Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 iunie 2012

Chuck Bass din Gossip Girl s-a apucat de modă


Ed Westwick, cunoscut pentru rolul lui din Gossip Girl, a poposit pe podium unde a prezentat noua colecţie a designerului Philipp Plein.


Se pare că aptitudinile actorului sunt numeroase şi deşi cochetează cu moda, tot actoria rămâne pe primul loc, iar despre finalul serialului Gossip Girl, acesta a spus “Să spream că Chuck şi Blair vor rămâne împreună. Aşa ar trebui să se încheie, dar nu ştiu cum se va întâmpla asta”.


Ce zona de pe glob va inceta sa mai existe


nori FloridaProtv Ad
Daca nu se iau masuri imediate si drastice sudul Floridei va disparea de pe fata Pamantului, inghitit de apele Oceanului Atlantic, avertizeaza expertii in probleme de clima.


Potrivit oamenilor de stiinta care au participat la o conferinta pe probleme de mediu, sudul Floridei este cea mai vulnerabila zona din SUA din acest punct de vedere.
Daca nivelul oceanului continua sa creasca, Monroe, Miami-Dade, Broward, Lee si Pinellas vor fi primele zone care vor fi inghitite de apa, scrie Palm Beach Post, in timp ce cea mai mare parte din Cheile Floridei va disparea in urmatorul secol.
Iar partea de peninsula care se intinde la sud de lacul Okeechobee va deveni nelocuibila in urmatorii 250 de ani, a mai precizat Ben Strauss, CEO-ul agentiei americane Climate Central.
Oamenii de stiinta nu pot sa estimeze cat de repede va creste nivelul oceanului, insa este foarte posibil ca fenomenele descrise mai sus sa se intample mult mai curand decat au prezis expertii.
Inainte ca totul sa fie inghitit de ape, Florida va fi lovita de uragane si inundatii, care vor creste ratele asigurarilor si vor diminua resursele de apa potabila, potrivit publicatiei The Herald.


Sursa: Daily Mail

Sfaturi de moda pentru barbatii inalti


Barbatii inalti se confrunta adesea cu probleme atunci cand trebuie sa isi aleaga haine, mai ales daca vor piese vestimentare care trebuie sa potriveasca personalitatii lor, dar si trendului. Daca te afli in aceasta categorie si te confrunti adesea cu probleme atunci cand mergi la cumparaturi, iata cateva sfaturi care iti pot fi de folos.

1. Evita camasile si tricourile foarte lungi. Cu cat bluzele sunt mai lungi, cu atat vei parea mai inalt si mai neatragator.

Incearca sa achizitionezi doar tricouri care depasesc cu maxim 10 centimetri linia pantalonilor. In acest fel vei avea un aspect echilibrat.

2. Obisnuieste-te sa porti veste peste tricouri sau camasi. Cu cat acestea au dimensiuni mai mici si sunt confectionate din mai putin material, cu atat vei parea mai bine proportionat. In acelasi timp, vestele iti ofera un look modern si potrivit pentru diferite ocazii.

3. Daca este posibil, opteaza pentru bluze cu maneca scurta sau trei sferturi si evita-le pe cele cu maneci lungi care (dincolo de faptul ca nu potrivesc intotdeauna ca masura si de foarte multe ori se dovedesc a fi prea scurte) dau impresia ca bratele tale sunt si mai lungi.

4. Tunde-ti parul. Parul lung (chiar si daca este purtat in coada) nu este deloc avantajos pentru barbatii prea inalti. Cel mai bine este sa porti parul tuns periuta sau de maxim 4 degete lungime. De asemenea, este recomandat sa nu il aranjezi in sus, pentru ca nu vei face decat sa pasi si mai inalt cu cativa centimetri.

5. In ceea ce priveste incaltamintea, fereste-te de pantofii care au talpa inalta, dar si de cei cu o forma ascutita, alungita. Acestia din urma, nu vor face decat sa dea impresia ca pisiorul tau este si mai mare decat in realitate. Cel mai bine este sa cauti pantofi cu botul rotund sau semirotund. Avand in vedere oferta producatorulir si a designerilor, fara indoiala ve gasi mai multe modele care sa iti placa.

6. Ca si accesorii care iti vor mai "taia" din inaltime sunt curelele si ceasurile late. De asemenea, barbatii inalti si slabi pot purta barba pentru a avea un look cat mai bine proportionat si echilibrat.



sursa:askmen.ro

Cum salvezi o intalnire care n-a mers bine


Ai iesit in oras cu o tipa incredibila, insa ea iti da semne ca nu se simte prea bine in compania ta? Daca nu stii exact cu ce ai gresit si daca iti doresti sa aduci totusi intalnirea pe drumul cel bun, ai la indemana cateva sfaturi destul de simple.

Fa-i o surpriza


Sa spunem ca tocmai ati iesit de la film sau dintr-un restaurant, iar ea te roaga sa o duci acasa. Respecta-i dorinta, insa inainte de orice, opreste pe drum la o florarie si cumpara-i un buchet mare de flori. Nu te scuza ca nu ai facut acest lucru de la inceput, ci spune-i ca aceasta este modalitatea prin care ii multumesti pentru o seara frumoasa.

Daca pana acum te-a tratat cu raceala si astepta cu nerabdare momentul despartirii, este foarte posibil ca dupa un astfel de gest, sa isi schimbe atitudinea.

Propune-i un plan nou

Intreab-o daca, in loc sa o duci acasa, ar vrea sa mergeti intr-un loc special. Du-o pe marginea unui lac, de unde se vede foarte bine cerul sau pe terasa unei cladiri foarte inalte. Gandeste-te la un loc special, astfel incat sa reusesti sa o impresionezi. O alta varianta este sa o duci la o plimbare printre strazile vechi sau mai putin cunoscute ale orasului.

Gaseste noi subiecte de discutie

Daca iti cere sa o duci acasa, probabil se simte plictisita in prezenta ta. Este un adevar dur, insa schimbarea depinde de tine. Incearca sa afli cat mai multe lucruri despre ea si sa descoperi lucrurile pe care le aveti in comun. Este foarte posibil ca o informatie simpla sa te poata ajuta sa gasesti un subiect de conversatie, iar astfel comunicarea dintre voi sa devina foarte naturala.

Spune-i mai multe lucruri despre tine

Femeilor le place sa isi descopere partenerul in timpul unei intalniri. De fapt, scopul intalnirii este acela de a te cunoaste mai bine. Daca ea ti-a povestit diverse lucruri despre ea, ar trebui sa faci acelasi lucru.

Daca esti ca un seif cu cifru si daca trebuie sa te provoace tot timpul sa ii vorbesti despre tine, fara indoiala isi va pierde interesul. Daca totusi esti dornic sa impartasesti cu ea anumite lucruri despre tine, cel mai probabil intalnirea va merge ca pe roate.


sursa:askmen.ro

Asphalt 7 Heat. TRAILER & DOWNLOAD


Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani si alte supermasini vin pe telefoanele mobile. GALERIE FOTO
VIDEO A fost lansata cursa nebuna pe strazi Asphalt 7 Heat. TRAILER  DOWNLOAD
Gameloft a realizat versiunea pentru iOS pentru Asphalt 7 Heat, cea mai recenta serie Asphalt. Noul joc este o cursa pe strazi prin diverse locuri din intreaga lume. Gamerii vor descoperii 60 de masini exotice precum Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani si chiar si celebra DeLorean DMC-12, din filmul "Back to the Future".
Fata de versiunile anterioare, grafica a fost imbunatatita, iar jocul arata mai bine. Asphalt 7 Head poate fi jucat single-player sau in retea prin Bluetooth. Jocul este disponibil in iTunes pentru iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) si iPad, pentru un pret de 1,29 USD.



     
     

Sursa: gsmarena

Samsung lanseaza o camera foto pentru serile in club


DV300F este o camera foto cu un mic LCD in partea din fata, pentru portrete incadrate perfect.
Samsung lanseaza o camera foto pentru serile in club
Daca vrei sa iti tii prietenii de pe Facebook la curent cu ce se intampla in viata ta, nu poti rata fotografiile memorabile de la petreceri sau din vacante. O noua camera lansata saptamana aceasta de Samsung, DV300F promite autoportrete incadrate perfect, datorita unui mini-LCD de 1,5 inch amplasat in partea din fata. Camera are un design metalic sofisticat, o rezolutie de 16 Megapixeli si un zoom optic 5x.
Pe langa ecranul frontal de care dispune intreaga serie 2View, modelul benficiaza de conectivitate Wi-Fi, pentru a putea uploada instantaneu fotografiile si a le distribui prietenilor pe Facebook sau Picassa. 
Camera dispune de un ecran frontal, pentru a se asigura ca utilizatorii se simt siguri ca le va reusi pana si cea mai dificila fotografie, indiferent daca acestia se afla in spatele sau in fata lentilelor. Acest lucru e mai simplu ca niciodata cu ajutorul animatiei Child Mode, care ii tine pe cei mici concentrati, si a Self Timer-ului vizual, cu ajutorul caruia poti sa apari in poza fara a fi nesigur inaintea setarii declansatorului.
Ca raspuns la evolutia continua a cerintelor utilizatorilor de a beneficia de maxima creativitate si posibilitatea de a impartasi experientele surprinse cu aparatul foto, DV300F este primul model 2View care ofera tehnologie Wi-Fi, permitand utilizatorilor sa trimita imaginile prin email, sa le incarce pe Facebook, Picassa, Flickr si YouTube intr-o clipa.
De asemenea, utilizatorii pot sa-si salveze imaginile speciale pe cardul de memorie microSD, imagini care sunt mai apoi conectate prin wireless la PC-ul de acasa si downloadate imediat, pentru a se bucura de ele si a le impartasi. Alternativ, serviciile de cloud, inclusiv AllShare Play de la Samsung si Microsoft SkyDrive, aduc garantia ca fotografiile pretioase pot fi stocate si impartasite oricand.
Pentru utilizatorii preocupati de aspect si in cautarea unui design sofisticat la o calitate premium, cel mai nou model vine in mai multe variante de culori metalice, incluzand negru fals, argintiu, bleumarin si rosu, cu un contur exterior dintr-o bucata, rotunjit si elegant pentru utilizare usoara si stil. Niciuna dintre aceste inovatii revolutionare nu afecteaza in vreun fel calitatea imaginii.
Din contra, DV300F se mandreste cu o impresionanta rezolutie de 16 megapixeli, zoom optic 5x si lentile cu unghi larg de 25mm pentru a captura intreaga actiune chiar si de la distanta. Myoung Sup Han, Senior Vice President si Head of Digital Imaging Business, Samsung Electronics, a comentat: “Scopul nostru este acela de a fi constant in fruntea inovatiilor si de a ne mentine pozitia de lider pe piata 2View, pionierata de Samsung.
Noul model DV300F reprezinta intruchiparea acestui scop. Cel mai nou model cu capturare 2View LCD, conectivitate Wi-Fi, stil ultra premium si cele mai noi functii creative demonstreaza angajamentul ferm din partea Samsung pentru inovatie in domeniul camerelor digitale compacte, precum si abilitatea noastra de a satisface constant nevoile utilizatorilor.”
DV300F este dotat cu o multitudine de functii distractive pentru a maximiza placerea utilizatorilor. Caracteristica Magic Frame include 12 template-uri distractive de fundal, precum si posibilitatea de a crea imaginii la o calitate de poster, perfecte pentru a fi impartasite sau agatate pe perete. In acelasi timp, functia Picture-in-Picture va permite sa inserati o imagine in alta. Impresionati-va prietenii, combinand o imagine statica cu un clip video pe care sa-l incarcati imediat pe YouTube sau pe reteaua voastra preferata de socializare. Apoi, asteptati si vedeti cat de multe “Like-uri” veți primi.
Prin intermediul Split Shot, puteti imbina pana la 3 imagini pentru a crea propria opera de arta! Puteti chiar sa importati fotografii de pe alte camere. Distractia nu se opreste aici – Funny Face va permite sa adaugati grimase caraghioase sau nasuri amuzante fotografiilor cu prietenii si familia. Posibilitatile sunt multiple, functia avand opt modele diferite.
Inovatoarea Artistic Brush poate transforma instantaneu un portret sau peisaj sau chiar un clip video intr-o schita alb-negru sau in versiunea sa colorata, exact cum ar face-o un artist! Puteti apoi sa va laudati cu creatia artistica prin intermediul LCD-ului camerei sau prin simpla incarcare pe un site de socializare sau pe YouTube, asigurandu-va astfel ca oricine se poate uita la opera vostra de arta sau la cea mai noua poza de profil.
Acest model include si Motion Photo si, exact ca in cel mai nou blockbuster de la Hollywood, aceasta functie va permite sa inghetati timpul in jurul unui obiect in miscare pentru un efect mai dramatic. Puteti chiar sa surprindeti un prieten sarind in parc si sa-i inghetati pe toti ceilalti din jurul lui ca pe niste statui

vineri, 22 iunie 2012

Intră în vigoare Legea "Big Brother"

"Legea privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de reţele publice de comunicaţii", cunoscută mai bine sub numele de Legea Big Brother, intră în vigoare.

Legea Big Brother intră de mâine în vigoare
Legea Big Brother intră de mâine în vigoare
Legea prevede obligativitatea furnizorilor de telefonie fixă şi mobilă şi de internet să reţină timp de 6 luni anumite date ale abonaţilor care să fie trimise, la cerere, autorităţilor din domeniul siguranţei naţionale pentru acţiunile de prevenire, cercetare, descoperire şi urmărire a infracţiunilor grave.
"Furnizorii de telefonie fixă, mobilă şi internet sunt obligaţi să stocheze timp de şase luni toate datele legate de convorbirile telefonice şi schimbul de email-uri, cu excepţia conţinutului corespondenţei electronice sau al convorbirii telefonice. În cazul reţelelor de telefonie fixă şi mobilă trebuie să se reţină numărul celui care formează, numărul destinatarului, numărul celui spre care a fost redirecţionat apelul, precum şi numele acestora. În cazul serviciilor de internet, se vor reţine utilizatorul, serviciul de telefonie folosit, numărul de telefon al apelantului şi al destinatarului, numele şi adresa abonaţilor, identitatea echipamentului folosit", prevede actul.

Băsescu a promulgat Legea Big Brother. Convorbirile şi emailurile românilor vor fi supravegheate

Preşedintele Traian Băsescu a promulgat Legea Big Brother pe data de 12 iunie. Ea fusese adoptată pe 22 mai de Camera Deputaţilor, cu 197 de voturi "pentru", 18 voturi "împotrivă" şi 13 abţineri.
Furnizorii de telefonie şi internet au obligaţia ca timp de 48 de ore de la cererea organelor de urmărire să transmită datele solicitate, iar dacă acest lucru nu este posibil în 48 de ore, datele trebuie transmise în cel mult cinci zile.
Proiectul de lege privind stocarea datelor de trafic de telefonie şi internet mai prevede că organele de urmărire penală au obligaţia de a informa persoana ale cărei date sunt reţinute în termen de 48 de ore de la momentul transmiterii solicitării, cu excepţia cazurilor în care persoana este implicată în acţiuni care periclitează siguranţa naţională.

Adio, INTIMITATE! Mesajele pe internet şi apelurile telefonice ale românilor vor fi supravegheate

Legea Big Brother implementează în legea românească Directiva europeană privind păstrarea datelor (2006/24/CE), care a fost adoptată de Parlamentul European în 2006. Ea ar fi trebuit transpusă în legislaţia românească până la data de 15 septembrie 2007 (păstrarea datelor comunicaţiilor privind accesul la internet, poştă electronică şi telefonia prin internet ar fi trebuit să înceapă efectiv pe 15 martie 2009).
O lege în acest sens (Legea nr. 298/2008) a fost emisă de Parlamentul României pe 18 noiembrie 2008. Ea impunea operatorilor de telefonie şi furnizorilor de servicii de internet să păstreze, timp de şase luni, următoarele informaţii: numerele de telefon al apelantului şi al destinatarului, adresele de email IP-urile în cazul serviciilor de poştă electronică, ora iniţierii, ora încheierii şi durata unei comunicări, codurile de identitate ale celularelor precum şi locaţia echipamentelor de comunicare mobilă. Fireşte, legea nu a vizat şi conţinutul comunicaţiilor.
Aplicarea prevederilor legii nr. 298/2008 a fost amânată până la 31 decembrie 2009, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat, pentru că legea a fost declarată neconstituţională pe 8 octombrie 2009.
Judecătorii de la Curtea Constituţională au fost deranjaţi de o formulare prea vagă din lege, care prevedea reţinerea nu doar a informaţiilor enumerate mai sus, ci şi a unor „date conexe”. Din cauză că nu exista o definiţie clară a sintagmei „date conexe”, legea ar fi putut duce la abuzuri.
În plus, judecătorii CCR au argumentat excepţia de neconstituţionalitate prin faptul că limitarea în mod necontenit a exerciţiului dreptului la viaţă intimă şi la secretul corespondenţei face să dispară însăşi esenţa dreptului prin îndepărtarea garanţiilor privind exercitarea acestuia. Articolul 28 din Constituţia României stipulează că “secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri poştale, al convorbirilor telefonice şi al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil”.
De asemenea, în decizia CCR s-a arătat că reţinerea datelor urma să se aplice pentru toate persoanele care folosesc mijloace de comunicare digitale, indiferent dacă au săvârşit sau nu fapte penale sau dacă sunt sau nu subiectul unor anchete penale. Acest lucru e de natură “să răstoarne prezumţia de nevinovăţie şi să transforme  a priori toţi utilizatorii serviciilor de comunicaţii electronice sau de reţele publice de comunicaţii în persoane susceptibile de săvârşirea unor infracţiuni de terorism sau a unor infracţiuni grave”, au arătat judecătorii.
A doua variantă a Legii Big Brother, care va intra mâine în vigoare, a fost iniţiată de fostul ministru Valerian Vreme şi de fostul ofiţer SRI Adrian Bădulescu. 


joi, 21 iunie 2012

Ce spune şeful Metro despre cei care nu au legitimaţie şi o folosesc pe cea a cunoştinţelor


Dintre toate formatele de comerţ mo­dern, scăderea con­sumului a afectat în special reţelele de tip cash&carry. O spun foarte clar cifrele.
"Cu fiecare deschidere a unui nou super- sau hipermarket, clienţii noştri au de suferit" este răspunsul lui Dusan Wilms, directorul general al Metro în România, la întrebarea în ce măsură au fost afectate de contextul economic general magazinele de tip cash&carry, care, teoretic, se adresează exclusiv clienţilor profesionişti, adică firmelor (în acest sens, magazinele emit legitimaţii de acces pentru clienţi).
Cu alte cuvinte, cele două reţele de tip cash and carry din România - Selgros (19 magazine) şi Metro (32, dintre care 6 Metro Punct) - nu se mai bucură de un context de piaţă prea favorabil, odată cu înmulţirea discounterelor şi a hipermarketurilor, care au ca atu proximitatea faţă de clienţi şi care calcă acum, poate mai mult decât oricând, acceleraţia expansiunii. 
„În general, a fost lovit tot comerţul modern care nu a avut expansiune în ultimii trei ani şi a rămas cu acelaşi număr de magazine. Foarte mulţi retaileri şi-au crescut cifra de afaceri prin deschideri noi, iar extinderea suprafeţelor lor de vânzare a avut un impact enorm asupra busines­sului cash&carry, pentru că au dispărut foarte mulţi revânzători mici de pe piaţă“, comentează şeful Metro. E adevărat: cu excepţia celor două lanţuri de tip cash&carry, toate celelalte reţele de retail (în special Mega Image, Lidl, Carrefour, Auchan şi Kaufland) duc o luptă aprigă pentru extindere, mai ales că preţurile terenurilor au scăzut foarte mult şi nu mai sunt dificultăţii nici în a găsi noi angajaţi.
Dar bătălia nu depinde exclusiv de expansiunea organică şi ar putea fi câştigată mai degrabă „de cel care se mişcă cel mai repede“, după cum spune Wilms, care e convins că Metro îşi va menţine şi chiar întări poziţia de lider pe segmentul de piaţă pe care activează. Şi nu se bazează pe faptul că nici conaţionalii de la Selgros nu au anunţat planuri de expansiune cu formatul clasic în 2012. Care sunt, atunci, atuurile sale? „Dezvoltarea serviciilor. Ne putem apropia de client oferindu-i soluţii care să-i facă activitatea mai uşoară“, se arată optimist Dusan Wilms. Iar optimismul afişat vine în condiţiile în care vânzările Metro în România au scăzut, anul trecut, cu 7%, până la 1,06 miliarde de euro (aproape de nivelul din 2004).
Posibilităţile de creştere par a fi nelimitate
Pe terenul serviciilor, Metro a mers pe soluţii inovative şi în 2012 a bifat patru premiere. Mai întâi a lansat primul magazin online al unui mare retailer din comerţul modern din România, apoi a introdus în magazine primului sistem automatizat de promoţii personalizate - Metro Touch. De curând, a devenit şi primul mare retailer care are pe rafturi legume „De-ale noastre“ şi circa 200 de agricultori din regiunea Poiana Mare şi împrejurimi au devenit, indirect, furnizorii Metro pentru roşii, ardei, castraveţi şi vinete. („Anul acesta sperăm să vindem 800-1.000 de tone de legume. În viitor, intenţionăm să extindem proiectul şi în alte regiuni ale ţării, şi nu doar pentru legume, ci şi pentru fructe, conserve, sucuri“, precizează şeful Metro România).
Dar poate cel mai important punct de interes pentru Metro, anul acesta, este dezvoltarea conceptului de magazin pentru micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, e vorba de franciza „La Doi Paşi“. La prima vedere, e un fel de Mic.ro. Şi totuşi, nu seamănă deloc - spre deosebire de Mic.ro, care avea o distribuţie centralizată şi majoritatea magazinelor erau operate de aceeaşi companie, fiecare proprietar de „La Doi Paşi“ îşi administrează singur magazinul (şi operaţional, şi financiar) şi primeşte doar consiliere din partea gigantului german. Nu există nici obligaţia de aprovizionare exclusiv de la Metro, biletul de intrare în această „reţea naţională de comerţ“, după cum se exprimă Marc Carena, directorul departamentului Management Clienţi al Metro, fiind rebranduirea şi remodelarea spaţiului de vânzare după un layout strandard de magazin. Şi sunt deja 200 de magazine „La Doi Paşi“ deschise, plus încă pe atâtea în curs de amenajare.
Deşi admite că, acum, ponderea segmentului de cash and carry - care a ajuns să reprezinte circa 2% din piaţa de retail alimentar din România estimată la 16 mld. euro-, scade în detrimentul celorlalte structuri de vânzare, ca urmare a unei „specializări a pieţei“, nici Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros România, nu este foarte îngrijorat. De precizat că reţeaua locală a Selgros a avut, anul trecut, încasări de 780,5 milioane de euro, cu circa 2% mai mult decât în 2010. „Segmentul recuperează pierderile din «zona gri» a comerţului“, explica el într-o discuţie anterioară cu Capital.
Prin „zona gri“ Vlad înţelege marile pieţe angro, care există în fiecare mare oraş şi care, de cele mai multe ori, evită impozitarea. „(Zona gri - n.r.) este foarte greu de evaluat... se vorbeşte de 20%-30%, poate fi şi mai mare“, spunea el. 
Dincolo de cauze şi efecte, important rămâne comportamentul de consum al românilor, care s-a modificat vizibil în ultimii ani. Schimbare cu atât mai evidentă în cazul produselor nealimentare, în special electronice şi electrocasnice.

6.000 de magazine de comerţ tradiţional s-au închis în ultimii 5 ani; mai sunt circa 70.000 de magazine de bloc şi alimentare

Dusan Wilms: "În 2013, cred că vor avea loc concentrări pe piaţă"
 

Afişează un aer relaxat şi vorbeşte pe un ton optimist, chiar glumeţ. Cel mai puternic executiv din comerţul românesc, Dusan Wilms, nu pare atins de încruntarea şi nesiguranţa care au luat locul zâmbetelor senine cu care managerii români spuneau, înainte de criză, poveşti triumfaliste despre expansiune şi speranţă de profit.

CAPITAL: A încheiat Metro expansiunea pe piaţa românească?
Dusan Wilms:
 Suntem, acum, în faza în care dorim să stabilizăm această hemoragie de închideri de mici magazine. Şi nu vorbesc de sute, ci de mii de mici afaceri care dispar. Extinderea noastră depinde de evoluţia economiei. Dacă ar creşte numărul de restaurante, ar creşte şi numărul de magazine Metro (...) Mai sunt zone, ca Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, care ar putea fi acoperite măcar cu câte un Metro Punct.
Oricum, businessul nu a ajuns maturitate. Pentru noi, nivelul de maturitate va fi atins când un client va alege să cumpere de aici cea mai mare cantitate din marfa de care are nevoie. Mai e mult potenţial în această zonă. 

CAPITAL: Teoretic, magazinele de tip cash and carry sunt adresate exclusiv clienţilor profesionişti. În realitate însă, foarte multe persoane fizice cumpără din aceste magazine, intrând cu legitimaţiile prietenilor sau ale cunoştinţelor. Vedeţi o oportunitate de creştere a încasărilor şi din această zonă? 
DW:
 Noi nu vindem decât către persoane juridice, instituţii sau către împuterniciţii acestora. Dacă aveţi un card Metro, dumneavoastră cumpăraţi în numele unei instituţii, şi atunci înstituţia care vă dă cardul îşi asumă toate riscurile. Noi servim revânzătorul şi nu vrem să-i facem concurenţă. Şi încă ceva: aici vine clientul la muncă, se uită la preţuri, analizează, îşi face aprovizionarea şi nu vrea să dea peste vreunul dintre clienţii care obişnuiesc să consume la restaurantul lui. În cazul revânzătorilor, noi suntem depozitul lor. 

CAPITAL: În căutarea creşterilor viitoare, pe ce mizaţi?
DW:
 Pe dezvoltarea serviciilor şi a programelor deja lansate şi creşterea ofertei în domeniul horeca. După criză, va creşte şi puterea de cumpărare a populaţiei, deci şi consumul, ceea ce va impulsiona şi creşterea vânzărilor restaurantelor care se vor extinde. Sunt optimist.

CAPITAL: Când credeţi, mai exact, că vom ieşi din criză? 
DW
: Criză  a fost în 1996, când a deschis Metro în România şi când inflaţia  a atins cote înalte, legile erau neclare... Atunci a fost nenorocire. Dacă vreţi, Metro a fost profesorul pieţei de retail româneşti. Am fost pionieri tot timpul. Inovaţia înseamnă supravieţuire. Moartea unei companii începe atunci când se opreşte procesul de inovare. Acum nu e criză, e o bătălie de supravieţuire... pe cotă de piaţă, pe clienţi. 

CAPITAL: A ajuns retailul românesc la saturaţie? Urmează consolidările?
DW:
 Nu cred că a ajuns la saturaţie. E potenţial destul de mare în România pe piaţa de retail. E loc pentru fiecare. Cred, însă, că anul acestra se vor lua decizii radicale la nivelul anumitor firme. Vor analiza serios dacă merită sau nu merită să mai continue în această piaţă, cel mai probabil, la anul, vor fi anumite concentrări.

CAPITAL: Exuberanţa extinderilor a revenit în lumea marelui retail. Nu şi consumul. Care este miza?
DW:
 A scăzut costul de expansiune. Prin 2006-2007, un metru pătrat de teren în Bucureşti costa 500-600 euro, iar acum costă 50 de euro. Chiar e un moment foarte prielinic pentru ca retailerii cu planuri pe termen lung să investească în expansiune. Când se va redresa economia, o să crească preţul terenurilor, plus că şi cele mai bune spaţii vor fi deja ocupate. Evident, nu e şi cazul reţelelor cash&carry. Noi trebuie să urmărim ce face clientul. El se dezvoltă primul şi după aceea venim noi. Nu putem să deschidem un magazin în Călăraşi sau Slatina şi să aşteptăm trei-patru ani până apar şi firmele.
Scurt C.V

- Dusan Wilms (51 de ani) este la al doilea mandat la şefia Metro Cash&Carry România

- A devenit angajatul comerciantului german în 1998, iar un an mai târziu a fost numit director general al reţelei din România;
- În ianuarie 2005 a fost promovat în funcţia de director regional Metro Cash & Carry Business Unit Europa de Est şi Sud-Est; patru luni mai târziu devine COO şi membru în boardul real,- International;
- În aprilie 2008 a ocupat funcţia de director de expansiune, contribuind la dezvoltarea tuturor magazinelor Metro Group din Polonia, Turcia, Rusia, Ucraina;
În iunie 2009 revine la conducerea Metro România.


sursa:capital.ro

miercuri, 20 iunie 2012

Fenomen bizar printre cateva eleve de liceu din New York. Ce explicatii au dat oamenii de stiinta



UniformaProtv Ad

Mai multe echipe de medici si oameni de stiinta, care au intocmit un dosar de 6.000 de pagini si au facut teste in valoare de peste 70.000 de euro, au gasit in final explicatia pentru un fenomen bizar petrecut la un liceu din New York.

In luna februarie, 20 de eleve de la liceul Western din New York au inceput sa se comporte foarte ciudat, scrie Live Science.
Toate aveau acelasi manifestari involuntare: ticuri, spasme si diferite reactii necontrolate, extrem de greu de privit.
Initial, autoritatile s-au temut de vreo boala contagioasa, avand in vedere ca fetele erau colege de liceu.
Cum medicii nu au gasit nimic neosbisnuit la analize, totul a devenit si mai greu de explicat.
Au fost implicati reprezentanti de la Ministerul Sanatatii, de la Centrul de Control si Prevenire a Bolilor si savanti de la Universitatea Columbia.
Au fost analizate mostre de apa, aer si sol din regiunea liceului, crezand ca este vorba de un caz de otravire mai putin obisnuit.
In final, dupa 70.000 de dolari cheltuiti pe aceste investigatii si un dosar de 6.000 de pagini, autoritatile au tras concluzia: a fost vorba de isterie in masa, fenomen sociologic cunoscut inca din Evul Mediu.
In termeni medicali, aceasta afectiune se numeste tulburare de conversie si presupune manifestarea fizica a unor stari psihice.
Tinerele s-au vindecat acum si nu mai prezinta niciun simptom al acestei afectiuni.

luni, 18 iunie 2012

Muzica la serviciu: utila sau enervanta?


Printre sunete interminabile de taste sau colegi care vorbesc incontinuu despre cum si-au petrecut weekendul, simti uneori nevoia de o pauza si de un sunet relaxant, doar pentru tine. Astfel, iti setezi un playlist, iti pui castile pe urechi si reglezi volumul potrivit. La un moment dat, acest scenariu pare sa fie ideal pentru o zi aglomerata la munca, insa parerile sunt impartite.

Sa fie muzica un ajutor in incercarea ta de a te concentra si de a da randament sau aceasta nu face decat sa iti distraga si mai mult atentia?

Un studiu realizat recent a scos la iveala faptul ca persoanele care asculta muzica in timp ce lucreaza, dau cu 10.2% mai mult randament, spre deosebire de persoanele care lucreaza in liniste sau in zgomotele specifice unui birou.

Afla cateva detalii esentiale care te vor ajuta sa te bucuri din plin de beneficiile muzicii atunci cand lucrezi si ce trebuie sa eviti pentru a nu amplifica starea de neliniste si lipsa de concentrare.

Asculta melodii alerte

De regula, melodiile alerte, energice, iti ofera o senzatie de putere si chef de munca, de activitate, exact cum te simti dupa o doza de energizant. In aceasta situatie, partea negativa este ca vei fi tentat sa maresti volumul prea tare si sa te concentrezi apoi prea mult la ritmul melodiei si la versurile acesteia, punand mai mult accent pe muzica si mai putin pe munca.

Evita sa asculti melodii de dragoste, lente, cu un mesaj trist si depresiv. Nu vei face decat sa rulezi in minte imagini care iti vor da o stare psihica care nu iti va fi de ajutor la birou.

Oamenii de stiinta sustin ca muzica clasica, piesele cantate de orchestre se afla printre cele mai bune genuri de muzica pe care le poti asculta atunci cand esti la munca. De asemenea, daca nu esti un fan al muzicii clasice, jazz-ul si muzica rock au acelasi efect asupra creierului: il stimuleaza sa fie mai activ si sa lucreze mai intens.

Scapa de stres

Muzica din casti, atunci cand esti la birou, te ajuta sa scapi de stres in proportie de 41%. Daca te simti presat de un raport sau de un anumit proiect, asculta muzica preferata si scapa de starea de anxietate. Vei observa cum vei lucra mai rapid si mult mai bine.

Elemente esentiale pentru un barbat in viziunea lui Tom Ford


Cand spui Tom Ford, automat iti vin in minte cateva sinonime: eleganta, stil, high class, gay, A Single Man, Gucci, haine, ceasuri, parfumuri, ochelari si lista poate continua aproape la nesfarsit. Designerul Tom Ford, transformat in regizor de filme, a dezvaluit care sunt in viziunea sa piesele esentiale din garderoba unui barbat. Nu sunt putine si unele dintre ele nu sunt ieftine, dar orice lucru de calitate atrage dupa sine o multumire personala, care se reflecta in doua cuvinte: stil si atitudine.

Lui Tom Ford ii place sa spuna ca orice barbat care doreste sa se puna in valoare are nevoie de cateva piese esentiale, prin aceasta intelegandu-se nu doar piese vestimentare, ci si "piese" ce tin de propria personalitate.

1. Perechea perfecta de jeansi

In viziunea lui Tom Ford, orice barbat ar trebui sa aiba in garderoba o pereche de jeansi inchisi la culoare, pe care sa ii poata asorta rapid cu alte articole.

2. Un strop de simt al umorului

Un barbat care are incredere in sarmul personal, va sti cum sa profite la maximum de simtul umorului. Nu este usor sa spui o gluma buna la momentul potrivit, insa daca ai fler vei deveni cel mai indragit personaj dintr-un grup.

3. Bune maniere

Un barbat imbracat la 4 ace, dar fara bune maniere, da mai rau in public decat unul imbracat prost, dar care are un comportament exemplar fata de cei din jur.

4. Unghiera

Un barbat care tine la aspectul sau fizic are intotdeauna unghiile taite si ingrijite. Potrivit lui Tom Ford, o unghiera de calitate nu ar trebui sa lipseasca niciodata din trusa unui barbat.

5. Oglinda cu marire

Barbatii nu petrec foarte mult timp uitandu-se si analizandu-se in oglinda, motiv pentru care nu vad cand le apare un cos sau cand firele de par cresc pe sub piele sau cand mici fire de par cresc in afara narilor. De aceea, Tom Ford recomanda barbatilor sa poarte o oglinda cu marire oriunde merg.

6. Un parfum de calitate

Un barbat care se respecta, are nevoie de un parfum de calitate, cu o aroma care sa devina marca personala.

7. O pereche de pantofi eleganti

Pantofii eleganti sunt esentiali in garderoba oricarui barbat. Alege pantofi de calitate, chiar daca dai ceva mai multi bani pe ei.

8. Un costum cu croiala exemplara

Un costum negru, cu o croiala exemplara, care iti vine ca turnat, este o piesa vestimentara absolut necesara, chiar daca nu il porti zilnic.

9. Camasi albe

Camasile albe completeaza lookul stilat al oricarui barbat. Alege camasi care iti vin perfect, slim fit.

Sfaturi de moda pentru barbatii slabi


Esti complexat ca esti mai slab decat ceilalti prieteni si nu stii cum sa maschezi acest lucru? Ti-am pregatit cateva sfaturi care sa te ajute sa treci peste acest mic handicap si sa-ti redea increderea in tine.

Sacouri

Evita sacourile cu umeri ascutiti si apeleaza la cele cu umeri lati care dau senzatia de volum. Desi este oarecum incomoda si demodata, vesta este un accesoriu care te va ajuta sa acoperi perfect coastele care-ti ies prea mult in evidenta.

Camasi

Oamenii slabi au de obicei si gaturi subtiri, iar cea mai mare greseala pe care poti s-o faci in acest caz este sa porti camasa cu gulerul desfacut.

Imbraca genul de camasi care se inchid pana la ultimul nasture, fara sa fie insa nevoie sa apelezi la el. Nu trebuie sa porti camasi cu marimi mari deoarece te dezavantajeaza si scot in evidenta si mai mult faptul ca esti slab.

In cazul camasilor casual, iti recomandam sa le alegi care nu contin elastan, deoarece acestea iti accentueaza proeminenta cutiei toracice.

Tricouri

Tricourile trebuie aiba o croiala dreapta si sa fie confectionate din bumbac. Opteaza pentru tricouri pe gat si cu anchior. Evita-le insa pe cele cu un V pronuntat, care te dezavantajeaza.

Pantaloni

Cutele pe care oamenii solizi le evita se potrivesc de minune in cazul celor slabi. Cutele adauga un plus de volum in zona picioarelor si soldurilor.

Pantalonii cu dunga in fata iti sunt de mare ajutor daca sunt confectionati dintr-un material dens, care ia forma piciorului. Atentie! Desi sunt la moda, blugii conici nu sunt recomandati in cazul persoanelor slabe.

Accesorii

Nu numai hainele conteaza, ci si accesoriile. Vrei sa-ti maschezi talia subtire? Iti recomandam o curea lata, groasa, eventual viu colorata.

In cazul pantofilor, alege-i pe cei cu bot rotund care confera picioarelor tale slabe senzatia de stabilitate. La capitolul cravate, mergi pe mana noastra si opteaza pentru cele late, cu elemente orizontale sau diagonale, care te fac sa pari ceva mai corpolent decat in realitate.

Cele mai bune stick-uri de memorie in 2012 (TOP 6)


In prezent, putina lume isi mai aminteste de batranele dischete, aka floppy disks. Si mai putine sunt computerele care inca permit utilizarea acestui dispozitiv de memorie externa, iar /DVD-ul/CD-ul ii calca incet, incet pe urme, odata cu dezvoltarea tehnologiei si aparitia unor noi dispozitive electronice de stocare a informatiilor. Stick-ul de memorie sau stick-ul pur si simplu este la mare cautare, iar companiile cauta constant noi modalitati de a-l dezvolta.

A fost inventat in 1980 de cercetatorul japonez Fujio Masuoka si a devenit foarte popular datorita usurintei cu care se manevreaza, portabilitatii, dimensiunilor reduse si rezistentei la socuri mecanice. Iata car sunt cele mai tari stick-uri de memorie in 2012.

1. IronKey (8GB)

IronKey este cel mai sigur stick de memorie din lume. Este un dispozitiv care iti protejeaza datele, confidentialitatea si identitatea. Criptarea hardware este realizata in conformitate cu specificatiile militare si guvernamentale.


2. Swarovski Crystals (4GB)

Una dintre cele mai recente aparitii pe piata stick-urilor de memorie este dispozitivul acoperit cu renumitele cristale Swarovski. Are o capacitate de 4GB, care permite stocarea a sute de melodii si mii de poze.


3. Transformer (8GB)

Pasionatii de stick-uri USB de memorie flash au la dispozitie un dispozitiv ce se poate transforma intr-o jucarie Transformers. Are o capacitate de 8GB si este numai bun daca te gandesti sa colectionezi stick-uri pentru viitorii tai nepoti.


4. Lego (2GB)

Daca tehnologia moderna te copleseste, ia dupa tine un stick mic si colorat, incorporat intr-o piesa din celebrul joc Lego.


5. Darth Vader Unmasked Mimobot (2GB)

Fan Star Wars? Fan Darth Vader? Fan memory stick? Atunci alege un dispozitiv haios, care il reprezinta pe celebrul personaj negru. Scoate-i masca si descopera cu arata Darth Vader in realitate.


6. LaCie FastKey (120 GB)

LaCie FastKey este un stick de memorie ce poate avea o capacitate de stocare de 120 GB. Desigur, daca nu ai prea multa dare de mana, respectiv 475 de dolari, poti opta si pentru o capacitate mai mica de stocare - de 30 sau 60 GB. Desi arata ca un stick USB, in interiorul lui FastKey se afla un SSD.

5 retele sociale de specialitate care te-ar putea interesa


Facebook ramane incontestabil liderul retelelor sociale, dar cei care vor sa stabileasca legaturi online doar cu alti utilizatori cu interese comune au la dispozitie si retele sociale de nisa. Iata 5 retele sociale de specialitate care te-ar putea interesa.

FastLoop

Retea sociala pentru sportivi, FastLoop ofera o baza de date cu articole de fitness, dar si uneltele pentru a-ti masura progresele si pentru a le compara cu ale altor membri. Pe FastLoop, utilizatorii pot crea cu usurinta comunitati de prieteni sau de coechipieri.


Untappd

Sub forma unei aplicatii pentru Android si iOS, Untappd este o retea sociala dedicata berii. Utilizatorii pot discuta despre berile preferate si barurile si restaurantele unde se gasesc, intr-un mod similar Foursquare.


Cyloop

Retea sociala centrata pe muzica, Cyloop ofera utilizatorilor acces la milioane de melodii si videoclipuri si permite crearea unor profile personalizate unice pe baza preferintelor muzicale. Muzicienii aspiranti isi pot promova usor creatiile pe Cyloop.


Book-in-a-Week

Scriitorii amatori gasesc o comunitate stransa pe Book-in-a-Week, retea sociala care ofera un curs virtual de creatie literara in prima saptamana a fiecarei luni. Include sfaturi si tehnici pentru depasirea blocajului mental si poate trimite utilizatorilor in pana de inspiratie mesaje motivatoare.


ComicSpace

Dedicata benzilor desenate si artistilor care le creeaza, ComicSpace este o retea sociala ce include o platforma de blogging si un loc in care pot fi publicate creatii originale sub forma de webcomics, pentru a primi reactii de la comunitatea de 90.000 de membri activi.


               

Tinuta potrivita pentru prima intalnire


Tinuta potrivita este extrem de importanta la prima intalnire, deoarece femeile sunt extrem de sensibile la capitolul vestimentar. Da, minunata creatura de care te-ai indragostit la prima vedere te va judeca dupa un criteriu atat de superficial, chiar daca se spune ca haina nu il face pe om.

O tinuta potrivita la prima intalnire iti aduce mai multe beneficii decat crezi. Vei fi admirat, dorit (carnal, mai ales) si vei face impresia unui om serios in fata femeii care ar putea sa fie cea cu care iti vei petrece restul vietii. De ce nu?

Prima intalnire intr-un cadru relaxat

O prima intalnire in aer liber, sa spunem, iti permite alegerea unor haine lejere, de zi, dar care sa nu te faca sa pari neingrijit. Chiar daca te-a invitat la un meci de tenis, nu este recomandat sa iei costumul sport in care ai jucat fotbal cu baietii vinerea trecuta. Da-i de inteles ca te-ai straduit putin sa arati bine.

Asorteaza o pereche de blugi indigo cu o camasa cu maneca scurta si jacheta sport. Baga camasa in pantaloni si lasa la vedere o curea din piele, in aceeasi nuanta cu pantofii.

Prima intalnire la restaurant

Daca restaurantul ales este unul select, in mod evident vei purta un costum de haine elegant sau, cel putin, pantaloni din stofa "la dunga" si camasa clasica. Daca locatia este mai putin pretentioasa, o pereche calitativa de blugi si o jacheta din piele iti salveaza obrazul cu brio.

In cazul in care vorbim despre o invitatie la o terasa in mijlocul verii, pantalonii bej din in si o camasa asortata din acelasi material vaporos, accesorizate cu sandale maron, sunt cea mai buna varianta.

Ai grija ca incaltamintea pe care o alegi, indiferent de tipul ei, sa fie curata, functionala si, pe cat posibil, stilata.

Tinuta cu aspect scump, dar ieftina

Poti sa ii transmiti un mesaj vizual extrem de placut si sa ii dai senzatia ca porti o tinuta scumpa, chiar daca in realitate ea a fost chiar ieftina (economia este binevenita, avand in vedere ca iti revine nota de plata).

Alege haine clasice, usor de asortat cu cat mai multe alte piese vestimentare: simplitatea exprima intotdeauna bun gust.

Adauga un accesoriu rafinat, precum o batista din matase in buzunarul sacoului, o butoniera la manseta sau un ceas stralucitor. Daca acul de cravata nu te caracterizeaza, mai bine sari peste acest detaliu.

Cum se calca CORECT o camasa!

















Iesi diseara in oras s vrei sa te imbraci cu o camasa. Trebuie sa o calci. Noi iti aratam ce pasi trebuie sa urmezi.
  1. Spatele camasii (pe interior – pentru a prelungi perioadei de viata a acestora);
  2. Pieptul (dreapta – stanga sau stanga-dreapta, dupa gust, tot pe interior, cu glisarile de rigoare in zona nasturilor);
  3. Manecile (cu dunga sau fara, dupa gust);
  4. Mansetele (pe interior, pe “rotund”);
  5. Gulerul (intors pe verso si punctand usor colturile sale, prin paturirea materialului).

Cum sa raspunzi la cele mai grele 5 intrebari ale femeii


In functie de raspunsul la aceste intrebari, relatia voastra va evolua intr-o directie sau alta. Noi iti spunem cum sa treci cu bine de acestea.
1. La ce te gandesti?
Raspuns corect: „Scuza-ma ca nu eram atent, draga. Ma gandeam cat de grozava esti si cat de mult tii la mine si eu la tine. Mai mult, ma gandesc la cat sunt de norocos ca te-am intalnit”.
Raspunsuri gresite (chiar daca sunt adevarate):
a) fotbal
b) baschet
c) cat esti de grasa
d) cat de frumoasa e cea care trece acum pe drum
e) cum voi cheltui banii de asigurare daca vei muri
2. Ma iubesti?
Raspuns corect: „Da” sau „Da draga”.
Raspunsuri gresite (chiar daca sunt adevarate):
a) cred ca da
b) te-ai simti mai bine daca ti-as spune ca da?
c) depinde ce intelegi prin dragoste
d) conteaza?
e) cine, eu?
3. Ti se pare ca sunt grasa?
Raspuns corect: „Sigur ca nu”.
Raspunsuri gresite (chiar daca sunt adevarate):
a) in comparatie cu ce?
b) nu as zice ca esti grasa, dar nici slaba
c) daca ai slabi, ar fi mai bine
d) am vazut altele si mai grase
e) poti sa repeti? Ma gandeam cum sa te conving sa nu mergem la cumparaturi exact cand joaca echipa mea.
4. Crezi ca e mai frumoasa ca mine?
Raspuns corect: „Sigur ca nu”.
Raspunsuri gresite (chiar daca sunt adevarate):
a) da, dar tu ai o personalitate ce ma completeaza
b) nu mai frumoasa, dar cu siguranta mai slaba
c) nu era mai frumoasa ca tine cand erai de varsta ei
d) defineste „frumoasa”
e) poti sa repeti? Ma gandeam cum sa te conving sa nu mergem la cumparaturi exact cand joaca echipa mea.
5. Ce ai face daca as muri?
Raspuns corect: „Ar fi groaznic. Nu cred ca mi-as reveni vreodata”.
In acest caz, si daca raspunzi corect, va dori sa detaliezi. Totusi un dialog de evitat, ar suna cam asa:
- Te-ai casatori din nou?
- Categoric nu!
- De ce, nu iti place sa fii casatorit?
- Ba sigur ca da!
- Atunci de ce nu te-ai casatori?
- Bun, atunci m-as recasatori!
- (ranita) Ai face asa ceva?
- Da!
- Te-ai culca cu ea in patul nostru?
- Unde ai vrea sa ne culcam?
- Ai muta pozele cu mine si le-ai pune pe cele cu ea?
- Mi se pare cel putin normal sa fac acest lucru.
- Si ai lasa-o sa te tina in brate asa cum te tin eu dupa ce facem dragoste?
- Nu draga ca de obicei se intoarce pe cealalta parte si adoarme.


sursa:malefashion.ro

Fotografii cu smartphone-urile Facebook și iPhone 5


Din câte se pare, cele două concepte de telefon aparțin unor designeri independenți. Cele două companii păstrează tăcerea
iPhone 
Cum ar putea arăta viitorul smartphone de la Apple 
Pe rețelele de socializare au început să circule fotografii cu două smartphone-uri. Din câte se pare ar fi vorba de două concepte, un telefon Facebook și unul de la Apple, viitorul iPhone. În ceea ce privește cele două gadgeturi, niciuna dintre cele două companii nu au făcut vreun comentariu legat de apariția fotografiilor. 

În ceea ce privește iPhone-ul, acesta este alb, cu un ecran mai mare decât modelele precedente și pare a avea pe spate carcasă metalică, exact cum s-a vehiculat până acum.

Telefonul Facebook este extrem de futurist și total diferit de smartphone-urile care există în prezent. Are o formă alungită, iar butoanele sunt concepute special pentru rețeaua de socializare.