Jeff Bezos, fondatorul Amazon, prezintă noul Kindle (Foto: Reuters)
Iulian Ioncea
Noua tabletă Amazon, denumită Kindle Fire, care a fost lansată în această seară în Statele Unite ale Americii, este considerată principalul concurent al iPad-ului de la Apple, deşi zeci de companii din domeniul tehnologic au încercat să scoată pe piaţă produse care să poată concura cu invenţia lui Steve Jobs.
Tableta mult aşteptată a celor de la Amazon a fost prezentată la New York, iar preţul acesteia este de 199 de dolari. Mai mult, compania americană a lansat şi Kindle Touch, un e-reader fără butoane şi cu touch screen, al cărui preţ porneşte de la 99 de dolari.
„Sunt produse premium la preţuri care nu sunt premium“, a spus Jeff Bezos, fondatorul companiei americane Amazon.
Amazon Kindle Fire are un ecran de 17,8 centimetri, ecran tactil color şi un nou browser de internet, denumit Amazon Silk.
Amazon Kindle Fire are un ecran de 17,8 centimetri, ecran tactil color şi un nou browser de internet, denumit Amazon Silk.
Având în vedere că Amazon este cel mai mare magazin online din lume şi liderul pieţei de cititoare de cărţi electronice, specialiştii din domeniu, citaţi de publicaţia „The New York Times", sunt de părere că tableta Kindle Fire este cel mai bine plasat competitor al iPad-ului.
Mai mult, Amazon poate vinde tableta prin propriul magazin, ocolind un lanţ de distribuitori care altfel le-ar diminua din profit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu