Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 septembrie 2011

Street style Bucureşti – ediţia de vară partea a şaptea


Astă
zi, am ocazia să-ţi prezint o ediţie cu câteva elemente puţin mai speciale. Unele piese vestimentare, mi-au atras
 atenţia şi mă gândesc şi eu la completarea garderobei.Valentin Niculescu, a suprins aceste ţinute pe străzile din Bucureşti.
Când am observat acea eşarfă mov, m-a dus cu gândul la Adam Kelly (probabil voi face un articol despre el).
Dacă ar fi să analizăm ţinuta, ea este construită din elemente puţin mai neobişnuite puse în aceeaşi combinaţie.
Unul dintre aceste elemente ar fi acea bluză cu fermoar care are mânecile rulate precum uneicămăşi. În plus, are acei pantaloni scurţi care îi vin foarte bine, adică nu depăşesc linia genunchiului. Pe lângă eşarfă, un alt elementul de bază îl constitue, loaferşii. Mie cel puţin, mi-au atras atenţia.
Mă bucur să mai observ că sunt bărbaţi care poartă geantă. Am pus chiar câteva fotografii de street style cu bărbaţii care poartă gentă.
Mi-au plăcut întotdeauna alegerile îndrăzneţe cum este în cazul de faţă. Pentru că majoritatea ar fi ales un pantof maro sau negru.








Despre bărbatul de mai jos, nu pot spune că este accesorizat sau are stil, dar este deosebit prin acel sacou roşu şi cu siguranţă şi-a făcut remarcată prezenţa datorită acelei nuanţe.















sursa:stilmasculin.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu