Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 septembrie 2011

VIDEO Uite-o pe Ilinca Vandici goală sub duş!


Ilinca Vandici îşi joacă rolul din "Narcisa: Iubiri Nelegiuite" din ce în ce mai bine.


il1
il
Vedeta TV apare într-un episod goală sub duş. Ilinca nu a acceptat să îşi arate părţile intime, însă simulează perfect duşul pe care îl face şi în intimitate.
"Pot renunţa la ţinuta de birou pentru o ţinută lejeră, pot avea o apariţie sexy, provocatoare, însă nu pot renunţa total la haine. E un principiu, e un gest care pur şi simplu nu mă defineşte şi nu mă face să mă simt bine. Tot ce am făcut până acum am făcut din plăcere, nu am de ce să fac lucruri care mă stânjenesc", declara Ilinca cu ceva timp în urmă cu privire la rolul său.







sursa:cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu