Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 septembrie 2011

Iulia Vantur: "Am multe planuri de viitor, dar nu le voi spune acum"


FALS. Iulia s-a fortat sa zambesca atunci cand reporterii CANCAN TV i-au luat un interviu
Desi amandoi se feresc sa recunoasca faptul ca s-au despartit, raspunsurile lor ezitante sunt mai mult decat sugestive. Intr-un interviu exclusiv difuzat de CANCAN TV, ezitarile Iuliei au fost sugestive:
"Am fost la biserica. Sunt in relatii foarte bune cu Marius. Nu vreau sa comentez ce a aparut in ziare, voi va faceti treaba foarte bine, faceti-o in continuare. Nu am dispozitie azi pentru comentarii. Nu am mers la psiholog pentru că am probleme. Nu trebuie să mergi acolo doar când eşti în depresie.", a declarat blonda. Intrebata de reporterii CANCAN TV daca are cumva planuri de viitor si eventual de casatorie cu "micul Mozart", vedeta a retezat-o scurt: "Eu am foarte multe planuri de viitor, dar nu le voi spune acum".
Noua achiziţie a lui Marius Moga, Oana, a fost mândră de apariţia ei în paginile revistei Ciao! şi a mers imediat la chioşc pentru a o cumpăra. La ieşire a fost întâmpinată de reporterii CANCAN TV, dar nu a vrut să facă nicio declaraţie.







video:http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/iulia-vantur-am-multe-planuri-de-viitor-dar-nu-le-voi-spune-acum-181666.html



sursa:cancan.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu