Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Cum a fost la GQ Trends


GQ Trends a fost unul dintre evenimentele pe care  bărbatul stilat nu ar trebui să le rateze, având în vedere că lumea s-a adunat să discute despre un subiect comun și anume STIL. Din discuțiile pe care le-am avut cu o parte dintre participanții evenimentului, am înțeles că a fost cel mai reușit eveniment GQ Trends.
Îmi pare nespus de rău că nu am putut participa având în vedere evenimentul în sine și persoanele care au fost invitate, dar cu următoarea ocazie voi face tot posibilul. Fotografiile de la eveniment au fost furnizate de fotograf Cristian Glodeanu, www.fb.com/f28ro.
Ce ai ratat la acest eveniment care a avut loc la Silver Church:
Alex D.(cel din dreapta) a participat la două ediții de street style București aici și aici.
Florin Dobre a fost surprins de Valentin Niculescu pe străzile din București. În plus, am ratat și ocazia de a fi prezent la prezentarea acestuia din cadrul festivalului de la Pasarela.
Alex D. si Florin Dobre
Nu știu cine este personajul din fotografia de mai jos, dar mi-au plăcut combinațiile alese. Frumoase accente de culoare date de batistă, ceas, mărgele și pantofi.
batista si ceas
Denis Radu, cu care am avut niște discuții pe Facebook, evident la subiect.

Denis Radu
Sava Ionuț Daniel, a fost prezent alături de sw Florin Dobre în street style-ul mai sus menționat.
Sava Ionut Daniel
Prezentatorul, Dragoș Plăcintă, redactor-șef GQ, a avut o ținută îndrăzneață.
prezentatorul
Dragoș Plăcintă, redactor-șef GQ
Model Alex Stanciu, și el prezentator
Prezentarea Adinei Buzatu:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Cred că am rezolvat misterul acestor pantofi și unde se pot găsi ei.
Detaliu
O parte din mulțimea prezentă.
Invitați
Invitați
Dacă ar fi avut pereche, aș fi plecat cu toți acasă.
Pantofi
Multe dintre persoanele prezente au refuzat să fie fotografiate, neștiind despre ce este vorba.

sursa:stilmasculin.ro

ESQUIRE:Shoe Porn: Asics Emperor Sneaker


Walk in these because they don't look like sneakers.
Emperor Sneaker ($200) by Asics, barneys.com


Read more: http://www.esquire.com/blogs/mens-fashion/asics-emperor-sneaker-092911-6499559#ixzz1ZYILi6hn

ESQUIRE:Fall Shopping Guide: 10 New Pairs of Jeans


Because you could always use another pair, and there are fantastic ways to upgrade your denim game — just a click or two away, at every price

Read more: http://www.esquire.com/the-side/style-guides/new-jeans-for-men-2011-6499736#ixzz1ZYGXoarz

GQ:This Just In: LeBron James x Nike Sportswear Holiday Collection


LBJ1.jpg
LeBron James has pretty much established himself as one of the leaders in the NBA's newfound fascination with fashion, and menswear. And while it's great for him to show up front row at Michael Bastian, Bron Bron's core fan base is still looking for that edgier King James, and that's the side of the man his recently collaboration with Nike Sportswear reveals. The collection, done almost entirely in black and red, showcases the "Made in Italy" quality of NSW, and the streetwear-meets-sportswear sensibility these guys consistently kill it on. From Air Force Ones with all-terrain, 'duck boot' soles to the centerpiece Destroyer jacket done in 100% recycled wool, the lineup is injected with personal details of #6's career, like a nod to his now infamous breakup with the Cavs (the Latin phrase 'Virescit Vulnere Virtus' appears on a label at the base of the aforementioned jacket, the translation being "courage becomes greater through the wound"). That's what's up.
LBJ4.jpg
The apparel goes on sale tomorrow at nike.com, while the footwear will drop in November. Check out more images after the jump.
LBJ2.jpg
LBJ3.jpg
LBJ5.jpg


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/09/this-just-in-lebron-james-x-nike-sportswear-holiday-collection.html#ixzz1ZYFiSr4I

GQ:Stuff We Like: FEIT Spring 2012 Hand Sewn Reconnaissance Collection


FEIT3.jpg
There are shoes, and then there are shoes: handmade show-stoppers that have you basically traipsing around town in art. FEIT's rollout for next spring features a unique construction process that goes something like this: shoe-mad-scientist combines the heel of a hand sewn moccasin with the finishing techniques of a traditional sneaker, tosses in a sprinkle of desert boot, hits the certificate of authenticity (below) with his John Hancock, and BAM: our favorite model, the Stitchdown. FEIT usually only rolls online, as far as availability, but this collection is going to be up for grabs at the retail level for the first time. The brains behind FEIT? Tull Price (creative director of Rag & Bone footwear), and his brother Josh. Not a bad pedigree.
More info and styles, here.


Read More http://www.gq.com/style/blogs/the-gq-eye/2011/09/stuff-we-like-feit-spring-2012-hand-sewn-reconnaissance-collection.html#ixzz1ZYEgNKbu

Duminica, 2 octombrie, de la 13:05, incepe prima editie din Apropo TV sezonul al XIV lea!


Duminica, 2 octombrie, de la 13:05, incepe prima editie din Apropo TV sezonul al XIV lea!
Duminica, 2 octombrie, de la 13:05, incepe prima editie din Apropo TV sezonul al XIV lea!

Candva, se juca hora-n batatura parintilor, nasa rupea turta miresei, iar proaspatul ginerica avea de trecut probe de foc pentru a-si recupera mireasa furata in momentul de maxima neatentie.

Cine voia sa-l stie tot satul respecta cu sfintenie traditiile si se ruga ca darul sa fie cat sa se puna temelia casei in care aveau sa traiasca noii insuratei, cum altfel decat fericiti si cum altfel decat pana la adanci batraneti. Vremurile se schimba, traditiile si ele, iar vorba „ca nunta fara lautari” poate fi astazi inlocuita cu succes de „ca botezul fara urstitoare”.

 Andi Moisescu e sensibil la trenduri si tocmai de aceea prezinta in prima editie a celui de-al XIV-lea sezon al emisiunii ApropoTv care sunt noile standarde in materie de nunti. Cei preocupati sa rupa gura targului vor primi indicatii precise, de la cum trebuie intampinati invitatii, ce tinute trebuie sa poarte mirii, ce muzica si ce artisti sa rasune, ce bucate sa domine mesele, pana la supremul foc de artificii.

Cat despre subiectele celui de-al XIV-lea sezon, Andi marturiseste ca descopera zilnic lucruri noi, mana cereasca pentru emisiune. „De fiecare data am impresia ca am vazut totul si de fapt n-am vazut inca nimic. Evoluam foarte exotic. Nunti peste orice film, despartiri peste orice telenovela, ascundem din ce in ce mai putin, aratam din ce in ce mai mult. Nu vom rata nimic din intamplarile care ne-au marcat mai tare decat canicula”, a declarat realizatorul emisiunii.
Si tocmai pentru ca personajele sunt de-a dreptul de poveste, incepand cu acest sezon, ApropoTv inaugureaza o noua rubrica: Oameni. Destine. Impliniri.
Va fi o serie de documentare scurte, mai mult decat serioase”, a dezvaluit Andi. „Daca nu i-a remarcat Discovery, o facem noi”, a continuat amuzata vedeta Pro Tv.

sursa:protv.ro

FOTO. Dupa gafa cu DEX-ul, angajatii hypermarketurilor lovesc din nou - acum ceapa le face probleme

FOTO. Dupa gafa cu DEX-ul, angajatii hypermarketurilor lovesc din nou - acum ceapa le face problemeDaca vi s-a parut ca e inadmisibil ca angajatii unui hypermarket sa nu stie sa scrie corect "Dictionar explicativ al limbii romane", atunci fotografia de mai jos o sa va lase cu gura cascata.








































sursa:protv.ro

Iată ce tulburări grave pot cauza energizantele amestecate cu alcool!

Amestecul produce euforie pe monet
A devenit o modă, mai ales în rândul tinerilor, să consume la petreceri coktailuri ce conţin 
amestecuri de băuturi alcoolice şi de energizante. Specialiştii avertizează însă că cele două tipuri de băuturi devin şi mai nocive împreună.
O doză de energizant conţine mai multă cofeină decât o cafea tare, la care se adaugă şi unele substanţe nocive precum taurina, efedrina sau guarana. Pe de altă parte, alcoolul afectează judecata şi regiunile din creier responsabile cu starea de alertă şi pe cele responsabile cu orientarea în spaţiu.
Atunci când sunt consumate împreună, organismul primeşte pe moment extrem de multă energie, ceea ce se traduce printr-o stare de surescitare, de euforie, dar şi printr-o pierdere a controlului asupra propriilor acţiuni. Pe termen lung, consumul frecvent al unor astfel de băuturi poate avea efecte grave asupra sănătăţii.
Afectează inima
Cofeina şi taurina, cele două substanţe neuroexcitante ce se găsesc în băuturile energizante, forţează organismul să funcţioneze la capacitate maximă, ceea ce duce la o creştere a ritmului cardiac, a tensiunii arteriale, la apariţia tahicardiilor şi a hipersensibilităţii. La rândul lui, alcoolul influenţează şi el funcţia cardiacă, ceea ce face ca riscul de apariţie a unor tulburări cardiace severe să se dubleze atunci când cele două tipuri de băuturi sunt consumate împreună.
Specialiştii spun că această combinaţie poate fi nocivă şi pentru ficat, deoarece este dificil de metabolizat, iar un consum abuziv poate duce în timp la apariţia hepatitei sau a cirozei. De altfel, întreg organismul are de suferit de pe urma consumului de alcool în combinaţie cu băuturi energizante, deoarece aceste băuturi duc la deshidratare.
Perturbă funcţiile sistemului nervos
Principalele efecte ale consumului de alcool cu energizante se răsfrâng asupra sistemului nervos central. Astfel, efectul sedativ al alcoolului este neutralizat de substanţele stimulante conţinute de energizante precum cafeina şi taurina, fapt demonstrat şi de cercetătorii de la Universitatea „Northern Kentucky" din SUA. Ei au observat că amestecul celor două băuturi produce agitaţie, duce la un comportament impulsiv şi afectează capacitatea de decizie. Iar acest lucru predispune la adoptarea unui comportament riscant, mai ales în rândul tinerilor, ceea ce poate duce la implicarea în acte de violenţă sau în accidente.
Maschează efectele alcoolului
Cafeina maschează efectele alcoolului şi întârzie instalarea senzaţiilor specifice din timpul beţiei, spun specialiştii. Astfel, există tendinţa de a consuma mai mult alcool decât în mod normal atunci când acesta este combinat cu băuturi energizante.
Acest lucru este demonstrat şi de cercetătorii de la Universitatea „Wake Forest" din New Carolina, SUA, care au constatat că persoanele care beau un astfel de cocktail beau cu 36% mai mult alcool şi au de două ori mai multe episoade de beţie decât cele cei care nu amestecă cele două băuturi. În aceste condiţii, s-a constatat şi un risc mai crescut de a intra în comă alcoolică sau de instalare a dependenţei de alcool.
Interzis minorilor!
Specialiştii atrag atenţia cã amestecul de băuturi energizante cu alcool este deosebit de periculos mai ales în cazul tinerilor sub 18 ani. Aceasta deoarece substanţele neuroexcitante conţinute de astfel de cocktailuri perturbă dezvoltarea sistemului nervos.
În plus, consumul excesiv de cofeină interferează cu absorbţia calciului în organism. De asemenea, alcoolul poate încetini dezvoltarea creierului, ducând la probleme cognitive, la dificultăţi de concentrare şi la scăderea abilităţilor de memorare, ceea ce s-ar putea extinde şi în perioada adultă a vieţii. Aceste băuturi nu sunt recomandate nici femeilor însărcinate, nici celor care alăptează, deoarece substanţele consumate de mamă ajung şi la fãt.
RISC
Consumul de energizante cu alcool poate afecta dezvoltarea psihică a tinerilor.
Amestecul alcoolului cu energizante produce agitaţie şi predispune la un comportament impulsiv.
SFATUL SPECIALISTULUI
Combinaţia de băuturi alcoolice şi de energizante poate deveni periculoasă prin efectul antagonic al substanţelor conţinute de cele două tipuri de băuturi. Băuturile alcoolice conţin alcool etilic, o substanţă cu efect deprimant şi inhibitor asupra sistemului nervos central, în timp ce băuturile energizante au un efect stimulator asupra acestuia. Combinarea acestora induce un stres important asupra structurilor nervoase, în special asupra scoarţei cerebrale.
În ceea ce priveşte cantitatea care devine periculoasă, aceasta poate varia de la persoană la persoană, în funcţie de vârstă, de masa corporală, de afecţiunile preexistente (nervoase sau cardiace) şi de tipul de alimentaţie. Cei mai afectaţi în urma consumului acestui tip de băutură sunt tinerii şi vârstnicii, care au un sistem nervos mai sensibil.Medic nutriţionist Şerban Damian

sursa:adevarul.ro

Recomandări ale poliţiei! "Fetelor, nu purtaţi fuste scurte pentru că veţi fi violate!"


O nenorocire te paşte la tot pasul, astfel că poliţia încearcă să vină în spriojinul cetăţenilor pentru a-i proteja. Cam aceasta a fost şi gândirea oamenilor legii din New York care le recomandă doamnişoarelor să nu poarte fuste scurte pentru a nu fi violate.

scurt
Poliţia din Brooklyn, unul dintre cele mai libertine cartiere din oraş a luat decizia de a avertiza femeile şi de a se îngriji de modul cum se îmbracă. "S-a remarcat că majoritatea femeilor care purtau fuste scurte şi se plimbau în zona parcului Slope au fost atacate de necunoscuţi.", au spus oficialii Poliţiei newyorkeze. Femeile sunt indignate pentru că după aceste recomandări, ele sunt chiar agasate de poliţişti pe stradă care le critică pentru modul în care se îmbracă. "Mesajul lor este bun, dar nu trebuie să ni-l impună. Nu vrem să fim luate la întrebări pe stradă, fără rost.", au spus dezamăgite două tinere.











sursa:cancan.ro

Ce au făcut vedetele cu primi banii din salariu? Costin Mărculescu era controlor RATB şi şi-a plătit meditaţiile la facultate


Deşi acum sunt persoane publice şi îşi câştigă existenţa din apariţii la emisiunile tv, reclame sau filme, când au fost tinere, cele mai multe vedete autohtone au "prestat" la munca de jos. Printre acestea se numără şi actorul Costin Mărculescu care s-a angajat controlor pe RATB doar pentru a-şi putea strânge bani pentru meditaţii.

marculescu 2
Costin Mărculescu s-a angajat pe vremea liceului ca şi controlor pe mijloacele de transport în comun. Actorul a muncit o lună de zile, iar din banii strânşi a plătit costul meditaţiilor pentru admiterea la facultatea de Artă şi Film.

"Înainte să termin liceul m-am angajat o lună de zile ca controlor pe RATB. Aveam 3000 de lei salariu însă cât am muncit am făcut şpagă 5000 de euro. Aveam nevoie de bani să îmi pot plăti meditaţiile către facultatea de film unde îmi doream din tot sufletul să intru. Până la urmă a meritat tot efortul", a declarat pentru cancan.ro Costin 
Mărculescu.


sursa:cancan.ro

Nicole Scherzinger, Eva Longoria şi Serena Williams în noul videoclip al lui Enrique Iglesias, "I like how it feels"! Urmăreşte-le aici!


Enrique Iglesias a lansat videoclipul "I like how it feels", melodie pe care o interpretează cu Pitbull.

eva
În imagini apar şi superbele Nicole Scherzinger şi Eva Longoria, dar şi Serena Williams, Juanes sau actorul George Lopez.
Videoclipul reuneşte imagini din concertele lui Enrique, filmări din culise şi de pe stradă.







sursa:cancan.ro

Chris Brown e gay! Un coleg de scenă susţine că au făcut sex de mai multe ori! Află motivul pentru care a bătut-o pe Rihanna!


Cântăreţul R&B Martyn susţine că a întreţinut de mai multe ori relaţii sexuale 

cu Chris Brown. Astfel s-a aflat şi motivul pentru care artistul ar fi bătut-o pe Rihanna, în urmă cu câţiva ani.

Toată povestea a început cu câteva mesaje private date publicităţii de cineva care s-a dat drept un fost asistent al lui Chris Brown. În ele, cântăreţul vorbeşte cu Martyn despre mai multe întâlniri pe care le-au avut şi despre cum au făcut împreună sex.
Martyn a recunoscut că aceste discuţii au avut loc, deşi unele dintre ele erau un pic modificate.
Se pare că motivul pentru care Chris Brown a bătut-o pe Rihanna a fost tocmai acela că ea descoperise adevărul. Fosta iubită a lui Chris s-a uitat în telefonul lui şi a descoperit schimbul de mesaje dintre el şi Martyn. Până acum, toată lumea credea că Brown s-a certat cu Rihanna din cauza unor mesaje din partea fostei impresare a cântăreţului.

sursa:cancan.ro

Încă un satelit se va prăbuşi pe Pământ în curând. Riscul de incidente este mai mare decât la UARS

La sfârşitul lunii octombrie sau începutul lui noiembrie, satelitul astronomic german ROSAT se va prăbuşi necontrolat pe Pământ. Deşi este mai mic decât satelitul NASA UARS, este aşteptat ca acesta să aibă mai multe piese la reintrarea în atmosferă.

Satelitul german ROSAT a fost lansat în 1990, a "murit" în 1998 şi cântăreşte doua tone şi jumătate.
Agenţia spaţială germană estimează că acesta are o şansă la 2000 de a lovi o zonă populată - mai mare decât una la 3.200, cât a apreciat NASA pentru UARSpotrivit Daily Mail.
Potrivit agenţiei germane, 30 de bucăţi, cântărind mai puţin de două tone, vor supravieţui reintrării în atmosferă. Printre resturi pot fi cioburi ascuţite de glindă.
Din nou, informaţiile cu privire la locul şi momentul în care satelitul va cădea pe Pământ se pare că sunt insuficiente, însă şansele ca o persoană să fie lovită de vreo bucată din satelit sunt de unu la 14 trilioane.
Heiner Klinkrad, şeful Biroului de deşeuri cosmice de la Agenţia Spaţială Europeană, a declarat într-o postare pe site-ul Centrului German Aerospace că "nu este posibil să se prevadă un exactitate reintrarea ROSAT".
"Incertitudinea va scădea odată cu apropierea momentului reintrării. Nu va fi posibil să se facă nicio previziune valabilă despre locul în care satelitul va ateriza, până la aproximativ una sau două ore înainte de eveniment", a adăugat Heiner Klinkrad.
Resturile desprinse din satelitul american Upper Atmosphere Research Satellite (UARS), căzut sâmbătă pe Pământ, au ajuns într-o zonă nepopulată din sudul Oceanului Pacific, potrivit reprezentanţilor NASA.
Specialiştii de la Joint Space Operations Center al bazei aeriene Vandenberg din California au ajuns la concluzia că UARS a reintrat în atmosferă deasupra Oceanului Pacificîntr-o zonă ce are coordonatele 14,1 grade latitudine sudică şi 170,2 longitudine vestică, a anunţat un comunicat emis de NASA.
Zona cu aceste coordonate se află în apropiere de insulele Samoa din Oceanul Pacific. Resturile desprinse din UARS s-au împrăştiat pe o suprafaţă cuprinsă între 500 de kilometri şi 1.300 de kilometri de la punctul de reintrare în atmosferă.

sursa:mediafax.ro

Motanul care vorbeşte: Spune "nu" timp de două minute - VIDEO

Un motan a devenit celebru pe Internet după ce stăpânul său l-a filmat spunând "nu" timp de două minute.

În această înregistrare, motanul pare să zică numai cuvântul " no ". Clipul este foarte amuzant datorită expresiei de pe chipul pisicii, care pare să fie terifiată de ceva ce se află în spatele camerei.
Motanul se zbârleşte şi repetă cuvântul " no " timp de două minute.

sursa:mediafax.ro

Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume. Cu cât e mai scump, cu atât se vinde mai bine


 Cu cat e mai scump, cu atat se vinde mai bine. Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume GALERIE FOTO
În industria luxului, brandul şi notorietatea înseamnă mai mult decât în oricare alt sector. Consumatorii sunt dispuşi să cheltuieasca o grămadă de bani pentru calitatea produsului, pentru design, dar în primul rând pentru renumele firmei. Aşa se explică, de exemplu, de ce o mulţime de oameni cumpără produse false, cu mult mai ieftine, doar pentru că au pe ele numele unei firme renumite.

Desi lumea trece de mai bine de trei ani printr-o criza economica fara precedent in istorie, se pare ca marile branduri raman in continuare cele mai cautate.
Si in timp ce afaceri mici sau mijlocii dau faliment, brandurile de lux fac si mai multi bani in continuare.
 
Compania de cercetare Millward Brown Optimor a calculat valoarea companiilor de lux, in functie de veniturile pe care le genereaza notorietatea pe care o au in randul consumatorilor.
 
Iata mai jos topul celor mai valoroase 10 nume din industria luxului:
 
10 Burberry
 
Valoarea brandului: 3,38 miliarde de dolari, in crestere cu 86% fata de anul anterior.
 
Brandul, care este pe piata de 155 de ani, se foloseste de tehnologia moderna pentru a se promova. Compania a trimit mesaje personalizate consumatorilor sai, invitandu-i la o prezentare intr-unul din magazinele sale din Londra. Totodata, oricare dintre modelele prezentate a putut fi comandat si livrat in doar cateva saptamani.
 
9 Fendi
 
Valoarea brandului: 3,42 miliarde de dolari, in crestere cu 7% fata de anul anterior.
 
Condusa de faimosul Karl Lagerfeld, Fendi a crescut usor anul trecut ca urmare a lansarii unei linii de haine pentru femei si barbati, la preturi mici. Lagerfeld a spus atunci ca aceatsa colectie este o idee pe care voia sa o puna de mai mult timp in aplicare.
 
8 Moët&Chandon
 
Valoarea brandului: 4,57 de miliarde de dolari, in crestere cu 7% fata de anul anterior.
 
Unul dintre cei mai mari producatori de sampanie din lume, Moët&Chandon se afla pe piata inca din secolul al 18-lea.
 
7 Hennessy
 
Valoarea brandului: 5 miliarde de dolari, in scadere cu 7% fata de anul anterior
 
Producatorul de coniac de lux s-a extins pe piata din India, dar a inregistrat scaderi din cauza crizei, dar si a competitorilor directi, respectiv Courvoisier, Hennessy, Martell sau Rémy Martin.
 
6 Rolex
 
Valoarea brandului: 5,27 miliarde de dolari, in crestere cu 11% fata de anul anterior.
 
Unul dintre cele mai faimoase branduri de ceasuri, Rolex si-a extisn recent contractul de sponsorizare cursele de la Daytona si cu turneul asiatic de golf.
 
5 Cartier
 
Valoarea brandului: 5,33 miliarde de dolari, in crestere cu 34% fata de anul anterior.
 
Cartier s-a extins pe piata asiatica, datorita dorintei din ce in ce mai accentuate a chinezilor de a-si arata bogatia.
 
4 Chanel
 
Valoarea brandului: 6,82 de miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior.
 
Chanel vinde o gama larga de produse pe internet si s-a extins in spatiul comercial virtual, in special in ceea ce priveste produsele cosmetice.
 
3 Gucci
 
Valoarea brandului: 6,82 miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior.
 
Gucci este unul dintre brandurile care a imbratisat cel mai recent spatiul virtual, prin propria aplicatie. Ofera produse, muzica si oportunitati de shopping exclusive.
 
2 Hermès
 
Valoarea brandului: 11,92 de miliarde de dolari, in cerestere cu 41% fata de anul anterior.
 
Seful Hermes, Robert Chavez, considera ca avansul pe care l-a inregistrat compania sa in plina criza se datoreaza tocmai faptului ca in aceasta perioada oamenii cauta mai mult produsele de calitate. Compania a deschis mai multe magazine noi in ultimii doi ani.
 
1 Louis Vuitton
 
Valoarea brandului: 24,31 miliarde de dolari, in crestere cu 23% fata de anul anterior
 
Vanzarile Louis Vuitton au crescut anul trecut ca urmare a introducerii de noi produse in colectie, care au fost foarte bine primite de consumatori.

sursa:incont.ro