Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 august 2011

Las sau demn?


Imi doresc o viata decenta (am dreptul prin constitutie), imi doresc alt viitor pentru generatiile care vin, civilizatie, bun simt, respect, pregatire scolara si profesionala de calitate, curatenie, decenta…si lista poate continua, din pacate avem foarte multe LIPSURI! Oare avem taria sa spunem lucrurilor pe nume?
Eu nu fac parte din categoria lasilor, m-am saturat calitatea proasta a vietii actuale si nu-mi este rusine sa o spun, nu ma ascund dupa colt si astept sa treaca timpul. Imi plac lucrurile normale, dar ce mai este normal? Nu ma mai regasesc in societatea asta. Cand ma astept ca lucrurile sa se intample normal, chiar fiind vorba si de statul la coada la plata de taxe, ma lovesc de sfidare si incompetenta si ma intreb cum oare oamenii aia angajati acolo inca mai sunt angajati si incaseaza niste bani degeaba doar pe timpul pierdut la tigari, cafele si mers la toaleta de 10 ori pe zi? Este insuportabil sa vezi cum incompetenta este foarte apreciata, ba mai mult si remunerata! Asta e un subiect care merita dezbatut foarte mult: NEMUNCA ESTE PLATITA BINE!!! sa nu mai acuze domnul presedinte somerii ca nu vor sa munceasca, pentru ca nu este adevarat, dar nu avem locuri de munca tot din cauza incompetentilor, pilelor si relatiilor. Am ajuns la frumoasa cifra de 1 milion de someri. Dar pana cand se va accepta asa mod de a lucra la stat? De ce li se permite unor inculti sa ocupe niste locuri de munca pentru care nu sunt pregatiti adecvat? Am auzit de primari cu 8 clase, de consilieri care nu au nici o pregatire. De ce mai fac studentii nostri facultate? La noi in Romania vad ca e “normal” sa ai bani de spagi si gata locul caldut este asigurat! Poate nu am dreptate sau vad altii altfel lucrurile.
Tara asta se indreapta spre prapastie. Copii isi doresc mai multe jucarii (nu papusi cu handicap), dulciuri, hainute, caiete, carti etc; studentii isi doresc un job dupa facultate (dar nu in tara); adultii vor alt nivel de trai, pensionarii o batranete linistita, dar statul ce ne ofera? Stres?
Mentalitatea romanului nu a fost mereu una definita prin egoism ca in zilele noastre, era mai muncitor, mai apreciat, mai respectat, poate mai bogat. Acum saracia caracterizeaza peste 60% din romani, acest procent reprezinta populatia aflata la limita subzistentei. Platim statului toate taxele si impozitele la timp, iar cand vine randul nostru sa primim…ba nu sunt bani, ba intarzie, ba sunt mai putini sau suntem amanati pe luna viitoare parca ar trebui sa ne oprim din trait o luna si sa ne activam de luna viitoare in care se pare ca vom primi dublu:). Ce tara de tot ca… rasul!
Putem fi lasi in conditiile astea, sa acceptam tot ce ni se pune in carca, sa acceptam sa ni se taie din venituri la infinit? Ce sa asteptam sa ne ia si viata, daca nu cumva au inceput deja? Tu cititorule din ce categorie faci parte: las sau demn.

sursa:piatza.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu