O clienta T-Mobile din Florida “a inceput sa planga si sa tremure” cand a primit acasa o factura telefonica in valoare de peste 200.000 de dolari, in mare parte din cauza faptului ca fratele sau mai mic a uitat sa inchida roaming-ul de date pe parcursul unei vacante in Canada, scriePCMag.com.
Dupa ce a aflat de cazul clientei, T-Mobile a acceptat sa reduca valoarea facturii la doar 2.500 de dolari si sa ii acorde 6 luni pentru a o achita. Ulterior, T-Mobile a revenit cu informatii subliniind ca operatorul a trimis alerte pe telefonul lui Shamir cand acesta a atins o valoare a facturii de 50$, 100$, 200$ si 500$, conform politicii companiei, dar el le-a ignorat. Operatorii nu sunt obligati prin lege sa informeze clientii despre trafic neobisnuit de roaming, dar majoritatea operatorilor pe plan mondial au ales sa faca totusi acest lucru.
Celina Aarons are un plan de telefonie incheiat cu T-Mobile, operator parte a Deutsche Telekom, care detine actiuni si la Cosmote si Romtelecom, pentru intreaga familie formata din cinci persoane. Ea plateste in mod normal circa 175$/luna.
Luna trecuta insa, fratele mai mic al ei, studentul Shamir care este surd si comunica exclusiv prin mesaje text, a petrecut 2 saptamani in Canada.
In timpul excursiei, Shamir a scris peste 2.000 de mesaje la 0,20 $/text, conform tarifelor T-Mobile. El a downloadat de asemenea videoclipuri la un pret de 10$/MB – deci un clip de cinci minute de pe YouTube costa in jur de 100$.
“Mi-am iesit din fire. Tremuram, plangeam. Nici macar nu puteam vorbi la telefon”, povesteste Aaron. “Am simtit ca viata mea s-a terminat”.
sursa:wall-street.ro