Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 octombrie 2011

14 ponturi despre cum gandesc oamenii de succes


Cei mai de succes oameni din lume au ceva in comun: gandesc intr-o maniera total diferita de toti ceilalti. Mai mult, acest lucru se poate auto-educa, sustin cei de laBusiness Insider.


 14 ponturi despre cum gandesc oamenii de succes
John C. Maxwell, autorul volumului „Cum gandesc oamenii de succes”, a scris numeroase carti despre lidership si afaceri, volume ce s-au vandut in aproximativ 19 milioane de copii la nivel global.
Iata cateva dintre strategiile pe care Maxwell sustine ca persoanele intreprinzatoare le abordeaza in vederea obtinerii ceea ce doresc:
 
1. „A gandi in stil mare” tine de disciplina. Daca vrei sa devii din ce in ce mai bun, trebuie sa lucrezi din ce in ce mai mult.
 
2. Descopera unde trebuie sa-ti focalizezi mai mult energia, iar apoi foloseste-ti 80% din aceasta catre cele mai importante 20% dintre activitati. Aminteste-ti insa ca nu poti fi peste tot si nu le poti face pe toate. Mai mult, este indicat sa eviti sa devii multifunctional deoarece s-ar putea sa-ti afecteze 40% din eficienta, noteaza Maxwell in cartea sa.
 
3. Oamenii destepti isi exprima ideile, opiniile, vorbesc despre propunerile lor, insa aleg sa-si petreaca mare parte din timp cu persoane care reprezinta o provocare pentru ei, de la care au ce invata.
 
4. Sa ai o idee brilianta inseamna ceva, dar s-o pui in aplicare reprezinta cu totul altceva.
 
5. „Ideile au viata scurta”. Trebuie sa actionezi inainte ca termenul sa „expire”. Cu alte cuvinte, s-ar putea ca altcineva sa ti-o ia inainte si sa puna in aplicare exact lucrul la care tu te-ai gandit.
 
6. Lucrurile mari au nevoie de timp pentru a-ti demonstra daca sunt ori nu trainice, daca genereaza sau nu profit. Nu te arunca imediat inainte cu prima idee care-ti vine in minte.
 
7. Oamenii destepti colaboreaza intotdeauna cu alti oameni inteligenti.
 
8. Gandeste „out of the box”. Fereste-te sa gandesti ca majoritatea, nu te va ajuta prea mult acest lucru.
 
9. Pentru a gandi diferit, uneori inseamna sa faci lucruri diferite de toti ceilalti.
 
10. Pentru a aprecia ideile altora, trebuie sa inveti sa le evaluezi ideile.
 
11. Fii organizat cu tine si cu cei din jurul tau. Trebuie sa stii cand vei avea urmatoarele intalniri, pentru a-ti cuatinfica pasii, miscarile.
 
12. Incearca sa treci peste negativisme. Castigatorii intotdeauna gandesc in maniera „voi face asta”, „o sa obtin asta”.
 
13. Oamenii creativi sunt dedicati ideilor lor.
 
14. La sfarsitul fiecarei zile, este important sa-ti amintesti ca poti sa-ti schimbi felul de a gandi, ca poti oricand sa incerci sa privesti lucrurile din alta perspectiva. Si mai important este sa faci acest lucru.


sursa:incont.ro

Dansez pentru tine: Cine sunt vedetele feminine din noul sezon

Jojo, Catrinel Sandu, Andreea Ibacka şi Aylin Cadir sunt vedetele feminine care vor concura în cel de-al doisprezecelea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine", transmis de Pro TV, după jumătatea lunii octombrie, informează un comunicat.

Dansez pentru tine: Cine sunt vedetele feminine din noul sezon
Cele patru vedete feminine care se vor lupta în ringul visurilor după jumătatea lunii octombrie, la Pro TV, sunt pregătite să-şi folosească toate atuurile pentru a împlini visul partenerilor alături de care vor concura în sezonul al doisprezecelea.
Emoţionate, dar nerăbdătoare să "intre în pâine", vedetele îşi recunosc încă de la început temerile pe care au de gând să le învingă înainte de a începe concursul. Jojo, actriţa din "Serviciul Român de Comedie" - care va începe din octombrie la Pro TV -, actriţele Andreea Ibacka şi Aylin Cadir şi coregrafa Catrinel Sandu, care se va întoarce din America special pentru acest proiect, sunt fetele care au răspuns afirmativ provocării de a duce o luptă în paşi de dans pentru a ajuta o persoană aflată la nevoie.

Pentru Jojo, participarea la "Dansez pentru tine" înseamnă, pe lângă misiunea nobilă de a fi alături de un om aflat la nevoie, împlinirea celui mai mare vis al ei din copilărie: acela de a dansa. Jojo şi-a dorit de când se ştie să devină balerină şi chiar a studiat baletul un an şi jumătate, mergând apoi la cursuri de dans standard şi din nou la balet, când a mai crescut: "La trei ani mă prefăceam că merg în poante. Aşa am distrus câteva perechi bune de pantofi", a glumit actriţa.
Deşi dansul a fost prima ei iubire, Jojo iubeşte mişcarea în general, practicând baschet, aerobic şi înot. Dintre toate tipurile de activităţi fizice, cea mai mare plăcere a Cătălinei Grama este urcatul pe munte: "Un traseu de patru ore la urcare şi trei ore la coborâre poate fi cel mai bun şi sănătos antrenament", a spus Jojo.
Dintre toate provocările coregrafice care o aşteaptă la "Dansez pentru tine", Jojo se gândeşte cu nerăbdare la tangoul argentinian şi la rumba, "două dansuri care transmit pasiune, dorinţă, iubire...Ce poate fi mai frumos?", a spus ea. Actriţei nu îi este teamă de emoţii, ba din contra le aşteaptă cu nerăbdare: "Abia aştept să am emoţii... Din emoţie se nasc frumosul şi arta. Artistul este emoţie. Cum am putea altfel transmite tot ce avem de spus?", a mai spus Jojo al cărei atuu este credinţa în munca de echipă şi susţinerea celor dragi.
Catrinel Sandu, absolventă a Liceului de Coregrafie şi a secţiei de coregrafie din cadrul ATF, iubeşte dansul şi este nerăbdătoare să se dedice 100% competiţiei visurilor în paşi de dans. Deşi are emoţii uriaşe, pentru că este extrem de critică în ceea ce priveşte felul în care îi ies dansurile, cea mai mare temere a ei este însă aceea de a nu i se întâmpla accidente vestimentare, aşa cum a văzut în sezoanele anterioare: "Sunt o persoană pudică şi mi-e teamă să nu îmi cadă haine de pe mine, să nu mi se dezgolească diverse părţi ale corpului fără ca eu să-mi dau seamă. Ştiu că se poate întâmpla, pentru că în vâltoarea dânsului, nu poţi să ai grijă hainelor, însă aş vrea să pot să-mi cos hainele de piele direct, doar să ştiu că nu vor cădea", a spus Catrinel Sandu.


Venită special din America în ţară pentru a participa la acest proiect, Catrinel intră cu toate motivaţia şi implicarea în concurs, chiar dacă are în acelaşi timp un mare regret. Este pentru prima dată când stă departe de soţul ei, Gabi, pentru o perioadă atât de lungă de timp, însă are toată convingerea că show-ul pe care îl urmăreşte cu sufletul la gură de cinci ani şi din America merită toate eforturile.

Pentru Catrinel, dansul rămâne prima şi cea mai mare dragoste, iar dânsul ei preferat este încă din timpul facultăţii dânsul contemporan care oferă multă libertate de mişcare şi expresie. Deşi ştie că aşteptările coregrafice în ceea ce o priveşte sunt foarte mari, tocmai pentru că a studiat dansul, Catrinel are însă emoţii deoaece nu a mai dansat la nivel profesionist de ani de zile şi speră să-şi reintre repede în formă. Petrecerile la care a fost şi la care nu a stat deloc pe scaun au fost cele mai recente antrenamente de dans din ultimii ani, iar soţul ei, Gabi, i-a fost un partener de nădejde.

Pentru Andreea Ibacka lecţiile de dans sunt o premieră, însă este familiarizată cu muzica, mai precis cu vioara şi pianul pe care le-a studiat timp de opt ani: "măcar aud bine ritmul", a glumit actriţa. Deşi nu are o prietenie strânsă cu sportul, Andreea consideră că are o constituţie fizică potrivită pentru dans. Dacă ar fi să aleagă dintre toate dansurile, soţia lui Cabral ar alege probabil hip-hop şi R&B: "«muzică neagră» mă binedispune", a spus ea.
Cel mai des dansează în cluburile în care merge alături de soţul ei, însă în ultimele luni cei doi şi-au petrecut timpul liber mai mult acasă. O fire competitivă şi ambiţioasă, Andreea abia aşteaptă să înceapă concursul şi nu îi este teamă să muncească până la epuizare: "«Dansez pentru tine» este emisiunea mea preferată. Mai mult decât atât, tot concursul e gândit în scop umanitar. Simt că este momentul să încerc să îndeplinesc şi eu un vis. Să îi mulţumesc astfel lui Dumnezeu şi tuturor celor care m-au ajutat deja pe mine să-mi îndeplinesc visele", spune vedetă hotărâtă să nu se lase pradă emoţiilor şi temerilor şi să lupte până la capăt.

Aylin se bazează în competiţia visurilor pe sensibilitatea, bucuria şi entuziasmul care o însoţesc ori de câte ori are mari emoţii într-un proiect. Pregătirea ei în domeniul dansului este cea de care a avut parte la filmările pentru "Cu un pas înainte", când a lucrat mult pe dans clasic şi contemporan, iar dacă ar fi să-şi aleagă un stil preferat, nu ar alege unul de societate, ci mai degraba unul "de stradă".
De câte ori s-a gândit în trecut la perspectiva de a participa la "Dansez pentru tine", Aylin se speria, pentru că a avut prieteni care erau concurenţi şi care îi spuneau ce presupune asta. Până la urmă însă Aylin a ales să-şi testeze puterile în competiţia visurilor, chiar dacă îi este frică de stilurile noi de dans, de emoţiile transmisiunii în direct şi de tot ce presupune concursul de care depinde viitorul partenerului ei: "Mi-e frica de tot! Dar în acelaşi timp, abia aştept! Simt multe lucruri deodata. Încerc să nu ma gândesc la asta. Probabil când voi începe repetiţiile voi şti exact cum stau. Mi-e frică de dansuri, de direct. Nu mi-e teamă de concurenţă. Mi-e teama de fricile mele, mai degrabă. Mi-e teamă ca o să clachez, că o sa uit dansul în direct, că o sa vorbesc prostii", a mai mărturisit actriţa.

sursa:mediafax.ro

Mai sunt romanii innebuniti de promotii? Ei declara ca nu, realitatea ii contrazice

Toate marile lanturi de retail, aproape fara exceptie, se lauda cu “cele mai mici preturi”, “mega preturi”, “preturi mici de nu le vezi”. Inflatia de promotii aduce beneficii clientilor dar din ce in ce mai putine brandurilor care trebuie sa se reinventeze. Afla ce ar putea urma in viitorul apropiat din acest punct de vedere si ce strategii trebuie sa adopte companiile pentru a intretine “magia promotiilor”.
Baltasiu, Nielsen: In realitate, romanii inca

Baltasiu, Nielsen: In realitate, romanii inca "se dau in vant" dupa promotii


Spatiile special destinate pentru promotii incep sa fie din ce in ce mai “trecute cu vederea” de clientii din supermarket-uri, brandurile trebuind sa puna accent pe promotii “la raft”, in zonele cele mai tranzitate din interiorul unui magazin. Acestea sunt in special in apropierea culoarului principal si aproape niciodata imediat langa casele de marcat, pe culoarele secundare, considera Bogdana Baltasiu, clientservice manager la Nielsen Romania, prezenta la evenimentul Promotions 360.

“In cadrul studiilor Nielsen internationale despre sampoane, doar 1% dintre respondenti au recunoscut ca ar achizitiona produsele daca ar fi la promotie dar, in realitate, s-a dovedit ca atunci cand au gasit produse reduse ca pret pondrerea lor a crescut la peste 10%”, spune Baltasiu.

Practic, preturile produselor nu sunt atat de importante pentru romani, dar aceasta doar la nivel declarativ. In realitate, romanii inca “se dau in vant” dupa promotii si, in general, le place sa mearga la cumparaturi, printre rafturi, zilnic.

“Trei sferturi dintre romani cunosc foarte bine preturile la produse uzuale si cei mai multi cumpara si ceva in plus fata de ceea ce si-au propus cand au plecat de acasa”, mai spune Baltasiu, adaugand ca o cincime dintre romani remarca imediat schimbarea unui pret la raft.

Scopul promotiilor este de “a atinge consumatorul”, sa intre in inima lor pentru a scoate in evidenta brandul, si pe viitor.

Sursa foto: Advancetabs.com

Promotiile, de doua feluri: Cele ce ofera reduceri si cele care ofera premii

Promotiile, de doua feluri: Cele ce ofera reduceri si cele care ofera premii
Maia Novolan, director general la Syscom Digital, spune ca romanii iubesc activarea unidirectionala a campaniilor, cele in care se ofera trei produse la pretul a doar doua sau pur si simplu un anumit produs are pretul mai mic pe o perioada de timp.

“Cu toate acestea, observam ca, din cauza faptului ca au devenit deja extrem de uzuale, nu vor mai avea atat de mult succes in viitorul apropiat”, sustine Novolan. Ea considera ca o alta varianta pe care trebuie sa o ia in calcul cei ce realizeaza promotii este abordarea bidirectionala – patrezi pretul neschimbat dar faci concursuri, loterie.

“Campania nationala de acest fel ar trebui sa aiba, pe termen lung, scopul de a loializa clientii si de a produce baze de date despre ei, liste care se vor dovedi extrem de importante in viitor. Totodata, acest gen de campanii permite interactionarea mai facila si eficienta cu clientii – ori prin SMS-uri ori pe Web”, considera Maia Novolan.

Minusurile acestor campanii ar fi preturile uneori mai ridicate (mai ales cu logistica, in cazul oferirii de premii la nivel national) dar si asumarea riscurilor ca piata/consumatorii nu vor raspunde. 90% dintre promotiile bidirectionale se realizeaza prin SMS-uri si Web si durata pentru o promotie nationala nu trebuie sa fie mai mica de 12 saptamani. 

“In primele doua saptamani clientii abia afla de concurs/promotie. Apogeul este atins de obicei in saptamanile 8-10”.

Maia Novolan subliniaza ca este important ca premiile mici si multe sa fie oferite doar daca e facil ca utilizatorii sa intre in posesia lor.

Totodata, pentru acestea, este important sa nu frustrezi clientii prin indeplinirea multor formalitati de primire. “Inainte de a lansa campania, afla preferintele consumatorilor tai. In general, este bine ca mecanica promotiilor nationale sa fie simpla, daca targetul nu este format din “promotion freaks”, tineri inovatori. De asemenea nu trebuie absolut sub nicio forma sa se foloseasca in mecanism «trimite seria bonului de casa»”, subliniaza Novolan. 

Cei mai multi, interesati de premii in bani si masini

Cei mai multi, interesati de premii in bani si masini
Valoarea totala medie a unei promotii a scazut consistent in ultimii ani, influentata de criza economica. Astfel, in 2011,valoarea medie a promotiilor a scazut la jumatate fata de anii dinainte crizei, pana la circa 40.000 euro, “premiul cel mare” scazand si el ca valoare pana la o medie de 6.000 euro, conform unui studiu realizat de Mediapost Hit Mail.

In medie, un concurent trimite 4,2 mesaje pentru a castiga premii, cumulat pe Web si SMS. “Sunt cativa care trimit si mai multe, pe acestia ii numim «concursionisti», cei care dau mesaje calculat, cand considera ca sunt sanse mai mari de a castiga, la orele noptii, de exemplu. Numarul lor este insa destul de redus, sub 10% din total”, spune Marian Seitan, director general Mediapost Hit Mail.

Cei mai multi utilizatori sunt interesati de campaniile care ofera premii in bani, la mica distanta fiind cele ce ofera masini. Pe urmatoarele doua locuri sunt excursiile si, pe ultimul, electronicele.
 

Nu mai calcula valoarea promotiilor, ci a promoterilor!

Nu mai calcula valoarea promotiilor, ci a promoterilor!
Un punct cheie pe care companiile si brandurile ar trebui sa il ia in seama, si inca in mod serios, este valoarea pe care o pot aduce, sau nu, promoterii – acele persoane atat de atasate de brand incat “propovaduiesc” produsele, fara a fi platiti, in randul celorlalti.

Steve Jobs, fostul CEO Apple, a profitat din plin de acest lucru”, spune Alain Thys, managing partner Futurelab.  “Totul poate fi explicat, simplu si amuzant, prin urmatorul clip din filmul When Harry met Sally – I’ll have what she’s having! (servesc ce are si ea – n.r.)”.



Thys ofera exemple concrete care subliniaza importanta promoterilor dar si pericolul celor ce “urasc brandul”.

“La simpla intrebare «Ai recomanda acest produs altcuiva?», respondentii se impart in trei categorii – cei care detesta brandul, cei neutri care nu l-ar recomanda dar nici nu ar vorbi de rau despre el si cei mai valorosi, cei foarte entuziasmati”, spune Alain Thys.

De exemplu, in cazul unei companii de automobile, un studiu recent a relevat faptul ca un promoter a adus companiei un plus de bani de 15.000 euro in timp ce un client total nemultumit a provocat companiei pierderi de 1.500 euro.

In cazul companiei Lego, in SUA, un promoter a adus companiei, in medie, 693 dolari in timp ce asa-zisii “detractor” au provocat companiei pierderi de 1.500 dolari.

Deci, cum poti transforma simplii clienti in promoteri? Acest lucru nu se va realiza prin vanzaredirecta, advertising, promotii ci doar prin crearea unui “element UAU! Ceva ce uimeste atat de placut si constant clientii incat acestia vorbesc si fara sa constientizeze, pozitiv, de brandul tau”.

Philips a investit o suma formata din 9 cifre pentru “a crea” acesti promoteri. ING a demarat de asemenea, pe plan global, actiuni in acelasi scop, in Romania compania facand acte de caritate. Printre alte companii care pun mult accent pe acest segment se numara Activia sau Red Bull.

“Intrebarea pe care vrei sa ti-o pui este daca doresti sa ai o relatie de o noapte cu clientul sau o relatie cat o viata. Daca raspunsul este ca doresti o relatie de lunga durata, atunci sfatul meu este sa investesti intre 10 si 25% din bugetul de marketing pentru a crea promoteri”, incheie seful Futurelab. 


sursa:wall-street.ro

duminică, 2 octombrie 2011

Mărturie cutremurătoare: Michael putea fi salvat


Michael Jackson scena concert dansUn paramedic dintre cei sosiţi acasă la Michael în după.amiaza în care acesta a decedat a declarat că megastarul ar fi putut să trăiască şi în prezent.
Jackson ar fi putut fi salvat, a declarat acesta în timpul procesului, dacă ar fi intervenit cineva mai repede. Douăzeci de minute l-ar fi salvat pe Regele Muzicii Pop, dar când a ajuns Salvarea era deja prea târziu pentru a-l mai resuscita.
Această ipoteză s-a vehiculat şi anterior, punându-se accent că doctorul Conrad Murray, acuzat de omor prin imprudenţă, a vorbit la telefon zeci de minute după ce megastarul a luat supradoza.


sursa: Libertatea.ro 

Ce sa porti la un interviu


tinuta de interviu
OK, ai obtinut interviul. Ai toate raspunsurile la ce te-ar putea intreba, esti plin de incredere, simti ca poti trece de orice test. Apoi iti amintesti ca, la un interviu, prima impresie e cruciala. Te gandesti initial ca cel mai bine e sa te imbraci cat mai elegant, sa le iei ochii. Apoi te loveste faptul ca s-ar putea sa pari ca tre straduiesti prea tare.
Mi-am amintit o poveste legata de interviuri pe care vreau sa ti-o spun. La un job interview, un tip foarte bine imbracat povesteste cum a stat fara serviciu in ultimele 3 luni. Dorind sa fie foarte convingator, se descheie la camasa, apoi la pantaloni, si-i da jos si arata angajatorului o cicatrice pe care a primit-o in timp ce era cu barca cu motor. Acesta fusese motivul pentru care a ramas fara slujba.
Bineinteles, tipul n-a trecut cu brio de interviu. :)
Ce ar trebui ca tu sa porti la un interviu? Raspunsul este: depinde. Depinde de specificul firmei la care mergi si de slujba la care aplici. Nu e totuna sa aplici pentu postul de manager sau pentru cel de programator.
Primul pas este sa te gandesti la ce fel de tinute se poarta in acea firma. Daca nu stii, iti recomand sa intrebi pe cineva care lucreaza acolo. Ai nevoie de informatie de prima mana. Cu cat stii mai multe despre mentalitatea celor de acolo (in special a celui care te va intervieva) cu-atat mai bine.
Nu pot sa ghicesc pentru ce post aplici insa, in majoritatea cazurilor, trebuie sa te prezinti fie la pantaloni de stofa si sacou, fie la costum. Blugii trebuie evitati, in afara de cazul in care aplici pentru o slujba foarte putin pretentioasa, unde risti sa inhibi pe toata lumea aparand la costum.
Tinuta la pantaloni de stofa
Daca nu ai costum, nu intra in panica. O pereche de pantaloni de stofa pot face minuni, atata timp cat stii sa-i asortezi. La acestia ai nevoie neaparat de o pereche de pantofi de piele si de o camasa cu maneca lunga. Tricourile trebuie evitate. La fel si camasile cu maneca scurta. Camasile cu maneca scurta nu sunt considerate formale deci, daca vrei sa faci o impresie buna, maneca lunga este solutia.
De fapt, ar fi un caz in care te-as lasa la un interviu cu camasa cu maneca lunga: daca sunt peste 30 de grade afara si daca NU aplici pentru o pozitie de management. Pe canicula o sa transpiri mult iar angajatorul o sa observe ca nu te simti comfortabil. In cazul acesta, o camasa cu maneca scurta e mai potrivita.
In functie de temperatura de afara, poti sau nu sa porti un sacou. Preferabil ar fi sa-l ai la tine, urmand sa il dai jos in momentul cand te asezi pe scaun. Daca aplici pentru o pozitie importanta, un sacou este absolut necesar.
In functie de job-ul ales, poti sau nu sa mergi pe o cravata. Daca aplici pentru pozitia de programator, spre exemplu, o cravata s-ar putea sa fie prea mult in conditiile in care nici sefii nu poarta de obicei. Dar daca vrei sa te angajezi in vanzari, spre exemplu, o cravata ar putea fi mai bine vazuta.
Camasa nu trebuie purtata in nici un caz in afara pantalonilor, trebuie sa stea tot timpul inauntru. In acest caz, cureaua se va vedea deci… trebuie asortata cu pantofii. Stiai regula asta, nu?
Pun pariu ca o stiai si pe aceasta: sosetele trebuie asortate cu pantalonii.
Camasa ar trebui sa contrasteze cu sacoul si cu cravata. Daca pantalonii si sacoul sunt uni (adica fara dungi sau alte modele), atunci camasa poate avea asa ceva. Dungile si patratelele (imprimeurile) sunt bune atata timp cat sunt folosite putin in tinutele de interviu.
Sa vedem acum ce culori sunt mai potrivite. La interviu trebuie sa arati cat mai serios,deci culorile inchise merg cele mai bine. Asta nu inseamna ca nu poti merge pe cafeniu deschis sau verde deschis. Stai departe de pantaloni sau sacouri albe sau care atrag atentia prin imprimeuri sau combinatii de culori. Mergi pe clasic pentru a nu da gres iar,daca vrei o pata de culoare in tinuta, limiteaza-te la cravata.
Tinuta la costum
Daca vrei sa faci o prima impresie de senzatie, costumul este singura alternativa la un interviu. Regulile de asortare sunt aceleasi ca si la pantalonii de stofa (diferenta fiind, evident, aceea ca pantalonii si sacoul sunt de aceeasi culoare).
Accesoriile
Singurele accesorii la care ar trebui sa te gandesti sunt un cas de mana si, daca esti insurat, verigheta. lasa bratarile si lantisoarele acasa, nu vei avea nevoie de ele la interviu. Ceasul ar trebui si el sa fie cat mai conservator (daca ai unul cu care te mandresti cand iesi prin cluburi, mai bine sa-l lasi acasa cand mergi la interviu).
Igiena personala
Am discutat despre ea in detaliu aici insa la un interviu merita sa fii foarte atent la asemenea detalii. Cel mai scump costum din lume nu te va ajuta daca ai unghiile netaiate.
Sa recapitulam
dos and donts la interviu
Pe curand,
Ovidiu


P.S. Daca ti-a placut acest articol, te invit sa accesezi cartea mea, unde vei afla mai multe informatii despre:
- cum sa iti alegi costumul potrivit,
- cum sa asortezi hainele si culorile,
- cum sa te imbraci bine in orice situatie.

sursa:fiicustil.ro

Cum Schimba Internetul Felul in Care ne Cumparam Haine

imprimeu burberry check
Până acum, ai fost obișnuit să vii pe Internet doar pentru a afla informații despre modă și stil.
 Aflii ce și cum despre haine, apoi te duci prin magazine pentru a căuta ceea ce știi că îți vine bine.
Iată că lucrurile evoluează. Magazine virtuale de haine și bijuterii celebre peste ocean au început să ofere piese vestimentare personalizate pentru vizitatorii lor.
Sigur, există și la noi site-uri ce îți oferă posibilitatea de a personaliza tricouri pe net, însă… acel gen de tricouri nu sunt cu stil.
Există și magazine care îți oferă posibilitatea de a comanda o anumită haină într-o anumită culoare și mărime. Însă unele magazine, cum ar fi Gemvara și Burberry oferă posiblitatea de a personaliza și alte aspecte, precum tipul de metal folosit într-o bijuterie sau imprimeul dintr-o anumită piesă vestmentară.
Gemvara.com oferă posibilitatea de a customiza bijuteriile comandate pe site.
Spre exemplu, la inelul din poza de mai sus poți să alegi între platină, aur sau argint. Nu m-am la foarte multe bijuterii pe site însă cele pe care le-am găsit puteau fi toate personalizate.
Burberry nu a lansat încă serviciul său pentru customizarea trenciurilor însă sunt sigur că va face multe furori.
În comunicatul de presă lansat anul trecut, Christopher Bailey (chief creative director la Burberry) spunea că vizitatorii vor avea la dispoziție 12 milioane de combinații.
Se va putea customiza aproape orice la trenci, începând cu culoare și materiale și terminând cu nasturi și revere.
După cum vezi, este un pas uriaș de la tricourile personalizate cu tot felul de poze și desene pe care îți recomand să nu le porți nici măcar prin casă. Sunt foarte curios când vom putea să comandăm și o eșarfă într-un imprimeu la alegere de pe un site românesc.

sursa:fiicustil.ro

Americanii au creat Câinele Alfa: O armă de război de 32 de milioane de dolari! VIDEO

Alpha Dog FOTO: Captură video
AlphaDog (nr. Câinele Alfa) este un robot, creat de o echipă de ingineri şi oameni de ştiinţă de la Boston Dynamics, care este cea mai nouă armă de război a armatei americane. 
Urmaş al lui Big Dog (nr. Câine Mare), noul robot are o mărime mult mai mare, este mai rapid, mai puternic şi capabil să transporte în jur de 180 de kilograme de echipament militar pe trasee grele.
"Dacă AlphaDog va prelua cel puţin 20 de kilograme din spatele fiecărui soldat, asta înseamnă că îi putem scuti pe soldaţi de leziuni şi oboseală şi vom creşte gradul de eficienţă al trupelor noastre", a spus Marc Raibert, peşedinte Boston Dynamic.
Robotul este rezistent atacului fizic din partea omului şi, dacă este doborât, se poate ridica fără nicio problemă.
Potrivit The Daily, noua armă a costat 32 de milioane de dolari.  Este un prototip al unui "măgar robot" care ar putea transporta echipament militar în zone de război.
AlphaDog poate chiar să urmărească un om sau un sistem GPS, pentru a ajunge la o anumită locaţie.
sursa:click.ro







Eşti în pericol de a fi concediat? Vezi care sunt semnele că ai putea rămâne fără slujbă

În condiţiile actualei crize economice, niciun post nu mai este sigur, de aceea este bine să îţi evaluezi situaţia şi să vezi dacă nu cumva eşti în pericol de a fi concediat. Iată trei semne care pot indica această situaţie, potrivit shine.yahoo.com.

1. Dublarea postului
Dacă recent compania pentru care lucrezi a fost achiziţionată de o alta sau a cumpărat o nouă companie şi există cel puţin încă o persoană care face acelaşi lucru ca şi tine, înseamnă că postul tău este în pericol.
În acest caz, optim ar fi să stabileşti o întâlnire cu şeful tău şi să îi vorbeşti despre această problemă. Întreabă-l, de asemenea, dacă aptitudinile tale ar putea fi folosite de companie în alte modalităţi decât cele de până acum. În cel mai rău caz, şeful te poate anunţa că zilele tale în respectiva companie sunt numărate şi poţi începe să îţi cauţi o altă slujbă.
2. Ai făcut o greşeală foarte gravă
Ai putea fi tentat să îţi ceri scuze în mod repetat, ceea ce, de fapt, ar putea să îţi facă mai mult rău decât bine, deoarece vei atrage atenţia şi le vei reaminti celorlaţi despre greşeala ta. În plus, nici măcar nu contează cât de rău îţi pare şi scuzele repetate nu sunt o manieră profesionistă de a gestiona situaţia.
Cel mai bine este să îţi întrebi şeful cum ai putea îndrepta situaţia cât mai repede. Şefii tăi sunt interesaţi ca lucrurile să meargă bine, aşa că, cel mai probabil, vor vrea să te ajute să îţi repari greşeala, indiferent cât de gravă a fost.
3. Responsabilităţile tale sunt din ce în ce mai puţine
Dacă observi că ţi se dau din ce în ce mai puţine lucruri de făcut, vorbeşte cu şeful tău despre această situaţie. Fii sincer şi spune-le superiorilor tăi că ai observat că sarcinile tale de lucru s-au împuţinat şi că ai vrea să ai aceleaşi responsabilităţi ca şi colegii tăi de departament sau de echipă. În felul acesta, cel puţin şefii tăi vor auzi de la tine că îţi doreşti să rămâi în companie.
Dacă în ultima vreme reuşitele tale nu au fost vizibile, aminteşte-le şefilor cât de bine te-ai descurcat în anumite situaţii.

sursa:mediafax.ro

Kanye West şi-a prezentat prima sa colecţie de modă, la Paris

Rapperul american Kanye West, un obişnuit al prezentărilor de modă de mai multe sezoane, a ales să-şi prezinte prima sa colecţie prêt-à-porter dedicată femeilor la Săptămâna modei de la Paris, sâmbătă, în afara programului oficial al evenimentului.

Ambianţa a fost sobră, în pofida prezenţei a numeroase celebrităţi, precum starleta americană Lindsay Lohan şi gemenele Mary-Kate şi Ashley Olsen, actriţe devenite stiliste. În primul rând, în public, s-a aflat şi Anna Wintour, influentul redactor-şef al ediţiei americane a revistei Vogue.
Într-o mare sală albă a unui liceu parizian au defilat 20 de modele, purtând ţinute mai ales în alb şi negru.
Rapperul, îmbrăcat într-un tricou alb şi jeanşi gri, şi-a salutat publicul la final, aşa cum fac de obicei creatorii de modă.
Rapperul şi producătorul american Kanye West, în vârstă de 33 de ani, a devenit cunoscut la începutul anului 2000. Cel de-al treilea album al său, "Graduation", a fost unul dintre cel mai bine vândute materiale discografice ale anului 2007. West este câştigător a trei premii Grammy. "Watch the Throne", cel mai recent album al său, compus în colaborare cu Jay-Z, a fost lansat în vara acestui an.

sursa:mediafax.ro

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Toţi utilizatorii primesc acum acces la Facebook Timeline


Veşti bune pentru cei care aşteptau noua interfaţă Facebook TimelineEa va fi în curând disponibilă pentru toţi utilizatorii reţelei socilale.Momentan este disponibilă o pagină pe care vă puteţi înregistra pentru a primi această interfaţă. Nu suntem siguri că mai ajută la ceva această inregistrare, dar nu cred că strică să încercaţi dacă sunteţi interesaţi.
Facebook Timeline pentru toţi!Facebook Timeline pentru toţi!

Pentru cei care nu sunt familiari cu subiectul, Facebook Timeline reprezintă o înşiruire cronologică a evenimentelor asociate contului. De la încărcarea de imagini, până la comentarii şi Like-uri, acestea sunt grupate în câte o sub-categorie ce acoperă o lună sau un an.
Facebook Timeline a fost considerată o facilitate care înlesneşte urmărirea activităţii unei persoane . Este foarte uşor să vezi spre exemplu momentele în care cineva a confirmat pe Facebook intrarea într-o relaţie sau schimbarea locului de muncă. Dacă doriţi, puteţi să ne spuneţi în căsuţa de comentarii cât de repede aţi primit acces la Facebook Timeline şi ce părere aveţi despre ea.