Electronic Arts a anunţat că, după doar o săptămână pe rafturile magazinelor de profil, Battlefield 3 a devenit cel mai rapid vândut joc al companiei. Astfel, în prima săptămână după apariţie, creaţia celor de la DICE s-a vândut în nu mai puţin de 5 milioane de exemplare, depăşind ceilalţi doi performeri ai acestui an (FIFA 12 - 3.2 milioane de exemplare în prima săptămână, Gears of War 3 - 3 milioane de exemplare în prima săptămână).

Spre comparaţie, precedentul shooter militar al celor de la Electronic Arts - joculMedal of Honor lansat în 2010 - a avut nevoie de patru luni de zile pentru a atinge 5 milioane de exemplare vândute. Pe de altă parte, titlul precendent al concurenţei de la Activision - Call of Duty: Black Ops - a înregistrat vânzări de 5.6 milioane de exemplare încă din prima zi în care s-a aflat pe rafurile magazinelor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu