Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 martie 2012

VIDEO Cătălin Botezatu: "Am trăit momente groaznice în puşcărie. Colegul de celulă îmi spunea unde sunt cadavrele victimelor sale"


Catalin Botezatu va lansa pe 8 Martie audiobook-ul "Trei vieţi. Pedeapsa", după romanul biografic cu acelaşi nume, scris de Monica Vlad.

VIDEO Cătălin Botezatu: "Am trăit momente groaznice în puşcărie. Colegul de celulă îmi spunea unde sunt cadavrele victimelor sale"
Designerul a povestit care sunt cele mai groazncice momente prin care a trecut cât timp a fost la puşcărie.
"Am preferat să rămân demn. Am stat 6 luni închis. Am avut timp de 3 luni un coleg de celulă, care era mafiot şi îmi povestea unde erau cadavrele celor ucişi de el. Povestea îmbrăcat în halat de mătase, fumând trabuc. Aşteptat cu frică seara fiindcă ştiam că el o să îmi spună o nouă poveste cu o nouă crimă", a povestit Bote, la Antena 1.
"Acest mafiot mi-a devenit un bun camarad, îmi dădea să mănânc, el avea bani, eu nu. A încetat să îmi mai spună poveşti cu crime. Un alt moment dificil, prin care am trecut în Italia, a fost când jucam tenis şi un alt prizonier a scos cuţitul la mine, dar m-au salvat ceilalţi. Alte momente groaznice, erau luptele dintre albanezi care se tăiau pe faţă", a povestit Bote.
Designerul a dezvăluit că în Penitenciarul Rahova l-a cunoscut pe Miron Cozma şi pe Sever Mureşan.
"Pe Miron Cosma l-a cunoscut în detenţie, în Rahova. De la Sever Mureşan am învăţat tot ce e sistem bancar. De la Miron am auzit cele mai frumoase poezii şi am învăţat totul despre mineriade", a povestit Bote.
"Intrasem în greva foamei fiindcă voiam să fiu adus în România să fiu judecat. Mi s-a oferit azil politic, dar am refuzat. Îmi spuneau că românii nu vor să mă aducă. Scriam nişte scrisori care o înnebunau pe mama. A fost o strategie să pierd tot, am pierdut tot, dar am luat-o de la capăt. Am o mamă extraordinară şi un tată bun, au cheltuit averi colosale ca să mă ajute", a spus Bote.
Cătălin Botezatu lucrează la o nouă carte

"Am ales ziua de 8 Martie pentru lansare fiindcă săptămâna asta am fost dedicat femeii. Am avut 2 prezentări azi. Una dintre ele a avut loc la Otopeni, sunt primul care a făcut aşa ceva. Mâine mai am încă 5 prezentări, pe lângă lansarea audiobook-ului", a spus Bote.

"Cele mai importante femei din viaţa mea sunt mama, fetele cu care lucrez, prietenele mele cu care îmi iau prânzul şi cu care mai vorbesc despre femei", a mai spus Bote.
Referitor la carte, Cătălin a mai spus că a durat foarte mult până ce aceasta a greşit fiindcă erau foarte multe nume şi foarte multă informaţie.
"Acum scriu o nouă carte, iubirile mele. Sunt nume sonore, nume importante în politică", a mai spus Bote.


sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu