfect şi poate fi purtat cu absolut orice de pe această listă, inclusiv jeanşi. 

Servieta
 

Aceasta nu trebuie să aibă un model anume. Poate să fie întărită sau nu, depinde de greutatea pe care o porţi zilnic. Servieta poate fi şi o geantă de tip mesager – dar un model clasic, fără imprimeuri şi texte extravagante – cu o singură baretă, purtată pe un umăr. 

Costumul relaxat
 

Piesele acestuia - sacoul şi pantalonii - pot fi purtate împreună sau separat, depinzând de nevoile tale şi de programul zilnic.

ASORTAT 

Accesorii obligatorii pentru a completa o ţinută
 

Tenişii au devenit, în ultimii ani, din ce în ce mai şic, iar unii bărbaţi mai forţează nota din când în când şi îi poartă şi la costume – inclusiv vedete de la Hollywood. 

Portofelul din piele este un accesoriu musthave, superior celor din alte materiale. Portofelul din piele maro sau neagră e mai rezistent decât alte modele şi arată bine şi la ocazii casual, şi la ocazii elegante. Ca toate obiectele din această listă, nici portofelul din piele nu se va demoda vreodată. Mai degrabă banii din el îşi vor pierde din valoare. 

Ceasul este cea mai importantă bijuterie de care are nevoie un bărbat. În consecinţă, modelul acestuia trebuie să fie clasic şi lipsit de ostentaţie. Un ceas spune multe despre bărbatul care îl poartă, aşa că ai grijă cum îl alegi şi nu te zgârci! Dacă ai unul singur, acesta trebuie să fie purtat şi la ocazii formale şi la cele mai puţin pretenţioase. 

În timpul iernii, vei avea nevoie de mănuşi şi fular, pe care le vei alege la fel ca pe celelalte obiecte vestimentare: cu modele cât mai simple, care să-ţi vină bine, construite din materiale practice şi rezistente. 

Pantofii casual care arată mereu bine sunt cei fabricaţi din piele întoarsă, de culoare maro, care sunt perfecţi pentru primăvară şi toamnă. Aceşti pantofi se potrivesc cu orice ocazie, chiar şi cele mai pretenţioase.


128 de ani 

a împlinit una dintre cele mai îndrăgite mărci de cămăşi clasice, Hamilton


sursa:evz.ro

joi, 5 ianuarie 2012

Țesătura Twill


Una dintre teșăturile pe care le recomand bărbatului stilat este twill-ul. Pentru a putea fi diferențiat, el  este un postav cu țesătura în diagonală. Acestă țesătură, poate fi întâlnită lachino, denim, tweed și gabardină. Dacă se folosește bumbacul pentru o astfel de țesătură, atunci el devine mai rezistent la șifonare și uzură.
Twill este prezent atât la pantaloni, cămăși,costume precum și haine groase.
Știu că este un articol scurt, dar am vrut să atenția acestei tip de țesături.








Detaliu tesatura
Detaliu pantaloni
sursa foto: http://aheadlongdive.com


sursa:stilmasculin.ro

ESQUIRE:Shoe Porn: Salvatore Ferragamo Wingtip Oxford


Walk in these when there's slush on the ground.
Wingtip oxford ($540) by Salvatore Ferragamo, ferragamo.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/#ixzz1icL8k0dz

GQ:Your Morning Shot: Jacques Cousteau



cousteau.jpg
"Man has only to sink beneath the surface, and he is free."


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2012/01/your-morning-shot-jacques-cousteau.html#ixzz1icKKK68n

S-a dat startul la promoţii din prima zi a anului. Cumpărătorii nu se mai lasă convinşi prea uşor


S-a dat startul la promoţii din prima zi a anului, dar cumpărătorii nu se mai lasă convinşi prea uşor"În 2010, spre deosebire de anii anterior, nu mi-am cumpărat cadouri de Crăciun şi mi-am păstrat banii pentru perioada de reduceri", spune Paula Rogojanu, care a ieşit la cumpărături într-un mall din centrul capitalei.

Numărul românilor care şi-au mai păstrat ceva economii pentru a prinde promoţiile din ianuarie nu este foarte mare, luând în calcul numărul de vizitatori din timpul săptămânii prezenţi în centrele comerciale din Bucureşti. Mai mult, nici reducerile afişate de magazine nu-i mulţumesc pe consumatori.

"Reducerile nu sunt însă semnificative şi nu sunt aplicate pentru multe produse. Eu am văzut o pereche de pantaloni care mi-au plăcut şi nu au reducere", mai spune Paula.

Chiar şi aşa, preţurile cu până la 50%, uneori chiar 70% mai mici nu sunt suficiente pentru a-i face pe români să se înghesuie în magazine.

"Aceasta nu e perioada de reduceri. Este perioada de promoţii de dinainte de perioada de reduceri", explică vânzătoarea magazinului Bershka de la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center din Capitală. Promoţiile în acest magazin au început pe 2 ianuarie şi durează până pe 14 ianuarie. În ziua următoare încep adevăratele reduceri de iarnă.

Vremea cozilor la casele de marcat a trecut

Diferenţa între cele două perioade, potrivit vânzătoarei magazinului Stradivarius din mall-ul AFI Palace, este că în perioada de reduceri, care începe oficial pe 15 ianuarie, preţurile scad chiar cu mai mult şi mai multe produse beneficiază de scădere de preţ. La reduceri intră însă produsele care mai rămân după perioada de promoţii.

În ultimul an, aceste perioade s-au succedat aproape în permanenţă, retailerii utilizând astfel toate armele şi toţi aşii din mânecă pentru a-i atrage pe cumpărători. Dacă în urmă cu doi ani, când criza încă nu îşi arătase colţii, în perioada de reduceri puteai să îţi aştepţi rândul la coadă câteva minute bune, după cinci, chiar zece alţi cumpărători, astăzi cozile sunt doar o amintire a vremurilor bune. Consumul a scăzut cu circa 6% în primele zece luni ale anului, iar hainele au fost printre primele tăiate de pe lista de cumpărături de către români.

Deşi nici nu se terminase 2010 şi magazinele începuseră să îşi decoreze vitrinele cu pancarde de reduceri, clienţii se lasă aşteptaţi.

Cei mai nerăbdători retaileri au dat startul perioadei de promoţii la jumătatea lunii decembrie, pentru a-i atrage pe români în magazine. Alţii au aşteptat începutul noului an.

Cu toate acestea, în magazine clienţii pot fi număraţi pe degete. Numărul celor care cumpără însă, este chiar mai mic. În cinci minute, pe la casa unui magazin din centrul Bucureştiului nu a trecut decât un singur client. Deşi magazinele şi-au tapetat geamurile cu mesaje precum "Promoţie" sau "Reduceri" în culori ţipătoare, vânzările nu au crescut puternic.

"Se vinde cam la fel ca în decembrie când nu aveam reduceri", spune vânzătoarea unui magazin. Părerea este împărtăşită şi de alte vânzătoare, care spune că în perioada următoare, când va începe perioada oficială de reduceri, numărul clienţilor ar putea creşte simţitor. Acum o rochie la Zara poate costa 99 de lei, faţă de 189 de lei anterior. O bluză la New Yorker este 66,9 de lei faţă de 109 lei, iar o pereche de pantofi la Musette costă 335 de lei, faţă de 559 de lei înainte de reducere.

Deşi reduceri există, cumpărătorii spun că nu sunt suficient de mari

O altă cumpărătoare dintr-un mall din Bucureşti spune că reducerile o îndemnau să cumpere, însă în acest an nu s-a întâmplat la fel. "Anul acesta nu am cumpărat nimic încă. Anterior cumpăram şi în perioada de reduceri şi în restul anului. Semnul de reduceri pe etichetă mă determina uneori să cumpăr."

În mod tradiţional, în fiecare an există două perioade de reduceri. În timp de criză însă, nu s-a mai ţinut cont de ele. În Franţa însă, guvernul stabileşte anumite perioade ale anului când retailerii îşi pot pune marfa la reduceri. Acestea încep în ianuarie şi respectiv iulie - data exactă variază - şi durează în medie şase săptămâni. Discounturile sunt progresive şi pot începe de la 20-30% la începutul perioadei şi pot ajunge la chiar peste 70% aproape de sfârşitul sezonului de reduceri. Există oraşe, cunoscute destinaţii de shopping, unde în prima zi de reduceri cumpărătorii fac coadă în faţa magazinelor chiar înainte ca acestea să se deschidă pentru a găsi articolele dorite la un preţ mai mic. La reduceri intră toate produsele din colecţia actuală (în ianuarie intră la reduceri colecţia de toamnă-iarnă, iar în iulie cea de primăvară-vară) şi cele anterioare.

Acest lucru nu este diferit nici măcar în România. Lipseşte însă aerul reducerilor, deşi magazinele au făcut tot posibilul ca acesta să se simtă. Magazinul Zara şi-a îmbrăcat nu doar ferestrele, ci şi manechinele cu mesaje precum Sale. De asemenea, diferă şi perioadele de reduceri sau promoţii de la retailer la retailer. La FOX sesiunea a început la jumătatea lunii decembrie şi se termină la sfârşitul lui ianuarie. La Musette durează de pe trei ianuarie până pe 28 februarie, la Nisa reducerile se încheie tot pe 28 februarie, însă la Kanvelo nu este menţionată decât data de început 31 decembrie 2010.

Cum se fac campaniile

Jucători precum Zara, C&A, New Yorker şi Mango aplică în primă instanţă reduceri mai mici în perioada aşa-numită "de promoţii" şi ulterior vin reducerile mai mari. Ei aplică astfel modelul din afară, unde reducerile sunt progresive. Alţi retaileri dau direct startul perioadei de reduceri. Aceştia sunt de regulă jucătorii români, precum Nissa, Musette sau TinaR. "Reducerile practicate la noi nu sunt la fel de mari ca în străinătate. În România şi preţurile iniţiale sunt mai mari. După reduceri ele ajung să fie similare preţurilor iniţiale din străinătate. La ei reducerile de 90% chiar sunt reale", spune Alexandru, un cumpărător care a plecat din mall fără să cumpere nimic.


sursa:zf.ro