Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 noiembrie 2011

Strategie de marketing inedita. O compania aeriana introduce filme porno in avioane pentru a atrage clienti


Ca sa atraga cat mai multi clienti care sa foloseasca serviciile aeriene ale companiei, operatorul irlandez Ryanair s-a gandit la o metoda mai mult decat ingenioasa. Vrea sa lanseze o aplicatie care sa permita pasagerilor sa vizioneze la bord filme pentru adulti, scrie The Sun.


 Strategie de marketing inedita. O compania aeriana introduce filme porno in avioane pentru a atrage clienti
Seful companiei, Michael O'Leary, a spus ca serviciul va functiona pe principiul programelor pay-per-view din hoteluri.
 
Astfel, pasagerii vor putea folosi, la bordul aeronavelor Ryanair, o aplicatie pentru iPad sau pentru smartphone pentru care vor plati pentru serviciile oferite: jocuri, pariuri, filme si chiar si filme pentru adulti.
 
“Nu spun ca vor fie ecrane in spatele fiecarui scaun pe care vor rula astfel de filme, serviciul se va putea accesa doar pe de dispositive personale”, a spus O'Leary. "Toate hotelurile din lume au un astfel de serviciu, de ce n-am avea si noi unul?”, a mai explicat seful companiei.
 
O'Leary a mai spus ca instalarea serviciului va dura in jur de un an de zile, avand in vedere costurile ridicate de instalare a conexiunilor de internet in avioanele companiei. Un purtator de cuvant al companiei a spus ca deocamdata nu s-a decis nimic legat de aceasta campanie.

sursa:incont.ro

Call of Duty: Modern Warfare 3 s-a lansat , alături de un spot promoţional de excepţie


Call of Duty: Modern Warfare 3 se lansează astăzi, alături de un spot promoţional de excepţieCall of Duty: Modern Warfare 3, probabil cel mai important joc video al anului din punct de vedere comercial, se lansează astăzi, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3. Pentru a sărbători această ocazie, Activision a finanţat realizarea unui spot video promoţional cum rareori avem ocazia să vedem în acest domeniu. În distribuţia acestei reclame îi putem regăsi pe actorii Jonah Hill (Superbad, Forgetting Sarah Marshall, Get Him to the Greek) şi Sam Worthington (Terminator: Salvation, Avatar, Clash of The Titans).
Conform celor de la VGChartz (site specializat în estimarea cifrelor de vânzări pentru jocuri video şi console), Modern Warfare 3 a beneficiat de aproximativ 6,5 de milioane de precomenzi, în timp ce analistul Atul Bagga (Lazard Capital Markets) a preconizat ca numărul de precomenzi pentru acest joc a urcat până la ameţitoarea cifră de 9 milioane de exemplare.
Pe de altă parte, analistul Arvind Bhat (de la agenţia Sterne Agee) preconizează că Modern Warfare 3 va vinde nu mai puţin de 6 milioane de exemplare în prima sa zi pe rafturile magazinelor. Spre comparaţie, Call of Duty: Black Ops a înregistrat 5.6 milioane de exemplare comercializate în prima zi de vânzări, în timp ce Battlefield 3 a avut nevoie de o întreagă săptămână pentru a depăşi 5 milioane de exemplare vândute.

sursa:go4games.ro

Televizoarele AMOLED, gata să le înlocuiască pe cele LCD?


Primul televizor AMOLED ar fi trebuit să ajungă în magazine încă din anul 2006, dar în schimb am primit numai demonstraţii tehnologice şi promisiuni abandonate, după ce marii producători au ajuns la concluzia că această tehnologie este prea costisitoare şi greu de pus în practică pentru ecrane de dimensiuni mari.
televizor AMOLEDTelevizoarele AMOLED, gata să le înlocuiască pe cele LCD?

DuPont este una din companiile care a pionierat iniţiativa AMOLED HDTV, promovând această tehnologie drept o alternativă mult superioară celei TFT LCD. După mai mult de 5 ani de străduinţe, DuPont a reuşit să atragă atenţia unuia dintre cei mai mari producători de electronice din Asia. Numele exact nu a fost dezvăluit, dar probabil este vorba de Samsung, o companie care a demonstrat şi în trecut ecrane AMOLED cu dimensiuni apreciabile şi are deja în portofoliu produse care încorporează această tehnologie.
Licenţierea tehnologiilor dezvoltate de DuPont oferă companiei acces la o modalitate mai eficientă pentru producerea ecranelor AMOLED, deschizând calea către ecrane AMOLED de dimensiuni mari şi suficient de ieftine pentru a le rivaliza pe cele de tip LCD.
Tehnologia AMOLED prezintă avantaje clare în faţa celei LCD şi poate constitui un avantaj uriaş pentru orice companie care reuşeşte să o pună în practică pe piaţa televizoarelor HDTV.
Dacă vor reuşi să intre pe piaţă la un nivel de preţ competitiv, televizoarele AMOLED au potenţialul de a le elipsa total pe cele LCD, depăşite practic la toate categoriile: contrast, timp de răspuns, unghiuri de vizibilitate, reproducerea culorilor, eficienţă energetică şi construcţie.
Cu puţin noroc, anul 2012 ar putea aduce în ofertele magazinelor de electronice o nouă categorie de produse, cea a televizoarelor AMOLED.
Sursa: Engadget.com

HTC Edge: primul smartphone “mamut”, cu procesor quad-core!


Este mai puţin important răspunsul la întrebarea "chiar avem nevoie de aşa ceva?", contează faptul că HTC a ridicat ştacheta la un nou nivel şi anume procesarea quad-core pe telefoane mobile. HTC Edge este primul smartphone ce integrează chipset-ul nVidia Tegra 3, cu patru unităţi de calcul cu o frecvenţă de 1.5 GHz.
Cantitatea de memorie RAM este de 1 GB, iar spaţiul de stocare intern de 32 GB. Ecranul are 4.7 inch şi 1280 x 720 pixeli. Camera foto face poze la 8 MP şi filmează Full-HD, cu performanţe remarcabile în condiţii slabe de iluminare mulţumită unei diafragme largi ce permite pătrunderea unei cantităţi mai mari de lumină (F2.2).
Printre alte dotări, se menţionează conectivitatea HSDPA de mare viteză (21 Mbps) şi tehnologia Bluetooth 4.0. Este posibil să se lanseze şi o versiune de HTC Edge pentru reţelele mobile de ultimă generaţie (LTE / 4G).
Sistemul de operare cu care smartphone-ul HTC ne va întâmpina în prima jumătate a lui 2012 este Android 4.0 ICS (Ice Cream Sandwich).
Ca o concluzie, după aceste prime informaţii, nu cred că greşim dacă spunem că HTC Edge este un telefon-mamut ce ţinteşte către cei mai exigenţi utilizatori de smartphone, cei care vor dispozitive înarmate până în dinţi cu ultimele tehnologii şi cu cele mai performante componente. Avem o singură problemă care ne macină: consumul de energie.
Sursa: The Verge

Nokia pregăteşte un nou telefon cu zoom optic


Conform unor zvonuri credibile, gruparea finlandeză are de gând să lanseze în 2012 un nou telefon cu zoom optic, la cinci ani după "experimentul" nu tocmai reuşit numit Nokia N93i. La acea vreme, N93i compromitea calitatea imaginii în favoarea zoom-ului optic de 3x, în vreme ce mecanica, platforma hardware cu două procesoare şi cele două display-uri epuizau bateria în doar o zi.
Viitorul smartphone cu dotări şi funcţii de fotografiere avansate promite să nu repete greşelile predecesorului şi, drept urmare, ne va oferi un hardware echilibrat, fără exces de zel: procesor la 1 GHz, 512 MB RAM, ecran capacitiv de 3.5 inch şi 800 x 480 pixeli rezoluţie. Sistemul de operare esteSymbian Belle, în prezent ultima iteraţie a platformei Symbian^3 dezvoltate de Nokia. De ce Symbian? Pentru că s-a dovedit a fi singura opţiune viabilă.
Iniţial, Nokia s-a gândit la Windows Phone ca OS pentru smartphone-ul multimedia, dar această platformă se pare că nu a corespuns cerinţelor finlandezilor legate de implementarea camerei cu zoom optic.
Ca aspect, smartphone-ul urmează liniile lui N8, un alt dispozitiv orientat către amatorii de capturi foto şi video, dar cu lentile fixe.
Zoom-ul optic este un pariu riscant al finlandezilor, dacă ţinem cont că toate încercările de până acum (venite inclusiv din partea altor producători) au eşuat pe pieţele din Europa şi Statele Unite. Piaţa din Asia este singura care gustă astfel de implementări excentrice.
Sursa: Unwired View

Stare de alertă în întreaga lume. Ce se va întâmpla pe 11/11/2011, la ora 11:11? - VIDEO

Numerologii din lumea întreagă au intrat în stare de alertă, odată cu apropierea zilei de vineri, cu 49 de minute înainte de ora prânzului - 11.11 din 11/11/2011, o aliniere rară a acestor numere, care, pentru adepţii ştiinţelor oculte, ar putea semnala producerea unor evenimente neobişnuite.

Stare de alertă în întreaga lume. Ce se va întâmpla pe 11/11/2011, la ora 11:11?
În timp ce pentru cei mai mulţi oameni această concordanţă a cifrelor ceasului şi calendarului, care se produce o dată pe secol, va trece neobservată, numerologii şi alţi specialişti în ezoterism caută în acest eveniment existenţa unor semne deosebite.
Unii evocă începutul unei noi epoci umaniste, al unei noi armonii în lume, deschiderea unei porţi spre o altă dimensiune sau chiar "o bulversare a conştiinţei".
Mii de adepţi intenţionează să se întâlnească în această zi pentru a lua parte la diverse ceremonii sau dansuri. Mai multe pagini consacrate acestei date şi-au făcut deja apariţia pe Facebook.
Organizaţia spaniolă pentru nevăzători Once va organiza o loterie specială al cărei premiu va fi de 11 milioane de euro.
Clarvăzătorii şi cei mai cunoscuţi "preoţi" ai paranormalului salută importanţa "sincronicităţii" din 11/11/11, precum israelianul Uri Geller, americanca Solara, "expertă în numerologie" şi autoare a unei cărţi despre semnificaţia numărului 11, sau fanii "Spinal Tap".
Este vorba de un film din 1984, ce descrie un grup de hard rock, inspirat din fapte reale sau imaginare, în care numărul 11 primeşte o semnificaţie specială.
"Faptul de a avea un triplu număr-cheie în calendar are cu siguranţă o anumită semnificaţie", a declarat Solara. "Prevăd o schimbare majoră în conştiinţa planetei şi evenimentul coincide cu această dată", a adăugat acest medium.
Solara, care locuieşte în Peru, a păstrat secretul asupra proiectelor ei pentru data de 11 noiembrie 2011, dezvăluind doar faptul că grupuri de oameni din peste 50 de ţări vor marca acest eveniment, stând pe jos, în tăcere, şi meditând.
Numerologii atribuie numărului 11 puteri paranormale, care oferă un canal de comunicare cu subconştientul. Pentru alţii, precum Solara, 11 reprezintă dualitatea dintre bine şi rău în lume.
Internetul a fost invadat şi el de bloggeri care insistă asupra caracterului mistic al acestui număr, asociat în mod regulat cu catastrofe, potrivit acestora, precum atacurile teroriste din 11 septembrie 2001 din Statele Unite ale Americii.
Unii dintre ei insistă asupra faptului că cele două turnuri gemene de la World Trade Center din New York aminteau prin forma lor de cifra 11. În plus, primul avion de pasageri care a lovit turnurile a avut cifra 11 ca număr al zborului.
Alţii citează profeţia Sfântului Malachia, care, în secolul al XI-lea, prevedea că vor exista 112 papi înainte de producerea apocalipsei biblice. Benedict al XVI-lea este cel de-al 111-lea papă din istorie.
Data de 11 este încărcată de conotaţii istorice. Armistiţiul din Primul Război Mondial a fost semnat la ora 11.00 dimineaţa, pe 11 noiembrie 1918.
"Există o sincronicitate interesantă în faptul că numeroase evenimente sunt asociate cu numărul 11", a declarat Ellie Crystal, autoarea unui blog pe care se prezintă ca "o exploratoare a lumii metafizice".
Pentru John Hoopes, profesor de analiză critică la Universitatea din Kansas, toate aceste teorii pseudo-ştiinţifice reprezintă exemplul perfect pentru "metoda de confirmare a unei ipoteze". Este vorba de tendinţa de a privilegia acele informaţii care confirmă idei preconcepute, fără a ţine cont de cele care le dezmint, a explicat profesorul american.

sursa:mediafax.ro

HTC, lider la vanzarile de smartphone-uri din SUA


HTC, lider la vanzarile de smartphone-uri din SUA
Producatorul taiwanez HTC a devenit cel mai mare vanzator de smartphone-uri de pe piata din Statele Unite, profitand de popularitatea platformei Android dezvoltata de Google si de o scadere a cererii de iPhone-uri.
Cota de piata a HTC a crescut in trimestrul al treilea cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la nivelul de 24%, potrivit BusinessWeek.

Compania a depasit pe sud-coreenii de la Samsung, care au avut in trimestrul al treilea al anului o cota de piata de 21%. Locul trei in clasament a fost ocupat de Apple, cu o cota de 20%, urmat de Research in Motion, producatorul BlackBerry, ce a detinut o cota de piata de 9%.

sursa:9am.ro

4 mituri despre jocurile video


Jocurile video raman pe pozitii fruntase in topul preferintelor masculine de pretutindeni inca din anii '80, cand au aparut pe piata. Din acelasi motiv, au aparut si o gramada de mituri, gata sa detroneze definitiv jocurile video.

1. Jocurile video provoaca violenta

Mitul a aparut dupa ce mai multi adolescenti au impuscat mortal colegi si profesori de la liceele la care invatau, inspirandu-se din anumite jocuri video ca "Doom" si "Counter Strike". In 2005, cativa oameni de stiinta au strans un grup de persoane cu varste intre 14 si 58 de ani si i-au invitat sa joace jocuri video extrem de violente timp de 56 de ore. Testandu-i dupa sesiunea de jocuri, nu s-a observat nici o modificare a nivelului de violenta la subiectii respectivi.

O alta teorie care infirma acest mit este ca exista perioade in care vanzarile de jocurivideo au crescut uimitor, iar rata criminalitatii juvenile a scazut, deci legatura dintre cele doua nu este concludenta...inca.

2. Jocurile video sunt doar pentru barbati

Cei care inca se mai amagesc cu aceasta idee, probabil nu s-au luptat niciodata cu ofemeie pentru un loc in fata unui joc video. Chiar daca majoritatea jocurilor sunt adresate barbatilor, speculand nevoia lor de adrenalina, asta nu inseamna ca femeile s-ar da in laturi de la tras cu pusca, condus masini sau aruncat in aer monstrii. In plus, multe dintre aceste jocuri iti ofera posibilitatea de a-ti alege o femeie ca personaj, deci inca un mit destramat.

3. Jocurile video te relaxeaza

Este numai o impresie, insa efortul de a privi fix, in monitor, ore intregi, de a manui consola cu precizie, tinand mainile incordate, preocuparea de a termina anumite activitati impuse de jocul video in timp util sau de a depasi anumite nivele de pricepere nu au cum sa te relaxeze.

4. Pong a fost primul joc video

In California, pe 29 noiembrie 1972, doi programatori pe nume Ted Dabney si Nolan Bushnell au scos pe piata un joc numit Pong, iar momentul respectiv a insemnat nasterea industriei jocurilor video, care avea sa se transforme intr-o afacere de 38 de bilioane de dolari, peste 34 de ani.
In realitate, cu putin timp inainte de Pong, aparuse deja jocul "Computer Space", care nu s-a bucurat de o publicitate prea mare.

sursa:askmen.ro

Ce sa nu spui in timpul interviului


In momentul in care reusesti sa obtii o intalnire pentru un interviu, jumatate de drum spre jobul visat este deja parcurs. Totusi, modul in care descurge interviul este decisiv, motiv pentru care trebuie sa acorzi mare atentie lucrurilor pe care le vei spune angajatorului. Mai mult decat atat, trebuie sa stii ce sa NU spui in timpul interviului. Iata care sunt aceste lucruri.

Ce salariu voi primi?

Remuneratia este unul dintre cele mai importante aspecte ale unui job si toata lumea stie acest lucru, chiar si angajatorul. Totusi, nu este recomandat sa lasi impresia ca acesta este singurul lucru care te intereseaza. Lasa-l pe angajator sa deschida subiectul despre bani.

Cu ce se ocupa compania?

In momentul in care te duci la interviu, angajatorul se asteapta ca tu sa stii deja cu ce se ocupa firma. Daca tu il intrebi pe angajator care este domeniul de activitate al companiei, nu vei face o impresie deloc buna.

Ce beneficii voi avea?

In general firmele nu sunt obligate sa iti ofere bonusuri sau cadouri, insa daca totusi aleg sa o faca, este alegerea lor. Nu trebuie sa aduci in discutie acest subiect, asa ca evita sa vorbesti despre eventual vacante, concedii platite, vouchere etc. Din nou, vei lasa impresia ca singurul lucru care te intereseaza este partea financiara.

Nu face discriminari

Chiar daca ai ceva impotriva diferitelor etnii, religii sau orientari sexuale, atunci cand esti la interviu ar fi bine sa lasi impresia ca esti impartial, mai ales daca jobul implica relatiile cu clientii. Evita sa dai prea multe informatii in acest sens, chiar daca angajatorul te provoaca - poate fi vorba doar despre un test. Depinde de tine daca il treci sau nu.

sursa:askmen.ro

Ţi-ai lăsa mustaţă pentru un scop caritabil?


În fiecare lună noiembrie, organizaţia Movember atrage bărbaţii din lumea întreagă, care îşi lasă mustaţă, timp de o lună. Adică acei bărbaţi îşi  lasă lama jos timp de o lună.
Scopul principal este de a atrage atenţia asupra cancerului de prostată şi de a atrage fonduri pentru campanii de prevenire şi combatere a acestor boli.
Idea mi s-a părut genială având în vedere că timp de o lună, trebuie să înveţi să-ţi îngrijeşti mustaţa, să faci faţă tentaţiilor de a o tăia jos, presiunilor de la locul de muncă şi de la prieteni. Dacă ai mustaţă, câteva produse de îngrijire a ei vei găsi aici.
Anul trecut, au fost înscrişi 112000 de bărbaţi care au fost susţinuţi de prietenele şi soţiile lor. Acum vine partea interesantă, ei au reuşit să strângă o sumă de 11.7 milioane de lire sterline.
Toţi cei care participă la această cauză, s-au înscris pe 1 noiembrie pe site şi sunt bărbaţi care poartă de obicei sau îşi lasă mustaţă sau femei cărora le plac bărbaţii cu mustaţă.
1. uk.movember.com
2. uk.movember.com
3. uk.movember.com
4. uk.movember.com
5. uk.movember.com
6. uk.movember.com
7. uk.movember.com
8. uk.movember.com
Pe lângă Movember, îţi sugerez să urmăreşti şi tweed run.
Mai multe informaţii, se pot găsi aici.


sursa:stilmasculin.ro