Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 octombrie 2011

Modalităţi de purtare a mănuşilor din piele


Mănuşa, devine un accesoriu foarte important pentru bărbat în sezonul de toamnă-iarnă. Ea a ajuns să nu mai fie aleasă doar din punct de vedere a funcţionalităţii. La fel ca şi-n cazul multor piese vestimentare, acestea sunt alese atât din punct de vedere al utilităţii precum şi al stilului.
Am ales mănuşa, pentru că se poarte purta la aproape orice ţinută, se găseşte într-o gamă largă cromatică, poate fi din piele, lână sausintetic, are câteva posibilăţi de purtare.
Mănuşa arată foarte bine pe mână atunci când este asortată sau reprezintă o pată de culoare ca şi-n cazul batistelor de buzunar (sper că vei înţelege despre ce este vorba).
Dacă eşti fanul mănuşilor fără deget, câteva ţinute poţi vedea aici.
În continuare, îl las pe Dan Trepanier să ne prezinte câteva idee de purtare a mănuşii. De fapt, sunt şi câteva ţinute din care te poţi inspira.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Sursa foto: TheStyleBlogger


sursa:stilmasculin.ro

GQ:Five Indie Shoes Labels You Need To Know

The world of dress shoes has long been dominated by a handful of English cobblers. Not anymore. There's now a rebellious new wave of upstart designers making twisted versions of all those hard-bottomed classics. These are the new shoes to step out in

Read More http://www.gq.com/style/wear-it-now/201111/indie-shoes-mark-mcnairy-pierre-hardy-duckie-brown#ixzz1btMCVSwz

Angajaţii români sunt la fel de profitabili pentru multinaţionale ca în celelalte ţări din Est, deşi au salarii mai mici


Rentabilitatea capitalului uman din România a scăzut cu 12% în 2010, de la 1,53 la 1,34, dar românii rămân printre cei mai profitabili angajaţi pentru multinaţionale.
Compania de consultanţă şi audit PricewaterhouseCoopers România a prezentat ieri în cadrul Conferinţei de Resurse Umane studiul de eficienţă a capitalului uman Saratoga 2011, care analizează 70 de indicatori de eficienţă a capitalului uman. În cadrul studiului au fost analizate 81 de companii din cinci sectoare de activitate: sectorul bancar, industria farmaceutică, industrie, retail şi bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi tehnologie (TICE), datele furnizate fiind aferente anului 2010.
Unul dintre cei mai importanţi indicatori analizaţi a fost rentabilitatea forţei de muncă (HC ROI), care măsoară venitul brut generat de fiecare angajat pentru fiecare unitate monetară plătită de angajator sub formă de remunerare.
Potrivit studiului citat, în România rentabilitatea capitalului uman a scăzut cu 12% în 2010, înregistrând valoarea de 1,34, comparativ cu nivelul din 2009, când era de 1,53. "Această evoluţie nu înseamnă că românii sunt mai puţin productivi. Scăderea a avut ca motiv creşterea uşoară a numărului de angajaţi şi scăderea veniturilor companiilor", a comentat Peter de Ruiter, şeful departamentului de consultanţă fiscală şi juridică al PwC România.
Potrivit studiului, deşi nivelul rentabilităţii a scăzut în România, el este aproximativ egal cu cel al rentabilităţii capitalului uman din Europa Centrală şi de Est, unde valoarea acestuia este de 1,36. Concluzia pe care o trag autorii studiului este că, deşi nivelul salariilor obţi­nute de angajaţii români este semnificativ mai mic comparativ cu cel al an­gaja­ţilor din Europa Centrală şi de Est, valoarea rentabilităţii capitalului uman este aproape egală.
În 2010 veniturile per angajat au scăzut cu 7% faţă de 2009, în timp ca rata medie de creştere a numărului de angajaţi a crescut cu 3% în aceeaşi perioadă, iar rata medie de creştere a costurilor cu forţa de muncă în 2009 comparativ cu 2010 s-a majorat cu 5%.
Un aspect important este că deşi departamentul de resurse umane are aceeaşi dimensiune din punctul de vedere al numărului de angajaţi pe care o avea şi anterior declanşării recesiunii, costurile s-au redus semnificativ, de la 419 euro pe an per angajat în 2007 la 354 euro pe an per angajat, reducerea fiind de 15%, ceea ce înseamnă că s-a realizat o eficientizare a salariaţilor, analizând costurile.
Comparativ cu alte departamente însă, în privinţa numărului de angajaţi alocaţi unui singur angajat din resurse umane, acest departament s-a eficientizat cel mai puţin în 2010 faţă de 2007, doarece, dacă în 2007 unui angajat din resurse umane îi erau alocaţi 80 de angajaţi, în 2010 raportul este de 1 la 84.
În 2010 ponderea costurilor salariale în total costuri ale companiilor analizate era de 10,13%, în creştere cu 10% faţă de nivelul înregistrat în 2009, de 9,26%.
În aprilie 2011 59% dintre companiile participante la studiul PayWell România au bugetat creşteri salariale pentru anul 2012, rata medie de creştere prognozată fiind de 6,8%, identică celei prognozate pentru anul 2011, însă anul acesta rata reală de creştere a salariilor a fost de doar 5,1%, cu 1,7 puncte procentuale mai mică decât cea prognozată.

sursa:zf.ro

John Malkovich îşi prezintă colecţia vestimentară la Paris


John Malkovich îşi prezintă colecţia vestimentară la Paris (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Actorul american John Malkovich îşi va prezenta colecţia masculină pentru sezonul primăvară-vară 2012 într-un magazin din Paris, amenajat temporar în perioada 5-24 decembrie, la câteva săptămâni după inaugurarea, la Milano, a unui prim "concept-store".
De trei ani, John Malkovich, pasionat de modă, creează articole vestimentare într-un stil "dandy boem", "pentru bărbaţi ancoraţi în spiritul secolului al XXI-lea" , potrivit actorului, sub marcaTechnobohemian.
Până la acest anunţ, detaliile despre noua linie vestimentară au rămas, intenţionat, sub semnul confidenţialităţii. Un site care îi este dedicat -www.technobohemian.it - a fost lansat recent.
Denumit "Opificio JM", noul concept-store parizian va prezenta o selecţie a unor produse de lux realizate în Toscana, de la creaţii vestimentare şi până la bijuterii şi parfumuri selecţionate de actorul american.
John Malkovich, care a studiat designul costumelor de teatru la începutul carierei sale, a înfiinţat marcaTechnobohemian în parteneriat cu designerul italian Ricardo Rami.
John Malkovich, născut în 1953, este actor, producător şi regizor, a apărut în ultimii 25 de ani pe afişele a peste 70 de lungmetraje şi a fost de două ori nominalizat la premiul Oscar, pentru rolurile din "Locuri în inimă/ Places in the Heart" (1984) şi "În bătaia puştii/ In the Line of Fire" (1993).


sursa:mediafax.ro

Nokia a lansat primele smartphone-uri Windows Phone Mango


Nokia a lansat primele smartphone-uri Windows Phone Mango (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Grupul finlandez, odată lider incontestabil al industriei telefoanelor mobile, încearcă să prindă din urmă rivalii pe piaţa smartphone în cel mai dur, profitabil şi prestigios segment al pieţei.
Nokia a lansat miercuri la Londra modelele Lumia 710 şi Lumia 800, cu preţuri recomandate de 270 de euro, respectiv 420 de euro fără taxe sau reduceri acordate de operatori.
Cea mai importantă caracteristică a modelului de top Lumia 800, care va atrage probabil cei mai mulţi clienţi, este includerea gratuită a serviciilor complete de navigaţie prin satelot oferite de Nokia, transmite Reuters.
Cele două modele sunt disponibile deja pentru precomandă în mai multe ţări şi vor apărea pe pieţele din Franţa, Germania, Italia, Olanda, Spania şi Marea Britanie începând din luna noiembrie. Până la sfârşitul anului, telefoanele vor ajunge în Hong Kong, India, Rusia, Singapore şi Taiwan. Lumia 800 şi 710 vor fi lansate pe piaţa din SUA în prima parte a anului viitor şi în China până la jumătatea lui 2012, potrivit Engadget.
Lumia 800 are un design similar cu Nokia N9 şi este dotat cu procesor Texas Instruments de 1,4 GHz, display AMOLED ClearBlack de 3,7 inci, cameră foto de 8 megapixeli, 16 GB de stocare internă şi alţi 25 GB oferiţi gratuit prin serviciul de cloud storage SkyDrive al Microsoft.
Lumia 710 are acelaşi procesor de 1,4 GHz, display WVGA ClearBlack de 3,7 inci, 1 GB de memorie RAM, cameră foto de 5 megapixeli şi 8 GB stocare internă

sursa:mediafax.ro

A aparut hypermarketul la care nu mai stai la casa


A aparut hypermarketul la care nu mai stai la casa
sxc.hu
Nemtii de la real au deschis, in Germania, al doilea magazin de tipul real-Drive, prin care clientii nu mai trebuie sa piarda timp cu asteptatul si plata la casa.

real-, reteaua de hypermarketuri a nemtilor de la Metro, a deschis recent, in Germania, al doilea magazin de tipul real- Drive, in Koln Porz, la aproape un an dupa ce a deschis prima unitate de acest tip, la Isernhagen-Altwarmbüchen, langa Hanovra (noiembrie 2010) Potrivit revistei specializate Piata, nemtii au folosit aceasta perioada de timp pentru a optimiza conceptul si a adapta gama de produse la solicitarile clientilor. 

Clientii magazinului pot plasa comanda lor online, pe www.real-drive.de. Au de ales intre 5.000 de produse.



sursa:9am.ro

Ce joburi te pot impinge catre alcoolism?


Ce joburi te pot impinge catre alcoolism?
sxc.hu
Daca este de parere ca serviciu tau este deprimant, iar la finalul zilei iti vine sa bei un pahar de bere sau de vin ca sa te relaxezi, afla ca sunt unele job-uri care te pot impinge catre alcoolism. Descopera-le!


BusinessInsider a facut o analiza a numarul de morti in urma alcoolismului si a descoperit care sunt joburile care te pot face sa devii alcoolic.

Daca considerati ca barmanii si-au creat deja o toleranta la alcool, trebuie sa stiti ca va inselati. Sfat daca sunteti un barman: mai bine va schimbati jobul pentru ca exista o mare posibilitate sa deveniti alcoolic.

Dar va lasam sa descoperiti in randurile de mai jos:
  • 5. Marinarii
  • 4. Bucatarii
  • 3. Lucratorii in constructii: de la zidari la betonisti
  • 2. Pantofarii (cine s-ar fi asteptat?)
  • 1. Barmanii.


sursa:9am.ro