Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 septembrie 2011

Street style Cluj – ediţia de vară partea a patra




Dacă tot avem ediţiile de street style Bucureştişi Piteşti, mai vreau să-mi aduc contribuţia cu încă o ediţie de Cluj. Chiar dacă toamna se apropie cu paşi repezi, mai sunt încă câteva ediţii pregătite pentru ce a mai rămas din vară.
În prima ţinută prezentată, acest bărbat mi-a dat nişte idei noi. Pentru că a început să-şi poartebrăţările din piele pe pălărie care mi s-a părut o idee foarte bună.
Chiar dacă am văzut mulţi bărbaţi purtând cămaşă cu guler tunică, el mi s-a părut cel mai deosebit datorită modelului ales.


tinuta

A mai introdus şi o altă nuanţă în ţinută cu ajutorul mocasinilor.


mocasini

Despre următorul bărbat, pot spune că şi-a asortat ochelarii la tricou şi a făcut o treabă foarte bună.

ochelarii asortati
O combinaţie reuşită dintre polo şi vestă.

Vesta si tricou polo
Pantalonii verzi, îşi aduc aportul la cromatică.

pantalonii verzi
Tenişii asortaţi la tricou.

Tenisii
Mi-a plăcut aerul mediteranian în ţinuta de mai jos.

palaria
Deşi pare o ţinută foarte simplă, mie mi-a plăcut chiar dacă eu nu văd purtând această combinaţie.

tinuta
Un detaliu al accesoriilor.

ceasul si accesoriile




sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu