Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 octombrie 2011

Parfumuri afrodisiace sau… “Perfume is sex!”



Imi doream de multa vreme sa scriu despre parfumurile afrodisiace. Recunosc, e un subiect despre care imi place sa vorbesc pentru ca ma fascineaza puterea pe care o exercita unii stimuli asupra mea. O mancare picanta, un pahar cu vin rosu, combinate cu cateva balade rock si obligatoriu un parfum barbatesc foarte atent ales, vor sfarama cu siguranta orice bariera ridicata cu ultimele eforturi de luciditate.
man woman kiss bed 400a061807 Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex!
Daca iti place acest articol, foloseste butoanele "Like" si "+1" de la inceputul lui!
Afrodisiacul este substanta care creste dorinta sexuala, denumirea vine de la Afrodita, zeita dragostei si sexualitatii in Grecia Antica. Multe substante sunt considerate afrodisiace, poate de la ciocolata la canabis, de la alcool la stridii. Dar niciuna nu poate rivaliza cu parfumul… Si daca acest parfum e impregnat in pielea unei persoane care te atrage si pe care poti sa o mirosi de foarte aproape, ai toate sansele sa ramai fara aer… E ca o injectie letala cu pasiune.“Perfume is not about sex, perfume is sex” zicea cineva. Total de acord!
Declar ca in ceea ce priveste parfumurile barbatesti voi fi foarte subiectiva si le voi numera pe cele cu efect breathless asupra mea. Mai precis, pe cele care nu-mi mai dau voie sa gandesc lucid. Nu ca as vrea neaparat.

Parfumuri afrodisiace pentru EL:

  • Primul parfum pe care-l aleg este Kouros de la Yves Saint Laurent . Sticla reprezinta simbolic o statuie greceasca, dar continutul… ohhh… continutul reprezinta tot ce si-ar putea dori o femeie sanatoasa la trup si la suflet.. Punct. Este puternic, invadator, masculin, ca un animal salbatic ce se repede si musca.. Dupa ce te dezmeticesti incepi sa deslusesti ceva miros de piele, ambra si mosc, cu un strop de parfum de garoafa. Mi-l doresc dimineata, la amiaza, seara, dimineata, la amiaza, seara…
  • Chanel Antaeus e o poveste frumoasa. E cuceritor, seducator, dulce. Exercita asupra mea o fascinatie aparte la fiecare intalnire cu el. I-am promis ca o sa-l fur din raft si o sa-l duc la mine acasa, sa pot sa-l miros oricand poftesc eu. Simt in el esente de mosc, trandafir, condimente si multa placere…
  • Un alt parfum fabulos este Opium de la Yves Saint Laurent. Daca o sa ma “acosteze” in desert un beduin care miroase asa, o sa-l rog sa ma seduca cum vrea el.. E ca un drog dulce-vanilat-piperat, de care vrei sa ramai dependenta, un parfum foarte iubit de femei… pe barbati.
afrodisiace masculine Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex!
  • Chanel pour Monsieur adauga inca un element afrodisiac la cele deja existente: eleganta masculina. Un barbat la costum parfumat cu Chanel pour Monsieur imi poate vorbi doar din priviri si simtiri. E suficient. Vanilia calda, cremoasa si moscul aspru fac din el o piesa de rezistenta pe raftul oricarui barbat care se respecta.
  • Chanel Egoiste e seducator si obraznic. Aproape egoist. Dupa ce te zapaceste, te lasa sa te intrebi “ce s-a intamplat?”. E puternic, fatal, de neimblanzit. Incepe cu scortisoara si santal, treptat se dezvaluie trandafirul si garoafa iar in final, cele care au sansa sa reziste atatea ore langa el vor mirosi piele, mosc si ambra dulce. E un parfum clasic, perfect pentru seara la ocazii speciale.
  • Bvlgari Black este un parfum afrodisiac-romantic. E greu sa te desprinzi de el, dar daca poarta Bvlgari Black va fi si mai greu. Ce e fascinant la el e latura sa intunecata, “the dark side”, care te invaluie si te ameteste intr-un mod foarte placut. Parca-mi spune “I’m bad but I can be so sweet..” OK, m-ai convins, acum arata-mi! Piele, ambra si vanilie plus aroma de ceai negru, love it!
  • Inca un parfum elegant si afrodisiac este L’Instant de Guerlain. E ca un barbat puternic, calm si cald. Daca asculti cum ii bate inima inseamna ca nu mai ai scapare! Incepe usor citric si se continua cu un miros cald de ciocolata si esente lemnoase. Recomand EDP, daca se poate. Persistenta indelungata chiar pe pielea mea.
  • Le Male de la Jean Paul Gaultier e un afrodisiac numai bun pentru seri cu luna plina. E atat de placut si de sexy! Aproape ca-ti vine sa vrei sa vezi ce gust are.. Miroase ca un sapun clasic de foarte buna calitate, combinat cu putina vanilie si mosc. Se spune ca face ravagii, atentie amatorilor icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex! .

Daca ma intrebati care cred eu ca e cel mai afrodisiac parfum feminin din cate am testat… habar nu am. Nu reusesc sa ma pun in pielea unui barbat cu adevarat pentru ca sunt… femeie cu adevarat! Dar in schimb mi-am propus sa stau de vorba (arzand de curiozitate) cu diversi barbati, intrebandu-i ce parfumuri (sau mai bine zis femei care poarta anumite parfumuri) au influenta… pozitiva asupra lor. Si iata ce raspunsuri am primit:

Parfumuri afrodisiace pentru EA:

  • Alien – Thierry Mugler a primit cele mai multe voturi. Unii mi l-au descris ca fiind misterios, altii ca fiind seducator iar altii mi-au declarat ca pur si simplu nu concep ca iubita lor sa poarte altceva. Am mai spus asta: Alien miroase ca o padure vrajita, ambra dulce si senzuala combinata cu esentele lemnoase si un strop de iasomie.. pune pe jar pe cine se apropie.
  • Un al doilea parfum care a obtinut un scor ridicat este Hypnotic Poison de la Christian Dior. Reactia barbatilor intervievati a fost: Mmmmmmm….. icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex! E dulce-vanilat hipnotizant, are persistenta indelungata, e invaluitor si ademenitor. Stiu ei ce stiu…
  • Samsara de la Guerlain e tot in topul preferintelor lor. Mie imi place sa-l port cand e mai rece afara pentru ca mi se pare ca-i mai atenueaza din acea asprime de la inceput. Adera atat de frumos pe piele si se transforma natural in timp.. Devin instant o pisica neagra si incep sa torc, ma simt in el de parca nu port altceva decat blanita. Si atat. Mi se potriveste perfect.
afrodisiace feminine Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex!
  • Euhoria – Calvin Klein a obtinut si el multe aplauze. E un oriental-floral-fructat, persistent si cu sillage foarte bun. Cineva mi-a spus ca atunci cand prietena lui se da cu Euphoria nu se mai poate concentra la nimic altceva icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex!
  • Chanel Coco Mademoiselle ii cucereste prin allura sa feminina si delicata. E ca un parfum de printesa, probabil genul de parfum in care se simt bine femeile tinere si elegante. E perfect de purtat la Paris, intr-o luna de miere..
  • Lolita Lempicka este divin.. L-am purtat cam o saptamana la un moment dat si recunosc ca m-a impresionat intr-un mod foarte placut. Se incalzeste pe piele si incinge atmosfera.. Barbatilor le place acea aura de mister pe care o degaja, e un parfum de vrajitoare adevarata!
  • Chanel Allure Sensuelle ma transforma din starea de gheata in cea de foc. E parfumul nedetronat la capitolul “wooow…”. Mai bine zis lasa fara cuvinte pe cei din jur. Din colectia mea cred ca este cel mai complex si mai afrodisiac parfum. Parfumurile Chanel nu sunt tocmai accesibile, dar sunt parfumuri adevarate! (si cele de dama si cele barbatesti) Merita sa investesti intr-un Chanel!
  • Si pentru ca vine toamna – anotimpul meu preferat – o sa reincep sa port Lancome Tresor (parfumul toamnei). E dulce ca iubirea si soft ca perna mea cea moale in care ma scufund in fiecare dimineata cand vreau sa mai amagesc somnul, chiar daca imi canta Edith Piaf de trezire.. E atat de feminin si de frumos, se spune ca barbatii simt intens dorinta de a lua in brate pe cea care poarta Tresor icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex!
Am lasat la urma parfumurile mele cele mai de succes icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex! Am primit de-a lungul timpului foarte multe complimente datorita parfumurilor mele (nu putine la numar). Dar dintre cele mai ispirate pot sa-l mentionez pe cel care mi-a placut cel mai mult: “Tot ce atinge ea miroase a parfum”. Si recunosc, toate rochiile mele, pantofii, bijuteriile, cartile, gentile, mai nou si telefoanele, toate miros a parfum. Nu stiu daca e bine sau e rau, dar eu chiar am fost fericita asa icon smile Parfumuri afrodisiace sau... Perfume is sex! Pentru ca eu insami am fost un parfum


sursa:parfumio.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu