Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 septembrie 2011

Botezatu e as în bucătărie: "Îmi place să gătesc, mai ales preparate franţuzeşti şi asiatice"


Cătălin Botezatu se pricepe foarte bine să gătească.

botezatu
Designerului îi place să stea în bucătărie ori de câte ori are timp şi să pregătească fel şi fel de bunătăţi, reţete pe care le-a învăţat în timpul vacanţelor sale în destinaţii exotice din lumea întreagă.

"Imi place sa gatesc, mai ales preparate frantuzesti si asiatice, un fel de stil fusion food, combin elementele intre ele, gusturile, culorile, stilurile. Imi place sa pregatesc friptura de vita cu arome, cu sos de rodie si garnitura de cartofi dulci, ananas si broccoli. De asemenea, imi place sa prepar foie gras cu sos de piersici, fromage bleu 'tras' in fulgi de migdale si muguri de pin si mai tot ce tine de bucataria noastra traditionala de care mi-e dor de cate ori sunt plecat din tara", a spus Bote pentru Csid.ro.
"Eu as interzice prezenta alimentelor cu E-uri în magazine, le-as da foc pur si simplu, sa nu existe optiunea sanatos-nesanatos. Cum vine asta sa te imbolnavesti pe banii tai, pentru ca recipientul din plastic elibereaza formaldehide in mancare sau mai stiu eu ce ingredient ataca organele vitale? Asta-i genocid!", a completat el.

sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu