Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 octombrie 2011

Cum e sa iti vina o factura telecom de 200.000 $?

Cum e sa iti vina o factura telecom de 200.000 $?O clienta T-Mobile din Florida “a inceput sa planga si sa tremure” cand a primit acasa o factura telefonica in valoare de peste 200.000 de dolari, in mare parte din cauza faptului ca fratele sau mai mic a uitat sa inchida roaming-ul de date pe parcursul unei vacante in Canada, scriePCMag.com. 

Celina Aarons are un plan de telefonie incheiat cu T-Mobile, operator parte a Deutsche Telekom, care detine actiuni si la Cosmote si Romtelecom, pentru intreaga familie formata din cinci persoane. Ea plateste in mod normal circa 175$/luna.
Luna trecuta insa, fratele mai mic al ei, studentul Shamir care este surd si comunica exclusiv prin mesaje text, a petrecut 2 saptamani in Canada.
In timpul excursiei, Shamir a scris peste 2.000 de mesaje la 0,20 $/text, conform tarifelor T-Mobile. El a downloadat de asemenea videoclipuri la un pret de 10$/MB – deci un clip de cinci minute de pe YouTube costa in jur de 100$.
“Mi-am iesit din fire. Tremuram, plangeam. Nici macar nu puteam vorbi la telefon”, povesteste Aaron. “Am simtit ca viata mea s-a terminat”.
Dupa ce a aflat de cazul clientei, T-Mobile a acceptat sa reduca valoareafacturii la doar 2.500 de dolari si sa ii acorde 6 luni pentru a o achita.
Ulterior, T-Mobile a revenit cu informatii subliniind ca operatorul a trimis alerte pe telefonul lui Shamir cand acesta a atins o valoare a facturii de 50$, 100$, 200$ si 500$, conform politicii companiei, dar el le-a ignorat.
Operatorii nu sunt obligati prin lege sa informeze clientii despre trafic neobisnuit de roaming, dar majoritatea operatorilor pe plan mondial au ales sa faca totusi acest lucru.

sursa:wall-street.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu