Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2011

VIDEO Botezatu recunoaşte că a fost infidel: "Am înşelat-o pe Bianca, dar asta nu înseamnă că nu am iubit-o"

shot0676shot0677


Creatorul de modă a spus că i-a fost infidel asistentei lui Capatos, chiar dacă o iubea foarte mult. Bianca DrăDe dragul vremurilor trecute şi datorită unei provocări, Botezatu a sărutat-o pe Bianca. Designerul a profitat de un moment de neatenţie şi şi-a lipit buzele de ale fostei sale iubite. "Să nu mă judecaţi! Eu nu am ştiut ce are de gând să facă. Nici nu mi-a plăcut", a spus Bianca Drăguşanu. guşanu nu a fost surprinsă să afle acest lucru, ea spunând că ştia de aventura lui Bote.


"Am greşit, am înşelat-o, dar nu pentru că nu o iubeam, aşa suntem noi bărbaţii, înşelăm tot timpul. Tot timpul trebuie să ne dăm cocoşi", a declarat Cătălin la "Burlăciţa"
"Ştiam asta, nici nu trebuia să îl întrebi pe el. Trebuia să mă întrebi pe mine. Eu nu l-am înşelat pe el, deşi toată lumea m-a acuzat că am făcut-o. Am fost acuzată pe nedrept", a spus şi Bianca.


b2
b1



sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu