Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 noiembrie 2011

24 DE LUCRURI PE CARE EA VREA SA LE STII


Cat la suta ajunge un barbat sa citeasca mintea unei femei? Iata 24 de ganduri care nu o lasa niciodata sa doarma noaptea.1. A spune "te iubesc" inainte sau dupa o partida de sex nu conteaza
2. Voi pleca daca ma vei insela
3. Sunt convinsa ca sunt insarcinata in fiecare secunda din cele 48 de ore de dinainte de ciclu
4. "Bine" nu e niciodata un raspuns la intrebarea "Cum arat in seara asta"
5. Esti prezent in majoritatea fanteziilor mele
6. Ma excit cand vad un mesaj de tine
7. Astept mereu sa ma suni
8. Numai starurile rock au voie sa poarte pantaloni de piele
9. Mi-e frica sa imi pierd independenta
10. Ingadui mult mai multe decat ai crede tu
11. Sexul oral este pentru tine o masura sigura de a iesi din incurcaturi. Acelasi efect il au si pantofii de la Manolo Blahnik
12. Pantofii dau verdictul daca esti in trend sau nu
13. Atunci cand imi compar abdomenul cu cel al unui cangur, tu nu trebuie sa spui nimic
14. Sunt in Rai cand ma tii de mana
15. Esti sexy atunci cand: te razi, repari lucruri, porti un tricou alb si o pereche de jeansi, conduci, mananci o piersica, tii un copil in brate
16. Faci surprize, in special mie
17. Daca nu ma simt iubita, voi incepe sa ma uit in jur..
18. Discutiile despre fosti si foste ar trebui evitate pe cat posibil
19. Imi place sa stiu la ce te gandesti, desi ai mintea goala de cele mai multe ori
20. Imi place sa ne sarbatorim ziua aniversara, chiar daca au trecut doar cateva luni. E un bonus de bile albe.
21. Iubesc cand vorbesti murdar
22. Ca fapt informativ, mi-ar placea sa imi dai papucii decat sa ma inseli
23. Imi amintesc fiecare detaliu din relatia noastra
24. Ar trebui sa stii toate lucrurile astea fara sa ti le mai zic eu


sursa:menshealth.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu