Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 octombrie 2011

[VIDEO] Moda Barbati Toamna – Iarna 2011 – 2012


Pentru că am intrat deja bine de tot in toamnă, e momentul să aruncăm o privire peste colecțille marilor designeri pentru a mai fura câteva idei.
Începem cu Vivienne Westwood, ale cărei combinații de cămașă și cravată sunt sigur că îți vor atrage atenția:
Robert Cavalli
Fii atent la sacourile de costum cu două rânduri de nasturi și la paltoane.
Burberry Prorsum
Urmărește paltoanele din păr de cămilă de la mijlocul spectacolului:
DSquared2
Deși am fost puțin dezamăgit de DSquared2 (în special din cauză că toate ținutele au aceeași pălărie și aceiași ochelari), merită să arunci o privire (poate te tentează pălăria sau niște bretele):
Louis Vuitton
Deși compania franceză a mers mult pe negru în aceaastă colecție, tăieturile moderne sunt cu siguranță interesante. În plus, portocaliul aprins este și el interesant în combinație cu negrul.
O ultimă observație: ai observat combinația de maro cu negru? Ce părere ai?
Ermenegildo Zegna
Tema chinezească – aceastea sunt cele două couvinte care ar putea descrie ținutele celor de la Ermenegildo Zegna. Tim Banks, un cunoscut critic vestimentar a spus despre această colecție că atmosfera este cea a orașului Shanghai a anilor 1930. Să ne convingem…
Gucci
Ce părere ai despre pantalonii care sunt extrem de lungi și de largi în partea de jos (contrar regulilor de stil)?
Salvatore Ferragamo
Daca credeai ca albul este rezervat doar pentru sezonul estival, iată că Ferragamo ne demonstrează contrariul. Totuși, vei avea ocazia să vezi și alte nuanțe gen roșu cărămiziu, albastru verzui și maro.
Această colecție de toamnă-iarnă este de departe cea mai „purtabilă” din câte am văzut până acum, și îți recomand să te uiți de mai multe ori la ea.
Vei avea ocazia, pe lângă modelele de paltoane interesante, să vezi și sacouri sport cu revere ascuțite, care ridică gradul de formalitate al ținutei și te scot în evidență într-un mod extrem de interesant.
Jean Paul Gaultier
În ritmuri de James Bond, ținutele Jean Paul Gaultier s-ar putea să te șocheze. Un singur lucru vreau să reții din ele, acesta fiind singurul motiv pentru care am inclus clipul: ținuta black tie chiar de la începutul prezentării.
Giorgio Armani
O colecție care sugerează, după cum ne-am obișnuit, clasă și rafinament. Nu mi-a plăcut batista de buzunar imensă de la minutul 2′ 50″ însă am avut ocazia să văd sacouri la două rânduri de nasturi, mănuși din piele, niște combinații foarte interesante de maro și gri. În plus, câteva dintre ținute aveau în compoziție ochelari de soare iar aceștia se potriveau incredibil de bine cu forma feței. Le-ai găsit?
Versace
Mi-au plăcut în special costumele. Ce am mai găsit interesant au fost mănușile albastre și niște pulovere cu niște imprimeuri interesante.


sursa:fiicustil.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu