Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 septembrie 2011

Botezatu are probleme de sănătate: Munca e de vină. Uneori clachez

Botezatu: În ultimul an am stat 14 zile acasăCătălin Botezatu nu ţine cont de sfatul medicilor şi continuă să muncească zi-lumină. După ce zilele trecute s-a simţit rău şi a fost nevoit să se prezinte de urgenţă la spital, creatorul de modă a plecat, joi, din nou în străinătate, pentru a-şi continua proiectele care, spune el, nu pot suferi nicio amânare.


"Problemele de sănătate sunt şi vor fi atâta vreme cât programul meu este unul draconic. În ultimul an am trăit în bagaj şi numai în avioane. În ultimul an am stat acasă exact 14 zile. Lumea crede că mă plimb. Niciodată nu plec în vacanţă. Sper să pot pleca în vacană în luna decembrie, dar până atunci muncesc. Munca îşi pune accentul pregnant pe sănătatea mea, iar uneori clachez. Fac foarte multe sacrificii pentru a arăta că sunt cel mai bun şi pentru a nu-mi dezamăgi publicul", a spus Cătălin Botezatu la Realitatea TV.
După ultima vizită la medic, din cauza oboselii excesive şi nu a unui infarct, precum s-a zvonit, vedeta ar trebui să se odihnească, lucru pe care spune că nu îl va face. "Ultima oară când am mers la medic nu a fost nimic legat de inimă. Eram extrem de obosit, aveam căderi de calciu, dureri de cap. Stresul este cel care mă omoară pe mine. Medicul mi-a recomandat foarte multă odihnă şi vitamine. Voi lua medicamente, însă nu am timp să mă odihnesc", a precizat el.
"Am dat la o parte viaţa personală pentru carieră, pentru că mi-au dat seamă că munca îmi aduce cele mai mari satisfacţii. Joburile mele îmi dau mai puţină bătaie de cap, emoţional vorbind, decât o viaţă alături de o femeie", a declarat creatorul de modă.
Acesta a recunoscut că îi este greu să fie fidel unei singure femei, însă nici nu crede că va rămâne burlac. "Nu cred că aş putea să fiu niciodată bărbatul unei singure femei, fidel din toate punctele de vedere şi atunci cu siguranţă aş deveni un subiect de presă. Îmi este silă, lehamite, frică de să mă gândesc că aş putea să târăsc prin tribunale un copil, să ne batem pe avere. Nu ştiu dacă voi rămâne burlac", a completa Botezatu.

sursa:realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu