Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 octombrie 2011

Hackett – Colecţia de toamnă/iarnă 2011


Pentru a-ţi păstra mintea liberă cu sfaturile de toamnă, vreau să-ţi prezint o colecţie care mie mi-a plăcut foarte mult. Am aşteptat momentul oportun pentru a scădea temperaturile înainte de a putea publica acest articol. În această toamnă, vei avea ocazia de a fi mai stilat pentru că ultimele informaţii legate de stil pentru acest anotimp, vei găsi pe Stil Masculin.
Ce mi-a plăcut la această colecţie, a fost atitudinea pentru că fără ea, vei purta aceste haine care nu-ţi vor fi adecvate. Un exemplu pe care ţi-l pot oferi sunt bărbaţii care poartă costumşi nu le vine bine deloc.
Pentru a purta prima ţinută, trebuie să ai mult curaj. Acel fular care este destul de lung şi combinat cu pantalonii crem, pot fi purtaţi doar de o persoană sigură pe el.
Nuanţele sunt în armonie, dar cel mai tare mi-a atras atenţia acest pulover Fair Isle.
În plus, toamna parcă este anotimpul accesoriilor având în vedere că poartă geantă,fular, batistă de buzunar şi ochelarii care sunt opţionali.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Ţinutele mele preferate au fost 1, 4,8, 11. Tu, în ce fel de ţinută te vezi îmbrăcat?
sursa foto: http://quitecontinental.net/

sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu