Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 septembrie 2011

Vezi cum și-au pierdut vedetele virginitatea! Mihai Constantinescu: ”M-am simțit penibil”

După ce Marioara Zăvoranu a povestit cum și-a pierdut virginitatea, mai multe vedete i-au luat exemplul și au dezvăluit cum a fost prima noapte de amor. Nelu Ploieșteanu, spre exemplu, a recunoscut că a făcut dragoste la vârsta de nouă ani, iar Mihai Constantinescu a spus că a fost penibil.


"Mi-e rușine să povestesc, mai ales că aveam doar nouă ani. Ea era mai bătrână, avea vreo 14 ani. A fost frumos, într-un lan de tutun, dar nu ma țin minte foarte bine. Ne-am înțepat amândoi acolo, a fost romantic ce să mai!", a declarat Nelu Ploieșteanu în cadrul emsiunii "Drept la țintă" de la Kanal D.
Și Mihai Constantinescu a povestit cum a fost prima lui noapte de amor, de care nu a fost deloc încântat.
"A fost o chestie de neimaginat. Eram copil, adică aveam vreo 15 ani. Un prieten de-al meu m-a întrebat dacă nu vreau să aduc o fată să vedem și noi cum e cu treaba aia. Nu pot să uit cât a fost de penibil. A fost penibil pentru că oricât de mult mă chinuiam nu-mi ieșea. El a făcut-o de mai multe ori și într-un final am reușit și eu. După aceea am întrebat dacă aia era tot, pentru că nu-mi venea să cred", a povestit Mihai Constantinescu.
Cântăreața de muzică populară, Maria Cârneci, a explicat că pentru fete lucrurile stăteau cu totul altfel cu mulți ani în urmă.
"Pe vremea mea era altfel. Trebuia să duci cămașa să demonstrezi că erai virgină", a declarat Maria Cârneci.


sursa:libertatea.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu