Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 septembrie 2011

Bote a reactionat dur in urma amenintarilor Biancai: "E nebuna! Azi ma iubeste, maine ma uraste!"


De la iubire la ura pare sa fie un singur pas, iar Bianca si Bote l-au facut destul de des in ultima vreme. Dupa ce vedeta l-a amenintat ca se joaca cu focul, designerul a luat atitudine, dar nu i-a raspuns cu aceeasi moneda. Mai mult, i-a binecuvantat relatia cu Cristea, caruia i-a trimis chiar si cadouri.

SUPERIOR. Bote zambeste ironic atunci cand aude amenintarile din partea Biancai
IMPLICATA. Bianca sufera atunci cand i se pare ca cineva are ceva cu iubitul ei Adrian Cristea
Show-ul "Burlacita" a reusit sa rupa definitiv relatiile dintre Bianca si Bote, desi designerul a fost cel care a propus-o pe fosta lui iubita ca protagonista a emisiunii. In ultimele saptamani, scandalul dintre ei a fost unul mocnit, insa amenintarea Biancai, potrivit careia Bote se va arde daca se mai joaca cu focul, l-a cam enervat: "Ea a inteles gresit toate comentariile mele privitoare la o eventuala sarcina sau o eventuala nunta. Eu nu o urasc, pentru ca am tinut la ea si ma bucur ca e fericita. Am ajutat-o de multe ori, uneori chiar fara sa stie, am protejat-o, dar ea e nebuna. Nu o inteleg! Azi ma iubeste, maine ma uraste. Cat despre Cristea, cum sa vreau sa se desparta de el, cand eu i-am trimis lui cadouri prin intermediul ei? Oricum, nu am de gand sa vorbesc cu ea ca sa clarificam situatia", a declarat Bote pentru CANCAN. Designerul a fost cel care a dezvaluit, saptamana trecuta, ca ar fi imposibil ca Bianca sa tina o sarcina, din cauza unor probleme de sanatate, fapt care a scos-o din sarite pe asistenta lui Capatos. 
















sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu