Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 septembrie 2011

Botezatu: Nu îmi pasă de Bianca

Botezatu: Nu îmi pasă de BiancaCătălin Botezatu a vorbit la Realitatea TV despre relaţia sa actuală cu Bianca Drăguşanu şi spune că îşi doreşte ca şi "creaţia" lui să ajungă cât mai sus.

"Relaţia cu Bianca s-a terminat cu mult timp în urmă, dar am rămas buni prieteni. Sper să-şi găsească liniştea alături de noul ei partener. Îmi pasă de ea din punct de vedere al omului, al prietenului care a rămas, însă nu îmi pasă de ea din alte puncte de vedere. Nu ştiu dacă are planuri de căsătorie, nu ştiu dacă este însărcinată. Îi doresc numai bine şi îmi doresc să îmi văd "creaţia" ajunsă acolo unde mi-am dorit când am cunoscut-o şi când am fost împreună, adică cât mai sus", a spus Cătălin Botezatu.
De asemenea, creatorul de modă a vorbit şi despre problemele lui de sănătate şi spune că nu poate ţine cont de sfaturile medicilor pentru că trebuie să lucreze foarte mult.
"Am dat la o parte viaţa personală pentru carieră, pentru că mi-au dat seamă că munca îmi aduce cele mai mari satisfacţii. Joburile mele îmi dau mai puţină bătaie de cap, emoţional vorbind, decât o viaţă alături de o femeie", a declarat Botezatu.






sursa:realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu