Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Cazinourile Romaniei isi inchid usile. Ori se declara in faliment ori isi trimit angajatii acasa


Patronii dau vina pe criza, pe taxele mult prea mari, dar si pe aparitia cluburilor
 ilegale de poker. In acest context bugetul de stat pierde peste 80 de milioane de euro.

Din cele 28 de cazinouri cate functionau in Romania in ultimele luni, doar 7 mai au usile deschise pentru clienti, restul patronilor fiind obligati sa inchida pentru ca nu mai aveau bani pentru salariile angajatilor si nici pentru chiriiO lume plina de viata si culoare, cea a cazinourilor, s-a transformat in cateva luni in cosmar. Atat pentru patroni, cat si pentru angajati.
Sorin Constantinescu este unul dintre cei 21 de patroni de cazinou care le-a spus angajatilor ca nu ii mai poate plati. Avea 400.
A pierdut banii investiti, 12 milioane de euro. A rezistat doi ani si jumatate, insa criza economica fara sfasit i-a dat lovitura de gratie.
Marilena, in varsta de 27 de ani, ii era angajata. Ca ea, alti peste 4000 de omaeni isi cauta acum un alt loc de munca.
Singura salvare, spun patronii, ar fi scaderea taxelor, dar si un control mai riguros al politiei in cluburile ilegale de jocuri de noroc.

sursa:stirileprotv.ro

Zece lucruri pe care le poţi face pentru a arăta mai bine când te trezeşti

Felul în care dormi şi te îngrijeşti înainte de culcare este esenţial pentru a arăta bine la trezire şi a menţine un aspect frumos al pielii şi părului.

Zece lucruri pe care le poţi face pentru a arăta mai bine când te trezeşti (Imagine: Shutterstock)

Iată zece lucruri simple pe care le poţi face înainte de culcare, potrivitYahoo Shine.:
  • 1. Împleteşte-ţi părul ud şi te vei trezi cu el ondulat şi cu mai mult volum.
  • 2. Foloseşte plasturi faciali anti-rid, pentru a limita mişcările muşchilor feţei şi a nu avea cute pe faţă la trezire.
  • 3. Hidratează-te. Aplică cremă hidratantă pe tot corpul, fără a uita coatele, genunchii sau degetele de la picioare.
  • 4. Prinde-ţi părul într-o coadă, în creştet, pentru a-ţi proteja coafura în timpul somnului.
  • 5. Aplică uleiuri esenţiale hrănitoare pe faţă înainte de culcare, iar dimineaţa vei arăta ca după un tratament facial.
  • 6. Aplică o bază de machiaj peste produsele de îngrijire a tenului pentru ca acestea să fie cât mai bine absorbite în timpul nopţii.
  • 7. Aplică o mască de păr, o dată pe săptămână, şi las-o să acţioneze toată noaptea.
  • 8. Foloseşte o perie electrică pentru ten şi machiajul va prinde mult mai bine pe piele dimineaţa.
  • 9. Aplică autobronzant seara şi te vei trezi strălucitoare.
  • 10. Schimbă faţa de pernă de pânză cu una de satin şi vei avea un păr mai mătăsos.

    sursa:mediafax.ro

TOP 10: Cele mai mari temeri umane

Frica este una dintre trairile umane cele mai frecvente. Care sunt cele mai mari temeri ale omului?

Privarea de libertate

Privarea de libertate
sxc.hu
In timp ce definitiile exacte ale libertatii sunt un subiect discutabil, teama de a nu ne pierde libertatea a fost mereu prezenta in mintea oamenilor, deoarece, ne mai intrebam ce s-ar intampla daca ne-am pierde puterea de a ne controla vietile. Aceasta frica apare din copilarie, cand eram pedepsiti sa stam in camera si sa nu iesim pana nu ne terminam temele, conform Listverse.

Totusi, daca ne gandim invers: Este libertatea absoluta un lucru bun pentru noi? Uneori ne dorim ca alte persoane sa ia decizii in locul nostru.

Necunoscutul

Necunoscutul
sxc.hu
Teama de necunoscut este usor de explicat, deoarece, de cele mai multe ori, pentru a merge mai departe trebuie sa stim ce ne asteapta acolo. Atunci cand nu cunoastem, nici nu putem controla, ceea ce inseamna ca nu putem manipula rezultatul actiunilor noastre.

Cand eram copii, ne era frica de intuneric, deoarece nu stiam ce poate ascunde. 

Totusi, uneori aceasta teama de necunoscut poate sa ne incetineasca evolutia si face descoperirea si intelegerea unor lucruri noi mult mai grele.


Durerea

Durerea
sxc.hu
Intrucat intensitatea durerii fizice este un sentiment pur subiectiv, care este simtit intr-un mod diferit de fiecare individ, este destul de greu sa generalizezi lucrurile care cauzeaza oamenilor durere. Insa durerea fizica poate fi descrisa ca o senzatie neplacuta, cauzata de leziuni a unei parti a corpului. 

In afara de cateva exceptii, majoritatea dintre noi simtim teama cand ne gandim la durere fizica. Aceasta respingere a durerii este cauzata de asocierea pe care o facem cu boala sau sanatatea precara. 

De asemenea, aceasta frica poate fi corelata cu lipsa libertatii deoarece oamenii care sufera de o boala cronica sunt dependenti de medicamente sau de spital si doctori. 

Dezamagirea

Dezamagirea
sxc.hu
Aceasta teama are doua fete: dezamagirea de ceilalti si cea de tine insuti. In copilarie am trait acest sentiment cand am gresit sau ne-am comportat urat si parintii, in loc sa ne pedepseasca, ne spuneau "Suntem dezamagiti de tine". Aceasta fraza durea mai mult decat orice alta pedeapsa.

Teama de dezamagire este parte din motivul pentru care evitam necunoscutul de cele mai multe ori, deoarece dezamagirea este acel sentiment de nemultumire atunci cand asteptarile noastre nu se potrivesc cu ceea ce s-a intamplat in realitate. De multe ori ramane intrebarea: Daca as fi procedat altfel, ar fi facut vreo diferenta?

Mizeria

Mizeria
sxc.hu
Saracia este definita ca o situatie care reflecta lipsa resurselor necesare individului pentru a-si indeplini nevoile. Insa mizeria se refera la saracia extrema, in care oamenii nu-si pot satisface nevoile de baza. Mizeria este asociata cu actiuni umane josnice, fiind limita de jos cand vine vorba de nevoi, in special cea de adapost si de hrana. 

In filmul "Ultimul rege al Scotiei" , doctorul Nicolas Garrigan ii spune dictatorului ugandez Idi Amin ca "banii nu sunt substitut pentru nimic", iar liderul ii da replica: "gandesti asa, deoarece nu ai fost niciodata sarac".


Ridiculizarea


Ridiculizarea
sxc.hu
Teama de ridicol este legata de o alta frica, de a primi critici si de a nu-ti proteja indeajuns de bine imaginea personala in fata celorlalti.Aceasta teama este uneori experimentata in trairea numita "trac", pe care majoritatea am simtit-o in timpul vietii, cand am fost nevoiti sa vorbim in fata unei audiente. 
Ne temem ca am putea provoca dezordine si publicul va raspunde negativ, batjocorindu-ne sau chiar huiduindu-ne. Impotriva acestei frici poate lupta doar increderea in sine, care trebuie construita cu multa rabdare.

Singuratatea

Singuratatea
sxc.hu
Teama de a fi singur este acel sentiment ingrozitor de goliciune interioara, cauzata de lipsa de interactiune cu o alta fiinta umana.Aceasta frica este legata de instinctul nostru de supravietuire, deoarece consideram ca daca traim in grup, supravietuim mai mult.
Ea este corelata si cu lipsa de importanta, adica cu savarsirea unor actiuni pe care nimeni sa nu le observe. 

"Daca facem o mare descoperire sau inventie, dar nimeni nu afla vreodata de ea, mai conteaza?"


Respingerea

Respingerea
sxc.hu
Aceasta frica sociala este unul dintre motivele principale pentru care oamenii actioneaza contrar dorintelor lor. Avem tendinta uneori de a urma (uneori orbeste) actiunile altora, doar pentru a fi acceptati. La fel ca frica de singuratate si aceasta se leaga de faptul de a ne simti actiunile si comportamentele aprobate.

Unii experti sustin ca acceptarea sociala este mai mult "o iluzie" deoarece nu exista un comportament tip normal, ci eventual unul corect in raport cu normele culturale acceptate.

Este un lucru bun sau rau doar pentru ca societatea "spune asa"?

Moartea

Moartea
sxc.hu
Aceasta frica este una absolut de inteles, mai ales ca toata lumea stie ca este iminenta. Insa este o frica ce sta latent in inconstientul nostru si nu apare decat in situatii limita, deoarece ne resemnam ca mai devreme sau mai tarziu vom muri. Totusi, avem grija ca acel moment sa vina cat mai tarziu.

Teama de moarte este strans legata ce cea de necunoscut, deoarece nu stim sigur ce ne asteapta dupa ce vom parasi aceasta lume. 



Esec

Esec
sxc.hu
Tot ce facem, facem pentru a evita esecul.Esecul poate sa insemne o multime de lucruri. El poate sa insemne ca nu-ti traiesti viata cum vrei, ca nu te cunosti, ca nu ai reusite pe mai multe planuri. Pentru multi, el este o forma de a invata uneori. 

Esecul este foarte subiectiv, deoarece nu este la acelasi nivel la toti indivizii si fiecare il raporteaza la propriile experiente. Uneori frica de esec ne face sa fim lasi si sa ne intrebam de multe ori "De ce sa ma chinui?" sau sa constatam fals: "Nu sunt indeajuns de bun". 



sursa:9am.ro



vineri, 7 octombrie 2011

Battlefield 3 - Content Overload


On Thursday in San Francisco, Electronic Arts and DICE held a Battlefield 3 Final Hours Event to showcase their highly anticipated game in action before its October 25 launch date. With the recent beta and launch being less than three weeks away, we had the opportunity to sample quite a bit of content, and here is what we can bring to you.
Check out Operation Firestorm in action.
On the multiplayer side of things, we played a number of different multiplayer maps, but the two we can mention today were Grand Bazaar and Operation Firestorm. For the former, you'll be in a crowded market area in what appears to be downtown Tehran, Iran. The multiplayer mode we played was Rush, and we had the opportunity to play as both attackers and defenders. Although the map contained a lot of narrow alleys and tight corridors, there were a few areas where tanks could be used. And when used correctly, they really altered the course of a match.
For Operation Firestorm, our multiplayer mode was Conquest. Here, it was all about capturing various points on the map and controlling them long enough to achieve victory. This is capture the flag but on a much larger scale because there are five target areas that must be controlled to achieve victory. This desert locale of the map was extremely large and offered many opportunities to utilize air units, such as fighter jets and helicopters. In our match, there was a lot of action, both above and below ground, with ground units having to deal with attacks from tanks and incoming air strikes from fighter jets.
When we stopped playing around with multiplayer, our focus shifted toward the game's upcoming co-op mode. There will be a number of missions available to play with a friend, but the one we got to try out was called Hit and Run. You and your partner begin the mission in an office room, having just recovered some very important intel. Of course, your foes know that you have it and want to stop you, so you're going to have to shoot your way through the complex and secure an automobile in the garage to escape. Unfortunately, our headsets weren't working properly during the match so we had some difficulty coordinating our efforts early on and were quickly killed off.
Thankfully, though, we did manage to communicate and began planning our escape. The initial part of the mission had us trying to clear a room that had foreign attackers rushing in at us. There are a number of different entry points that enemies can attack from, so knowing which areas to cover is extremely important. Because those points can change from one attempt to the next, moving fast makes all the difference. After clearing that room, a door opened and a hallway became available for us to progress through; of course, this also made way for more enemies. As we attempted to rush through this area, enemies from a building across the street began to snipe at us. Here, it's best to crouch and not bother firing at the snipers by focusing all of your attacks at the next hallway in front of you.
After making it through a firefight in one large area with enemies on two floors, we entered a section where we were pinned against the wall. Then, we had to separate from our partner. In this particular area, there will be two entrances on two different floors and you'll both have to attack the next area on your own. One will try to clear the room from above while the other does it from the ground. This was probably the most difficult portion for us because the upper section was essentially a dead end, and if one character fell during this fight, getting to him and reviving him could result in that character's death as well.
That's where our talk about this particular map ends, but it was far from over. Expect a few more corridors and office areas with enemies to confront. Then, there is the grand finale and a rush to the exit.
This wouldn't be called a content overload if we only talked about multiplayer and co-op. Of course, we got to play the first few missions of the game's single-player. The first real mission in the game has you and your squadmates in the middle of Tehran. Earlier this year, EA and DICE released a series of trailers showcasing a mission where a character shot an RPG at an enemy in a building across the way, defused a bomb, and then got stuck in the middle of an earthquake. Well, Operation Sword Breaker is that mission, and it plays out with the same intensity of the trailers.
The second mission is entitled Uprising and takes place immediately following the earthquake. You're alive but separated from your party so you need to avoid the enemy, try to secure a weapon, and hope to regroup with other members of your squad or anyone that doesn't want you dead. This mission wasn't very long, but the first few moments where we were trying to avoid enemy contact and crawl through the debris were quite gripping.
The third and final mission we played, called Going Hunting, took place around the same time as Uprising, but here, you play as fighter pilot Lt. Jennifer Colby Hawkins. You and your partner are flying high in the skies, and as the gunner, you're in charge of eliminating all incoming opposition. You don't fly the plane in this mission but are responsible early on to trigger countermeasures and shoot guns and missiles at the number of foes that are trying to take you out. Halfway through the mission, your role slightly changes and you become a marker, pointing out enemies scattered around the airport below and assisting in eliminating all threats.
We absorbed quite a bit of information, and there is still a lot more content coming your way. On top of the two multiplayer maps already touched upon, we got to try out many others and will be talking about them the following week. We'll touch upon what they are and how they looked, which should prepare you for what to expect once you begin playing in a couple of weeks. Again, Battlefield 3 hits the PC, PlayStation 3, and Xbox 360 on October 25.

sursa:gamespot.com