Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 octombrie 2011

Mazăre: În România am senzaţia unei societăţi moarte şi amorfe din punct de vedere economic

Primarul Constanţei, Radu Mazăre, consideră că nu este normal ca preţul gigacaloriei să nu mai fie subvenţionat, atât timp cât există oameni care au pensii de 400 - 500 de lei. Edilul spune că România este, din punct de vedere economic, o societate "moartă şi amorfă".

Mazăre: În România am senzaţia unei societăţi moarte şi amorfe din punct de vedere economic / FOTO: Cotidianul
"Cred că un conducător bun e ăla care nu doar construieşte şi-şi înfometează populaţia pentru a construi, că aşa a făcut şi Ceauşescu. Nu poţi, unuia care are 4 sau 5 milioane (de lei vechi, n.r.) pensie să-i pui preţul gigacaloriei cât câştigă el pensie", a declarat marţi primarul Constanţei, Radu Mazăre, la Realitatea TV.
El a mai spus că jumătate din populaţia Constanţei câştigă mai putin de 200 de euro venit pe membru de familie, peste 80.000 de oameni.
"Am senzaţia că nu se mişcă nimic în România, că nu se învârte nimic. Am senzaţia unei societăţi moarte şi amorfe din punct de vedere economic. Este o problemă pe care o întâlneam prin anul 2000, când mă aşteptau zeci de oameni în faţa primăriei să-mi ceară locuri de muncă. Ăsta este cuvântul la ordinea zilei. Aleargă disperaţi dintr-o parte în alta pentru că nu au locuri de muncă", a afirmat edilul constănţean.
"Nu se întâmplă nimic. Se vede că nu se mişcă. Dacă călătoreşti în orice altă parte din lumea asta, simţi că se mai mişcă ceva, în România nu se întâmplă nimic", a mai spus Radu Mazăre.

sursa:realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu