Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Ce au făcut vedetele cu primi banii din salariu? Costin Mărculescu era controlor RATB şi şi-a plătit meditaţiile la facultate


Deşi acum sunt persoane publice şi îşi câştigă existenţa din apariţii la emisiunile tv, reclame sau filme, când au fost tinere, cele mai multe vedete autohtone au "prestat" la munca de jos. Printre acestea se numără şi actorul Costin Mărculescu care s-a angajat controlor pe RATB doar pentru a-şi putea strânge bani pentru meditaţii.

marculescu 2
Costin Mărculescu s-a angajat pe vremea liceului ca şi controlor pe mijloacele de transport în comun. Actorul a muncit o lună de zile, iar din banii strânşi a plătit costul meditaţiilor pentru admiterea la facultatea de Artă şi Film.

"Înainte să termin liceul m-am angajat o lună de zile ca controlor pe RATB. Aveam 3000 de lei salariu însă cât am muncit am făcut şpagă 5000 de euro. Aveam nevoie de bani să îmi pot plăti meditaţiile către facultatea de film unde îmi doream din tot sufletul să intru. Până la urmă a meritat tot efortul", a declarat pentru cancan.ro Costin 
Mărculescu.


sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu