Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2011

Narcis Ianău ar putea concura la "Italienii au talent"

Narcis Ianău, concurent la Contratenorul băcăuan şi-a luat rămas bun de la fani, pe Facebook, şi a plecat în Italia.
Finalist al concursului „Românii au talent", băcăuanul Narcis Iustin Ianău, elev al Colegiului Naţional de Arte „George Apostu", şi-a luat, zilele trecute, rămas bun de la colegi, prieteni şi fani şi a plecat în Italia. El este hotărât să îşi înceapă cariera peste hotare, potrivit click.ro.

Narcis a postat, zilele trecute, un „bilet de adio" pe Facebook: „Vă salut din Italia! Sper ca ce mi-am propus să fac aici să mi se îndeplinească, iar dacă mi se va îndeplini voi, susţinătorii mei adevaraţi, împreună cu mine şi familia mea vom avea o mare bucurie!".

Atât colegii săi, cât şi profesorii colegiului băcăuan nu ştiu dacă Narcis a plecat în Italia definitiv, sau doar într-o vizită la mama sa, Felicia Ianău, stabilită de aproape zece ani în Peninsulă. Conducerea şcolii susţine că Narcis este deocamdată elev al colegiului de arte şi că nimeni din familia sa nu i-a solicitat transferul la vreo unitate şcolară din Italia.
Iuliana Iordăchiţă, diriginta lui Narcis, se pare că ştie mai multe despre elevul său. „În urmă cu aproximativ o lună mi-a zis că intenţionează să plece în Peninsulă şi să participe la un concurs televizat. Posibil «Italienii au talent!», însă nu ştiu sigur. Am aflat că în Italia, participanţii care câştigă acest concurs vor face studii la Milano. Cred că asta vrea Narcis. Rămâne de văzut dacă va câştiga premiul în Italia", a spus diriginta.




sursa:realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu