Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 septembrie 2011

Lucian Viziru: «Nici pentru 10 miliarde € nu mă mai întorc la Pro tv»


Scăpat din trustul MediaPro, Lucian face dezvăluiri în emisiunea concurenţei, la Antena 2

Viziru a interpretat rol  de ţigan în telenovelele “Inimă  de ţigan” şi “Regina” (Acasă TV) (foto: Acasă Tv)
Viziru a interpretat rol de ţigan în telenovelele “Inimă de ţigan” şi “Regina” (Acasă TV) (foto: Acasă Tv)
A debutat în telenovele în 2005 şi în scurt timp a devenit un sex simbol. „Păpuşa cu ochi verzi", aşa cum se autocaracterizează Lucian Viziru, priveşte acum în urmă cu mânie şi face declaraţii incendiare. De altfel, e prima vedetă care se ia de guler, în public, cu imperiul MediaPro.
A devenit soţ şi tată şi a dat uitării meseria de actor, deşi a făcut furori, timp de trei ani în telenovele.
Lucian Viziru vrea să revină la prima sa dragoste, muzica, dar cu un stil diferit de perioada „Gaz pe foc".
Mulţumit de viaţa de familie şi relaxat că face ce-i place, actorul s-a dezlănţuit recent, la filmările emisiunii „Conferinţa de presă", care va fi difuzată sâmbătă, de la ora 19.30, la Antena 2.
Provocat de ziariştii prezenţi în platou, Lucian a spus lucrurilor pe nume, fiind prima vedetă care a avut tupeul să facă dezvăluiri despre PRO TV şi Acasă TV, lăsând de înţeles că se bucură că a scăpat din „închisoare".
„Cei de la PR făceau pe intermediarii, nu ne lăsau niciodată să intrăm în legătură directă cu voi, presa. Nu puteam să cânt, aveam prea puţin timp la dispoziţie să fac ce vreau. Mie, proiectul ăsta muzical de acum îmi stă în cap de foarte mulţi ani. Nu aveam voie să mă duc la spectacole spre exemplu, am avut unul singur la Craiova. Nu am luat amendă pentru el, dar nici uşor nu mi-a fost. Nu mă lăsau să mă duc nici la meciurile Stelei, pentru că trebuia să muncim", a declarat, nervos, Lucian Viziru pentru Antena 2.
Surpriză, însă, deşi a plecat hotărât din MediaPro, în 2010, actorul a fost chemat înapoi: „Oferte au mai fost, dar nu am vrut să discut despre bani, eu nu ma întorc acolo nici pentru 10 miliarde de euro. Oricum, acest trust are grijă de vedetele lor şi chiar fabrică vedete", a mai spus vedeta.
A jucat în patru telenovele
2004 – a prezentat emisiunea „Poveştiri adevărate” (Acasă TV)
2005 – „Lacrimi de iubire” (Acasă TV)
2006 – „Iubire ca-n filme” (Acasă TV)
2007 -  „Inimă de ţigan” (Acasă TV)
2008 – „Regina” (Acasă TV)
Actriţele nu au voie să rămână gravide

Şi vedetele feminine din MediaPro au contracte foarte stricte.
Ele sunt obligate să înştiinţeze departamentul de PR atunci când vor să iasă cu un bărbat. Şi pentru căsătorie au nevoie de acordul trustului, dar şi pentru a rămâne însărcinate.
Contracte de acest gen au semnat Andreea Pătraşcu, Diana Dumitrescu, Mădălina Drăghici, Dana Rogoz, Adela Popescu.

sursa:click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu